Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

zablok. Clarion 4035RDS
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Auto - Elektro
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ok2ucx



Založen: 22.2.2007
Příspěvky: 455
Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)

PříspěvekZaslal: po září 17, 2007 7:31 am    Předmět: Citovat

Riggo, křížem krážem zpátky: http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?p=51476&highlight=#51476 - tu se píše, jak to a že to funguje. Zkus a dej vědět.

Protože, jestli ti to nepůjde, jen se potvrdí zmíněný bod postupu:

ok2ucx napsal:
4. Ta 00 za tím snad (údajně) může být i 01, příp. i něco jiného, pak to prý může znamenat, že rádio je už bloknuté, buď dočasně nebo snad úplně. Tak to přepiště na 00 a naprogramujte zpět do EEPROM. Tento bod bez záruky.


Pavel

riggo napsal:
pockej pockej,tenhle postup jeste neznam,tudiz neni vyzkouseny!Myslis tim drzet tlacitko BND,okolo kteryho se to stale toci,a zapnoput zapalovani?Kod znam,ale nenecha me ho to zadat.je to stale mrtvy jen s tema nestastnejma 4 carkama.

_________________
Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
riggo



Založen: 8.9.2007
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: pá říjen 12, 2007 6:56 am    Předmět: Citovat

Tak jsem po case zpet podelit se o zkusenosti s tim nestastnym radiem.Protoze selhaly veskere pokusy o oziveni,ktere jste mi tu poradili,zustal posledni trumf,nechat prepsat tu pamet.Se zkusenosti z minula jsem si dal praci a vyhledal v blizkem okoli,dle rad nekolika servisaku,firmu,ktere je udajne nejzkusenejsi a jsou na ni jen ty nejlepsi refence.Na telefon mi rekli,ze to neni zadnej problem,ze tento typ delaji asi 732x za den.Po prijezdu na misto me vsak zchladil technik,kterej kouk do auta a vyrkl vetu"vzdyt to ma ovladani na volantu!".Na muj dotaz,jakej je v tom rozdil,jestli s ovl.nebo ne odvetil,ze velky a ze to nebude tak jednoduchy.Zacul jsem,ze to bude stat asi vic,nez jen to avizovane petikilo,lec nechal jsem ho to radio vyndat.Za par dnu mi volal,ze at prijedu.No a tam mi sdelil,ze s tim radiem muselo neco byt uz pred tim,nez jsem k nemu prijel,protoze sice pamet mi prepsal,tzn.odlockoval radio,ale ze nejde vubec zapnout!Takze finalni stav je ted takovy,ze mam sice radio,odlockovane,dokonce mi i prepsal PIN na jednodussi a lepe zapamatovatelny,ale je mi to k ho.nu,protoze je uplne mrtvy.Tak jsem tam trochu vic zvednul prach,pry se to pokusi spravit.Takze takhle nejak vypadaji nase placene sluzby.Jeden ti to doku.vi a dalsi totalne dorazi.Jen tak mimochodem,netusite,co by stalo takovyhle radio z nejaky bouracky?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: pá říjen 12, 2007 10:28 am    Předmět: Citovat

hele,ja osobne jsem byl treba na vrakovisti v peckach,tam maji bourane xa s pravostrannym rizenim,a v nich se tyto originalni radia docela vyskytovaly-ovsem ja bych to resil ouplne jinak-zajel bych si do citroenu,za 1000kč bych si sehnal klapku-zavírací rámeček na rádio,taky originaál,a k němu bud taky v citroenu,nebo na vrakovisti ten ramecek kolem topeni,tam by uz mohl byt,a k tomu jakekoliv klidne i nejake obycejne radio s cd prehravacem a rds,a byl bych vysmatej,v dnesni dobe dokaze i obycejne radio kolem 2 tisic hrat lepe nez to integrovane,navic je schovane v palubce,a to se mi libi vic.

Poznamka:nesnazte se sehnat tu klapku s dvirky na radio na vrakovisti-shanel jsem dlouho a marne,takze tu asi jedine v citroenu a nebo od nekoho kdo ji ma-cena neni zavratna,1000kc za novou vec se da ustat,ten ramecek kolem topeni uz se da nA vrakovisti sehnat,to uz je v poho.No,a k radiu??ja napriklad preferuji znacky Pioneer a Blaupunkt-kupoval jsem nedavno blaupunkt za 3000 a pred rokem pioneer za 2500
hrajou velice slusne,i znami si ho pochvaluji
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: pá říjen 12, 2007 11:18 am    Předmět: Citovat

Výborný kousek, báječně hraje na origo. repráky v XA http://www.megafoto.cz/jvc-kd-g332.html nebo typ 331 stříbrný.
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ok2ucx



Založen: 22.2.2007
Příspěvky: 455
Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)

PříspěvekZaslal: pá říjen 12, 2007 11:34 am    Předmět: Citovat

Jojo, dneska je fajné rádio už opravdu za pusu. Škoda pak ale toho dálkového z volantu. Redukce z mi nepochopitelných důvodů jsou neskutečně drahé (~1500Kč), někdy - snad jen stačí vyměnit ty rezistory, co jsou původní, za jiné hodnoty. Ale nevím, tu a tam se tady něco píše, ale asi záleží na konkrétní značce rádia. Někde na polských stránkách jsem viděl i schémata zapojení a popisy (dálkových k autorádiím), asi to mám doma.

Nicméně je divné, co s tím oni provedli, do elektroniky sice dělám, ale autorádio jsem kuchal poprvé, jen neumím si představit, co s tím mohli udělat špatně. Kromě nějakého fatálního selhání.

Riggo, jestli máš ještě chu se s tím původním rádiem něco dělat, tak bych se na to klidně, jen tak ze zájmu a nezávazně podíval. Ještě jednou vypájet EEPROM, vyzkoumat jestli funguje, co do ní případně naprogramovali, případně přepsat správným obsahem, atp.

Odkud jsi?

Pavel


riggo napsal:
Tak jsem po case zpet podelit se o zkusenosti s tim nestastnym radiem.Protoze selhaly veskere pokusy o oziveni,ktere jste mi tu poradili,zustal posledni trumf,nechat prepsat tu pamet.Se zkusenosti z minula jsem si dal praci a vyhledal v blizkem okoli,dle rad nekolika servisaku,firmu,ktere je udajne nejzkusenejsi a jsou na ni jen ty nejlepsi refence.Na telefon mi rekli,ze to neni zadnej problem,ze tento typ delaji asi 732x za den.Po prijezdu na misto me vsak zchladil technik,kterej kouk do auta a vyrkl vetu"vzdyt to ma ovladani na volantu!".Na muj dotaz,jakej je v tom rozdil,jestli s ovl.nebo ne odvetil,ze velky a ze to nebude tak jednoduchy.Zacul jsem,ze to bude stat asi vic,nez jen to avizovane petikilo,lec nechal jsem ho to radio vyndat.Za par dnu mi volal,ze at prijedu.No a tam mi sdelil,ze s tim radiem muselo neco byt uz pred tim,nez jsem k nemu prijel,protoze sice pamet mi prepsal,tzn.odlockoval radio,ale ze nejde vubec zapnout!Takze finalni stav je ted takovy,ze mam sice radio,odlockovane,dokonce mi i prepsal PIN na jednodussi a lepe zapamatovatelny,ale je mi to k ho.nu,protoze je uplne mrtvy.Tak jsem tam trochu vic zvednul prach,pry se to pokusi spravit.Takze takhle nejak vypadaji nase placene sluzby.Jeden ti to doku.vi a dalsi totalne dorazi.Jen tak mimochodem,netusite,co by stalo takovyhle radio z nejaky bouracky?

_________________
Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
riggo



Založen: 8.9.2007
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: pá říjen 12, 2007 11:44 am    Předmět: Citovat

Ja vim,ze dneska radia hrajou asi lip,nez tohle,v Xsare mam taky takovy nejaky podobny,co tu pisete,ale uz se sloty na Pamet.karty a flash disk,proti CD changeru obrovsky krok dopredu,ale nechce se mi kuchat interier v Xantii jen kvuli radiu,a pak hlavne to jiz zminovane ovladani na volantu.Kdyz si na to zvyknes,tezko se loucis.
To ok2ucx: diky za nabidku,mozna bysme se i mohli domluvit,jen jeste musim pockat,az mi ho vrati,protoze je ted po me intervenci u nich na resuscitaci.Jo a jsem z Jablonce nad Nisou,kousek od Liberce.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: pá říjen 12, 2007 11:55 am    Předmět: Citovat

Pro Pavla, Někdo mi říkal, že origo dálkáč (infra) K JVC by měl stát kolem 500 Kč. Nešlo by to předělat z něho? Já mám JVC v šuplíku a nechce se mi také z důvodu multivolantu ho tam montovat a vyndavat origoradio.
A TY CENY PØEVADÌČÙ JSOU ŠÍLENÉ, POMALU CENA RADIA.
OPRAVA: našel jsem ho fčilkajs v ceníku na JVC.CZ za 499,- a 599,-Kč ale jen infra.
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jk



Založen: 1.12.2006
Příspěvky: 457
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: pá říjen 12, 2007 7:16 pm    Předmět: Citovat

Co dělalo rádio předtím, než ho "odblokovali" ? A co dělá teď, když ho "odblokovalií"?
_________________
X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.

Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ok2ucx



Založen: 22.2.2007
Příspěvky: 455
Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)

PříspěvekZaslal: pá říjen 12, 2007 10:22 pm    Předmět: Citovat

Josef 2. napsal:
Pro Pavla, Někdo mi říkal, že origo dálkáč (infra) K JVC by měl stát kolem 500 Kč. Nešlo by to předělat z něho? Já mám JVC v šuplíku a nechce se mi také z důvodu multivolantu ho tam montovat a vyndavat origoradio.
A TY CENY PØEVADÌČÙ JSOU ŠÍLENÉ, POMALU CENA RADIA.
OPRAVA: našel jsem ho fčilkajs v ceníku na JVC.CZ za 499,- a 599,-Kč ale jen infra.


Ummm, nemyslel jsem přídavné dálkáče (IR), ale redukce drátového ovládání z volantu do vstupu rádií jiných výrobců. Něco jsem našel na polských stránkách, je tam toho poměrně dost:
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/kable.htm, či spíše přesně tady. Podle těch by se snad měly odpory dát -v některých případech- předělat, pokud se to srovná s tím, co už v X2 je:



Osobně mám v jednom autě Pioneer DEH-P3590MP a ovládá se joystickem Sony RM-X2S tuším. Chodí to super. To je to auto bez ovládání z volantu. Rádio hraje super, chtělo by to ještě lepší repro, příští model bude zase Pioneer.

Druhé auto má zase ovládání z volantu a k tomu Clarion 3035RDS. A tam bych to taky neměnil. Jak se tu řeklo, když to chodí, špatně se s tím loučí...

P.
_________________
Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
riggo



Založen: 8.9.2007
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: so říjen 13, 2007 12:00 pm    Předmět: Citovat

To jk: jak jsem napsal kdesi na zacatku,v servisu po montazi dennich svetel se jeden z tech dobraku snazil nacpat tam nejaky PIN kod,az se mu to po 3 pokusech kouslo.S tim m i to vratili,po zapnuti na displeji svitily jen 4 carky uprostred ,kdyz jsem podrzel na cca 3 vteriny tlacitko BND,rozsvitily se dalsi 4 carky o radek nize,ale kod se nedarilo zadat. V tomto stavu to slo na unlock.No a vratili mi to s tim,ze prepsali tu pamet,zmenili mi PIN na jednodussi,ale radio je total mrtvy,tzn.nejde vubec zapnout,nedela vubec nic,zkontroloval jsem pojistku vzadu na radiu,radio zkusil napojit na kabely v Xsare,proste mrtvy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ok2ucx



Založen: 22.2.2007
Příspěvky: 455
Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)

PříspěvekZaslal: so říjen 13, 2007 1:27 pm    Předmět: Citovat

riggo napsal:
To jk: jak jsem napsal kdesi na zacatku,v servisu po montazi dennich svetel se jeden z tech dobraku snazil nacpat tam nejaky PIN kod,az se mu to po 3 pokusech kouslo.S tim m i to vratili,po zapnuti na displeji svitily jen 4 carky uprostred ,kdyz jsem podrzel na cca 3 vteriny tlacitko BND,rozsvitily se dalsi 4 carky o radek nize,ale kod se nedarilo zadat. V tomto stavu to slo na unlock.No a vratili mi to s tim,ze prepsali tu pamet,zmenili mi PIN na jednodussi,ale radio je total mrtvy,tzn.nejde vubec zapnout,nedela vubec nic,zkontroloval jsem pojistku vzadu na radiu,radio zkusil napojit na kabely v Xsare,proste mrtvy.


Můj tip je, že (pokud ho nespálili nějakým fatálním způsobem, výbojem nebo něco takového), že je jen špatně naprogramovaná nebo špatná ta EEPROM. Ale je to jen takový odhad, když jsem zjišoval svůj pin, rádio bez EEPROM jsem nezkoušel zapínat, takže fakt nevím, jak se v takovém stavu chová. V prvním kroku bych se asi vydal tímto směrem, tedy co má být v EEPROM, svůj obsah někde mám, dá se to na internetu i najít, je tam fakt jen pár bajtů...

P.
_________________
Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
jk



Založen: 1.12.2006
Příspěvky: 457
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: so říjen 13, 2007 3:51 pm    Předmět: Citovat

Já svůj obsah taky mám uloženej. Procesor tahá po zapnutí z paměti 4Byty dat. Je možný, že pamě zničili a SW procesoru se z toho zblázní (kousne). Pak by pomohlo dát novou pamě. Jen doufám, že přišli na to, že pamě nemá standartní zapojení vývodů, ale je to typ s "rotated" vývody.

Tip: Tak a ti tam vrátí původní obsah eeprom a pak se rádio musí chovat stejně jak před "odblokací". Tak alespoò můžou prokázat, že s rádiem nic neudělali. Už ale slyším ty argumenty, že to ani nezazálohovali. Jinak taky můžu poskytnout svůj obsah eeprom jak před odblokací, tak po ní. Každopádně to podělali.
_________________
X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.

Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
riggo



Založen: 8.9.2007
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: so říjen 13, 2007 5:52 pm    Předmět: Citovat

Nevim,jestli by to takhle mohlo byt,protoze jsem mel vypozorovany,ze kdyz jsem to radio zapinal(v dobach,kdy fungovalo),tak jeste pred tim,nez naskocilo cokoliv na displeji,ozval se malinkej lupanec v repro,jako u vsech radii.No a ted to bylo total mrtvy,uplne,i bez toho lupnuti.Mam za to,ze ty koncaky nabihaji driv,nez se nacte cokoliv z ty pameti.no uvidim.V kazdym pripade,az mi ho vrati,tak se podelim o informace.Jeste jen tak pro mou zvedavost,co to znamena ty rotacni vyvody na ty EEPROM?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jk



Založen: 1.12.2006
Příspěvky: 457
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: so říjen 13, 2007 7:09 pm    Předmět: Citovat

riggo napsal:
Nevim,jestli by to takhle mohlo byt,protoze jsem mel vypozorovany,ze kdyz jsem to radio zapinal(v dobach,kdy fungovalo),tak jeste pred tim,nez naskocilo cokoliv na displeji,ozval se malinkej lupanec v repro,jako u vsech radii.No a ted to bylo total mrtvy,uplne,i bez toho lupnuti.Mam za to,ze ty koncaky nabihaji driv,nez se nacte cokoliv z ty pameti.no uvidim.V kazdym pripade,az mi ho vrati,tak se podelim o informace.Jeste jen tak pro mou zvedavost,co to znamena ty rotacni vyvody na ty EEPROM?

Ta eepromka se dělá v různých pouzdrecha a aby to nebylo tak jednoduchý, tak ještě s různým rozložením nohou. Koukal sem do poznámek a já tam měl 93C46 TEM8 s "Rotated Pinout" http://www.alldatasheet.com/view.jsp?Searchword=93C46TEM8
_________________
X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.

Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
riggo



Založen: 8.9.2007
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: čt listopad 08, 2007 5:05 pm    Předmět: Citovat

tak jsem po nejake dobe opet zda s novymi informacemi Smile Po asi 14-tidenni resuscitaci u nejakyho primare mi bylo sdeleno definitivni resume-paciet je mrtev.Pry udajne pri tom unlocku nejak odkourili "procesor".Co tim basnik chtel presne rici,to nevim,lec radio je s definitivni platnosti v loji.Musel jsem tedy logicky udelat kraval,protoze tim to pro ne jako bylo vyreseny!!Po dalsich tahanicich se mi z nich podarilo vymamit nejaky radio z Xantie,ale tentokrat je to Blaupunkt.To,ze nemaji uplne cisty svedomi,znaci fakt,ze mi ho nechali gratis.Musel jsem sice ozelet skutecnost,ze nema vystup na ovladani CD changeru,ktery tam je origo z vyroby,ale to me v tomto momentu az tak nedrti.Daleko vic me sejri,ze prestoze to radio ma konektor na pripojeni ovladani z volantu,tak ovladat z nej nejde!!!Nemam tucha,cim by to zas mohlo byt,proc to spolu nemluvi!Mel jsem za to,ze by to melo byt kompatibilni.Nemate nekdo napad,kde hledat toho zakopanyho psa??
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Auto - Elektro Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)