Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ok2ucx
Založen: 22.2.2007 Příspěvky: 455 Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)
|
Zaslal: po září 17, 2007 7:31 am Předmět: |
|
|
Riggo, křížem krážem zpátky: http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?p=51476&highlight=#51476 - tu se píše, jak to a že to funguje. Zkus a dej vědět.
Protože, jestli ti to nepůjde, jen se potvrdí zmíněný bod postupu:
Pavel
riggo napsal: | pockej pockej,tenhle postup jeste neznam,tudiz neni vyzkouseny!Myslis tim drzet tlacitko BND,okolo kteryho se to stale toci,a zapnoput zapalovani?Kod znam,ale nenecha me ho to zadat.je to stale mrtvy jen s tema nestastnejma 4 carkama. |
_________________ Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66 |
|
Návrat nahoru |
|
|
riggo
Založen: 8.9.2007 Příspěvky: 11
|
Zaslal: pá říjen 12, 2007 6:56 am Předmět: |
|
|
Tak jsem po case zpet podelit se o zkusenosti s tim nestastnym radiem.Protoze selhaly veskere pokusy o oziveni,ktere jste mi tu poradili,zustal posledni trumf,nechat prepsat tu pamet.Se zkusenosti z minula jsem si dal praci a vyhledal v blizkem okoli,dle rad nekolika servisaku,firmu,ktere je udajne nejzkusenejsi a jsou na ni jen ty nejlepsi refence.Na telefon mi rekli,ze to neni zadnej problem,ze tento typ delaji asi 732x za den.Po prijezdu na misto me vsak zchladil technik,kterej kouk do auta a vyrkl vetu"vzdyt to ma ovladani na volantu!".Na muj dotaz,jakej je v tom rozdil,jestli s ovl.nebo ne odvetil,ze velky a ze to nebude tak jednoduchy.Zacul jsem,ze to bude stat asi vic,nez jen to avizovane petikilo,lec nechal jsem ho to radio vyndat.Za par dnu mi volal,ze at prijedu.No a tam mi sdelil,ze s tim radiem muselo neco byt uz pred tim,nez jsem k nemu prijel,protoze sice pamet mi prepsal,tzn.odlockoval radio,ale ze nejde vubec zapnout!Takze finalni stav je ted takovy,ze mam sice radio,odlockovane,dokonce mi i prepsal PIN na jednodussi a lepe zapamatovatelny,ale je mi to k ho.nu,protoze je uplne mrtvy.Tak jsem tam trochu vic zvednul prach,pry se to pokusi spravit.Takze takhle nejak vypadaji nase placene sluzby.Jeden ti to doku.vi a dalsi totalne dorazi.Jen tak mimochodem,netusite,co by stalo takovyhle radio z nejaky bouracky? |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: pá říjen 12, 2007 10:28 am Předmět: |
|
|
hele,ja osobne jsem byl treba na vrakovisti v peckach,tam maji bourane xa s pravostrannym rizenim,a v nich se tyto originalni radia docela vyskytovaly-ovsem ja bych to resil ouplne jinak-zajel bych si do citroenu,za 1000kč bych si sehnal klapku-zavírací rámeček na rádio,taky originaál,a k němu bud taky v citroenu,nebo na vrakovisti ten ramecek kolem topeni,tam by uz mohl byt,a k tomu jakekoliv klidne i nejake obycejne radio s cd prehravacem a rds,a byl bych vysmatej,v dnesni dobe dokaze i obycejne radio kolem 2 tisic hrat lepe nez to integrovane,navic je schovane v palubce,a to se mi libi vic.
Poznamka:nesnazte se sehnat tu klapku s dvirky na radio na vrakovisti-shanel jsem dlouho a marne,takze tu asi jedine v citroenu a nebo od nekoho kdo ji ma-cena neni zavratna,1000kc za novou vec se da ustat,ten ramecek kolem topeni uz se da nA vrakovisti sehnat,to uz je v poho.No,a k radiu??ja napriklad preferuji znacky Pioneer a Blaupunkt-kupoval jsem nedavno blaupunkt za 3000 a pred rokem pioneer za 2500
hrajou velice slusne,i znami si ho pochvaluji _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: pá říjen 12, 2007 11:18 am Předmět: |
|
|
Výborný kousek, báječně hraje na origo. repráky v XA http://www.megafoto.cz/jvc-kd-g332.html nebo typ 331 stříbrný. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ok2ucx
Založen: 22.2.2007 Příspěvky: 455 Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)
|
Zaslal: pá říjen 12, 2007 11:34 am Předmět: |
|
|
Jojo, dneska je fajné rádio už opravdu za pusu. Škoda pak ale toho dálkového z volantu. Redukce z mi nepochopitelných důvodů jsou neskutečně drahé (~1500Kč), někdy - snad jen stačí vyměnit ty rezistory, co jsou původní, za jiné hodnoty. Ale nevím, tu a tam se tady něco píše, ale asi záleží na konkrétní značce rádia. Někde na polských stránkách jsem viděl i schémata zapojení a popisy (dálkových k autorádiím), asi to mám doma.
Nicméně je divné, co s tím oni provedli, do elektroniky sice dělám, ale autorádio jsem kuchal poprvé, jen neumím si představit, co s tím mohli udělat špatně. Kromě nějakého fatálního selhání.
Riggo, jestli máš ještě chu se s tím původním rádiem něco dělat, tak bych se na to klidně, jen tak ze zájmu a nezávazně podíval. Ještě jednou vypájet EEPROM, vyzkoumat jestli funguje, co do ní případně naprogramovali, případně přepsat správným obsahem, atp.
Odkud jsi?
Pavel
riggo napsal: | Tak jsem po case zpet podelit se o zkusenosti s tim nestastnym radiem.Protoze selhaly veskere pokusy o oziveni,ktere jste mi tu poradili,zustal posledni trumf,nechat prepsat tu pamet.Se zkusenosti z minula jsem si dal praci a vyhledal v blizkem okoli,dle rad nekolika servisaku,firmu,ktere je udajne nejzkusenejsi a jsou na ni jen ty nejlepsi refence.Na telefon mi rekli,ze to neni zadnej problem,ze tento typ delaji asi 732x za den.Po prijezdu na misto me vsak zchladil technik,kterej kouk do auta a vyrkl vetu"vzdyt to ma ovladani na volantu!".Na muj dotaz,jakej je v tom rozdil,jestli s ovl.nebo ne odvetil,ze velky a ze to nebude tak jednoduchy.Zacul jsem,ze to bude stat asi vic,nez jen to avizovane petikilo,lec nechal jsem ho to radio vyndat.Za par dnu mi volal,ze at prijedu.No a tam mi sdelil,ze s tim radiem muselo neco byt uz pred tim,nez jsem k nemu prijel,protoze sice pamet mi prepsal,tzn.odlockoval radio,ale ze nejde vubec zapnout!Takze finalni stav je ted takovy,ze mam sice radio,odlockovane,dokonce mi i prepsal PIN na jednodussi a lepe zapamatovatelny,ale je mi to k ho.nu,protoze je uplne mrtvy.Tak jsem tam trochu vic zvednul prach,pry se to pokusi spravit.Takze takhle nejak vypadaji nase placene sluzby.Jeden ti to doku.vi a dalsi totalne dorazi.Jen tak mimochodem,netusite,co by stalo takovyhle radio z nejaky bouracky? |
_________________ Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66 |
|
Návrat nahoru |
|
|
riggo
Založen: 8.9.2007 Příspěvky: 11
|
Zaslal: pá říjen 12, 2007 11:44 am Předmět: |
|
|
Ja vim,ze dneska radia hrajou asi lip,nez tohle,v Xsare mam taky takovy nejaky podobny,co tu pisete,ale uz se sloty na Pamet.karty a flash disk,proti CD changeru obrovsky krok dopredu,ale nechce se mi kuchat interier v Xantii jen kvuli radiu,a pak hlavne to jiz zminovane ovladani na volantu.Kdyz si na to zvyknes,tezko se loucis.
To ok2ucx: diky za nabidku,mozna bysme se i mohli domluvit,jen jeste musim pockat,az mi ho vrati,protoze je ted po me intervenci u nich na resuscitaci.Jo a jsem z Jablonce nad Nisou,kousek od Liberce. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: pá říjen 12, 2007 11:55 am Předmět: |
|
|
Pro Pavla, Někdo mi říkal, že origo dálkáč (infra) K JVC by měl stát kolem 500 Kč. Nešlo by to předělat z něho? Já mám JVC v šuplíku a nechce se mi také z důvodu multivolantu ho tam montovat a vyndavat origoradio.
A TY CENY PØEVADÌČÙ JSOU ŠÍLENÉ, POMALU CENA RADIA.
OPRAVA: našel jsem ho fčilkajs v ceníku na JVC.CZ za 499,- a 599,-Kč ale jen infra. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: pá říjen 12, 2007 7:16 pm Předmět: |
|
|
Co dělalo rádio předtím, než ho "odblokovali" ? A co dělá teď, když ho "odblokovalií"? _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
ok2ucx
Založen: 22.2.2007 Příspěvky: 455 Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)
|
Zaslal: pá říjen 12, 2007 10:22 pm Předmět: |
|
|
Josef 2. napsal: | Pro Pavla, Někdo mi říkal, že origo dálkáč (infra) K JVC by měl stát kolem 500 Kč. Nešlo by to předělat z něho? Já mám JVC v šuplíku a nechce se mi také z důvodu multivolantu ho tam montovat a vyndavat origoradio.
A TY CENY PØEVADÌČÙ JSOU ŠÍLENÉ, POMALU CENA RADIA.
OPRAVA: našel jsem ho fčilkajs v ceníku na JVC.CZ za 499,- a 599,-Kč ale jen infra. |
Ummm, nemyslel jsem přídavné dálkáče (IR), ale redukce drátového ovládání z volantu do vstupu rádií jiných výrobců. Něco jsem našel na polských stránkách, je tam toho poměrně dost:
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/kable.htm, či spíše přesně tady. Podle těch by se snad měly odpory dát -v některých případech- předělat, pokud se to srovná s tím, co už v X2 je:
Osobně mám v jednom autě Pioneer DEH-P3590MP a ovládá se joystickem Sony RM-X2S tuším. Chodí to super. To je to auto bez ovládání z volantu. Rádio hraje super, chtělo by to ještě lepší repro, příští model bude zase Pioneer.
Druhé auto má zase ovládání z volantu a k tomu Clarion 3035RDS. A tam bych to taky neměnil. Jak se tu řeklo, když to chodí, špatně se s tím loučí...
P. _________________ Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66 |
|
Návrat nahoru |
|
|
riggo
Založen: 8.9.2007 Příspěvky: 11
|
Zaslal: so říjen 13, 2007 12:00 pm Předmět: |
|
|
To jk: jak jsem napsal kdesi na zacatku,v servisu po montazi dennich svetel se jeden z tech dobraku snazil nacpat tam nejaky PIN kod,az se mu to po 3 pokusech kouslo.S tim m i to vratili,po zapnuti na displeji svitily jen 4 carky uprostred ,kdyz jsem podrzel na cca 3 vteriny tlacitko BND,rozsvitily se dalsi 4 carky o radek nize,ale kod se nedarilo zadat. V tomto stavu to slo na unlock.No a vratili mi to s tim,ze prepsali tu pamet,zmenili mi PIN na jednodussi,ale radio je total mrtvy,tzn.nejde vubec zapnout,nedela vubec nic,zkontroloval jsem pojistku vzadu na radiu,radio zkusil napojit na kabely v Xsare,proste mrtvy. |
|
Návrat nahoru |
|
|
ok2ucx
Založen: 22.2.2007 Příspěvky: 455 Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)
|
Zaslal: so říjen 13, 2007 1:27 pm Předmět: |
|
|
riggo napsal: | To jk: jak jsem napsal kdesi na zacatku,v servisu po montazi dennich svetel se jeden z tech dobraku snazil nacpat tam nejaky PIN kod,az se mu to po 3 pokusech kouslo.S tim m i to vratili,po zapnuti na displeji svitily jen 4 carky uprostred ,kdyz jsem podrzel na cca 3 vteriny tlacitko BND,rozsvitily se dalsi 4 carky o radek nize,ale kod se nedarilo zadat. V tomto stavu to slo na unlock.No a vratili mi to s tim,ze prepsali tu pamet,zmenili mi PIN na jednodussi,ale radio je total mrtvy,tzn.nejde vubec zapnout,nedela vubec nic,zkontroloval jsem pojistku vzadu na radiu,radio zkusil napojit na kabely v Xsare,proste mrtvy. |
Můj tip je, že (pokud ho nespálili nějakým fatálním způsobem, výbojem nebo něco takového), že je jen špatně naprogramovaná nebo špatná ta EEPROM. Ale je to jen takový odhad, když jsem zjišoval svůj pin, rádio bez EEPROM jsem nezkoušel zapínat, takže fakt nevím, jak se v takovém stavu chová. V prvním kroku bych se asi vydal tímto směrem, tedy co má být v EEPROM, svůj obsah někde mám, dá se to na internetu i najít, je tam fakt jen pár bajtů...
P. _________________ Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66 |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: so říjen 13, 2007 3:51 pm Předmět: |
|
|
Já svůj obsah taky mám uloženej. Procesor tahá po zapnutí z paměti 4Byty dat. Je možný, že pamě zničili a SW procesoru se z toho zblázní (kousne). Pak by pomohlo dát novou pamě. Jen doufám, že přišli na to, že pamě nemá standartní zapojení vývodů, ale je to typ s "rotated" vývody.
Tip: Tak a ti tam vrátí původní obsah eeprom a pak se rádio musí chovat stejně jak před "odblokací". Tak alespoò můžou prokázat, že s rádiem nic neudělali. Už ale slyším ty argumenty, že to ani nezazálohovali. Jinak taky můžu poskytnout svůj obsah eeprom jak před odblokací, tak po ní. Každopádně to podělali. _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
riggo
Založen: 8.9.2007 Příspěvky: 11
|
Zaslal: so říjen 13, 2007 5:52 pm Předmět: |
|
|
Nevim,jestli by to takhle mohlo byt,protoze jsem mel vypozorovany,ze kdyz jsem to radio zapinal(v dobach,kdy fungovalo),tak jeste pred tim,nez naskocilo cokoliv na displeji,ozval se malinkej lupanec v repro,jako u vsech radii.No a ted to bylo total mrtvy,uplne,i bez toho lupnuti.Mam za to,ze ty koncaky nabihaji driv,nez se nacte cokoliv z ty pameti.no uvidim.V kazdym pripade,az mi ho vrati,tak se podelim o informace.Jeste jen tak pro mou zvedavost,co to znamena ty rotacni vyvody na ty EEPROM? |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: so říjen 13, 2007 7:09 pm Předmět: |
|
|
riggo napsal: | Nevim,jestli by to takhle mohlo byt,protoze jsem mel vypozorovany,ze kdyz jsem to radio zapinal(v dobach,kdy fungovalo),tak jeste pred tim,nez naskocilo cokoliv na displeji,ozval se malinkej lupanec v repro,jako u vsech radii.No a ted to bylo total mrtvy,uplne,i bez toho lupnuti.Mam za to,ze ty koncaky nabihaji driv,nez se nacte cokoliv z ty pameti.no uvidim.V kazdym pripade,az mi ho vrati,tak se podelim o informace.Jeste jen tak pro mou zvedavost,co to znamena ty rotacni vyvody na ty EEPROM? |
Ta eepromka se dělá v různých pouzdrecha a aby to nebylo tak jednoduchý, tak ještě s různým rozložením nohou. Koukal sem do poznámek a já tam měl 93C46 TEM8 s "Rotated Pinout" http://www.alldatasheet.com/view.jsp?Searchword=93C46TEM8 _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
riggo
Založen: 8.9.2007 Příspěvky: 11
|
Zaslal: čt listopad 08, 2007 5:05 pm Předmět: |
|
|
tak jsem po nejake dobe opet zda s novymi informacemi Po asi 14-tidenni resuscitaci u nejakyho primare mi bylo sdeleno definitivni resume-paciet je mrtev.Pry udajne pri tom unlocku nejak odkourili "procesor".Co tim basnik chtel presne rici,to nevim,lec radio je s definitivni platnosti v loji.Musel jsem tedy logicky udelat kraval,protoze tim to pro ne jako bylo vyreseny!!Po dalsich tahanicich se mi z nich podarilo vymamit nejaky radio z Xantie,ale tentokrat je to Blaupunkt.To,ze nemaji uplne cisty svedomi,znaci fakt,ze mi ho nechali gratis.Musel jsem sice ozelet skutecnost,ze nema vystup na ovladani CD changeru,ktery tam je origo z vyroby,ale to me v tomto momentu az tak nedrti.Daleko vic me sejri,ze prestoze to radio ma konektor na pripojeni ovladani z volantu,tak ovladat z nej nejde!!!Nemam tucha,cim by to zas mohlo byt,proc to spolu nemluvi!Mel jsem za to,ze by to melo byt kompatibilni.Nemate nekdo napad,kde hledat toho zakopanyho psa?? |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|