Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: čt září 06, 2007 5:16 pm Předmět: |
|
|
wamper napsal: | No, musim souhlasit s tím, že benzín, notabene 16ventil pod 2000 ot. nejede, tzn. že kromě jedničky jízda pod ty 2000 ot. je podle mě trápení motoru...
Mě xantia taky poškubává, resp. nechce jet pod 2000 ot. A dělalo to i u fungl nový elantry (1.6 16V). Myslim, že to je o naprogramování řídící jednotky, jakože tam v nízkejch otáčkách nepustí benzín naplno...
Ještě jedna věc, to s tim ne úplně souvisí, někde se tu řešilo, že po vyřazení klesají otáčky dost pomalu... když jsem to samý řešil u tý elantry, tak mi v servisu (v hlavnim zastoupení hyundai, ve stodůlkách) řekli, že to dělá ØJ a je to kvůli emisím - prý jsou nižší, než když se to "uřízne" hned...
Jo, jinak xa 1,8 16V má maximální výkon v 5500 ot. tzn. 3500 mi opravdu nepřijde moc. Jiná věc je, že mě zrovna ve 3000 ot. rezonuje motor/převodovka/a buhvíco ještě, tak jezdim buď do 2500 - 2700 nebo nad cca 3300. |
Wampere,ale přečti si co jsem napsal výše,zdůraznil jsem NA JEDNIČKU.U ostatních rychlostí je to bez debat,16V chce točky nad 2000,zrychluje nejlépe nad 3000,spíš 3500.Jinak mě xantie neškube,to nebude normální,ale je otázka nakolik to škube a jestli se dá odhalit spolehlivě příčina,to bývá problém u těchhle věcí-no zapalovací lišta by mohla být taky příčina tj. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
wamper
Založen: 20.2.2007 Příspěvky: 27 Bydliště: Kladno
|
Zaslal: čt září 06, 2007 6:42 pm Předmět: |
|
|
sima napsal: |
Wampere,ale přečti si co jsem napsal výše,zdůraznil jsem NA JEDNIČKU.U ostatních rychlostí je to bez debat,16V chce točky nad 2000,zrychluje nejlépe nad 3000,spíš 3500.Jinak mě xantie neškube,to nebude normální,ale je otázka nakolik to škube a jestli se dá odhalit spolehlivě příčina,to bývá problém u těchhle věcí-no zapalovací lišta by mohla být taky příčina tj. |
Šak jó, si myslim, že se to nevylučuje, cos psal...
Převodovka je odstupòovaná tak (jen co jsem vysledoval na otáčkoměru při jizdě) že po zařazení vyššího stupně klesnou točky cca o 1000 ot. Tzn. když přeřadíš z 1 na 2 při 3000 ot. tak si na těch dvou...
Jinak to "moje" škubání je spíš jako že to nechce jet, než že by začalo auto poskakovat. _________________ X2 Break 1.8i 16V URŠULA Exclusive 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DPD
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 100 Bydliště: Kamýk nad Vltavou
|
Zaslal: pá září 07, 2007 7:27 am Předmět: |
|
|
Nevim, jak 1.8, ale 2.0 tahne solidne od cca 1600 ot. Nerikam, ze je to optimalni pro namahani prevodovky, klikovky apod., ale s lehkou nohou pri rozjezdu se da jezdit i pod 2000 ot. Nicmene osobne si myslim, ze je to spis na dojezd k semaforu nebo na plynule pojizdeni v kolone. Pri bezne jizde to drzim kolem 2500 ot. _________________ XA2 Break, 2.0i 16V, Exclusive, Admiral Blue (KNCB), r.v. 1998
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: pá září 07, 2007 7:40 am Předmět: |
|
|
DPD napsal: | Nevim, jak 1.8, ale 2.0 tahne solidne od cca 1600 ot. Nerikam, ze je to optimalni pro namahani prevodovky, klikovky apod., ale s lehkou nohou pri rozjezdu se da jezdit i pod 2000 ot. Nicmene osobne si myslim, ze je to spis na dojezd k semaforu nebo na plynule pojizdeni v kolone. Pri bezne jizde to drzim kolem 2500 ot. |
DPDe, de to i s 1,8 a je to jak řikáš, samo 30 kobyl tam chybí _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: pá září 07, 2007 7:30 pm Předmět: |
|
|
Takže jak jsem se domníval,tak i je-dnes jsem prubl normální rozjezd-ani pomalý ani rychlý,prostě normální a na jedničku při točkách 2000 směle dávám dvojku-těch 3000 jsem taky prubl,ale takhle se fakt normál nerozjížídím-pokud neutíkám někomu,nebo nespěchám.Sice jsem to prubl na LPG a ne na benál,ale tam je minimální rozdíl,rozhodně 3000 nebo snad 3500 ee-jestli tohle není Buchto ta diference ve spotřebě mezi náma
Samo čím vyšší kvalt tím více sedí zmiòovaná poučka o točkách -nechodit zbytečně pod 2000,ale minimálně na jedničku ne. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: pá září 07, 2007 7:59 pm Předmět: |
|
|
sima napsal: | Takže jak jsem se domníval,tak i je-dnes jsem prubl normální rozjezd-ani pomalý ani rychlý,prostě normální a na jedničku při točkách 2000 směle dávám dvojku-těch 3000 jsem taky prubl,ale takhle se fakt normál nerozjížídím-pokud neutíkám někomu,nebo nespěchám.Sice jsem to prubl na LPG a ne na benál,ale tam je minimální rozdíl,rozhodně 3000 nebo snad 3500 ee-jestli tohle není Buchto ta diference ve spotřebě mezi náma
Samo čím vyšší kvalt tím více sedí zmiòovaná poučka o točkách -nechodit zbytečně pod 2000,ale minimálně na jedničku ne. |
jj to bude simo vono, ta spotřeba..... a už sme u toho, fajn _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Máca
Založen: 4.3.2007 Příspěvky: 323 Bydliště: Strakonice
|
Zaslal: so září 08, 2007 9:24 am Předmět: |
|
|
já teda nevim ale mě auto necuká v žádných otáčkách teda pokud bych byl blázen a jezdil po městě 50km/h se zařazenou 5kou a chtěl s tim zrychlovat do kopce jinak mě xa táhne cca od 1300-1500otáček plynule až do zníněných 5000-5700 kdy to trošku zacpe do sedačky jinak za 1 a za 2 jezdim cca 1700-2500 otáček a autí ani necukne ani nekuckne ale samo jedná se o plynulou jízdu ve městě bo v koloně a ne na sprintu na čtvrt míle.... _________________ Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95 |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: so září 08, 2007 9:53 pm Předmět: |
|
|
Máco dík řekl jsi to za mě,jezdím taky tak a nic necuká i kdybych to podtáčel jak dědek _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
jirkafra
Založen: 6.3.2007 Příspěvky: 52 Bydliště: Česká Kamenice
|
Zaslal: po září 10, 2007 11:04 am Předmět: |
|
|
Taky souhlasím se simou a Mácou - motor mi od nějakých 1600-1700 (samozřejmě s lehkou nohou) tahne bez nějakých náznaků "trpění". Do sedačky nezatlačí, ale pokud "mám čas", tak docela i zrychluje.... Normálně jezdím tak 1800 - 2500, občas to trochu proženu a motor si (snad) spokojeně vrní tak za 7,4 - 8,1 l/100 podle trasy a počasí....
Jirka _________________ Xana 2 Break - 1.8i 16V, XII/99, světlemodrá krasavice a taky můj první Citroen ) |
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: po prosinec 03, 2007 1:26 pm Předmět: |
|
|
tak táta ma podobný problém na 1.8 16v combi jen mu to nestřílí do vejfuku... myšlenka s vymenou cívek se mi líbí ale po montáži lpg do auta a naslednem šlehnutí do sání nám vypadla a praskla ta komora co je zespoda na sání tak jsme ji provizorne ucpali aby se s tim dalo jezdit dokud neseženem nové sání a výkon v nízkých otáčkach se zlepšil a díra ve výkonu se zantelne zmenčila. no a protože je sání ze dvou dílů tak se domnívám že to nemuselo uplne 100% tesnit a přisával se falešný vzduch... jinak sem z litoměřic tak pokud chceš vyzkoušet jine cívky tak se stav... 775221703 |
|
Návrat nahoru |
|
|
fera
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 3 Bydliště: Kunovice
|
Zaslal: čt prosinec 06, 2007 5:01 pm Předmět: |
|
|
Mám motor 1.8 16V a po městě jezdím na 4.rychlostní stupeò, kdy motor klidně točí cca 1800 ot. a v případě potřeby plynule zrychluje. _________________ Xantia 1.8 16V Milesime |
|
Návrat nahoru |
|
|
Gram_cz
Založen: 8.8.2007 Příspěvky: 106
|
Zaslal: čt prosinec 06, 2007 11:54 pm Předmět: |
|
|
Tak nevím, mám taky 16V, a po městě jezdím zásadně na 3. Jinak mi to připadá jako trápení motoru. Nezapomeòte, že máte 16V, kterej je dělanej na vyšší otáčky a ne nějakej nafák, se kterým si to můžete plkat při 1500ot. jak v traktoru. _________________ X2, sedan, 1.8i 16V, r.v. 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: pá prosinec 07, 2007 7:34 am Předmět: |
|
|
Gram_cz napsal: | Tak nevím, mám taky 16V, a po městě jezdím zásadně na 3. Jinak mi to připadá jako trápení motoru. Nezapomeòte, že máte 16V, kterej je dělanej na vyšší otáčky a ne nějakej nafák, se kterým si to můžete plkat při 1500ot. jak v traktoru. |
Asi tak nějak, jen nevím čemu řikáte město, já bych na 3 jel tak 5000 ot. _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: pá prosinec 07, 2007 8:13 am Předmět: |
|
|
_________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: pá prosinec 07, 2007 8:32 pm Předmět: |
|
|
njn,zas ta spotreba,vid buchta kdyz se toci,tak se zere _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|