Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jira
Založen: 16.1.2007 Příspěvky: 306 Bydliště: Vodňany
|
Zaslal: so listopad 10, 2007 7:51 pm Předmět: teploměr |
|
|
Klucí, nemáte někdo nějakou tabulku hodnot odporů snímačů teploty před termostatem. Přiznám se, že jsem to moc nesháněl.
Dnes jsem vyndal termostat, protože mi to ukazuje provozní teplotu trvale cca 68°C ( po zahřátí ) a zkoušel ho v hrnci.
Jenže jsem naměřil,že mi otvírá někde kolem 85°C, takže cajk, ale přesto mi měřená teplota ohřátého motoru neřesáhne 68 .
jak říká josef-2, já se z toho zblázním. _________________ jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT
Naposledy upravil jira dne so listopad 10, 2007 10:29 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: so listopad 10, 2007 8:07 pm Předmět: |
|
|
Máš pravdu, zblázním a nemáš jen přechoďák v ukostření čidla? jinak odpor bych ti zítra mohl změřit.
Jo a jíro, jak ten termostat máš venku tak dej nový, ve vodě ho zkusíš blbě a stejně nové těsnění nemáš. A škoda prasknout bakelithrdlo. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
jira
Založen: 16.1.2007 Příspěvky: 306 Bydliště: Vodňany
|
Zaslal: ne listopad 11, 2007 9:47 pm Předmět: |
|
|
Tak si odpovím sám - špatně měří teploměr.
Měřil jsem termistor ( v " kalibračním hrnci" na vařiči ), pro orientaci uvádím některé hodnoty . 50°C-850 Ohm, 60-600, 70-430, 80-320, 90-240, 100-170.
Šoup sem tam nový termostat a jel ohřát. Teplota se zastavila opět na sedmdesáti.Zastavil jsem i já a změřil odpor.Naměřil jsem 320 Ohmů, což odpovídá 80 ti °C.
Vysvětlení,tedy moje,spíš doměnka. Asi nemám správný typ termistoru.
Všimnul jsem si tu někde fotky přístrojovky,kde má teploměr v polovině rozsahu hodnotu 90°C - já mám 80 . Z toho usuzuji,že mám v autě termistor pro teploměr s větším rozsahem ( 90 uprostřed) .
Nepletu se má někdo 90 uprostšed a 120 myslím na konci _________________ jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT |
|
Návrat nahoru |
|
|
Frenk
Založen: 10.12.2006 Příspěvky: 122 Bydliště: Kněževes u Rakovníka
|
Zaslal: ne listopad 11, 2007 10:31 pm Předmět: |
|
|
Zdravim. Kdysi jsem resil podobne, ale na snimaci teploty pro ridici jednotku. Tady jsou data http://frank.webpark.cz/xantia/teplota_xantia.xls.
Docela to sedi s tvym merenim.
Nebo ze by ruzne barvy snimacu mely ruzne hodnoty? To snad ne.
Frenk _________________ Xantia Break 1.8/8/LFZ/Ecu MM/AirBag/ABS/PP/LPG/ET15/15"/zelena/26.7.1995 |
|
Návrat nahoru |
|
|
jira
Založen: 16.1.2007 Příspěvky: 306 Bydliště: Vodňany
|
Zaslal: ne listopad 11, 2007 10:44 pm Předmět: |
|
|
Díky, to je hezký.
Myslím, že moje měření nebylo zas tak přesné, protože jsem jel s teplotou poměrně rychle nahoru, takže se asi nestíhaly vyrovnat setrvačnosti masy materiálu a kontrolní teploměry ( 2 ) byly rychlé _________________ jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT |
|
Návrat nahoru |
|
|
Martin Mad
Založen: 7.6.2007 Příspěvky: 131 Bydliště: Pelhřimov
|
Zaslal: po listopad 12, 2007 7:01 am Předmět: |
|
|
Já mám 90 uprostřed - ručička je vodorovně, ale já mám X2 benzín, tak třeba je to tim.
Jiná věc je ta, že jsem jí ještě vodorovně neviděl. Mám číslovanou čárku 60°C, další 90°C a mezi nima je ještě jedna čárka půlící. No a ručička mi poměrně stabilně bez ohledu na okolní teplotu drží tuhle čárku - zřejmě 75°C. Je to normální _________________ X2 1,8 16V Break 6/2000 metalíza Modrý Maurícius |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mamut
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 309 Bydliště: Praha Kadlín
|
Zaslal: po listopad 12, 2007 7:36 am Předmět: |
|
|
Rozdíl mezi teploměry je v X1 a X2. X1 má 80 a X2 90 Facelift i na teploměru _________________ Break V6 3,0 750 Virago |
|
Návrat nahoru |
|
|
jira
Založen: 16.1.2007 Příspěvky: 306 Bydliště: Vodňany
|
Zaslal: po listopad 12, 2007 9:44 am Předmět: |
|
|
Tak to já mám ksicht X1 a někdo předemnou tam asi dal termistor z X2 _________________ jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: út listopad 13, 2007 12:15 pm Předmět: |
|
|
Martin Mad napsal: | Já mám 90 uprostřed - ručička je vodorovně, ale já mám X2 benzín, tak třeba je to tim.
Jiná věc je ta, že jsem jí ještě vodorovně neviděl. Mám číslovanou čárku 60°C, další 90°C a mezi nima je ještě jedna čárka půlící. No a ručička mi poměrně stabilně bez ohledu na okolní teplotu drží tuhle čárku - zřejmě 75°C. Je to normální |
Bral bych to jako "normální" já to mám stejný, dyš to šudlám mám to jak ty, lae pak jedu rychlejc a teplota popovyleze, cca na 80, ale pak zas dyš naopak cukám ( popojíždím v zácpě ), tak mi to vyleze klidně na 90. Beru současný počasí ( v létě to vyleze vejš ).
Sakra nebyla lepčí kontrolka jak třá u BX jen STOPka na přehřátí ( dyš to topí, je to cajk ), by se neřešily takovýdle pytloviny. _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: út listopad 13, 2007 2:36 pm Předmět: |
|
|
BX BX BX BX... nedáš si pokoj-jsi jak já s pežotem 309 Ale k věci co se týče teploty těch 75 C je dobře-a výkyvy mám v teplotě jak buchtova xantijka-takže máš to OK. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: út listopad 13, 2007 4:48 pm Předmět: |
|
|
sima napsal: | BX BX BX BX... nedáš si pokoj-jsi jak já s pežotem 309 Ale k věci co se týče teploty těch 75 C je dobře-a výkyvy mám v teplotě jak buchtova xantijka-takže máš to OK. |
no někdy mi simo příde, že méně je více, no..... _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|