Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

kontrolka pro natlakovani
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Kony.cz



Založen: 13.8.2007
Příspěvky: 17

PříspěvekZaslal: po listopad 05, 2007 7:41 am    Předmět: kontrolka pro natlakovani Citovat

Tak nejak premyslim, nebylo by mozne nejak primontovat senzor natlakovani perovani ??? Proste po nastartovani by svitilo STOP a az by se tlumice nafoukli tak by STOP zhaslo... Je pravda ze je to dost vydet to zvedani, ale nekdy se zakecam a ani si nevsimnu ze se neco zvedlo... Dost rychle se mi auto zveda po nastartovani, i kdyz treba s autem tyden nejedu, tak po nastartovani mam nekdy do 10 s nafouknuto
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alien



Založen: 29.1.2007
Příspěvky: 224
Bydliště: Prágl four

PříspěvekZaslal: po listopad 05, 2007 9:13 am    Předmět: Re: kontrolka pro natlakovani Citovat

Kony.cz napsal:
Tak nejak premyslim, nebylo by mozne nejak primontovat senzor natlakovani perovani ??? Proste po nastartovani by svitilo STOP a az by se tlumice nafoukli tak by STOP zhaslo... Je pravda ze je to dost vydet to zvedani, ale nekdy se zakecam a ani si nevsimnu ze se neco zvedlo... Dost rychle se mi auto zveda po nastartovani, i kdyz treba s autem tyden nejedu, tak po nastartovani mam nekdy do 10 s nafouknuto


Nějak nepřicházím na poentu o co jako jde?
_________________
Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí



Naposledy upravil Alien dne po listopad 05, 2007 9:32 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zvěřiňák



Založen: 13.10.2007
Příspěvky: 10
Bydliště: Roztoky u Jilemnice

PříspěvekZaslal: po listopad 05, 2007 9:18 am    Předmět: Citovat

Pokud ti STOP zhasne hned po nastartování, tak máš po smrti přední akumulační kouli. Normálně zhasne až po těch 10ti...20ti vteřinách, až když hydraulické čerpadlo natlakuje celý okruh. Když je ta aku koule špatná, tak je v celém hydrosytému provozní tlak prakticky hned a STOP hned zhasne.
_________________
Xantia I, 2.0i break, automat, klima, 97
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Alien



Založen: 29.1.2007
Příspěvky: 224
Bydliště: Prágl four

PříspěvekZaslal: po listopad 05, 2007 9:36 am    Předmět: Citovat

zvěřiòák napsal:
Pokud ti STOP zhasne hned po nastartování, tak máš po smrti přední akumulační kouli. Normálně zhasne až po těch 10ti...20ti vteřinách, až když hydraulické čerpadlo natlakuje celý okruh. Když je ta aku koule špatná, tak je v celém hydrosytému provozní tlak prakticky hned a STOP hned zhasne.


No to je taky pěkná krávovina, bože můj.
_________________
Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zvěřiňák



Založen: 13.10.2007
Příspěvky: 10
Bydliště: Roztoky u Jilemnice

PříspěvekZaslal: po listopad 05, 2007 9:40 am    Předmět: Citovat

Na jaře jsem měl akumulační kouli špatnou. Po zapnutí klíčku svítí STOP. Po nastartování STOP hned zhasne. Po výměně akukoule STOP zhasne za těch cca 20 vteřin. Co je na tom za krávovinu?
_________________
Xantia I, 2.0i break, automat, klima, 97
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: po listopad 05, 2007 10:24 am    Předmět: Citovat

no,nevim nevim.Ja jsem ten jeho problem pochopil trosku jinak-to by se zase hodilo nam,po nastartovani sviti tak cca 30sec.stopka,a pak se zacne zvedat auto-posledni dobou to zvednuti trva skoro minutu.a celou dobu stopka nesviti,ale moc to nebrzdi a auto je dole,o to mi jde,aby zhasla,az kdyz se auto zvedne na provozni polohu(jde o X2HDi)
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: po listopad 05, 2007 11:19 am    Předmět: Citovat

Zvěřiòák je to krávovina:příklad na mém autě:startnu-stopka zhasne ihned-cca 2-3 vteřiny-auto je zvedlé během 10-15-20vteřin komplet i když stojí dlouho a je zima a brzdí ihned už během rozsvícené stopky.Aku mám kupovanou kdysi novou loni měřenou -gut tlak a když vypnu motor tak mě brzdí xantie jak má-uvádím příklad z praxe-nebudu se zabývat argumenty z teorie principu hydrosystému-jsou tu lepší znalci a asi by tě to tak ani nepřesvědčilo Wink
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po listopad 05, 2007 12:18 pm    Předmět: Re: kontrolka pro natlakovani Citovat

Kony.cz napsal:
Tak nejak premyslim, nebylo by mozne nejak primontovat senzor natlakovani perovani ??? Proste po nastartovani by svitilo STOP a az by se tlumice nafoukli tak by STOP zhaslo... Je pravda ze je to dost vydet to zvedani, ale nekdy se zakecam a ani si nevsimnu ze se neco zvedlo... Dost rychle se mi auto zveda po nastartovani, i kdyz treba s autem tyden nejedu, tak po nastartovani mam nekdy do 10 s nafouknuto


si dej koncák někam na nápravu Idea , třeba zadní, jak se zvedne ...
a kontrolku do kabiny...
akurát ti to při velkým houpání bude problikávat Smile
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
lewkins



Založen: 7.12.2006
Příspěvky: 390
Bydliště: Teplice

PříspěvekZaslal: po listopad 05, 2007 7:07 pm    Předmět: Citovat

S tim tlakem v okruhu perovani to neni zas tak jednoduchy. Meni se v zavislosti na zatizeni auta. Jiny je pri prazdnem aute a jiny pri plne nalozenym. Pokud bys "manostat" nastavil na tlak prazdnyho auta, shasla by ti kontrolka driv, nez by se auto zvedlo. Pokud bys ho nastavil na tlak plne zatizenyho auta, svitila by ti pri pohotovostnim zatizeni neustale...
_________________
Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vytacyt



Založen: 30.1.2007
Příspěvky: 232
Bydliště: Pluhův Žďár

PříspěvekZaslal: po listopad 05, 2007 8:47 pm    Předmět: Citovat

Me auto nebrzdi,kdyz stoji treba,placnu,8hodin bez jizdy.Zacne brzdit az po nastartovani Sad Cim to muze byt,nevite??

Jinak kontrolka STOP mi zhasina take cca po 5sekundach a auto taky neni jeste trebas zvedle,kdyz ho mam pusteny uplne dole,kdyz dlouho nekam nejedu... Rolling Eyes
_________________
Xantypa 2,0HDI(80kW)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
zvěřiňák



Založen: 13.10.2007
Příspěvky: 10
Bydliště: Roztoky u Jilemnice

PříspěvekZaslal: po listopad 05, 2007 9:08 pm    Předmět: Citovat

Dofouknout (pokud to ještě půjde), případně vyměnit AKUkouli.
_________________
Xantia I, 2.0i break, automat, klima, 97
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vytacyt



Založen: 30.1.2007
Příspěvky: 232
Bydliště: Pluhův Žďár

PříspěvekZaslal: po listopad 05, 2007 9:22 pm    Předmět: Citovat

zvěřiòák napsal:
Dofouknout (pokud to ještě půjde), případně vyměnit AKUkouli.


Toz to si myslim,ze pujde,ale myslim,ze mi ten kluk jeste rikal,ze by to mohlo byt spinavou LHM??Je to mozne??
_________________
Xantypa 2,0HDI(80kW)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
zvěřiňák



Založen: 13.10.2007
Příspěvky: 10
Bydliště: Roztoky u Jilemnice

PříspěvekZaslal: po listopad 05, 2007 9:47 pm    Předmět: Citovat

Pokud je LHM špinavá (má barvu kofoly), tak je samozřejmě potřeba vyměnit. Ale to, že ti to brzdí až po nastartování auta, dělá malý tlak v akumulační kouli.
_________________
Xantia I, 2.0i break, automat, klima, 97
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: po listopad 05, 2007 10:13 pm    Předmět: Citovat

Ale ..zas prdlačky-zvěřiñák-vytacyt když nejedeš ix hodin tak to nebrzdí no-jako každé jiné auto...neřeš to-má to brzdit jen když jedeš -motor zdechne-tak aby jsi po nějakou dobu ještě brzdil a vůbec tedy zabrzdil-veme si to tlak z akukoule-ale ten není nekonečný.Jestli to říkám špatně tak mě opravte!!!-ale beru to tak,že navíc nemáme funglovky-tak nemůže navíc systém tlak držet bůhví jak dlouho.Jo a zkus si zabrzdit s klasickým autem- bez hydry-když dlouho stojí-taky to bez posilovače za moc stát nebude-ale to jsme už jinde.
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jira



Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 306
Bydliště: Vodňany

PříspěvekZaslal: po listopad 05, 2007 11:14 pm    Předmět: Citovat

lewkins napsal:
S tim tlakem v okruhu perovani to neni zas tak jednoduchy. Meni se v zavislosti na zatizeni auta. Jiny je pri prazdnem aute a jiny pri plne nalozenym. Pokud bys "manostat" nastavil na tlak prazdnyho auta, shasla by ti kontrolka driv, nez by se auto zvedlo. Pokud bys ho nastavil na tlak plne zatizenyho auta, svitila by ti pri pohotovostnim zatizeni neustale...


Myslel jsem, že vydržím,ale nejde to.Alien byl docela shovívavý ve výrazech.
Je to tu jak v Parlamentu, plácáte to pátý přes devátý a pak si to odhlasujete.
Taky jsem věděl prd,když jsem přišel ke Xantii, ale snažím se a sháním informace. Sehnat se dají.
Když vás moc nezajímá, co se vám honí pod zadkem,když jedete,tak aspoò nepište bludy.
Nevěděl jsem,že tlak pro zhasnutí kontr. STOP je 100 barů, což je právě minimální hodnota, kdy má bezp. ventil přepnout tlak jen do brzd, že tlak v "primárním okruhu" včetně akumulátoru udržuje regulátor v rozmezí 145 až 170 Barů, že koule nejsou koule náhodou,ale je to nejvhodnější geometrický tvar pro to,aby se se zatížením měnil ( zvětšoval ) aktivní průřez (plocha) membrány ( pístu ) atd. atd. .

Vůbec mi nevadí,když se někdo zeptá na jakoukoliv ptákovinu, ale vadí mi, když někdo vaří z vody a prezentuje to jak tutovou věc.

Jedinou rozumnou a zároveò humornou odpověď dal PaM, což asi nejlépe vysvětlilo absurditu původního dotazu . Moc se mi líbí.

No, nějak jsem se ... co ? Nic ve zlém,ale myslete hlavou.
_________________
jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)