Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kony.cz
Založen: 13.8.2007 Příspěvky: 17
|
Zaslal: po listopad 05, 2007 7:41 am Předmět: kontrolka pro natlakovani |
|
|
Tak nejak premyslim, nebylo by mozne nejak primontovat senzor natlakovani perovani ??? Proste po nastartovani by svitilo STOP a az by se tlumice nafoukli tak by STOP zhaslo... Je pravda ze je to dost vydet to zvedani, ale nekdy se zakecam a ani si nevsimnu ze se neco zvedlo... Dost rychle se mi auto zveda po nastartovani, i kdyz treba s autem tyden nejedu, tak po nastartovani mam nekdy do 10 s nafouknuto |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: po listopad 05, 2007 9:13 am Předmět: Re: kontrolka pro natlakovani |
|
|
Kony.cz napsal: | Tak nejak premyslim, nebylo by mozne nejak primontovat senzor natlakovani perovani ??? Proste po nastartovani by svitilo STOP a az by se tlumice nafoukli tak by STOP zhaslo... Je pravda ze je to dost vydet to zvedani, ale nekdy se zakecam a ani si nevsimnu ze se neco zvedlo... Dost rychle se mi auto zveda po nastartovani, i kdyz treba s autem tyden nejedu, tak po nastartovani mam nekdy do 10 s nafouknuto |
Nějak nepřicházím na poentu o co jako jde? _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
Naposledy upravil Alien dne po listopad 05, 2007 9:32 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
zvěřiňák
Založen: 13.10.2007 Příspěvky: 10 Bydliště: Roztoky u Jilemnice
|
Zaslal: po listopad 05, 2007 9:18 am Předmět: |
|
|
Pokud ti STOP zhasne hned po nastartování, tak máš po smrti přední akumulační kouli. Normálně zhasne až po těch 10ti...20ti vteřinách, až když hydraulické čerpadlo natlakuje celý okruh. Když je ta aku koule špatná, tak je v celém hydrosytému provozní tlak prakticky hned a STOP hned zhasne. _________________ Xantia I, 2.0i break, automat, klima, 97 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: po listopad 05, 2007 9:36 am Předmět: |
|
|
zvěřiòák napsal: | Pokud ti STOP zhasne hned po nastartování, tak máš po smrti přední akumulační kouli. Normálně zhasne až po těch 10ti...20ti vteřinách, až když hydraulické čerpadlo natlakuje celý okruh. Když je ta aku koule špatná, tak je v celém hydrosytému provozní tlak prakticky hned a STOP hned zhasne. |
No to je taky pěkná krávovina, bože můj. _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
zvěřiňák
Založen: 13.10.2007 Příspěvky: 10 Bydliště: Roztoky u Jilemnice
|
Zaslal: po listopad 05, 2007 9:40 am Předmět: |
|
|
Na jaře jsem měl akumulační kouli špatnou. Po zapnutí klíčku svítí STOP. Po nastartování STOP hned zhasne. Po výměně akukoule STOP zhasne za těch cca 20 vteřin. Co je na tom za krávovinu? _________________ Xantia I, 2.0i break, automat, klima, 97 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po listopad 05, 2007 10:24 am Předmět: |
|
|
no,nevim nevim.Ja jsem ten jeho problem pochopil trosku jinak-to by se zase hodilo nam,po nastartovani sviti tak cca 30sec.stopka,a pak se zacne zvedat auto-posledni dobou to zvednuti trva skoro minutu.a celou dobu stopka nesviti,ale moc to nebrzdi a auto je dole,o to mi jde,aby zhasla,az kdyz se auto zvedne na provozni polohu(jde o X2HDi) _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: po listopad 05, 2007 11:19 am Předmět: |
|
|
Zvěřiòák je to krávovina:příklad na mém autě:startnu-stopka zhasne ihned-cca 2-3 vteřiny-auto je zvedlé během 10-15-20vteřin komplet i když stojí dlouho a je zima a brzdí ihned už během rozsvícené stopky.Aku mám kupovanou kdysi novou loni měřenou -gut tlak a když vypnu motor tak mě brzdí xantie jak má-uvádím příklad z praxe-nebudu se zabývat argumenty z teorie principu hydrosystému-jsou tu lepší znalci a asi by tě to tak ani nepřesvědčilo _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: po listopad 05, 2007 12:18 pm Předmět: Re: kontrolka pro natlakovani |
|
|
Kony.cz napsal: | Tak nejak premyslim, nebylo by mozne nejak primontovat senzor natlakovani perovani ??? Proste po nastartovani by svitilo STOP a az by se tlumice nafoukli tak by STOP zhaslo... Je pravda ze je to dost vydet to zvedani, ale nekdy se zakecam a ani si nevsimnu ze se neco zvedlo... Dost rychle se mi auto zveda po nastartovani, i kdyz treba s autem tyden nejedu, tak po nastartovani mam nekdy do 10 s nafouknuto |
si dej koncák někam na nápravu , třeba zadní, jak se zvedne ...
a kontrolku do kabiny...
akurát ti to při velkým houpání bude problikávat _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: po listopad 05, 2007 7:07 pm Předmět: |
|
|
S tim tlakem v okruhu perovani to neni zas tak jednoduchy. Meni se v zavislosti na zatizeni auta. Jiny je pri prazdnem aute a jiny pri plne nalozenym. Pokud bys "manostat" nastavil na tlak prazdnyho auta, shasla by ti kontrolka driv, nez by se auto zvedlo. Pokud bys ho nastavil na tlak plne zatizenyho auta, svitila by ti pri pohotovostnim zatizeni neustale... _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
vytacyt
Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 232 Bydliště: Pluhův Žďár
|
Zaslal: po listopad 05, 2007 8:47 pm Předmět: |
|
|
Me auto nebrzdi,kdyz stoji treba,placnu,8hodin bez jizdy.Zacne brzdit az po nastartovani Cim to muze byt,nevite??
Jinak kontrolka STOP mi zhasina take cca po 5sekundach a auto taky neni jeste trebas zvedle,kdyz ho mam pusteny uplne dole,kdyz dlouho nekam nejedu... _________________ Xantypa 2,0HDI(80kW) |
|
Návrat nahoru |
|
|
zvěřiňák
Založen: 13.10.2007 Příspěvky: 10 Bydliště: Roztoky u Jilemnice
|
Zaslal: po listopad 05, 2007 9:08 pm Předmět: |
|
|
Dofouknout (pokud to ještě půjde), případně vyměnit AKUkouli. _________________ Xantia I, 2.0i break, automat, klima, 97 |
|
Návrat nahoru |
|
|
vytacyt
Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 232 Bydliště: Pluhův Žďár
|
Zaslal: po listopad 05, 2007 9:22 pm Předmět: |
|
|
zvěřiòák napsal: | Dofouknout (pokud to ještě půjde), případně vyměnit AKUkouli. |
Toz to si myslim,ze pujde,ale myslim,ze mi ten kluk jeste rikal,ze by to mohlo byt spinavou LHM??Je to mozne?? _________________ Xantypa 2,0HDI(80kW) |
|
Návrat nahoru |
|
|
zvěřiňák
Založen: 13.10.2007 Příspěvky: 10 Bydliště: Roztoky u Jilemnice
|
Zaslal: po listopad 05, 2007 9:47 pm Předmět: |
|
|
Pokud je LHM špinavá (má barvu kofoly), tak je samozřejmě potřeba vyměnit. Ale to, že ti to brzdí až po nastartování auta, dělá malý tlak v akumulační kouli. _________________ Xantia I, 2.0i break, automat, klima, 97 |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: po listopad 05, 2007 10:13 pm Předmět: |
|
|
Ale ..zas prdlačky-zvěřiñák-vytacyt když nejedeš ix hodin tak to nebrzdí no-jako každé jiné auto...neřeš to-má to brzdit jen když jedeš -motor zdechne-tak aby jsi po nějakou dobu ještě brzdil a vůbec tedy zabrzdil-veme si to tlak z akukoule-ale ten není nekonečný.Jestli to říkám špatně tak mě opravte!!!-ale beru to tak,že navíc nemáme funglovky-tak nemůže navíc systém tlak držet bůhví jak dlouho.Jo a zkus si zabrzdit s klasickým autem- bez hydry-když dlouho stojí-taky to bez posilovače za moc stát nebude-ale to jsme už jinde. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
jira
Založen: 16.1.2007 Příspěvky: 306 Bydliště: Vodňany
|
Zaslal: po listopad 05, 2007 11:14 pm Předmět: |
|
|
lewkins napsal: | S tim tlakem v okruhu perovani to neni zas tak jednoduchy. Meni se v zavislosti na zatizeni auta. Jiny je pri prazdnem aute a jiny pri plne nalozenym. Pokud bys "manostat" nastavil na tlak prazdnyho auta, shasla by ti kontrolka driv, nez by se auto zvedlo. Pokud bys ho nastavil na tlak plne zatizenyho auta, svitila by ti pri pohotovostnim zatizeni neustale... |
Myslel jsem, že vydržím,ale nejde to.Alien byl docela shovívavý ve výrazech.
Je to tu jak v Parlamentu, plácáte to pátý přes devátý a pak si to odhlasujete.
Taky jsem věděl prd,když jsem přišel ke Xantii, ale snažím se a sháním informace. Sehnat se dají.
Když vás moc nezajímá, co se vám honí pod zadkem,když jedete,tak aspoò nepište bludy.
Nevěděl jsem,že tlak pro zhasnutí kontr. STOP je 100 barů, což je právě minimální hodnota, kdy má bezp. ventil přepnout tlak jen do brzd, že tlak v "primárním okruhu" včetně akumulátoru udržuje regulátor v rozmezí 145 až 170 Barů, že koule nejsou koule náhodou,ale je to nejvhodnější geometrický tvar pro to,aby se se zatížením měnil ( zvětšoval ) aktivní průřez (plocha) membrány ( pístu ) atd. atd. .
Vůbec mi nevadí,když se někdo zeptá na jakoukoliv ptákovinu, ale vadí mi, když někdo vaří z vody a prezentuje to jak tutovou věc.
Jedinou rozumnou a zároveò humornou odpověď dal PaM, což asi nejlépe vysvětlilo absurditu původního dotazu . Moc se mi líbí.
No, nějak jsem se ... co ? Nic ve zlém,ale myslete hlavou. _________________ jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|