Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
bukero11
Založen: 14.8.2009 Příspěvky: 21
|
Zaslal: út září 22, 2009 6:17 pm Předmět: predni brzdic.... |
|
|
ahoj vsem....mam problem jako asi kazdy,vcera jsem delal brzdy na predku....kdyzjsem sundal pravou celist tak mi ta pistnice nesla zasoupnout zpet do brzdice....
dlouho jsem se s ti m mordoval az jsem to vzdal....rozebral jsem to a zjistil nemilou vec:ta tycka na kterou nabyha ten pist je uplne na zacatku okousana a proto ten pistek na to nenabehne.zkousel jsem vse a proste nejde.tak jsem se chtel zeptat jestli nemate nekdo nahradnidoma na prodej,nebo jestli se to da opravit nejakym zpusobem.mam x1 r.v.96,1.8i diky |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: út září 22, 2009 8:02 pm Předmět: |
|
|
A zašroubovával jsi tam ten píst? _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: út září 22, 2009 9:39 pm Předmět: |
|
|
nojo, když si do toho pral kladivem a netočil tak se nediv. Vyndej ten štoub, tuším je ro 3 nebo 4 codej závit a trojhranným jehlovým pilníčkem propiluj ty domrvené konce , pak ti to pujde. musíš motat a tlačit zároveò na te pístek ... _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
bukero11
Založen: 14.8.2009 Příspěvky: 21
|
Zaslal: st září 23, 2009 7:23 pm Předmět: |
|
|
jajsem do toho kladivem nepral....proste to uplne neslo tak jsem to rozebral....uz to piluji a snazim se to tam dostat,aby to chodilo lehce |
|
Návrat nahoru |
|
|
Agnes
Založen: 24.9.2007 Příspěvky: 84 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
|
Zaslal: čt září 24, 2009 3:26 am Předmět: |
|
|
Chtěl bych se jen zeptat, musí se točit dokola (šroubovat) nebo stačí jen pootáčet trošku na jednu a na druhou stranu a tlačit na pístek. Já jen jestli jsem něco napokazil. Díky za info. _________________ Xantia Break 1.9TD, r.v. 96,
- to je síla |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: čt září 24, 2009 8:59 am Předmět: |
|
|
Musíš vysloveně šroubovat, jinak ten pístek do prasete nedostaneš. Jak psal PaM, uvnitř je vícechodý závit (dokonce je 5 chodý - alespoò u X1 1,6i). _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: čt září 24, 2009 4:21 pm Předmět: |
|
|
Já ty chody na závitu nepočítal , jen sem si teď střelil vodboku , sem nedávno dělal 2x přední brzdy na Xm a vždycky jedna strana byla obouchaná a nešla zatočit, tak rozebrat a opravit, jo taky to teklo okolo tyčky páky na ruční brzdu, tak že vyčistit a vyměnit ten malej O-kroužek. _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: čt září 24, 2009 4:55 pm Předmět: |
|
|
PaM napsal: | Já ty chody na závitu nepočítal , jen sem si teď střelil vodboku , sem nedávno dělal 2x přední brzdy na Xm a vždycky jedna strana byla obouchaná a nešla zatočit, tak rozebrat a opravit, jo taky to teklo okolo tyčky páky na ruční brzdu, tak že vyčistit a vyměnit ten malej O-kroužek. |
Jojo, ten O-kroužek se mi podařilo dvakrát střihnout, tak jsem si dával repete.
P.S. Je fakt, že počet chodů je to nejmenší. _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
kapitán
Založen: 9.5.2009 Příspěvky: 243 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: čt září 24, 2009 5:32 pm Předmět: |
|
|
J.Na nebižtíku BX 14 RE (aniž bych to věděl-zkušenostti jen F-125P a š-105)-vytlečil jsem téměř celý pístk a z5 neše, a nešl.Pak už opravdu jen a jen ze zoufalství (protože nešel zatlačit),jsem zkusol ,vzpměvší si na zadek u poláka na zadní náprav+ě) točit a no to fungovalo!!! _________________ současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Agnes
Založen: 24.9.2007 Příspěvky: 84 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
|
Zaslal: čt září 24, 2009 10:11 pm Předmět: |
|
|
Majk.Z napsal: | Musíš vysloveně šroubovat, jinak ten pístek do prasete nedostaneš. Jak psal PaM, uvnitř je vícechodý závit (dokonce je 5 chodý - alespoò u X1 1,6i). |
Tak jsme to dělali blbě, doufám že se to moc nedomrvilo. Když jsme zhruba před rokem a půl dělali přední brzdy, tak jsme na pístek tlačili a pootačeli na jednu a druhou stranu. Rohodně jsme nešroubovali. Ale zatlačit se podařilo. Příště budu moudřejší. _________________ Xantia Break 1.9TD, r.v. 96,
- to je síla |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: čt září 24, 2009 10:57 pm Předmět: |
|
|
Teoreticky to musí jít i kýváním, protože se to samo pootáčí při sjíždění desek, ale pro vůli je to méně efektivní. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomc
Založen: 8.2.2008 Příspěvky: 253 Bydliště: Rožnov p.R
|
Zaslal: pá září 25, 2009 4:51 am Předmět: |
|
|
udajně má být nějaká poloha dražky pistu vuči nalitku a pak má jít pist zasunout.já osobně jsem nikdy nic nehledal a tak jen šroubuju a tlačím. _________________ BX19D Xa 2,0HDI a C5 2,0HDI |
|
Návrat nahoru |
|
|
hombok
Založen: 16.8.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: U Olomouce
|
Zaslal: pá září 25, 2009 6:34 am Předmět: |
|
|
Poloha drážky musí být, ale kvůli výlisku, co je na destičce. _________________ X1 2.0i VSX 94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: pá září 25, 2009 6:59 am Předmět: |
|
|
hombok napsal: | Poloha drážky musí být, ale kvůli výlisku, co je na destičce. |
to je jen druhotné, aby si měl kontrolu a aby se pístek při brždění samovolně neotáčel ... podstatný důvod je také ten, že v pístku jak je ten vnitřní mechanismus stavění ruční brzdy je vlastně dudá komora a to se musí odvzdušnit. A právě pro to, ten pístek má proti sobě 2 vnitřní vybrání aby ta kapalina mohla vytlačit bezezbytku vzduch odspodu nahoru. Tak že ve správné poloze je uvnitř pístku vybrání nahoře a dole. Ve špatné poloze je to na boku a to neumožòuje dobře odvzdušnit přední brzdy.
Jak jsou ty 4 mezery v pístku jak dosedá deska, tak u jedné mezery je ke středu malé půlkruhové vybrání. Tak tímto má pístek směřovat nahoru k čepu otáčení té výklopné části brzdy.
Edit:
_________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
|