Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: čt únor 21, 2008 9:18 am Předmět: |
|
|
Vždycky ten olej teče po vaně, i když to propouští třeba těsnění víka vačky, na těchto motorech ale rády praskají konce odfukových hadic dole vpředu nad vanou a ta prasklina bývá zespod, takže zvrchu není vidět. Praská v místě rozšíření a nasunutí na příruby (jsou 2) a za jízdy vytěká ven, nemusí to být tvůj případ ale pravděpodobně ano pokud je masná vana zepředu. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Qěcy
Založen: 27.7.2007 Příspěvky: 113
|
Zaslal: čt únor 21, 2008 10:58 am Předmět: |
|
|
Josef 2. napsal: | Vždycky ten olej teče po vaně, i když to propouští třeba těsnění víka vačky, na těchto motorech ale rády praskají konce odfukových hadic dole vpředu nad vanou a ta prasklina bývá zespod, takže zvrchu není vidět. Praská v místě rozšíření a nasunutí na příruby (jsou 2) a za jízdy vytěká ven, nemusí to být tvůj případ ale pravděpodobně ano pokud je masná vana zepředu. |
Mně začal týct olej těsněním olejového filtru. Po třech měsících od výměny filtru (po 3000 km). Taky tekl jenom při nastartovaným motoru, takže louže nebyla moc velká a dokone mi oleje nijak neubylo (podle měrky, kontrolka neblikala) Přišel jsem na to náhodou při pohledu pod stojicí káru. Servisák pravil, že to se někdy může stát, že se filtru nějak zohýbá příruba. Filtr vyměnil a je to OK. Nestačilo dotažení filtru, ono se mi to ani nepovedlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
roliva
Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Martinmartin
Založen: 1.11.2007 Příspěvky: 67 Bydliště: Štětí
|
Zaslal: pá únor 22, 2008 8:19 pm Předmět: |
|
|
Zatím koupím těsnění vany. Po dotažení jsou na šroubech stejně kapky a v té spáře (napojení vany) je vidět vrstvička oleje. Netěsní to. Jinak je vana teď čistá. Teď to kape lehce z tech šroubů( už jsem zase s olejem na minimu). Když je v oběhu správný množství oleje, tak (podle mého názoru) je hladina oleje ve vaně nad tesněním a tak rychle utíká. Zatímco když je ho tam lehce pod min tak už je pod těsněním a utíká jen při pohybu. _________________ XA1 1.8 8v LPG -ex
XA2 2,1 TD 98 exclusive -zlobidlo |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: pá únor 22, 2008 9:06 pm Předmět: |
|
|
Podle toho co píšeš v úvodu:
Zdar, mám problém: po nastartování mi začala blikat kontrolka oleje, tak jsem zjistil stav a byl jsem pod minimem. Dolil jsem celej litr, přemeřil a OK.Po třech dnech zase svítí kontrolka, čumim na měrku a olej zase ve stejný vejšce jako před dolitím.
bys musel mít pod autem kaluž jako rybník.
Tak tam před vypuštěním oleje nalej ze 2 litry nafty a uvidíš kama teče, stejně ten olej pak budeš vylívat. (nestartovat to přelité naftou). _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
drazanl
Založen: 19.3.2008 Příspěvky: 86
|
Zaslal: pá červenec 31, 2009 2:44 am Předmět: |
|
|
bear napsal: | Ahoj Martine !
Mě trochu tekl olej výpustním šroubem stržený závit,opraveno,jinak ti kolegové erudovaní určitě odpoví co a jak
pa bear
1,9 TD 97 |
Zdravim, mám trošku vymletej závit ve vaně.. Když tam dám šroub jen tak (neomotávám molybdenovou páskou), tak je vidět značná vůle. Takže olej teče... Neví někdo jak efektivně opravit? např. proříznout závitníkem větší závit do vany?? Nebo někde sehnat či vyrobit o malinko větší šroub - zátku?? (to by bylo nejlepší) Nebo na míò práce přijde koupit novou vanu i s těsněním?? |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: pá červenec 31, 2009 11:27 am Předmět: |
|
|
Měděné nové těsnění tam počítám asi máš. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
drazanl
Založen: 19.3.2008 Příspěvky: 86
|
Zaslal: pá červenec 31, 2009 1:32 pm Předmět: |
|
|
sima napsal: | Měděné nové těsnění tam počítám asi máš. |
Uplně nový neni šéfe, ale to by asi neměl moc klachtat ten šroub, když ho tam zašroubuju? |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: pá červenec 31, 2009 2:02 pm Předmět: |
|
|
No to vůbec ne,jen nechápu,jak se mohl jen tak strhnout závit na takovém šroubu-tak buď je ztrhlý závit a protáčí se a nejde dotáhnout,či nejde ani zašrubovat.Nevím co myslíš přesně tím klochtá Je tam vůbec origo šorub?Není jen ojetý závit spíš na šroubu?
Zkusil bych nejdřív sehnat jiný starší origo šroub a dal přitom nové těsnění,i když jasně těsnění vůli šroubu nevymezí. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš.H
Založen: 2.8.2007 Příspěvky: 220 Bydliště: okr.Třebíč
|
Zaslal: pá červenec 31, 2009 9:32 pm Předmět: |
|
|
drazanl napsal: |
Zdravim, mám trošku vymletej závit ve vaně.. Když tam dám šroub jen tak (neomotávám molybdenovou páskou), tak je vidět značná vůle. Takže olej teče... Neví někdo jak efektivně opravit? např. proříznout závitníkem větší závit do vany?? Nebo někde sehnat či vyrobit o malinko větší šroub - zátku?? (to by bylo nejlepší) Nebo na míò práce přijde koupit novou vanu i s těsněním?? |
Šikovný zámečník ti to opraví. Sundat vanu, převrtat podle závitové vložky, vyřezat závit a závitovou vložku nalepit na Loctite 270 nebo podobný. Ale nevím kolik je tam materiálu- taky by šlo nechat si utočit nový závit s nátrubkem a navařit místo toho starýho. Všechno jde. _________________ BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
|
|
Návrat nahoru |
|
|
romzo
Založen: 7.9.2009 Příspěvky: 1 Bydliště: Znojmo
|
Zaslal: po září 07, 2009 3:55 pm Předmět: |
|
|
Taky se mi jednou ztrácel olej ...pak jsem v servisu zjistil že byla malá díra v olejovým filtru a tím to stříkalo do motoru .. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Runes
Založen: 17.11.2008 Příspěvky: 78 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: čt září 24, 2009 1:35 pm Předmět: |
|
|
zdarec otazka aky olej mam kupit a doliat do 1.9TD 1994 idem na vymenu oleja buduci tyzden aj vymenu filtrov a tak lenze dneska mi skoro vypadli oci z jamiek ked som zistil ze som presne na minime. Servis je par kilometrov cca 30 tak nechcem nic riskovat a radsej dolejem liter lenze neviem aky tam ma ist de ho zohnat a co to moze cca stat _________________ DRAK - Citroen Xantia 1.9 TD 94
6,5l 90% mesto
Ja viem som lama ale kto sa pyta ten sa dozvie |
|
Návrat nahoru |
|
|
honzadj
Založen: 13.9.2009 Příspěvky: 7 Bydliště: Praha-Kladno
|
Zaslal: čt září 24, 2009 2:22 pm Předmět: Tlačí olej |
|
|
Zdravím,mám trošičku podobný problém.Uniká mi olej z pod víka výfukových ventylů a kape na výfuk tím pádem se mi (když třeba stojím v koloně)začne kouřit od motoru.Taky mi vytéka olej z pod víčka na dolévání oleje.Když mám nastartovaný motor a otevřu víčko tak to dost odfoukne tlak.Vodu v oleji ani olej ve vodě nemám?Zkoušel jsem přetěsnit víko tesnícím tmelem,ale stejně to začalo zase zhruba po 100km téct.Moc se mi právě nezdá to odfouknutí když otevřu za chodu motoru to víčko,nebo je to normální??Mockrát děkuji za rady.Honza.
1,8i 16V _________________ Na vše co se týče audio techniky se mě můžete ptát.Rád poradím a pomůžu na e-mailu. S pozdravem Honza.
Xantia 1,8i 16V r.v.1/96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dude
Založen: 10.1.2009 Příspěvky: 120 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: čt září 24, 2009 3:32 pm Předmět: |
|
|
Honza: Máš průchozí hadičky odvětrání vršku? Viz. články _________________ Xantia Combi - Opera - 2.0 16V LPG, 7/99 |
|
Návrat nahoru |
|
|
honzadj
Založen: 13.9.2009 Příspěvky: 7 Bydliště: Praha-Kladno
|
Zaslal: čt září 24, 2009 4:13 pm Předmět: |
|
|
To nevím,o víkendu je zkusím vyndat.Potřebuji k tomu něco speciálního?Ten článek jsem nenašel.Díky mooc. _________________ Na vše co se týče audio techniky se mě můžete ptát.Rád poradím a pomůžu na e-mailu. S pozdravem Honza.
Xantia 1,8i 16V r.v.1/96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|