Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

MRAZY (horší start 19TD, ztuhlé řízení)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sgt



Založen: 12.3.2007
Příspěvky: 270
Bydliště: Skalité, SK

PříspěvekZaslal: st leden 14, 2009 1:48 pm    Předmět: Citovat

Vols napsal:
sgt napsal:
Henry napsal:

Hele tyhle Škodivkářský praktiky sem netahej. Laughing
Vživotě jsem neměl před chladičem karton, (u žádnýho auta) ale taky jsem nikdy nelitoval peníze za pořádný termostat. Wink

P.S. "Stará" 1,6 se ohřála po 2km a topila už po 600m jízdy, "nová" 1,9TD s ohříváním tolik nespěchá, ale po 2km topí jak čert.


Ak budeš ma HDi, začneš si váži teplo v zime Laughing
Je rozdiel ak sa blok motora chladí náporovým vzduchom alebo nie
BTW termostat je OK Cool


S tím nemohu souhlasit, mě Xa HDI 80 začíná topit tak po 600m a to v těchto mrazech. Samozřejmě jedu, ale do kopečka Very Happy


No mne začína hria XA po cca 6km v týchto mrazoch. Samozrejme idem ale z kopca Sad Preto je aj kartón sakra dobrou pomocou...
Keď idem niekedy do kopca, samozrejme že hreje po 1km Cool
_________________
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Libor46



Založen: 9.12.2008
Příspěvky: 29
Bydliště: Roštín

PříspěvekZaslal: st leden 14, 2009 4:08 pm    Předmět: Citovat

Ahojte lidičky, mám podobný problém. A to ten, že mi nespíná sytič. Nevíte někdo čím to může být??? Mám podezření na čidlo teploty motoru. Musím ho proměřit. Jaké by měli být ty hodnoty??? 300-350ohmů za studena a kolem 50ohmů za tepla???
_________________
Xantia 1,9 TD Berline 94"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Baluu



Založen: 5.4.2008
Příspěvky: 37
Bydliště: Hulín

PříspěvekZaslal: st leden 14, 2009 7:47 pm    Předmět: Citovat

Sytič tam není.Máš X1 bo X2?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Libor46



Založen: 9.12.2008
Příspěvky: 29
Bydliště: Roštín

PříspěvekZaslal: st leden 14, 2009 8:45 pm    Předmět: Citovat

Baluu napsal:
Sytič tam není.Máš X1 bo X2?


Mám X1, ale tak něco tam musí být na zvýšení otáček ne??
_________________
Xantia 1,9 TD Berline 94"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Henry



Založen: 16.9.2007
Příspěvky: 394
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: st leden 14, 2009 10:03 pm    Předmět: Citovat

Libor46 napsal:
Mám X1, ale tak něco tam musí být na zvýšení otáček ne??

"Sytič" nééééé, to by ti "pravověrní" dali. Shocked Tuším, že to je "předsuvník" studeného startu. Embarassed
Záleží jaký máš motor.
D8B je klasika s termočidlem vedle palivového filtru a bovden do čerpadla.
DHX je termočidlo ve vodě => počítač => vakuová pumpa => elektroventil a bovden do čerpadla.
_________________
XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Libor46



Založen: 9.12.2008
Příspěvky: 29
Bydliště: Roštín

PříspěvekZaslal: čt leden 15, 2009 1:50 pm    Předmět: Citovat

Jojo, mám břesně to D8B označení. Tak to znamená, že je špatné to čidlo??? Dá se taky nějak proměřit?
_________________
Xantia 1,9 TD Berline 94"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Henry



Založen: 16.9.2007
Příspěvky: 394
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: čt leden 15, 2009 6:20 pm    Předmět: Citovat

Nikdy jsem to neměřil, asi nebude co měřit.
Funguje to na principu termostatu. Uvnitř je nějaký vosk, který se teplem roztáhne a bovden povolí, po vychladnutí se zase vrátí zpátky. Nebo naopak, to je věc konstrukce toho bazmeku.
Podívej kam vede ten bovden a tou páčkou na čerpadle pohni (nebo zatahej za ten bovden) - měli by se zvýšit otáčky, pak je ten termoelement vadný nebo špatně seřízený.
_________________
XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Libor46



Založen: 9.12.2008
Příspěvky: 29
Bydliště: Roštín

PříspěvekZaslal: čt leden 15, 2009 8:03 pm    Předmět: Citovat

Děkuji za radu, zítra s tím něco udělám... A nevíš jak se to jmenuje?? A se můžu u Boba podívat co si mám nachystat za hotovost??
_________________
Xantia 1,9 TD Berline 94"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: čt leden 15, 2009 9:51 pm    Předmět: Citovat

Stojí to 1000kč, je to takový hliníkový tlustý válec,ze kterého jde bowden dozadu k čerpadlu.

U mně byl nejdřív špatně nastavený,a po nastavení občas zadrhával-tzn.že jsem jezdil třeba celý den s otáčkami 900,a nebo prozměnu zas 1100 jak ten termosytič Twisted Evil chtěl.

Dal se nový,a pohádka,po nastartování 1100ot.,a s ohříváním postupně padají až na 850.
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Libor46



Založen: 9.12.2008
Příspěvky: 29
Bydliště: Roštín

PříspěvekZaslal: pá leden 16, 2009 12:05 pm    Předmět: Citovat

Děkuji mnohokrát. Musím s tím něco udělat... Doufám, že bude závada v tom... Zkusím se podívat ke kamarádovi na vrakáč a kdyžtak to odskouším...
_________________
Xantia 1,9 TD Berline 94"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Agnes



Založen: 24.9.2007
Příspěvky: 84
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

PříspěvekZaslal: ne leden 18, 2009 10:07 am    Předmět: Citovat

Henry napsal:
Libor46 napsal:
Mám X1, ale tak něco tam musí být na zvýšení otáček ne??

"Sytič" nééééé, to by ti "pravověrní" dali. Shocked Tuším, že to je "předsuvník" studeného startu. Embarassed
Záleží jaký máš motor.
D8B je klasika s termočidlem vedle palivového filtru a bovden do čerpadla.
DHX je termočidlo ve vodě => počítač => vakuová pumpa => elektroventil a bovden do čerpadla.


Také mi nefunguje to zvýšení otáček při studeném startu. Mám motor DHX. Na co se mám podívat.
_________________
Xantia Break 1.9TD, r.v. 96,
- to je síla
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Henry



Založen: 16.9.2007
Příspěvky: 394
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: ne leden 18, 2009 11:20 am    Předmět: Citovat

Hmmm. Crying or Very sad
My to máme u DHX trochu složitější. Crying or Very sad
Začal bych u elektroventilu. (já měl vadné oba) http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?t=649&highlight=elektroventil
Oba měli přerušené vinutí, dá se to změřit.
Najdi membránu (nebo jak se to jmenuje), z ní vede bovden do čerpadla a na druhé straně je hadička, ta vede do toho elektro ventilu. Když pohneš tím bovdenem, tak se musí změnit otáčky i u teplého motoru (to se používá při zapnutí klimatizace).
_________________
XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)