Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kallo
Založen: 31.12.2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Trnava SR
|
Zaslal: ne leden 04, 2009 8:02 am Předmět: otáčky motora |
|
|
Zdravim vas vsetkých. Mam problemik s mojou xantiou ked sa mi motor zohreje kolíšu mi volnobežné otáčky niekedy dokonca motor zhasne nevedeli by ste mi niekto poradit?? Dík
mam 2.0 16V i |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: ne leden 04, 2009 6:12 pm Předmět: |
|
|
kód: | http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?t=1655 |
Bylo to tu spoustakrát popsané. V tomto topicu je pár věcí, které to mohou dělat.
Ještě bych doplnil, že u mého motoru se to stále děje též... Kamarád nadhodil, že u mě by to mohl dělat i kapající vstřik. _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po leden 05, 2009 8:16 am Předmět: |
|
|
Klasika,teplorní čidlo,krokáč,možná ještě lambda.
Kapajícímu vstřiku bych fakt nevěřil,to by se to hltilo jako prase. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kallo
Založen: 31.12.2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Trnava SR
|
Zaslal: po leden 05, 2009 8:37 am Předmět: |
|
|
pojdem kamaratovi do teplej garaze lebo v tomto pocasi ja to drsne a skusim to pocihat diky za rady odpisem ako to dopadlo |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: po leden 05, 2009 8:55 pm Předmět: |
|
|
JiRaY: Tak, když to podtočené studené (cca 1500 ot a míò při rozjíždění) střílí do výfuku... Když je motor teplý, tak to nedělá. To zas houpe... _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po leden 05, 2009 9:14 pm Předmět: |
|
|
Krokáč máš dobrý,a správně nastavený?
čidlo teplotní nové?
Asi bych nechal změřit lambdu,je možné že kecá,a dává motoru chybné info o bohatosti směsi,a pak to takhle vyvádí.
Náš mechoš měl takovou chytrou věcičku,měla takové drápky,a ty se chytly kolem kabelů co vedly od lambda-sondy,a pak nastalo tůrování,a koukání co to dělá-byla tam řádka cca 20 LED diod,a ty se rozsvěcovaly a zhasínaly podle toho,jestli hlásila bohatou nebo chudou směs.
U nás byla lambda ok,problémy skoro stejné jako u tebe,bylo špatné teplotní čidlo,krokáč byl dělaný před půl rokem,a ještě bylo špatné ukostření motoru-zaoxidovaná očka na převodovce a kastli,a bylo po problému,a potřeba šla o 2l dolu.
Jinak slyšel jsem o firmě jetservis,co čistí benzínové vstřiky-vymontuješ,zašleš,oni ho prohlídnou,a vyčistí,a vrátí obratem zpět,ani to není drahé,cca 1000kč i s poštovným _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: po leden 05, 2009 10:20 pm Předmět: |
|
|
JiRaY: Už jsem se na to ptal zde :
kód: | http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?t=1655 |
a moc to nepomohlo ( ), pak když jsem dělal těsnění pod hlavou, kamarád na mě vybafl s těmi vstřiky. Je fakt, že motor i nějak divně "klepe" a prý by to mohl dělat právě taky ten jeden vstřik...
Krokáč je cca 1/4 roku starý od Boba. Ten starý byl ještě OK, tak ho nechávám do zálohy.
Teplotní čidlo bylo první, které jsem měnil, cca v září.
Škrtící klapku jsem čistil někdy v půlce října.
Lambda sondu mi autoelektrikář proměřoval, byla v pohodě (ne tím udělátkem, které popisuješ) v srpnu.
Diagnostika taky nic neukázala (polovina prosince, těsně před tím, než si fouklo těsnění).
Svíčky jsou dávané v půlce července nové (před výměnou střílelo i ve vyšších otáčkách), ty původní tam byly možná ještě z výroby (ty vypadaly ).
Zkusím kouknout na to zaoxidování. Je to přece jen už bábrdle...
Se spotřebou problém nemám... Při extra lehký noze, prázným autě a defenzivní jízdě jezdím za 6.3 na nádrži (dotankování až po hrdlo), což si myslím, že je (na to, jak je Xa těžká na takový motor) lepší, než dobrý...
Díky za rady. Po tom servisu kouknu.
EDIT: Je to asi toto, že?
kód: | http://www.jetservis.cz/ |
Koukal jsem do ceníku a už už přemýšlím, jestli se vydám na cestu do HK. Mám to přece jen trochu z ruky... Poště moc nevěřím... Díky za tip. _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Wraith4
Založen: 27.7.2008 Příspěvky: 15 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: út leden 06, 2009 12:16 am Předmět: |
|
|
6,3?! ...tak koukam, že to jsem spíš já, kdo by si měl nechat prohlídnout motor _________________ X1 1.6 - 1996
|
|
Návrat nahoru |
|
|
lightDJ
Založen: 14.1.2008 Příspěvky: 164 Bydliště: Plzeň (beer city)
|
Zaslal: út leden 06, 2009 10:21 am Předmět: |
|
|
Wraith4 napsal: | 6,3?! ...tak koukam, že to jsem spíš já, kdo by si měl nechat prohlídnout motor |
jenom 9,1??? ja slavim kdyz se vejdu do desiti _________________ vrak,cervenej,polorozpadlej 1,8 8V r.96
http://www.v-lighting.ic.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: út leden 06, 2009 11:48 am Předmět: |
|
|
Wraith4 napsal: | 6,3?! ...tak koukam, že to jsem spíš já, kdo by si měl nechat prohlídnout motor |
Píšu... Musím mít prázdný auto, mít hodně lehkou nohu a být mimo město na okreskách nebo po dálnici jet maximálně 110 km/h tachometrových (pak mě předjíždějí i kamiony ).
Pokud mám těžkou nohu a po dálnici letím někdy i přes 160 - 170 tachometrových (pak čumí i xantiáci ve V6, když kouknou na boční lištu a mistři světa prassátyredfullfrontTDi fdvoulitru woe ), není problém se taky dostat přes 9 - 10 litrů na nádrž...
Normálně se mi spotřeba pohybuje mezi 7 - 8 litry... _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Kallo
Založen: 31.12.2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Trnava SR
|
Zaslal: st leden 07, 2009 10:57 am Předmět: |
|
|
Cau prima-men no uz sa ti podarilo tie kolisajuce otacky doriesit? ja som bol dnes u jedneho mechanika a jedine co mi poradil bolo poriadne auto prevetrat vraj to pomoze tak za skusenie som nic nedal na volnobehu som mu pridal dva krat podlahu a potom asi 10 km sviznejsej jazdy a otacky prestali kolisat. LEN sa pytam sam seba na ako dhlo prestali kolisat _________________ benzín 2.0 16V
98 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: st leden 07, 2009 11:52 am Předmět: |
|
|
Kallo: No jéje, co už jsem nádrží "vylítal," že jsem spotřebu měl skoro deseti litrů (víc se mi zatím nepovedlo, fakt)... To už bylo při tom otáček do omezovače... A stejně to nepomohlo, resp. ne na dlouho. Po dalším startu a zahřátí mi to začalo znovu...
Ale díky za tip. _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Kallo
Založen: 31.12.2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Trnava SR
|
Zaslal: st leden 07, 2009 1:15 pm Předmět: |
|
|
uvidim ako dopadnem ja po dalsom starte mozno to bude to iste ale este skusim pridat do benzinu STP aditivum na precistenie celeho palivoveho systemu. Mozno pomoze to neviem uvidim napisem potom. A ak nie asi vyhladam niekoho s kablom a PC. _________________ benzín 2.0 16V
98 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: st leden 07, 2009 1:28 pm Předmět: |
|
|
Kallo: Diagnostika ti nejspíš nic neukáže... Já na ní též byl a nic nevyplivla. Žádnou chybu... Ani lambda nezahlásila problém s chudostí nebo bohatostí směsi...
Spíš než nějaká aditiva bych zkusil tu firmu, kterou mi poradil JiRaY (odkaz je výš), pokud už bys chtěl čistit ty vstřiky. Nějakým přísadám do benzinu moc nevěřím.
for all: Mohl by to dělat zaneřáděný palivový filtr? Byl by prosím nějaký návod na to, jak jej vyčistit? _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: st leden 07, 2009 6:44 pm Předmět: |
|
|
Palivocý filtr se u benzínů nečistí,ale mění.
Bývá to takový plastový válec celý zalitý,a bývá u LZ kola,stojí tuším cca 600kč,jen se odpojí trubičky,starý vyhodí,a nasadí nový.
Alespoò tek to bylo u té 106,radši mrkni třeba do kelly,jak to vypadá,a kolik to stojí- _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|