Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: pá březen 28, 2008 9:29 pm Předmět: Vstřiky po výměne chčijou |
|
|
Ahoj,už mi to auto leze na mozek...Takže od začátku-nechal jsem vyměnit špičky vstřiků-2 začaly po výměně téct,jeden posléze přestal.Ten jeden tekoucí se rozebral,zevnitř vymazal nějakým lepidlem na šroubové spoje-modrý lak od Loctite,motor po namontování utěsněného vstřiku změnil zvuk,"ztvrdnul,a zesyrověl,zdá se mi že mírně k horšímu-může to mít souvislost s tím lepidlem,že by se třeba to lepidlo dotalo někam kam nemělo?
Vstřik po utěsnění chvilku prosakoval,a potom se utěsnil.No,a nyní k věci:Dnes jsem se vracel k domovu,a při startování jsem nenastartoval-jsem zvyklý že startér 3x zatočí,a motor čapne,tentokrát točil 6x,a potom chytil,ale zdálo se mi že má řachtavější zvuk.Dojel jsem domu,a v tom se změnil zvuk,začalo se ozývat "tříválcové"hlasité TADLA,TADLA,otevřel jsem kapotu,a z druhého vstřiku se valila přes šroubení těla vstřiku
No co mám říkat-zabouchl jsem kapotu,a v duchu si opakoval josefovo heslo:Já se z toho zblázním...
Nevíte někdo čím ty vstřiky utěsnit?dosedací plochy jsou čisté a rovné,mám obavu,že takhle začnou chcát všechny... _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
HanzVFR
Založen: 19.3.2008 Příspěvky: 8 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: po březen 31, 2008 8:17 am Předmět: |
|
|
Me se taky vysrali 2 vstriky a co jsem kecal s chlapkem co je diagnostikuje,tak po kazde vymene vstriku se davaj novy podlozky(ty stary jsou vymackany!!)ktery musi mit urcitou tloustku,jinak prej ten vstrik strika do jinyho mista nez ma a to je spatne.Takze to poradne prohledni a pores to s tim kdo ti je montoval.Me to tedka ceka taky a je to solidni ranec |
|
Návrat nahoru |
|
|
dolph
Založen: 6.3.2008 Příspěvky: 313 Bydliště: F-M
|
Zaslal: po březen 31, 2008 7:06 pm Předmět: |
|
|
to jako že ti chčijou z toho závitu-jak se rozpůlí vstřik??to prostě nemůžou,vyčistit,dotáhnout a musí těsnit.......
zítra mi dovezou nové špičky(BOSCH),tak doufám,že nebude řešit stejné problémy. |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po březen 31, 2008 7:31 pm Předmět: |
|
|
asi budeš _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
dolph
Založen: 6.3.2008 Příspěvky: 313 Bydliště: F-M
|
Zaslal: út duben 01, 2008 4:05 pm Předmět: |
|
|
takže já jsem v klidu,nic neteče a motor šlape jako hodinky |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: út duben 01, 2008 6:28 pm Předmět: |
|
|
A muzes mi tady popsat,jak jsi je presne delal?ja sice vim jak,ale pro jistotu _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
dolph
Založen: 6.3.2008 Příspěvky: 313 Bydliště: F-M
|
Zaslal: st duben 02, 2008 6:33 am Předmět: |
|
|
no normálně jsem ji vyšrouboval z hlavy,pak za to zúžené chytil do svěráku,vzal jsem si očkový klíč-tuším 27,vstřik rozpůlil a tu část se špičkou opatrně zvednul.starou špičku vytáhnul,obal důkladně očistil od karbonu,dal novou špičku a opatrně našrouboval na druhou půlka vstřiku(at se ni nerozpadnou vnitřky),celkem dost dotáhnul,zkontroloval jak práší a šup zpátky do motoru.no problem. |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: st duben 02, 2008 3:03 pm Předmět: |
|
|
hmm,mne to delali uplne stejne,a vstriky prasi spis kolem zavitu nez do motoru _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
dolph
Založen: 6.3.2008 Příspěvky: 313 Bydliště: F-M
|
Zaslal: st duben 02, 2008 4:47 pm Předmět: |
|
|
tak to mi hlava nebere.sem tam se stane,že to trošku vlhne,ale stačí ho vždycky znova rozebrat,vyčistit,pořádně dotáhnout a je to ok. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kallo
Založen: 31.12.2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Trnava SR
|
Zaslal: pá leden 30, 2009 5:44 pm Předmět: |
|
|
chlapi mozem sa spytat nieco? idem pozriet tie vstrekovace a chcem sa spytat ako andemontaz. vstrekovacia lišta je na vsrekovacoch nasadena z hora a vstrekovace su nasrobovane v hlave alebo ako je to tam riesene? dik za kazdu radu nechcel by som to pokafrat. _________________ benzín 2.0 16V
98 |
|
Návrat nahoru |
|
|
dolph
Založen: 6.3.2008 Příspěvky: 313 Bydliště: F-M
|
Zaslal: pá leden 30, 2009 7:12 pm Předmět: |
|
|
my jsme se ale bavili o nafákoví....
co se týká benzínu jsou většinou jen zapíchnuté v sání a těsněné gumovým okroužkem,na druhém konci v podtatě stejně zapíchlé do palivové lišty a jen ta lišta je přišroubována většinou dvěma šroubky k motoru.to vše... _________________ pneuservis,opravy a plnění klimatizací.739 079 629
X1 1,9td break-jedna z mála v plné palbě |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kallo
Založen: 31.12.2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Trnava SR
|
Zaslal: so leden 31, 2009 6:19 pm Předmět: |
|
|
dakujem za radu dolph pojdem to vycistit. ja som myslel ze su tam nasrobovane. cize drzi to len na tej tesniacej gumicke ze? asi by som mal tie gumicky potom dat nove ked to vytiahnem. nevies - te ci sa daju kupit aj inde ako original v citroene? _________________ benzín 2.0 16V
98 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kallo
Založen: 31.12.2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Trnava SR
|
Zaslal: ne únor 01, 2009 9:13 am Předmět: |
|
|
neska som to chcel ist mrknut ale zaskocil ma sneh. ale navadi asi si najprv zozeniem tie tesniace kružky pred tým ako to pojdem cistit. este jedna otazocka odmontujem listu ktora je na 2 sroboch a je nastrcena na vstrekovacoch a potom pojednom povytahujem vstrekovace (tie niesu nasrobovane len natlacene v hlave)? ak som to dobre pochopil. ale asi to pojde dost tazko nivytiahnut nie? dik za rady _________________ benzín 2.0 16V
98 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: ne únor 01, 2009 1:37 pm Předmět: |
|
|
Nějak nerozumím tomu,co tam chceš čistit....
Leda vstřiky odeslat někam,kde je umí vyčistit odborně,sám s nimi asi nic nezmůžeš _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kallo
Založen: 31.12.2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Trnava SR
|
Zaslal: ne únor 01, 2009 4:20 pm Předmět: |
|
|
niekde som sa tu na fore docital ze niekto mal problem s chodom motora a vymienal vsetko hlava nehlava ale mal taku moznost lebo mal este jeden motor na ND. a nic nepomahalo. az vytiahol vstreky a boli zahumusene cele ze ich ocistil petrolejom supol naspat a bolo po probleme ktory riesil pol roka. tak ich chcem vytiahnut a pozret ci su neni fakt nejake zahnusene. ked to chlapikovi pomohlo tak to skusim aj ja pozriet lebo ma to sere. _________________ benzín 2.0 16V
98 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|