Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

náklony při brždění
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Luboš X



Založen: 10.11.2007
Příspěvky: 254
Bydliště: Kaplice

PříspěvekZaslal: pá březen 28, 2008 10:05 pm    Předmět: náklony při brždění Citovat

zdar, tak mám poslední dobou pocit, že při brždění v malých rychlostech si auto "sedá na zadek" - šlápnu na brzdu a zadek mírně klesne. Dělá to od rozebrání a čištění zadních brzd, vepředu jsou nový kotouče i destičky, vzadu zůstalo obojí starý, jen je to promazaný a vyčištěný. Při větších rychlostech nic takovýho nepozoruju. čím to a co s tím? odvzdušnit vzadu nebo vepředu případně všude? nebo je to normální? před čištěním zadní brzdy spíš jen přibržďovaly, destičky se skoro nehejbaly.
_________________
xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nejt



Založen: 17.5.2007
Příspěvky: 30

PříspěvekZaslal: so březen 29, 2008 12:10 am    Předmět: Citovat

To co tady popisujete, znamena, ze zadek brzdi silneji, nebo alespon drive nez predek. Zkuste poradne odvzdusnit predek, aby se vyloucil pozdejsi narust tlaku prednich brzd.
Jina moznost je spatny ucinek prednich brzd v dusledku horsiho treni zpusobene nevhodnym (levnym) materialem pred. brzdoveho oblozeni.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kouba



Založen: 19.3.2008
Příspěvky: 11
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so březen 29, 2008 3:06 am    Předmět: Citovat

Jestli jsou vepředu nové kotouče a desky, tak je potřeba najet (nabrzdit) nějaké kilometry (cca.1500km), než si komplet sedne a brzdný účinek bude 100%ní. Poté by mělo být vše v pořádku.
_________________
- Kouba -
1,8i 16V, r.v.1999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Luboš X



Založen: 10.11.2007
Příspěvky: 254
Bydliště: Kaplice

PříspěvekZaslal: so březen 29, 2008 8:15 am    Předmět: Citovat

díky za názory, myslel jsem si, že by zadek začal brzdit dřív nebo víc,zkusím vepředu odvzdušnit, s novýma brzdama vepředu jsem už něco najel, odhadem tak těch 800 km
_________________
xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: so březen 29, 2008 9:45 am    Předmět: Re: náklony při brždění Citovat

Luboš X napsal:
zdar, tak mám poslední dobou pocit, že při brždění v malých rychlostech si auto "sedá na zadek" - šlápnu na brzdu a zadek mírně klesne. Dělá to od rozebrání a čištění zadních brzd, vepředu jsou nový kotouče i destičky, vzadu zůstalo obojí starý, jen je to promazaný a vyčištěný. Při větších rychlostech nic takovýho nepozoruju. čím to a co s tím? odvzdušnit vzadu nebo vepředu případně všude? nebo je to normální? před čištěním zadní brzdy spíš jen přibržďovaly, destičky se skoro nehejbaly.


Ještě by to taky mohlo být trochu tím, že je malý tlak v zadních koulích a v "protipadací" kouli. Při sešlápnutí brzdy ti to vytáhne všechen tlak ze zadních koulí a auto se nestačí dorovnat a propadá zadek. Někdy za to stejné může i přicpanej zadní korektor - pomalu připouší tlak na dorovnání.
Ve spojení s novejma nezajetejma předníma brzdama by to mohlo být ješte znatelnější ...
Pri vyšších rychlostech působí více pdstředivá síla a zadek se nepropadne ale naopak je tlačen nahoru ...
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
drazanl



Založen: 19.3.2008
Příspěvky: 86

PříspěvekZaslal: so březen 29, 2008 7:11 pm    Předmět: OPAČNÝ PROBLÉM Citovat

Mě zas víc brzdí předek... a po chvíli (cca 0,5s) začně zas brzdit zadek... dřív mi to šlo obojí stejně a auto bylo fakt dost ostrý na brzdy, teď se nejdřív zhoupne dopředu, po zlomku vteřiny je cítit, že pak zeberou zadní brzdy. Nevíte někdo něco k tomu odvzdušnění?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Luboš X



Založen: 10.11.2007
Příspěvky: 254
Bydliště: Kaplice

PříspěvekZaslal: so březen 29, 2008 10:12 pm    Předmět: Citovat

nekoukal jsi na zadní brzdy, jestli se destičky pohybujou? já je měl dost zatuhlý, zkus se na ně podívat a případně vyčistit a promáznout ty plošky který jezdí ve třmenu, i na tom šroubu a k odvzdušnění je něco tady: http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?p=10285#10285
_________________
xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Luboš X



Založen: 10.11.2007
Příspěvky: 254
Bydliště: Kaplice

PříspěvekZaslal: so březen 29, 2008 10:19 pm    Předmět: Citovat

když bude menší tlak v koulích může se to projevit i tím, že po odstavení auto klesne víc než dřív? to mi totiž začlo poslední dobou taky, ale jak kdy, jednou klesne jen neznatelně a jindy zase víc a zvedá se pak celkem rychle
_________________
xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Luboš X



Založen: 10.11.2007
Příspěvky: 254
Bydliště: Kaplice

PříspěvekZaslal: st duben 09, 2008 7:45 pm    Předmět: Citovat

tak dneska jsem se konečně dostal na odvzdušnění brzd, obešel jsem všechny kola, trošku to na mě vepředu syčelo než začla téct samotná LHM a vypadá to, že je vše ok. už si nesedá na zadek a celkově jsou brzdy ostřejší, takže tam opravdu byly nějaký bublinky
_________________
xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: st duben 09, 2008 9:55 pm    Předmět: Citovat

no já mám po výměně předních kotoučů a sem na tom podobně jako si byl Luboši ty, ale mám na nich cca 200km a z toho 150 km po dálnici. No od výměny se to zlepšuje, začíná zabírat i předek, při prvních brzděních bral zadek a jednou šlo i ABS, jak se předek flákal. Wink Sem zvědavej na plnej účinek.
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lucky.kluk



Založen: 14.1.2009
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: po únor 23, 2009 10:03 am    Předmět: Náklony V6 Citovat

Prosím odborníky o radu, na mé xantii II V6, 99 automat, se mi v poslední době objevil následující problém, když stojím ve městě třeba na světlech na brzdě, tak se mi občas stane, že se zvedne zadek až nahoru a buď tam zůstane až do rozjezdu kdy se to srovná nebo to několikrát zacvičí nahoru a do jízdní polohy...Na zem to napadá....Během jízdy se výška nemění, lhm je dost, na koule koukal nedávno p. Rada...Minulý týden jsem musel na dálnici dost prudce brzdit a zadek mi vylítl na můj vkus dost vysoko...Taky když na to pořádně šlápnu, tak chvilku svítím na letadla...Xantií jsem nikdy nejezdil a tak nevím, jak se to má správně chovat...Jinak se zdá, že vše funguje jak má, jen ten problém s tím zadkem...Mám třeba nechat vyměnit zadní koule včetně i té akumulační? Najeto je cca 165 000km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter7777



Založen: 28.8.2008
Příspěvky: 507
Bydliště: Jelka, SR

PříspěvekZaslal: po únor 23, 2009 1:04 pm    Předmět: Citovat

Pár dní dozadu som jedno ráno spozornel na to ,že zadok auta je úplne v hornej polohe predok bol v normále. Tvrdé jak beton no nedalo sa s tým jazdi ,určite ste to už skúšali ,dušu ti vytrasie. Musel som zasta ,spustil som auto úplne dolu, dal potom do normálu a odvtedy je zatia¾ pokoj. A minule som ho len tak skúšal na parkovisku myslím nastavovanie polôh. Fungovalo jak má z min. do max. ,z max. do normal ,z normal do min a tak som to kombinoval. Ale pri poslednom pokuse z min. do max. polohy mi v trištrvtine polohy niečo cvaklo dos nahlas. A na druhý deò mi to potom počas jazdy zdvihlo úplne zadok auta. Mohol to by výškový korektor alebo niečo iné? Wink
_________________
XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vlastimiln



Založen: 31.8.2007
Příspěvky: 253
Bydliště: Praha 9 - Černý Most

PříspěvekZaslal: po únor 23, 2009 3:29 pm    Předmět: Citovat

To: lucky.kluk

To že Ti při brždění vylítne zadek nahoru nebo při prudším rozjezdu padne dolů je normální jev. Při brždění až do zastanení a současném stání na brzdě (třeba na křižovatce) má korektor snahu dorovnat výšku (zadek šel nahoru), ale brzdy ho nepustí. Při uvolnění brzdy jde zadek razantně dolů. Zkus v dolní poloze přidržet znovu brzdu a uvidíš, jak po jejím puštění vylítne zadek znovu nahoru. Je to O.K. Jen ten za tebou má oči navrch hlavy, co že to ten citrón před ním provídí... Laughing
_________________
Xantia Break EXCLUSIVE 2.0 HDi, 109 PS, narozena 09/99, v provozu od 2000


"Jak to má kozy nebo kola, tak s tím budou potíže."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
judomiro



Založen: 15.5.2008
Příspěvky: 141

PříspěvekZaslal: po únor 23, 2009 9:16 pm    Předmět: Citovat

No ja mam novy zadok aj predok ( brzdy komplet), mam na tom najazdene 5000 a ked zacnem brzdit tak brzdi normal...trochu zadok ide nahor a potom ked viac pritlacim zadok citelne klesa. U nas v citroen-servise mi povedali ze to je normal u tychto xantii ze zadne brzdy beru tlak z gul a preto pri prudsom brzdeni klesa zadok- je to aj logicke. Ale ked je auto nalozene tak to nieje az take citelne ako ked som sam v nom. Teraz budem menit LHM takze vsetko odvzdusnime a uvidim ci budu este lepsie brzdit. takze odomna asi tolko.....
_________________
X1 1,8 8V r.v. 93
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po únor 23, 2009 9:54 pm    Předmět: Citovat

judomiro napsal:
ked zacnem brzdit tak brzdi normal...trochu zadok ide nahor a potom ked viac pritlacim zadok citelne klesa. asi tolko.....


áno, tak nějak by to mělo chodit Wink Pokud zadek vylítne navrch, je to chyba na zadních brzdách, málo brzdí ...
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)