Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Mosadzné piliny vo filtri paliva.

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Michal 1



Založen: 28.10.2008
Příspěvky: 6
Bydliště: SK-Gajary

PříspěvekZaslal: pá říjen 23, 2009 9:36 am    Předmět: Mosadzné piliny vo filtri paliva. Citovat

Dal som auto do BOSCH servisu pre nepravidelný chod motora hlavne po naštertovaní, a aj pri max. záaži to išlo do núdzového režimu - zhasol motor.Potom išiel zas naštartova a išiel chvílu zase ďalej než sa to pri záaži zase zopakovalo. Mechanikm mi tvrdí že je chybné vysokotlaké čerpadlo, že z neho sú tie piliny vo filtri cez spiatočku(prepad) a že sú pravdepodobne z toho zanesené aj vstrekovače. Tu na fóre som čítal, že tie piliny majú by skorej z dopravného čerpadla, tak neviem čo mám robi. Ako zisti čo je zlé. Vďaka za odpoveď.
_________________
Xantia HDI 109 Activa 99
Xantia HDI 109 00 bez hydroaktívu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jk



Založen: 1.12.2006
Příspěvky: 457
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: pá říjen 23, 2009 9:38 am    Předmět: Citovat

V každém případě to vyčisti a dbej na správně nasazený palivový filtr. Ty piliny tam mám taky. Poprvé jsem si jich všiml před 2ma roky.
_________________
X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.

Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: pá říjen 23, 2009 10:33 am    Předmět: Citovat

Podle tlaku poznáš které z nich je špatné, to že Ti to padá do nouzové režimu je poklesem tlaku na jednom z nich. Klidně může být v háji jen podávací čerpadlo a dostalo se ti to přes filtr dál. Diag by měl povědět v jaké větvy je chyba jestli v nízkotlaké nebo vysokotlaké. Mechanik Ti říkal že piliny jdou z vracečky CR pumpy? Nebo jen z vracečky filtru, protože pokud jen od filtru tak při odcházejícím podávacím je to zcela normální.
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)