Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
bobe
Založen: 14.8.2009 Příspěvky: 159 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po srpen 31, 2009 10:05 pm Předmět: |
|
|
jira: Vím že pokud neuděláš komplet diagnostiku motoru tak vlastně člověk neví na čem je. Ani neví kolik má vlastně auto nalítáno nebo přesněji kolik má motor natočeno. Já jenom tvrdím že ten motor musí startovat vždy na druhé třetí pootočení.
XM 2,1TD co jsem měl mělo nalítáno přes 350000tis. km a chytalo vždy na druhé třetí protočení. BX 1,7TD mělo nalítáno 270000tis. km a chytalo na druhé protočení. A víš co je zajímavého? I když jsem jel celou cestu do Brna z Prahy rychlostí 130-140km/hod, nikdy mi teplota nepřekročila hranici 90°C. Teď mám Xantušku a maximálně můžu jet 110 jinak mi teplota vyleze až ke 110°C což skutečně není normální ale ve městě se drží do 90°C. A netvrďte mi prosím, že mám v háji chladič nebo jinou součást chlazení. Pokud by to tak bylo tak by se mi to v Praze v kolonách začalo během chviličky vařit. Jinak co jsem znova zprovoznil EGR mi to startuje podstatně lépe ale pořád to není ono a baterku i startér mám OK.
ps: nedávno jsem mluvil s kamarádem který má motor jako já sice v BX ale puvodne je z xantie typ DHX. Øíkal že se tam často kazí nějaká věc na vstřikovacím čerpadle pomocí které se to čerpadlo různě přenastavuje v závislosti na otáčkách. Nevím předevstřik nebo co. No a právě když to nefunguje správně tak ten motor nejde do výkonu a za tepla blbě startuje. On to vyřešil mechanickým přenastavením čerpadla, to jest pootočením čerpadla čímž se změnil předevstřik. Motor startuje v pohodě a jde i do výkonu. Asi by bylo nejlepší vyhodit to čerpadlo a dát tam mechanické _________________ X2 HDi-80kw
Diagnostika s LEXII-Praha-Zásmuky za 300,- |
|
Návrat nahoru |
|
|
jira
Založen: 16.1.2007 Příspěvky: 306 Bydliště: Vodňany
|
Zaslal: út září 01, 2009 6:15 am Předmět: |
|
|
bobe, co se startování týče, jsem s tebou v korelaci.
Ale s tím přehříváním při rachlosti 110 km/hod. , když vozidlo má typově max. 176 km/hod. nesouhlasím.
Taky jsem měl starou bábu 1,9TD a hřála hned jak jsem ji koupil, taky jsem lez po fórech .
Nechal jsem udělat hlavu,vymněnil chladič, termostat, čerpadlo při rozvodech a když jsem ji v létě tavil, tak tam bylo 90°C .
Ještě to chtělo topení,ale to už jsem doporučil dalšímu majiteli. _________________ jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|