Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Startování za tepla
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
bobe



Založen: 14.8.2009
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po srpen 31, 2009 10:05 pm    Předmět: Citovat

jira: Vím že pokud neuděláš komplet diagnostiku motoru tak vlastně člověk neví na čem je. Ani neví kolik má vlastně auto nalítáno nebo přesněji kolik má motor natočeno. Já jenom tvrdím že ten motor musí startovat vždy na druhé třetí pootočení.
XM 2,1TD co jsem měl mělo nalítáno přes 350000tis. km a chytalo vždy na druhé třetí protočení. BX 1,7TD mělo nalítáno 270000tis. km a chytalo na druhé protočení. A víš co je zajímavého? I když jsem jel celou cestu do Brna z Prahy rychlostí 130-140km/hod, nikdy mi teplota nepřekročila hranici 90°C. Teď mám Xantušku a maximálně můžu jet 110 jinak mi teplota vyleze až ke 110°C což skutečně není normální ale ve městě se drží do 90°C. A netvrďte mi prosím, že mám v háji chladič nebo jinou součást chlazení. Pokud by to tak bylo tak by se mi to v Praze v kolonách začalo během chviličky vařit. Jinak co jsem znova zprovoznil EGR mi to startuje podstatně lépe ale pořád to není ono a baterku i startér mám OK.

ps: nedávno jsem mluvil s kamarádem který má motor jako já sice v BX SmileSmile ale puvodne je z xantie typ DHX. Øíkal že se tam často kazí nějaká věc na vstřikovacím čerpadle pomocí které se to čerpadlo různě přenastavuje v závislosti na otáčkách. Nevím předevstřik nebo co. No a právě když to nefunguje správně tak ten motor nejde do výkonu a za tepla blbě startuje. On to vyřešil mechanickým přenastavením čerpadla, to jest pootočením čerpadla čímž se změnil předevstřik. Motor startuje v pohodě a jde i do výkonu. Asi by bylo nejlepší vyhodit to čerpadlo a dát tam mechanické Smile
_________________
X2 HDi-80kw
Diagnostika s LEXII-Praha-Zásmuky za 300,-
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jira



Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 306
Bydliště: Vodňany

PříspěvekZaslal: út září 01, 2009 6:15 am    Předmět: Citovat

bobe, co se startování týče, jsem s tebou v korelaci.

Ale s tím přehříváním při rachlosti 110 km/hod. , když vozidlo má typově max. 176 km/hod. nesouhlasím.
Taky jsem měl starou bábu 1,9TD a hřála hned jak jsem ji koupil, taky jsem lez po fórech .
Nechal jsem udělat hlavu,vymněnil chladič, termostat, čerpadlo při rozvodech a když jsem ji v létě tavil, tak tam bylo 90°C .
Ještě to chtělo topení,ale to už jsem doporučil dalšímu majiteli.
_________________
jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)