Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

menim koule, neklesla mi jedna strana v zadu ?? (hydra)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
petr h



Založen: 25.1.2008
Příspěvky: 191
Bydliště: teplice

PříspěvekZaslal: po srpen 03, 2009 11:15 pm    Předmět: Citovat

Raww napsal:
Taky jsem dospěl k názoru, že dofukovat už nebudu... Nové jsou nové... btw nejde jen o ujití dusíku z koule, ale i o mechanické opotřebení...

Rozhodně jsem tim článkem nechtěl říct že nemá cenu dělat dofuk to rozhodně ne naopak je dobré chodit pravidelně a tim prodloužíte životnost koulí a ušetří se spousta peněz.Je pravda že na přední nápravě mám nové koule ale naopak na zadní jsou dost možná ty původní ty jsem nikdy neměnil a to jsem auto kupoval v dubnu 2002.A ty přední mi vyměnili v citroenu protože si mysleli že už asi budou špatné (upozornuju že je ani nezměřili)a zadní nešli povolit.(v té době jsem tomu ještě nerozuměl) a věřim že by fachčili dodnes.
_________________
xantia rv.93 1.8i \babička\
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út srpen 04, 2009 9:35 am    Předmět: Citovat

petr h napsal:
Nebude to asi jen můj názor ale stěžovat si na to že koule po dofuku rychle utečou a je lepší kupovat hned nové asi nebude nejlepší řešení.Spíš si myslim že si za to můžete sami Embarassed protože pokud si koupíte nové a necháte je 5 let bez dofuku tak to asi máte pravdu v tom že je potom lepší koupit nové protože když je budete dlouhodobě provozovat ,,podhuštěné " tak vám žádný dofuk už nepomůže.


Raww napsal:
dospěl k názoru, že dofukovat už nebudu... Nové jsou nové....


Petr uhodil hřebíček ...

Graf tlaku v koulích je jen přibližně ... tak nějak podobně se to chová.
Hodně záleží na tom kde se jezdí po jakých silnicích a na době za jak dlouho .. je to kombinace obojího, kilometrů i času. Např na autě co mi sem jezdí a najelo za 5 měsíců 40tisíc Km po dálnicích a 1 třídě, byl úbytek tlaku na předních koulích pouze 2 - 3 bary jedná se o staré koule včas dofouknuté ...
Taky je podstatné od jakého várobce koule jsou. Např RCA na tom nejsou s výdrží ani nové moc dobře, to už pár lidí poznalo ...
Po 5ti letech provozu to auto už nemůže být moc komfortní, ničí se i všechna uložení nápravy a pod ... a pak je investice zas do nových min 4000 - 5000,- jen za koule na kolech , není lepší po dvou letech dofouknout a zase jezdit jak v bavlnce. Tak do 5ti let dofouknu 2x a investice 2120,- ale pořád mám plný komfort ala Citroën po celou dobu



EDIT : srpen 04, 2009 13:10 pm
teď zrovna u mě byl jeden s X1 Hyhdractiv co měl odemě fungl nové koule I.F.H.S. najeto cca 55 tis za necelé 2 roky (22 měsíců) Úbytek na předních kolových cca 16bar.... už to nebylo ono jak říkal ... a to hydractiv obecně utíká pomaleji než obyč Xa - v systému nápravy jsou 3 koule ...

nikomu moje názory nenutím, a si každej udělá závěr sám a dělá s penězi i autem co chce



_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MILIN



Založen: 14.8.2007
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: út srpen 04, 2009 8:43 pm    Předmět: Citovat

Tolerance od citroenu na přední koule +5,-20 bar
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út srpen 04, 2009 9:12 pm    Předmět: Citovat

dříve byly tolerance na přední 55 bar koule stanoveny na +5-10, v pozdějších dobách to změnili na +5-20 ...
Podobný graf který prezentuji vejš jako příklad , vznikl v dobách Bx, já ho jen přemaloval do PC, dávno před zahájením výroby Xa ...


_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út srpen 04, 2009 9:47 pm    Předmět: Citovat

zajímavá stránka o doplòování koulí v němčině ... taky s grafem Wink

http://www.federkugel.de/
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Renda28



Založen: 8.6.2007
Příspěvky: 79
Bydliště: Hodonín

PříspěvekZaslal: st srpen 05, 2009 10:24 pm    Předmět: Citovat

Prosimtě PaMe. Ty určitě víš jaký minimalní průměr kuličky u kolektoru a u torzky může být aby když tam nacvakneš nové plastové táhlo nemělo vůli? Jaký průměr mají ty tvoje náhradní kuličky? Já mám velkou vůli v chodu tak chci zjistit jestli nebude lepší aj vyměnit kuličky. Rolling Eyes
_________________
X1 1.6
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st srpen 05, 2009 10:29 pm    Předmět: Citovat

Renda28 napsal:
Prosimtě PaMe. Ty určitě víš jaký minimalní průměr kuličky u kolektoru a u torzky může být aby když tam nacvakneš nové plastové táhlo nemělo vůli? Jaký průměr mají ty tvoje náhradní kuličky? Já mám velkou vůli v chodu tak chci zjistit jestli nebude lepší aj vyměnit kuličky. Rolling Eyes


kulička má být 8mm a má být opravdu kulatá Laughing a hladký povrch ...
Moje nové mají 8mm toleranci +0,1 -0 , tak že naprosto bez vůle 100% funkce Wink
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Renda28



Založen: 8.6.2007
Příspěvky: 79
Bydliště: Hodonín

PříspěvekZaslal: st srpen 05, 2009 10:41 pm    Předmět: Citovat

jj dobře díky moc. Po hodech hodím na to očko, a pak tě možná budu obtěžovat o kuličky.
_________________
X1 1.6
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: po srpen 10, 2009 6:29 am    Předmět: Citovat

Raww napsal:
Taky jsem dospěl k názoru, že dofukovat už nebudu... Nové jsou nové... btw nejde jen o ujití dusíku z koule, ale i o mechanické opotřebení...

Tvůj boj Twisted Evil
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: po srpen 10, 2009 1:05 pm    Předmět: Citovat

No já zatím jsem absolutně pro dofuk,za těch 6 let se mě to jen a jen oplatilo-i když na předek jsem kupoval nové,ale to jen kvůli typu koulí.Stejně jak zadek tak předek na mém autě utíká pořád pomalu a vždy tam byl min.úbytek tlaku,pořád v mezích tolerance!Je fakt,že jsem jel dojet vždy po 2 letech a ujetí cca vždy 40000km,což je docela brzy co se týče kilometrů,ale i po ujetí dalších ix tisíc km by se stav nějak výrazně nezměnil,tomu věřím.Příště po zkušenostech z 3x dofuku pojedu na dofuk klidně později,min.po těch 60000km.
A navíc,jak píše PAM má zcela určitě pravdu v jednom:koupíš nové kule,jo nejspíš vydrží bez zásahu 5 a více let,ale ten komfort prostě půjde dolů,což u systému dofukování nepoznáš a houpeš se tak jak máš,navíc ve výsledku zaplatíš třeba o polovic méně!To jsou dle mě jasné argumenty.
Jinak každý,a si vyhazuje kč kam chce a nechá tvrdnout auto jak chce.Já tohle beru jako fantastickou výhodu hydraulik citroenu,ten konstantní komfort podvozku a když už to auto mám a díky za něj,tak se ho snažím využívat a ne že nechám auto tvrdnout,to si už potom můžu koupit jinou značku.
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: po srpen 10, 2009 1:10 pm    Předmět: Citovat

Buchta napsal:
souhlas, jen snad, že kulky na C5 nejdou dofouknout.....se řiká....

Kdysi měl pod podpisem PAM,že plní už i na C5...ale včil už nemá Question
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Puggy



Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 54
Bydliště: Mariánské Lázně

PříspěvekZaslal: po srpen 10, 2009 1:53 pm    Předmět: Citovat

Jak čtu řádky chváli na PaMa tak padlo rozhodnutí - nebudu již riskovat zdejší šamany a v září mastím do Brna.Těch 450 km se určitě vyplatí.Jsem po dofuku měsíc a půl a předek mi nějak ztuhnul.
_________________
Xantia 1,8i Break - Lázeňská krasavice vínová.
www.aprevize.estranky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
petr h



Založen: 25.1.2008
Příspěvky: 191
Bydliště: teplice

PříspěvekZaslal: út srpen 11, 2009 11:23 am    Předmět: koule Citovat

Puggy napsal:
Jak čtu řádky chváli na PaMa tak padlo rozhodnutí - nebudu již riskovat zdejší šamany a v září mastím do Brna.Těch 450 km se určitě vyplatí.Jsem po dofuku měsíc a půl a předek mi nějak ztuhnul.
Máš vyčištěné a promazané korektory (táhla) nemáš vůle na plastovejch táhlech korektorů,máš zprávně seřízenou výšku vozu.Mrkni na to.Ale jinak se to k PaMovi do Brna vyplatí.Udělej si k tomu výlet na Špilberk a máš pěknej výlet.
_________________
xantia rv.93 1.8i \babička\
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Puggy



Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 54
Bydliště: Mariánské Lázně

PříspěvekZaslal: st srpen 12, 2009 11:19 am    Předmět: Citovat

petr h korektory jsou vyčistěný,ale přední plastovej bazmek je trochu volnej.A co se týče výletu tak spíš než na Špilas to vidim na Mikulov a okolí.Tepličáku jeden,taky jsem původem z Teplic - Øetenic.
_________________
Xantia 1,8i Break - Lázeňská krasavice vínová.
www.aprevize.estranky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ján Gazdík



Založen: 27.8.2009
Příspěvky: 2
Bydliště: Hlavná 127, 99102 Dolná Strehová

PříspěvekZaslal: čt srpen 27, 2009 1:33 pm    Předmět: Citovat

Ahoj, som tu nový. Kúpil som citroen Xantiu 2,0i / 14 ročné auto/. Je to ve¾mi milé auto, kým sa niečo nepokazí. Pre nás je úplný horor ís do servisu Citroenu, pretože chcú zaplati už za dobrý deò. Teraz mám problém: nefunguje mi pérovanie zadnej nápravy, ide iba zvýšená a najvyššia poloha. Môžete mi poradi, čo s tým?
_________________
Lovu zdar !
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)