Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Záhadný problém s otáčkami motoru:
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
varec



Založen: 12.5.2009
Příspěvky: 29
Bydliště: Teplice

PříspěvekZaslal: st červenec 15, 2009 4:08 pm    Předmět: Citovat

Zdravím,
já jsem se neozýval proto,že jsem testoval chod motoru po výměně hadičky k MAP senzoru.Jezdím hlavně po městě a v kolonách a v tomto horku, když je motor rozpálený, tak mi zůstávají viset otáčky na 1600-1800 ot.Stav se mírně zlepšil, zvýšené otáčky zůstávají ale po pár vteřinách klesají.Předtím to trvalo klidně i minutu a auto si klidně jelo dál i když jsem neměl nohu na plynu.
Kolísání otáček je také lepší, ale teď je ráno teplo a mě to blblo při nižších teplotách, např.10 st.Zkusím ještě přes víkend vyndat škrtící klapku a vymýt v benzínu.Když jsem sundal hadici sání, tak je tam takový černý sajrajt nalepený na stěnách.
Jinak v tom nejsme sami, na FIAT fóru podobné problémy řeší taky.Tam radí nechat vyčistit ultrazvukem vstřiky a zkontrolovat těsnost výfuku. Prý stačí dírka, která ještě nedělá rámus ale snižuje tlak v soustavě a oblbuje lambda sondu.Tak nevím...
Varec
_________________
Xantia X1 1.6i,r.v.1995
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: st červenec 15, 2009 8:45 pm    Předmět: Citovat

Vstřiky by to být fakt nemusely,protože mě to lítalo jak na plyn tak na benzin-zůstávaly viset točky nahoře.A těsnost výfuku to si netroufám komentovat,ale když,tak jedině ten kousek od motoru po lambdu a tam zas tak často problémy nebývají.
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mevi



Založen: 21.11.2007
Příspěvky: 217
Bydliště: Litoměřice

PříspěvekZaslal: čt červenec 16, 2009 6:19 am    Předmět: Citovat

No tak jsem si cvičně rozebral klapku a komplet ji vyčistil. Nepomohlo to. No a když už jsem byl nasranej že nevim co s tim tak jsem si vzpoměl na tu vaší hadičku k MAP ventilu. Tu jsem profouk, byla krasne čista ale když jsem ji vracel koukam že jsem zapoměl zapojit ten konektor co do MAP ventilu vede. Nadaval jsem si všeljakejma nadavkama ale po nastartovani 800 - 900 otaček krasnej kultivovanej chod. Tak snad taky najdete tu vaší závadu držim palec Very Happy
_________________
XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mates.n



Založen: 10.3.2009
Příspěvky: 19
Bydliště: Chomutov

PříspěvekZaslal: pá červenec 17, 2009 10:33 am    Předmět: Citovat

Zdravím přátelé!
Musím se omluvit, že jsem se delší dobu neozval, ale najít chvilku...no, raději to nebudu komentovat Very Happy Koukám, že pátráte a přemýšlíte a tak vám chci všem poděkovat. Můj problém s otáčkami mě zatím neopustil (jako kdyby se s tím Xantuše "narodila" ) Laughing Jak bude více času, zapůjčím si z prodejny váhu vzduchu a kolega Kastrůlek (tady od nás z klubu) mi přinese ještě podtlakový ventil na palivo. Já už doufám, že se něco změní, že to bude jedna z těchto věcí.
Jinak, kdo jedete na na dovču, tak si to užíte...
Pro Puggiho: tankuju 98 na různých pumpách, tady asi problém nebude....
Pro Varece: To znám, když nemusíš šlapat na plyn a nebýt volantu, připadal bych si tam úplně zbytečnej... Laughing A děravý výfuk? To se mi moc nezdá, popravdě...Takových aut jezdí mraky a nemají problém....
Pro Meviho:kéž bych jen zapomněl něco připojit... Laughing Jinak dík!
_________________
Xantia X11A 1.8 I - "Hydractive" /93 (babička)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
mevi



Založen: 21.11.2007
Příspěvky: 217
Bydliště: Litoměřice

PříspěvekZaslal: pá červenec 17, 2009 11:17 am    Předmět: Citovat

Jinak to zasekavani otaček třeba na 2000 dela tatovi XII 1,8 16v předvčirem jsem s tim jel a překvapilo mě to ale tata s tim tak prej jezdí už pul roku. U taty bych to z 90% videl na řidici jednotku pač je totalne zblbla z LPGčka. Během mesice budem davat novej plyn tak pak dam vědet jestli to pomohlo.
_________________
XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
varec



Založen: 12.5.2009
Příspěvky: 29
Bydliště: Teplice

PříspěvekZaslal: pá červenec 17, 2009 3:42 pm    Předmět: Citovat

Zdravím,
včera i dnes v tom horku a při popojíždění v koloně vše v pořádku.Otáčky se drží kolem 900 ot.Kolísání otáček minimální při mírně ohřátém motoru.Doufám že to vydrží !!! Jedna věc mě ještě trápí.Při ranním startování, když je motor studený, tak bezprostředně po nastartování vyletí otáčky na 2000 ot. a pomalličku potom klesají.Chci se zeptat jestli je to normální stav ? Zdá se mi to trochu moc, olej je přeci všechen steklý a chvíli trvá, než se dostane všude.Mám obavy z životnosti motoru, hlavně později v zimě.
Jinak k otázce tankování. Tankuji Natural 95 a převážně na TANK ONO/hlavně mě nekamenujte/ už asi 5 let.Problémy, které tady řeším mám od letošní zimy po výměně termostatu.Mám tedy přejít na Natural 98 ?
_________________
Xantia X1 1.6i,r.v.1995
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: pá červenec 17, 2009 7:22 pm    Předmět: Citovat

Puggy napsal:
Tak chlapi,nějak dlouho jste se neozvali (mates.n + varec).Je něco nového?
Napadá mně ještě taková základní blbost,auto Vám startuje po resetu ØJ hned a při opakovaném startu už ne.Co do toho lejete za benzin???? Arrow Xantie jsou stavěný na Natural 98.Měl jsem ten stejný problém,netáhla,houpala otáčkama od 200 (skoro chcípnutí) do 1600 při teplym motoru.Teď se rozjíždí v pohodě na volnoběh 600 a otáčky drží.


To jsi vyčetl kde?
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mevi



Založen: 21.11.2007
Příspěvky: 217
Bydliště: Litoměřice

PříspěvekZaslal: so červenec 18, 2009 7:24 am    Předmět: Citovat

Josef 2. napsal:
To jsi vyčetl kde?


Klid Josefe Laughing za chvilku te tu nakej expert bude přesvědčovat, že to je tim že tam neleješ Total Quartz 9000 ale Texaco slejvany do pet flašky Laughing

A hlavně vyměnit zeleny čidlo a nejlip i LS. Na citroeny.cz nekdo hodil bezva članek docela jsem se u nej řezal. http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008081001 Bohužel to vypada že až moc lidi co tu na strankách radi by se mohlo zařadit do skupiny mechaniku ''kanibal''
_________________
XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: so červenec 18, 2009 2:00 pm    Předmět: Citovat

Navíc otáčky na volnoběh 600 to je kapku málo-dle mě,to spíš skomírá než běží ne?!Pokud ti teda tragicky nelže otáčkoměr.S tím benálem je to nesmysl.
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: so červenec 18, 2009 3:03 pm    Předmět: Citovat

To o tom benálu vzniklo z toho,že v návodu je napsaný,že jezdí na 95,ale je doporučeno výrobcem tankovat 98ku,z důvodů kultivovanosti chodu,a výkonu.
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Puggy



Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 54
Bydliště: Mariánské Lázně

PříspěvekZaslal: po červenec 20, 2009 5:45 am    Předmět: Citovat

JiRaY napsal:
To o tom benálu vzniklo z toho,že v návodu je napsaný,že jezdí na 95,ale je doporučeno výrobcem tankovat 98ku,z důvodů kultivovanosti chodu,a výkonu.


Tak nějak jsem to myslel.Když jsem ji kupoval,měla v nádrži 91 Exclamation ,Sebemenší stoupák znamenal řazení dolů.Teď ji krmim 98 a stoupáky s řazením jsou minulostí.Stoupáky,né krpály.
_________________
Xantia 1,8i Break - Lázeňská krasavice vínová.
www.aprevize.estranky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: po červenec 20, 2009 10:14 am    Předmět: Citovat

No myslel jsi,ale nenapsal to se na mě nezlob.Napsal jsi,že je stavěná na 98 a to je rozdíl.To by zase mohlo vyvolat "vášnivou debatu"Smile a možná i paniku zde na foru!
Tím,že jsi přešel z 91 na 98 vzniká už docela slušný rozdíl ve výkonu,protože pokud obojí byl benzin opravdu s danými oktany musí to být znát.I v techn.informacíh píšou,že mezi 91 a 95 pocítíte mírný nárůst výkonu a naopak,natož mezi 91 98.Když jsem nabral omylem 98 v rakousku,po chvíli jsem začal vnímat jak to o poznání líp tahá a furt si říkám jak to?Pak jsem doma vytáhl lístek z benziny..Navíc 91 fakt do xantie nepatří.
To,že auto snese kromě 95 i 98 je taková dá se říct obecná informace platná snad u všech dnešních běžných benz.motorů.Prostě to kapku líp jede,tj jasné.
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)