Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po květen 14, 2007 8:50 pm Předmět: Padání auta ihned po chcípnutí |
|
|
Zdravím xantiáky,tak si ta naše mrška zase nšco vymyslila-minulý týden byla u rady,výměna + dohuštění všech koulí,+rozhýbání obou korektorů+nová LHM,a ejhle,zlepšení obrovské,úplně jiný komfort,ale začala padat.Jakmile se zhasne motor,tak do2sekund jde dolů jak namydlený blesk.Za necelou půlminutu je zadek skoro celý dole.Někdy víc,někdy mín,ale vzdycky jde dolu.Po nastartování se okamžitě zvedá.U předku si nejsem jistý,ten bud nepadá,nebo jen neznatelně.ůVím,že se to zde už určitě řešilo,ale nenašel jsem na to odpověd.Ještě něco.Když dám páčku na výšku do vyšší provozní polohy z normální,tak se zvedne,ale když to vrátím,tak auto zůstane viset,nahoře,nebo začne velice neochotně a po kouskách dosahovat této výšky.to samé,když se dá z normální do nejvyšší-vyjede hned,ale zpět se jí nechce,bud po popojetí,nebo pomaalu a po kouskách predek a zadek zvlást.Nemá to souvislost?
Prosím poradte,nevím co s tím.Dík JiRaY _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: po květen 14, 2007 10:25 pm Předmět: |
|
|
Nemáš náhodou auto s hydractivem? Pokud jo, zaměř se na zadní přepínací ventil hydractivu, specielně na těsnící okroužek uvnitř té části s cívkou. Je to ta část co bzučí, vedou do ní 2dráty a vychází z ní hadička jako vracečka do nádrže. _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: út květen 15, 2007 5:57 pm Předmět: |
|
|
jo,mam hydractive 2
dneska mi mechanik tvrdil,ze toto je normalni chovani xantie,ze ta proti padaci koule slouzi jenom k udrzeni nejakeho(ne plneho) tlaku
nevim,cemu mam verit.Kde se ten ventil nachazi?ja,a dnes padal i predek,a pri tom vrzal,ale zase zadek padl min _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
Máca
Založen: 4.3.2007 Příspěvky: 323 Bydliště: Strakonice
|
Zaslal: út květen 15, 2007 7:24 pm Předmět: |
|
|
jen mě napadlo jestli to ještě nemáš zavzdušněný zkus párkrát dát auto nahoru a zas úplně dolu je to jen nápad bude tě to stát akorát trochu času a benzínu nebo nafty ale jak řikám je to jen nápad kterej buď pomůže nebo ne a stojí minimum.... |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: st květen 16, 2007 8:29 pm Předmět: |
|
|
třak sem to dneska zkusil,a nevim,jestli to pomohlo nebo ne.A taky sem zjistil,ze se mi hydraulika chová jaksi divně.Při jízdě všechno o.k.,ale když sem stál,a dal z pozice normál do minima,šla dolůsice pomalu,ale šla.Ale když sem dal z minima do normálu,tak se ani nehla,čekal sem asi minutu,pak sem to vzdal,a dal sem maximum.Tam to šlo taky o.k..KKdyž sem dal z maxima na vyšší provozní,nedělo se nic,musel sem dát na normál a asi po minutě a půl se srovnala.prostě na zvýšenou to nereaguje vůbec,a z maxima po hrozně dlouhé době,jsou to intervaly tak 2 minuty než se něco děje.Je to normální?Výškový korektor na předku je údajně rozhýbán(od známého mechanika).jo,a když sem šel ted k autu,takm leží na zemi,ale páčka je na normál.Sem z toho už zoufalej,poradte.Dik JiRaY _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
endy
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 29 Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
|
Zaslal: st květen 16, 2007 8:52 pm Předmět: |
|
|
Zdar chlapi
Měl sem podobnej problém.Auto drželo normální výšku,ale jakmile sem dal teréní polohu auto se zvedlo,bohužel zpátky se mu nechtělo.Dobře fungoval jen předek,který spadl do střední polohy a zadek zůstal zvednutý a tvrdý jako beton.Pomohlo jen cukání autem sem a tam.Pak nastala ještě situace kdy sem zkusil spustit auto z teréní polohy do spodní servisní a to fungovalo bezproblému.Takže nepracovala normální poloha,z teréní a to na zadní nápravě.Všechno bylo vyměněný a nic.
Tak sem se kouknul pod auto na ovládací tyč co vede z kabiny k zadní nápravě.Ta je zakončena takovým plechem s dvěma oválnými dírami do kterých zapadají konce pružin.Tyto pružiny jsou ovládány právě tímto plechem.Při bližším zkoumání sem zjistil,že když dám páku v kabině z teréní polohy do normální střední,tak ten plechový vehement vůbec neposunul s tou pružinou.Tak sem ho přestavěl asi o 2mm,je tam osmička šroubek a od tý doby to funguje bez problému.
Vůbec nevím jak to má být seřízený ani jak se ten vehement vlastně menuje,ale asi to pomohlo.Sám bych byl vděčný profíkům,kteří vědí jak to má být přesně nastaveno.Zatím houpu bez problému. _________________ Xantia Break 2.0HDi exclusiv kůžák r.v 2000 |
|
Návrat nahoru |
|
|
misak-plysak
Založen: 15.4.2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Vlašim
|
Zaslal: st květen 16, 2007 8:55 pm Předmět: |
|
|
Mě to dělalo to co popisuješ při zvedání. Když šla do minima, tak sice pomalu, ale šlo to, ale pak se jí nechtělo do normálu. Jo a taky někdy ani do minima nešla. Šel třeba jen zadek. A když sem jí dal do maxima, tak se jí do normálu taky moc nechtělo. Tak že co se týče konkrétně tohodle problému, že z minima a maxima se jí moc nechce, tak mi pomohl dofuk koulí na XV a cvičení asi 3x nahoru a dolu ihned po dofuku. Pak jsem každej den několikrát pustil dolu, nahoru a postupně se to docela rozhejbalo a chodí docela i rychle. Akorát když jí dám do maxima, pak pustim do normálu, tak spadne, srovná se a pak už je všechno OK, přestane padat a drží. Zkus taky častější cvičení, třeba ti to taky pomůže. Jak píšu, tak mi to docela pomohlo.
Jen tak mimochodem. Na XV tam někdo cvičil po dofuku svojí XA a to byl fofr. To byly snad jednotky vteřin, když jí pouštěl nahoru a dolu, to sem koukal jak blázen _________________ XANTIA HDi Break Hydractive Exclusive - Xantie roku 2010
XANTIA 2.1TD Break Hydractive 136PS - mrtvá... |
|
Návrat nahoru |
|
|
tvankat
Založen: 3.1.2009 Příspěvky: 59 Bydliště: Ledeč nad Sázavou
|
Zaslal: st květen 20, 2009 7:39 pm Předmět: |
|
|
Zdravím, mě dělá moje Xa to, že když ráno nastartuju, zvedne se předek, zvedne se zadek a poté sleduji ve zpětném zrcátku, že jde zadek pomalu dolu, ale jenom o kousek. Nevíte čím to je?
Díky _________________ X1 1.9TD Berline rv.97, klima |
|
Návrat nahoru |
|
|
petr h
Založen: 25.1.2008 Příspěvky: 191 Bydliště: teplice
|
Zaslal: st květen 20, 2009 8:50 pm Předmět: regulace svštlé výšky |
|
|
Kdo máte možnost podívat se do knížky JAK NA TO? tak tam se můžete na straně 120-121 dočíst že se neprovádí pouze seřízení výšky vozu ,,Seřízení ruční regulace světlé výsky" ale před tímto seřízením se musí provést ,,seřízení automatické regulace světlé výšky" nechci o tom moc psát protože je to dlouhý článek a taky tomu moc nerozumim tak se pokuste si to vyhledat.
Jen ve stručnosti zřejmě pokud se nějak manipuluje s korektorem zdvihu (demontáž z vozu) tak by se měl znovu šeřídit a být ve správné poloze než se provede seřízení výšky vozu. Ale to by chtělo aby nám poradil někdo kdo to dělá.
V servisu na toto seřízení maji specielní nářadí.(bohužel nevim zda to používají a věřim tomu že ani nevědi že něco takového existuje) _________________ xantia rv.93 1.8i \babička\ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Martin Mad
Založen: 7.6.2007 Příspěvky: 131 Bydliště: Pelhřimov
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 7:22 am Předmět: |
|
|
tvankat napsal: | Zdravím, mě dělá moje Xa to, že když ráno nastartuju, zvedne se předek, zvedne se zadek a poté sleduji ve zpětném zrcátku, že jde zadek pomalu dolu, ale jenom o kousek. Nevíte čím to je?
Díky |
A nebude to jen optickej klam? Když se zvedá jenom předek, tak se při pohledu zrcátkem na vyhřejvání zadního okna zdá, že zadek pomaličku padá. Takhle to u breaku funguje díky principu páky - zadní okno je až za zadním kolem. _________________ X2 1,8 16V Break 6/2000 metalíza Modrý Maurícius |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ondra1
Založen: 22.1.2009 Příspěvky: 56 Bydliště: Kladno
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 7:23 am Předmět: |
|
|
Tak se my děje to samé,po chcípnutí zadek klesá docela rychle.Po nastartování se pomalu zvedne a pak klesne a dobrý jenom do té doby než popojedu kousek.Spadne až drhnu zástěrky a pak se nafoukne a dobrý a něco podobného dělá i na semaforu,když stojím na brzdě a pak se chci rozjet tak si sedne a pak zase dobrý.Takže asi co nejdříve budu muset zajet k PaMovi _________________ Citröen Xantia X2 r.v.98 2,1TD exclusiv break
Zaoceánský parník na kolech |
|
Návrat nahoru |
|
|
tvankat
Založen: 3.1.2009 Příspěvky: 59 Bydliště: Ledeč nad Sázavou
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 9:42 am Předmět: |
|
|
Optický klam to není. Většinou se mi první zvedá předek a ten se při klesání zadku nehne. A na těch semaforech mi to taky občas udělá. Čím to? Stačí promazat korektor? _________________ X1 1.9TD Berline rv.97, klima |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 10:26 am Předmět: |
|
|
No,tak teďka nám HDičko vůbec nějak blbne.Po aplikaci proplachu padá nejen zadek,ale i předek,servo jde dost ztuha,a autu trvá zvedntí ze spodní polohy do provozní snad dvě minuty,vždy svítí stopka,pak zhasne,přesunu páku,zase se rozsvítí stopka,po minutě zhasne,a pak auto pomalinku plynule vyleze.
Navíc při spouštění z nejvyšší něco vepředu nechutně vrzne,ale pístníce to nejsou,když leze nahoru a nebo dolu,je ticho. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
Martin Mad
Založen: 7.6.2007 Příspěvky: 131 Bydliště: Pelhřimov
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 11:14 am Předmět: |
|
|
tvankat
Padání zadku na semaforech při stání na brzdě je vlastnost, nikoli chyba. Už se to tu párkrát řešilo (hledej). PaM ale někde psal, že když jsou špatný zadní koule, tak to dělá víc.
Mě se to občas taky stane. Stojíš na světlech na brzdě, na chvilku jí povolíš a zadek padne dolů. Hned zas stoupneš na brzdu a když jí po chvíli zas povolíš, tak zadek vyletí nahoru. A nejlepší je, když při tom koukáš do zrcátka na ty vyjevený obličeje za tebou.
ps: přepákování (u korektoru) musí bejt mastný furt, to je základ _________________ X2 1,8 16V Break 6/2000 metalíza Modrý Maurícius |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 11:24 am Předmět: |
|
|
tvankat napsal: | Optický klam to není. Většinou se mi první zvedá předek a ten se při klesání zadku nehne. A na těch semaforech mi to taky občas udělá. Čím to? Stačí promazat korektor? |
Ještě bych se podíval na zadní brzdy.
U mého kombíka to dělali zatuhlé zadní destičky. Navíc při brzdění se zvedal zadek - mám ještě 1,6 a ta to nedělá. Při zvedání jde plynule nahoru a při brzdění celkově poklesne a zvedne se po odbrždění. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|