Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
villevalo
Založen: 31.12.2006 Příspěvky: 11 Bydliště: Svitavy
|
Zaslal: út leden 13, 2009 11:54 pm Předmět: hlava motoru |
|
|
Zdravím všechny, chci se více měně jen poděli o to co se mi stalo s xantou. Za studena jsem natočil motor, vše v podhodě jezdila normálně. Po ohřátí na provozní tepl. se začalo kouřit z motor. prostoru a při přidání plynu i z výfuku a to tak, že dost!!! Motor se ale ani nepřehříval ani se neztrácel olej, takže podezření na těsnění. Zjistili, že někudy??? protíkala voda do oleje, ale přes těsnění to asi nebylo, takže jsem poslal hlavu do Brna na natlakování. Tam zjisili, že prasklá není jen je trochu prohnutá, tak ji zbrousili prý o 0,2 mm. Zítra to půjde do kupy, nové těs. + sada šroubů atd. Zajímalo by mě jstli jste se někdo s tímto setkal a jestli by mohl být problém i někde jinde. Doufám, že to sakra dopadne Tak čau všichni a houpejte vesele i v novém roce. X1 1,8 74 kW 8v |
|
Návrat nahoru |
|
|
lightDJ
Založen: 14.1.2008 Příspěvky: 164 Bydliště: Plzeň (beer city)
|
Zaslal: st leden 14, 2009 6:09 pm Předmět: |
|
|
jo mohl,pac v nasem 8V jsou oproti 16V vlozky ve valcich a ty muzou propoustet(bejt foukly) nebo muze byt i napraskla... znamenalo by to sundat vanu,kliku atd.... Hlavne jde o to aby pak po vymene byly v rovine... _________________ vrak,cervenej,polorozpadlej 1,8 8V r.96
http://www.v-lighting.ic.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
villevalo
Založen: 31.12.2006 Příspěvky: 11 Bydliště: Svitavy
|
Zaslal: so leden 17, 2009 1:43 pm Předmět: |
|
|
Zdarec, tak auto je v kupě a snad dobrý. Natlakování hlavy, zbroušení cca 1500,- v Brně. V servisu nové těsnění, nová sada šroubů, filtr olej, nový olej a chladící náplò cca dalších 6000,- Motor měli komplet rozebraný a vložky byly v pořádku, tak snad jen ta hlava a těsnění. Sice to trošku čudí ale nesmrdí a prý to bude chvilku trvat než se to vypálí. Prý to bylo plný sajrajtu voda+olej-takovej hnus |
|
Návrat nahoru |
|
|
woma
Založen: 15.12.2008 Příspěvky: 31 Bydliště: Třinec
|
Zaslal: ne leden 18, 2009 7:25 pm Předmět: |
|
|
Zrovna minulý týden mi měnili těsnítka ventilů-bralo mi to olej,měli sundanou hlavu atd,ale ted jsem zjistil,že mi taky čoudí z motoru,jakoby zezadu a když se podívám na víčko kudy se leje olej,tak je takové bílé,takový nějaký bílo šedý sajrajt,tak se bojím,že mi taky někde teče voda do oleje a někudy to čudí,že by mi to špatně udělali,to mně tak s...!!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
woma
Založen: 15.12.2008 Příspěvky: 31 Bydliště: Třinec
|
Zaslal: ne leden 18, 2009 7:29 pm Předmět: |
|
|
Jo vidíš,kde se pro jistotu dá zjistit jestli ta hlava není prasklá,popřípadě kde se dá zbrousit?Nejlíp okolí Ostravy,nebo třeba poslat poštou? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: ne leden 18, 2009 8:39 pm Předmět: |
|
|
1. To bys tu hlavu musel znovu demontovat na tlakovou zkoušku,
2. Tvorba pěny na víčku v zimním období je docela běžná záležitost, zmizí jen při dlouhých jízdách.
3. Jestli je olej na měrce oleje hnědý, nevykazuje známku emulze, je pravděpodobné, že se nic zlého neděje.
4. víčko utři hadrou a sleduj stav oleje. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
villevalo
Založen: 31.12.2006 Příspěvky: 11 Bydliště: Svitavy
|
Zaslal: po leden 19, 2009 1:28 pm Předmět: |
|
|
Čau, s tím olejem je to pravda musí se to sledovat, já už jsem měl ale v oleji asi litr vody takže to muselo na opravu. JInak hlavu jsem posílal ze Svitav do brna a doprava mě stála 100,- ze známosti. Dělal to servis Pavlíček tel. číslo 777 818 583. |
|
Návrat nahoru |
|
|
judomiro
Založen: 15.5.2008 Příspěvky: 141
|
Zaslal: po leden 19, 2009 10:14 pm Předmět: |
|
|
woman : aky mas motor??? mne to teraz tiez taky sajrajt davalo do oleja a bolo to len tesnenie pod vieckom na olej a ten sajrajt pochadzal z usadenin ktore sa tvoria v hadiciach odfuku klukovej skrine. Vytvori sa tam taky hnedy sajrajt a potom to ide do oleja ked sa chodia kratke trasy a neprehreje sa dostatocne motor...potom to tam kondenzuje a usadza sa..... stalo ma to 170 €....novy olej , filtre , atd... tiez som sa bal ze to bude hlava a nastastie nie..Treba kontrolovat ten olej mierkou a tak isto strazit hladinu chladiacej... To je dolezite.
Vela zdaru _________________ X1 1,8 8V r.v. 93 |
|
Návrat nahoru |
|
|
woma
Založen: 15.12.2008 Příspěvky: 31 Bydliště: Třinec
|
Zaslal: út leden 20, 2009 7:58 am Předmět: |
|
|
Zdárek,mám 1.8 8v,takže to vypadá na stejný problémek.Chodím kolem auta každý den jak hladový vlk,protože mně ta výměna těsnítek atd taky stála nějaké peníze a kdyby zase něco,tak mně asi odvezou ) Zkusím ještě vyčistit ten odfuk klikové skříně,doufám,že je to ta nejširší hadice co vede z vrchu motoru ) Měrku kontroluju,olej vypadá čistě,ale to víčko je po každé jízdě dost zasmolené tím šedým sajrajtem,ale je fakt,že jezdím jen krátké trasy.Vodu taky kontroluju,tak uvidím co z toho vyleze ))) Zatím se mějte! |
|
Návrat nahoru |
|
|
sgt
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: út leden 20, 2009 8:32 am Předmět: |
|
|
Woma: z najväčšou pravdepodobnosou to bude práve kvôli tým krátkym trasám v zime. Mal by si xantu niekde riadne prehna (zo zohriatym motorom). Pri prevádzkovej teplote má olej cca 100-110C a krásne ti tu vodu vyparí a odvetrá odfukom z k¾ukovky _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir |
|
Návrat nahoru |
|
|
judomiro
Založen: 15.5.2008 Příspěvky: 141
|
Zaslal: út leden 20, 2009 7:41 pm Předmět: |
|
|
woman: urcite je to ta zasrata hadica. je to ta najhrubsia co ide z vrchu a potom sa rozdeluje na dve. Urcite to vycisti lebo mne to doslo az do toho stadia ze vytalcilo olej tesnenim pod vieckom a cez mierku..a to ta potom bude stat viac ...A ak to uz mas dost zasrate tak ani prehnanie motora ti nepomoze..treba ju vybrat tu hadicu a pekne preplachnut a vycistit. Na 100% je to z tych kratkych tras a neprehriatim motora. Vela zdaru zelam _________________ X1 1,8 8V r.v. 93 |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: čt únor 05, 2009 1:11 am Předmět: |
|
|
Ja len nadviažem na ten ohrev motora. Jeden môj známy mal vďaka krátkym trasám v zime prasknutú hlavu na Citroene Jumpy 1,9TD. To je taký istý motor aký mám ja v Xantii. A mne sa čudoval ,že prečo chodím v zime do mesta cez výpadovku. Radšej investujem do 5km navyše každý deò ako potom zháòa novú hlavu za ve¾ké peniaze. Vždy počkám kým dosiahne motor prevádzkovú teplotu a potom už môžem kludne zaparkova... _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
woma
Založen: 15.12.2008 Příspěvky: 31 Bydliště: Třinec
|
Zaslal: čt únor 05, 2009 12:59 pm Předmět: |
|
|
Zdar chlapi,tak jsem vyčistil všechny ty šlauchy co jdou z vrchu motoru kajsi dolu tak takový sajrajt jsem už dlouho neviděl,hadice total nepropustné,nalil jsem tam technického benzínu,zatřasl a hned vypadávaly také šmolky-radím všem 8v čistit a čistit Jinak po výměně těsnítek ventilů najeto 2 tis. km a ubylo skoro nic,tak snad to vydrží.Voda taky drží a pod víčkem se to začíná čistit No ale abych nebyl bez práce,tak mi začíná viset zadní stěrač,vždycky v polovině okna,tak to asi rozeberu a uvidím.Mějte se a opravám zdar _________________ Xantia break 1.8 8v 74kw,rv.97 |
|
Návrat nahoru |
|
|
gobko
Založen: 27.1.2009 Příspěvky: 5 Bydliště: Dvory nad Žitavou, okr. Nové Zámky
|
Zaslal: čt únor 05, 2009 8:56 pm Předmět: |
|
|
Nazdar, ja som mal podobný problém. Narozdiel od teba, mne nic nedymilo, len mi unikla voda z chladiaceho systému, motor tlakoval jak besný, v servise mi povedali, že ešte také niečo nevideli, myslel som, že mi praskla hlava motora. Našastie na tlako tak tovaní zistili, že je len ohnutá, ale riadne, tak to prebrúsili, natlakovali a ešte neaké úpravy( do 4000 SK, bez nového tesnenia). Odvtedy auto šlape ako hodinky, voda mi neuniká. Ešte dodám, že sa mi to stalo po 3 týždòoch po kúpe, a auto som ani nevytáčal do extrémnych otáčkach. _________________ 1.9 TD, r.v. 1994,berline |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|