Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Luboš.H
Založen: 2.8.2007 Příspěvky: 220 Bydliště: okr.Třebíč
|
Zaslal: pá prosinec 19, 2008 6:56 pm Předmět: |
|
|
Teda Milane, mě jsi to ukázat nechtěl a teď to tady klidně zveřejníš _________________ BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
|
|
Návrat nahoru |
|
|
roliva
Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: pá prosinec 19, 2008 7:33 pm Předmět: |
|
|
no, ještě by byla možnost zajít do nějakého Citroenservisu a požádat je a ti to ukážou jak to plní.
Zařízení pro plnění koulí pro Autorizované CitroenServisy vypadá takto:
KDYBY NÁHODOU NA TEBE HLEDÌLI JAK NA MARANA TAK SI TOTO VYTISKNI A UKAŽ JIM TO _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pedro
Založen: 13.3.2008 Příspěvky: 85 Bydliště: Trinec
|
Zaslal: pá prosinec 19, 2008 7:52 pm Předmět: |
|
|
To Misak,nerek jsem ze npotrebuji vedet nic ale ze nemusim znat vse.Ale jelikoz vsechno souvisi se vsim, je lepsi vedet hodne,to uznavam.A nemluvim o kompletni kontrole systemu ale pouze o plneni.Taky by bylo dobre mit vysokotlaky kompresor ,aby slo vyuzit cely obsah lahve z dusikem.Slo by plnit koule CO2 nebo argonem?To jsou take inertni plyny ale nevim jak je to s hustotou. _________________ X2 HDI 80kW r.99 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš.H
Založen: 2.8.2007 Příspěvky: 220 Bydliště: okr.Třebíč
|
Zaslal: pá prosinec 19, 2008 8:25 pm Předmět: |
|
|
Argon by moh mít podobné vlastnosti, CO2 ne. Ale myslím že ten výzkum už proběhl u Citroenu dávno, bylo by zbytečné to zkoušet znovu. _________________ BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: pá prosinec 19, 2008 8:56 pm Předmět: |
|
|
Pedro: No, tak vysokotlaký kompresor... Pokud koupíš nějaký starý od vojáků (typicky STAR 2B), co si s tím plnili flašky pro potápěče, počítej s počáteční investicí tak okolo 20 000 korun a to ho ještě budeš muset nechat opravit. Tzn. dalších 10 - 20 tisíc korun. Záleží na tom, jak dlouho to stálo a jak moc je poškozený. A to ti neudělá jen tak někdo. Dělá to pár lidí pohybujících se okolo potápění. Jestli i jiné obory, to ti nepovím... _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
Naposledy upravil Majk.Z dne ne prosinec 28, 2008 9:49 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomc
Založen: 8.2.2008 Příspěvky: 253 Bydliště: Rožnov p.R
|
Zaslal: so prosinec 20, 2008 12:04 pm Předmět: |
|
|
pat a mat ja to asi dělám špatně moje pumpička je modrá a madein china a šlaušek zahradní hadice konečně někdo s foukáču dostal odvahu a prozradil naše tajemství _________________ BX19D Xa 2,0HDI a C5 2,0HDI |
|
Návrat nahoru |
|
|
Martin Mad
Založen: 7.6.2007 Příspěvky: 131 Bydliště: Pelhřimov
|
Zaslal: so prosinec 27, 2008 11:25 pm Předmět: |
|
|
Když jsem byl naposled u PaMa (mimochodem, mám to k němu asi 120 km po naší krásný D1), tak mi ukazoval "samo-domo" náhradu plastovýho táhla korektoru. Byla to taková divná kovová tyčka s dvěma důlkama na koncích a k zajištění kuliček v důlcích sloužily dva plíšky obtočený okolo. Tahle vychytávka prej ve finále natolik ohlodala kuličky, že bylo nemožný seřídit vejšku auta.
Musel to vytvořit nějakej nadšenec, kterýmu nebylo líto času a prostředků na vymyšlení a realizaci součástky, kterou lze v originálu a se zárukou sehnat za cenu jednoho oběda. Já osobně bych se radši v situaci tohodle šikuly vo polední pauze vybodl na oběd a zajel do nejbližšího citroenu pro to táhlo.
Nezlob se na mě Pedro, ale u nás se tomu říká : proč to dělat jednoduše, když to jde i složitě . . .! _________________ X2 1,8 16V Break 6/2000 metalíza Modrý Maurícius |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: so prosinec 27, 2008 11:44 pm Předmět: |
|
|
teda nádherný obrázek,konečně jsi se nafotil u činnosti,já tehdy zůstal v garáži a tak nějak jsem si to foukání vzádu představoval _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
siska
Založen: 24.6.2008 Příspěvky: 39 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: ne prosinec 28, 2008 7:21 pm Předmět: |
|
|
Koule jedině PaM. Ten ví, jak s nimi zacházet. A i když to k němu mám necelích 400km tak toho nelituju. Dělá za hubičku _________________ XII - 99 Break 1.8 16V - Magic II HL propan
|
|
Návrat nahoru |
|
|
roliva
Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Pedro
Založen: 13.3.2008 Příspěvky: 85 Bydliště: Trinec
|
Zaslal: ne prosinec 28, 2008 8:44 pm Předmět: |
|
|
No Pame,jak se zda slava Tva se hvezd dotyka.Kdo umi ten umi! Zatim jsem neco nasel u nasich bratru polaku.Ale zatim jen ve fazi teorie.Kdo vi,snad nakonec taky pojedu do Brna. _________________ X2 HDI 80kW r.99 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: ne prosinec 28, 2008 10:43 pm Předmět: |
|
|
Pánové, úplně sem dojat Vaší chválou. To víte , starat se o Vaše koule to je moje největší radost
Pedro:
Nejjednodušší je pořídit nějaké ventilky místo origo šroubů a foukat prostě přes ventilky, to dělá kdejakej jouda ... Ventilek cca 100,- kus , plus nějaké hadice , koncovky, šroubení, manometry ...
Akorát, ventilek nemusí být vždy 100% těsný a na koulích na podvozku za pár let je většinou nepoužitelný a zrezne a netěsní .. tak že zase nový
Já osobně při plnění většinou ventilky co se mi nelíbí oddělám a dám z5 origo šrouby ale jinak umím plnit přes cokoli co na kouli najdu _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
misak-plysak
Založen: 15.4.2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Vlašim
|
Zaslal: po prosinec 29, 2008 12:18 am Předmět: |
|
|
Přesně tak Martine, proč to dělat jednoduše, když to jde složitě
Je to tak Pedro, dej na rady zkušenějších (tim rozhodně nemyslim sebe!) a věř tomu že pokud jde o kvalitu provedený práce, tak se ti ta cesta někam daleko do pryč rozhodně vrátí. Čepama na kolech počínaje, silentblokama na motoru konče. Pokud nejsou v pohodě koule, tudíž pérování, odejde cokoliv, jak jsem se sám přesvědčil. Ostatně stačí juknout tady na foru do kategorie dobré servisy a případně si najít dobrej servis/člověka co to umí v tvý blízkosti. _________________ XANTIA HDi Break Hydractive Exclusive - Xantie roku 2010
XANTIA 2.1TD Break Hydractive 136PS - mrtvá... |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: po prosinec 29, 2008 1:02 pm Předmět: |
|
|
Tak už ho nechvalte(Pata Mata),nebo s ním už nevydržíme na srazu,nebo dokonce přestane rovnou jezdit...kdo by pak ověšoval náčelníka-Josefa-amulety??? Mimochodem,taky jsem byl samo u Pata Mata plnit koule a dělat drobnou údržbu na podvozku a musím jen zopakovat-bezkonkurenční je to tak!!! _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
|