Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Lukascheck
Založen: 20.8.2008 Příspěvky: 25 Bydliště: Most
|
Zaslal: ne říjen 12, 2008 2:30 pm Předmět: Vyčištění škrt.klapky |
|
|
Čus, chystám se na demontáž a vyčištění škrtící klapky ale... - předtím jsem měl škodovky a u těch jak se vyčistila, tak se muselo udělat základní nastavení jinak se to hádalo tak se ptám co je zapotřebí udělat po vyčištění škrtící klapky a toho snímače teploty nasávaného vzduchu či co to tam je.Díky _________________ X2 break , 1,8i 16V 81KW |
|
Návrat nahoru |
|
|
hombok
Založen: 16.8.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: U Olomouce
|
Zaslal: ne říjen 12, 2008 6:12 pm Předmět: |
|
|
Kdysi jsem používal nějaký spray, který se stříkal do sání při běhu motoru. Bylo to ale na Filetách 1.6, tam se to zasí---o hodně, a často, holt VW . Jinak by to mohlo jít po oddělání hadice z klapky obyč. tech. benzínem a jemným štětečkem a zlehka vyfoukat. Vyčistil bych i ty hadice, včetně té odvzdušòovací od klikovky, tam toho může taky být dost, a před zimou určitě, rádo to v ní pak zamrzá. Cukat to asi nebude, ØJ si s tím poradí a nastaví si to sama. _________________ X1 2.0i VSX 94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: ne říjen 12, 2008 9:24 pm Předmět: |
|
|
Sice to není asi nic moc odborného, ale myslím, že to pomůže.
kód: | http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008101202 |
Koukni i do diskuze. _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
RINGO
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 137 Bydliště: MOST
|
|
Návrat nahoru |
|
|
hombok
Založen: 16.8.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: U Olomouce
|
Zaslal: po říjen 13, 2008 2:38 pm Předmět: |
|
|
Jak je vidět na fotkách v odkazu od prima-men, asi je to fakt bolest motorů VW 1.6i. My to máme naštěstí méně časté. _________________ X1 2.0i VSX 94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
mšvícko
Založen: 26.8.2008 Příspěvky: 177 Bydliště: Na Sibiři
|
Zaslal: po říjen 13, 2008 6:32 pm Předmět: |
|
|
blbost. měl jsem toledo, motor od vw 1,6 za 8 let co jsem měl Tondu tak bez poruchy - jakékoli, jen běžná údržba. nevím co to je mít zakydanou škrtící klapku _________________ Xantia Break 2,0 16V
Prodej autopotahů, výroba autoklíčů, šití pytlů na řadící páky
www.opravaobuvi.unas.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
hombok
Založen: 16.8.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: U Olomouce
|
Zaslal: po říjen 13, 2008 6:47 pm Předmět: |
|
|
Tak jsi to asi patřičně protahoval . Jenom jsem zde uvedl to, že mi hodně takových motorů, nebo spíš klapek, prošlo pod rukama. Je ale fakt, že to byly výše zmíněné Filety, tak to tam možná VW nějak ošidilo. Ale už ty VW neřešme, jsme přece na jiném fóru, že ano. _________________ X1 2.0i VSX 94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
mšvícko
Založen: 26.8.2008 Příspěvky: 177 Bydliště: Na Sibiři
|
Zaslal: po říjen 13, 2008 6:56 pm Předmět: |
|
|
protahoval? tak párkrát za nádrž k červenému. to se musí, motor potřebuje občas protočit. i motor u Frenkýho protčím k červenýmu _________________ Xantia Break 2,0 16V
Prodej autopotahů, výroba autoklíčů, šití pytlů na řadící páky
www.opravaobuvi.unas.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: po říjen 13, 2008 7:16 pm Předmět: |
|
|
Já to sem nedával kvůli tomu, aby se řešil VW motor, ale spíš, aby věděl, na co si asi tak dát pozor. Já se do toho u své Xanty taky chci brzy pustit a ten článek na DF mi tak nějak obecně řekl, čeho bych se měl vyvarovat (třeba manipulovat se škrt. klapkou tak, že budu mačkat přímo na ni) a tak... _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mates26
Založen: 11.6.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: olomoucko
|
Zaslal: út říjen 14, 2008 9:03 am Předmět: vyčištění škr. klapka |
|
|
prima-men, je to super ten článek, aspon člověk ví na co dát pozor. Jen se chci zeptat, jak to bude u XA stou ¡¡RJ . Stačí jen odpojit tu baterku a smázne se to nastavení nebo je nutno zajet na diagnostiku ? Nemá te někdo už čerstvou zkušenost ? _________________ X1 1,8i break / LPG-97 stříbrný šíp |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: út říjen 14, 2008 10:36 am Předmět: |
|
|
mates26: To by mě taky zajímalo. Mám ale pocit, že zajet na diagnostiku u XA nebude potřeba. Tady na XC jsem četl, že stačí odpojit tu baterii. Lišit se ale může čas... Tady na XC jsem četl 24 hodin... Ale nech odpoví, kdo s tím má zkušenost. Já to bohužel zatím nejsem. _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
michal
Založen: 9.5.2007 Příspěvky: 182 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: st říjen 15, 2008 9:19 pm Předmět: |
|
|
Zdarec všeci co muže dělat za problemi když je špinava škrticí klapka? muže to dělat i to že na 4 a 5 to nad 3000ptč. stratí vykon? _________________ Citroen Xantia break 1,8 16V 99 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: čt říjen 16, 2008 9:20 am Předmět: Re: vyčištění škr. klapka |
|
|
mates26 napsal: | prima-men, je to super ten článek, aspon člověk ví na co dát pozor. Jen se chci zeptat, jak to bude u XA stou ¡¡RJ . Stačí jen odpojit tu baterku a smázne se to nastavení nebo je nutno zajet na diagnostiku ? Nemá te někdo už čerstvou zkušenost ? |
Baterku stačí odpojit na 15 minut nebo na 10 sec. spojit pin C1 a A3 v diag. konektoru. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lukascheck
Založen: 20.8.2008 Příspěvky: 25 Bydliště: Most
|
Zaslal: čt říjen 16, 2008 7:18 pm Předmět: |
|
|
Takže když odpojím AKU a odpojím ty serepetičky okolo a tu klapku vyčistím a pak napojím tak by to mělo být O.K???Nebudou v diagnostice žádné chyby??? _________________ X2 break , 1,8i 16V 81KW |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lukascheck
Založen: 20.8.2008 Příspěvky: 25 Bydliště: Most
|
Zaslal: so říjen 18, 2008 8:42 pm Předmět: |
|
|
Koukám nikdo nic tak to tak zkusím udělat a uvidím. _________________ X2 break , 1,8i 16V 81KW |
|
Návrat nahoru |
|
|
|