Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: po září 29, 2008 10:27 am Předmět: |
|
|
hombok napsal: | To pucholt: Nemusí ten čudl mít, taky ho nemám. Nedávalo se to třeba až do novějších Xantií s airbagy? |
Zkus se kouknout ještě jednou - jestli je to osmiventil (podle ročníku ano) tak by měl být černý zastrčený úplně v rohu karoserie před spolujezdcem. Přesně v tom místě jak je na té fotce co na ni někdo dal odkaz na začátku diskuze. Tedy ne že bych chtěl někoho podceòovat. V černé má opravdu dobrou maskovací barvu. Zejména pokud hledáš čudl v červené barvě - tak černý čudl v rohu ve stínu se snadno přehlédne.... _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
hombok
Založen: 16.8.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: U Olomouce
|
Zaslal: po září 29, 2008 11:44 am Předmět: |
|
|
Je to osmiventil, ale fakt tam není, ani nikde jinde. Už jsem to kdysi hledal, a nenašel, tak fakt nevím. Asi na to zapoměli při výrobě . _________________ X1 2.0i VSX 94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Martinmartin
Založen: 1.11.2007 Příspěvky: 67 Bydliště: Štětí
|
Zaslal: po září 29, 2008 12:10 pm Předmět: |
|
|
No tedko mám už celý auto po kupě, kabely celý překontrolovaný. Vyskratovanej a voálenej kabel je vyměněn, ale spojky jsem celý nerozebíral.Předpokládám že v tom místě by to mělo být ok. Potřebuju zjistit v čem je problém? Nějaká diagnostika motoru? Kde? Díky za rady a tipy. _________________ XA1 1.8 8v LPG -ex
XA2 2,1 TD 98 exclusive -zlobidlo |
|
Návrat nahoru |
|
|
jack
Založen: 18.12.2007 Příspěvky: 72 Bydliště: Orlová
|
Zaslal: po září 29, 2008 1:12 pm Předmět: |
|
|
Na bývalé X1 2.0i r.v. 95 jsem to tlačítko taky neměl.Co se děje po zapnutí zapalování,je slyšet čerpadlo? _________________ X2 2.0 HDI 80kw break exclusive
ex X1 2.0 8V LPG
Yamaha XJR 1300
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Martinmartin
Založen: 1.11.2007 Příspěvky: 67 Bydliště: Štětí
|
Zaslal: po září 29, 2008 2:56 pm Předmět: |
|
|
jo. čerpadlo beží. _________________ XA1 1.8 8v LPG -ex
XA2 2,1 TD 98 exclusive -zlobidlo |
|
Návrat nahoru |
|
|
jack
Založen: 18.12.2007 Příspěvky: 72 Bydliště: Orlová
|
Zaslal: po září 29, 2008 3:12 pm Předmět: |
|
|
Nemůže to mít souvislost s tím plynem?Někde tam musí být relé,které při přepnutí na plyn odpojí vstřikovače.Dalo se to před tou nehodou nastartovat na plyn? _________________ X2 2.0 HDI 80kw break exclusive
ex X1 2.0 8V LPG
Yamaha XJR 1300
|
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: po září 29, 2008 4:56 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem zjistil že ty Xantie vyrobené v roce 1993 a část roku 1994 opravdu to tlačítko nárazového čidla nemají. Takže hombok má pravdu.
MartinMartinby ho tam měl mít jestli je to opravdu rok 1996, jestli to auto není 'omlazené'... Pak by ještě snad bylo možné i to, že by montáž toho otřesového čidla měla návaznost i na typ motoru, že se na osmiventilech objevilo později než u 16V. To je taky možné. _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: po září 29, 2008 5:20 pm Předmět: |
|
|
Mel jsem tu cest s trema X1 1.8i 8V(dve zacatek roku 94 a jedna 12/94). Jedna byla vstrik. MM a ty dve zbyle Bosch. Ani u jedne nebyl tento bezpecnostni rozpinac....jooo a jedna byla holand zbyle germania(hadejte, v ktere byla jaka ridici jednotka ).
Navrhoval bych vzit si el. schema teto motorizace, najit si spaleny kabl, popr. pojistku a hledat k cemu slouzi nebo jejich spojitosti...
Mel jsem stejny problem pri utrzenem pravem prednim podbehu. Bohoval jsem, ze ty francouzky vemena delaj vsechny draty zeleny nebo hnedy s identifikaci jen na koncich...ale zadarilo se to bez zacouzeni. _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: po září 29, 2008 5:36 pm Předmět: |
|
|
pucholt: Já si taky říkám, jelikož já tam ten čudl taky na 1,6i nemám. _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
roliva
Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Martinmartin
Založen: 1.11.2007 Příspěvky: 67 Bydliště: Štětí
|
Zaslal: út září 30, 2008 7:30 am Předmět: |
|
|
Po náratu jsem to znova sám nastartoval. Každej start je na benzín, až v určitejch otáčkách tam skočí LPG. Když jsem vyjížděl ty 3 metry ze škarpy, jel sem na benzín. S LPG by nastartování souviset nemělo. _________________ XA1 1.8 8v LPG -ex
XA2 2,1 TD 98 exclusive -zlobidlo |
|
Návrat nahoru |
|
|
Martinmartin
Založen: 1.11.2007 Příspěvky: 67 Bydliště: Štětí
|
Zaslal: út září 30, 2008 12:58 pm Předmět: |
|
|
Dostal jsem radu zkusit vypojit baterku, opdpojit celou řídící jednotku a třeba drátěnkou celý kontakty propojit a spojit s kostrou. Měla by se tím vyresetovat na původní nastavení. Zkusil jsem, a podle mého předpokladu stale nenastaruje. Pokud to vyresetování funguje tak problém asi nebude v řídící jednotce. _________________ XA1 1.8 8v LPG -ex
XA2 2,1 TD 98 exclusive -zlobidlo |
|
Návrat nahoru |
|
|
|