Hlavní menu
Xanticlub poradna
Galerie
Zjištění roku výroby
Nejčtenější články
Neexistuji vhodna data! |
Výměna motorku zamykání pátých dveří (BREAK)Vydáno dne 25. 10. 2006 (18835 přečtení)Návod zaslal Robert (nick - 69649222) Po delších problémech se zamykáním pátých dveří, jsem se také rozhodl podstoupit výměnu servomotoru centrálního zamykání.Dal jsem na rady Vás ostatních, kteří již tento krok podstoupily a objednal jsem si u www.dstechnik.cz servomotor (Motor 2 2200004 motor centrálního zamykání dvoudrátový) tak zní přesné označení.Jeho cena byla včetně poštovného 269 Kč což bylo první pozitivum. Zde je foto kompletní sady: Mě stačil k výměně jenom motorek a přiložené šrouby k jeho uchycení.Jinak vše zůstává originál včetně táhel a jejich rozměrů. K demontáži a montáži budeme potřebovat klíč typu torx. č. 15, vrtačku s vrtákem o průměru 4mm, pro ty preciznější ještě pájku a cín (k přeletování původní svorky motorku). Nejprve je nutné demontovat čalounění pátých dveří (celkem 12 samořezných šroubů torx. č.15) viz foto: Plus dva na pravé a dva na levé straně dveří. (celkem 12 šroubů).Dva jsou ukryty pod krytkami mlhových světel.Po odšroubování všech 12-ti šroubů jde kobercové čalounění snadno dolů.Dalším krokem je demontáž plastového dílu čalounění (u okna), které drží 4 šrouby, viz foto: Po té stačí jenom plastový díl stáhnout směrem dolů (jde to stuha, ale jde to).Potom už jen stačí odlepit krycí umělou hmotu a jsme tam. Po odehnutí plastové krycí hmoty (já jsem ji demontoval úplně- jde to snadno) vidíme přímo motorek cent. zamykání. Viz foto: Znázorněno je to ze dvou pohledů.Motorek drží dva šrouby označené modrou barvou.Ve žlutém kroužku je přívodní svorkovnice (ovládací).V červeném kroužku je plastové očko ve kterém je zaháknuté táhlo.Vše jde velmi snadno demontovat.Takto vypadá originál servomotor: A takto vypadá po rozebrání.Na obrázku chybí jenom přívodní svorkovnice, kterou jsem již použil na nový motorek. Před montáží nového motorku bylo nutné vyměřit nové pozice pro otvory upevňovacích šroubů a pro zachování délky a tvaru táhla.Ve finále to vypadá takto: Vše je označeno stejně jako u původního motorku.Zbývající montáž je v opačném pořadí než demontáž. Motorek jsem odzkoušel a jeho spolehlivost se zatím jeví jako 100%.Celá procedura trvá pro středně zručného člověka max. 1 hodinka i s kávou. Všem kdo mají stejný problém věřím, že tento návod pomůže.Omlouvám se za zhoršenou kvalitu fotek. Robert (69649222). Celý článek | Autor: Holfi | Počet komentářů: 38 | Přidat komentář | // Pozor, jelikoz promenna "zdroj" nemusi obsahovat zadne udaje, je zde podminka, ktera zajistuje jeji (ne)zobrazeni if ($GLOBALS["clanek"]->Ukaz("zdroj")!=''): echo '| Zdroj: '.$GLOBALS["clanek"]->Ukaz("zdroj").' '; endif; ?> |
Poslední komentáře
Kalendář
Inzerce
|
Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.