Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
![Obsah fóra Xantiaclub](templates/Glass/images/orange/logo_phpBB.gif) |
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
hexa
Založen: 27.6.2007 Příspěvky: 12
|
Zaslal: so leden 05, 2008 2:00 pm Předmět: startovani v zimě |
|
|
předem všem přeji pěkny novy rok a kupa kilometru bez problemu.a muj problem,no žhaviče nove,baterie nova 74Ah,680a, žhavit žhavi ale motorem tak 8-10x starter musi zatočit než chytne.2.0 HDI 66.po 8 hodinach stani na mraze -5 protoči 5x a chytne.stojim dele na menši zimě a už musim točit dlouho. co to muže byt?pada nafta?čerpadlo ji dotlakuje ne?přidřeny starter?prosim o radu děkuji palo z třinca |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
Pavel56
![](images/avatars/8698716975e402e9c4443b.gif)
Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 256 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: pá leden 11, 2008 1:30 pm Předmět: |
|
|
Jsou ty zhavky opravdu dobre? Me zkusenosti s letitym provozem dehtoveho Fiatu jsou, ze je to jedna z veci kde neni dobre setrit. V zime mi ruzne "nahrazky" vydrzely treba i tyden. Presel jsem na Bosch a v -25 2x nazhavim, cvrnknu a motor se sice neochotne, ale toci. Vyndej zhavky a zkus jestli se za dobu zhaveni opravdu prozhavi cela az do kraje. Popr zkus pred prvnim chladnym startem 2x nazhavit. _________________ X1 1.9TD liftback |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
hexa
Založen: 27.6.2007 Příspěvky: 12
|
Zaslal: so leden 12, 2008 12:42 pm Předmět: |
|
|
žhaviče jsem koupil origo bosch.kouknu jestli se prožhavuji cele.zatim dik |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
jojo...
![](images/avatars/9653525674a35569bd986e.jpg)
Založen: 6.12.2007 Příspěvky: 91 Bydliště: Bratislava SR
|
Zaslal: so leden 12, 2008 10:11 pm Předmět: |
|
|
Ja som si vsimol, ze ked necham po zhasnuti kontrolky zhavenia motor este 3-5 sekund stat a potom zaznem startovat, tak mi chyti okamzite. Ak ho zacnem tocit okamzite po zhasnuti tak toci tak 5-8 otaciek kym chyti. Zdrzuje to, ale aspon mam pocit, ze motoru trosku pomaham. _________________ Citroen Xantia X2 1.9TD automat, r.v.2000, 16"Borbet, CarComputer. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
bear
Založen: 18.10.2007 Příspěvky: 55 Bydliště: Praha 5
|
Zaslal: ne leden 13, 2008 9:33 am Předmět: |
|
|
Ahojte Xantipáci!
Já měl podobný problém,TD 1,9 rv 97-blbě startovalo,černý dým než to chytlo-nové žhavicí svíčky a bylo to dobré.Pak to zase blbě startovalo/jako traktro/ a nechtělo chytat-bílý dým-padala nafta.Dal jsem nové ruční palivové čerpadlo/pár stovek/ a hadici k motoru a bylo po problémech.Chce to vyměnit taky palivový filtr,/může být ucpaný/,měním tak po 20-30tis Km.
vzduchový filtr,a jednou za 1/2 roku pylový filtr.
Zkus než budeš startovat ručně balonkem/pumpou/natlakovat naftu,když ti to chytne bez problémů i po jednom žhavení,tak ti padá nafta.
Jinak žhavím 1x i když mrzne a až zhasne kontrola tak za 3-4 sek.teprve pak startuju protože svíčky dožhavují.
Otázka je jestli taky nemáš něco se startérem?Uvidíš.
Naftu kupuju u shellu a obšas dám zimní aditiv nebo vezmu u shlelu občas tu lepší naftu.
zatím čágo bear _________________ X1TD 1.9 97 bear |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
Pavel56
![](images/avatars/8698716975e402e9c4443b.gif)
Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 256 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: ne leden 13, 2008 10:51 am Předmět: |
|
|
jojo... napsal: | Ja som si vsimol, ze ked necham po zhasnuti kontrolky zhavenia motor este 3-5 sekund stat a potom zaznem startovat, tak mi chyti okamzite. Ak ho zacnem tocit okamzite po zhasnuti tak toci tak 5-8 otaciek kym chyti. Zdrzuje to, ale aspon mam pocit, ze motoru trosku pomaham. |
To je samozrejmost ja myslel, ze takto to delaji vsichni
Ja osobne ani nevim, kdy kontrolka zhasla, protoze do garaze jdu zadem, hodim ruksak na sedacku, otocim klickem, otevru vrata, skocim do auta (zhaveni uz nesviti) a startuji....
Jinak obecne klasicke pezotacke TD vzdy hur startuji (ve srovnani treba s VW) a musi se jak uz tu nekdo psal vzdy nechat plne nazhavit. _________________ X1 1.9TD liftback |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
JiRaY
![](images/avatars/13210199954640400f4066d.gif)
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: ne leden 13, 2008 8:33 pm Předmět: |
|
|
Jinak,u HDI tento balonek na napumpovani nafty není,tedy nedá se ráno pumpovat pro zjištění padání/nepadání nafty,po zapnutí klíčku se rozjede palivova pumpa,a kdyz je natlakovano,tak to chytne. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
jojo...
![](images/avatars/9653525674a35569bd986e.jpg)
Založen: 6.12.2007 Příspěvky: 91 Bydliště: Bratislava SR
|
Zaslal: ne leden 13, 2008 10:33 pm Předmět: |
|
|
Pavel56 napsal: |
To je samozrejmost ja myslel, ze takto to delaji vsichni
Ja osobne ani nevim, kdy kontrolka zhasla, protoze do garaze jdu zadem, hodim ruksak na sedacku, otocim klickem, otevru vrata, skocim do auta (zhaveni uz nesviti) a startuji....
Jinak obecne klasicke pezotacke TD vzdy hur startuji (ve srovnani treba s VW) a musi se jak uz tu nekdo psal vzdy nechat plne nazhavit. |
No ja som si prave vsimol, ze vacsina startuje hned... Preto som sa robil taky mudry.. ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) _________________ Citroen Xantia X2 1.9TD automat, r.v.2000, 16"Borbet, CarComputer. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|