Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

STABILIZATOR
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia Activa
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
milanadamovic



Založen: 7.1.2008
Příspěvky: 3
Bydliště: NAMEST NAD OSLAVOU

PříspěvekZaslal: po leden 07, 2008 7:21 pm    Předmět: STABILIZATOR Citovat

JSEM NA FORU POPRVE TAK SORRY ZA PRIPADNY KOPANCE.MAM ACTIVU TRETIM ROKEM A MOMENTALNE HLEDAM NEKOHO KDO OVLADA PRINCIP HYDRAULIKY U ACTIVY.TECE MI LHM ZE STABILIZATORU.NEMUZU ZATIM SEHNAT JINEJ TAK JSEM HO ODDELAL A PREMOSTIL LHM.MATE NEKDO ZKUSENOSTI CO BY MI MOHLO TO VYRAZENI STABILIZATORU PROVEST PRI VYSSI RYCHLOSTI?POPRIPADE NEMATE NEKDO NEJAKY STABILIZATOR NAVIC???????????ZATIM DIK A JINAK JE TO SUPERAUTO.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Alien



Založen: 29.1.2007
Příspěvky: 224
Bydliště: Prágl four

PříspěvekZaslal: po leden 07, 2008 8:14 pm    Předmět: Re: STABILIZATOR Citovat

milanadamovic napsal:
JSEM NA FORU POPRVE TAK SORRY ZA PRIPADNY KOPANCE.MAM ACTIVU TRETIM ROKEM A MOMENTALNE HLEDAM NEKOHO KDO OVLADA PRINCIP HYDRAULIKY U ACTIVY.TECE MI LHM ZE STABILIZATORU.NEMUZU ZATIM SEHNAT JINEJ TAK JSEM HO ODDELAL A PREMOSTIL LHM.MATE NEKDO ZKUSENOSTI CO BY MI MOHLO TO VYRAZENI STABILIZATORU PROVEST PRI VYSSI RYCHLOSTI?POPRIPADE NEMATE NEKDO NEJAKY STABILIZATOR NAVIC???????????ZATIM DIK A JINAK JE TO SUPERAUTO.


Co myslíš tím stabilizátorem? A co jsi kde přemostil a odpojil? Jednu z těch pístnic? Nevypadl ti jen přepad? Nevím no, ale nedovedu si nějak představit jak to máš odpojené.
_________________
Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
milanadamovic



Založen: 7.1.2008
Příspěvky: 3
Bydliště: NAMEST NAD OSLAVOU

PříspěvekZaslal: út leden 08, 2008 4:53 pm    Předmět: Citovat

diky za ozvenu.tim stabilizatorem jsem myslel tu malou pistnici za levym prednim kolem.myslim si,ze je to stabilizator.to premosteni spociva v tom,ze jsem tu pistnici oddelal a propojil hadice od lhm aby zustal okruh.jezdit se s tim vcelku da,ale schanim jinou.co mam zjistene tak se tato pistnice vyskytuje pouze na activach.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Alien



Založen: 29.1.2007
Příspěvky: 224
Bydliště: Prágl four

PříspěvekZaslal: út leden 08, 2008 5:16 pm    Předmět: Citovat

milanadamovic napsal:
diky za ozvenu.tim stabilizatorem jsem myslel tu malou pistnici za levym prednim kolem.myslim si,ze je to stabilizator.to premosteni spociva v tom,ze jsem tu pistnici oddelal a propojil hadice od lhm aby zustal okruh.jezdit se s tim vcelku da,ale schanim jinou.co mam zjistene tak se tato pistnice vyskytuje pouze na activach.


Jistěže se tato písnice vyskytuje jen na Activách. A díval jsi se dozadu? Do uhopříčky. Schválně co tam najdeš. U kola na straně nádrže. Co jsi udělal stou torzní tyčí co vede napříč nápravou na druhou stranu a která byla napojená na tu písnici?

Písnice se dá normálně koupit u Citrenu, je dost drahá. Na vrakovištích velká vzácnost. Člověk, který je tak nějak schopen ji opravit, zrepasovat, to momentálně nedělá a nějakou dobu dělat nebude. Je nemocen.


A ještě dotaz. Jak se ti to chová jako při jízdě a v zatáčkách? A když to stojí rovně na volnoběh?
To není dobré cos udělal. Můj názor.
_________________
Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
milanadamovic



Založen: 7.1.2008
Příspěvky: 3
Bydliště: NAMEST NAD OSLAVOU

PříspěvekZaslal: út leden 08, 2008 8:32 pm    Předmět: Citovat

diky za nazor.ja vim,ze to neni moc dobry napad s tim odpojenim,ale potreboval jsem jezdit.moc to ale nehonim a jezdim jen po okoli.v zatackach mi to nejak problemy nedela ale predni kola nemaji nejak moc snahu sedet.staci trocha snehu a hned hrabou.tu torzni tyc jsem tam nechel a jenom tu pistnici jsem nahradil normalnim tahlem z obyc.xantie.roztece tech kloubu jsou stejny.ale je to fakt jenom provizorka.co jsi myslel s tim zadnim kolem a uhloprickou?co tam mam hledat?zatim moc diky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Alien



Založen: 29.1.2007
Příspěvky: 224
Bydliště: Prágl four

PříspěvekZaslal: út leden 08, 2008 8:51 pm    Předmět: Citovat

milanadamovic napsal:
diky za nazor.ja vim,ze to neni moc dobry napad s tim odpojenim,ale potreboval jsem jezdit.moc to ale nehonim a jezdim jen po okoli.v zatackach mi to nejak problemy nedela ale predni kola nemaji nejak moc snahu sedet.staci trocha snehu a hned hrabou.tu torzni tyc jsem tam nechel a jenom tu pistnici jsem nahradil normalnim tahlem z obyc.xantie.roztece tech kloubu jsou stejny.ale je to fakt jenom provizorka.co jsi myslel s tim zadnim kolem a uhloprickou?co tam mam hledat?zatim moc diky.


Dobrý, OK. Vzadu je ten systém stejný. Je tam taky ta pístnice. Né už tak složitá.
Jádro pudla je přece v tom, že máš auto, které aktivně řídí náklon v zatáčkách. Jak vedoucích vpravo, tak vlevo. Proto když jedeš na jednu stranu, tak náklonu zabraòuje ta nalevo, když nadruhou ta napravo. Ve předu a vzadu. Proto to je do uhlopříčky a proto jsou obě spojené tou torzní tyčí na druhou stranu. takže tys momentálně tu jednu stranu odpojil a ta druhá dál přitlačuje. To neděláš dobře Milane s tím odpojení, to neděláš dobře. Wink

Né vážně, rychle se pokus sehnat tu pístnici a vra ji. Nech seřídit výšku vozu a náklon a v klidu užívej.

Čistě teoreticky - pokud by se ti podařilo stejným způsobem vyeliminovat tu zadní pístnici, měl bys pokoj, ale fakt bych to nedělal. Tím bys popřel základní vlastnost toho vozu.
_________________
Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Medík



Založen: 10.1.2008
Příspěvky: 71
Bydliště: Chlum u Třeboně

PříspěvekZaslal: čt leden 10, 2008 12:46 am    Předmět: Citovat

Kolego řeším podobný problém jako ty. Jak ti zde již Xantiaci poradili, zřejmě ti teče LHM z náklonové pístnice. Pístnice jde samozřejmě opravit,s tím, že se tam dají nová těsnění atd.Jenže skoro nikomu se do toho nechce , jak jsem pochopil z hovoru moc práce a záruka žádná...Místní všeuměl asi55let mi říkal, že pro sebe by si to opravil, ale cizím to dělat nebude - takže to jde.

Naposledy upravil Medík dne po leden 05, 2009 7:03 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
scratcher



Založen: 24.5.2007
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: čt leden 10, 2008 10:26 am    Předmět: tece pistnice (activa) Citovat

taky mi zacala trochu tect zadni asi ta aktivácká pístnice. nebo muze tady vzadu tect i neco jineho? auto normalne drzi i po vypnuti motoru v jizdni poloze i par dni. a to ze tece neni pravidelne kazdy den. jen nekdy vidim pod autem malou louzicku LHM. Je nejaka moznost to opravit (mimo vymeny-to je posledni moznost).
_________________
Xantia Activa 2.0i 16V, rv.97, Střední čechy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
bartali



Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 135

PříspěvekZaslal: čt leden 10, 2008 1:10 pm    Předmět: Citovat

no na uvod než odpovím řeknu ptal jsem se a byl omi řečeno že když už pístnice teče tak už je asi špatné těsnění sic to není na závadu ale je to tak to pak způsobuje to houpání, nicméně pokud pístnice teče jako že ven jsou jen dvě možnosti a to jak u přední tak i u té zadní :
1) a to sice bude je ten tesnící kroužek do kterého je vsunuta přepadová trubička špatný tzn bud prasklé kolínko nebo to rpotíká někde kolem atd.
2) nebo za druhé je špatné gufero nahoře na tý pístnici to jse vsazené v takovém černém plechovém válci skrz který chodí pístnice ven a který zároven dotláčí ten tesnící kroužek dole (viz bod 1)

pokud ti auto tkz netančí tak bych asi uvažoval o tým že bych vyměnil GUFERO případně sekundákem zalepil případlé prasklé kolinko v tom gumovém kroužku a nebo případně dotěsnil nějak jinak vyrobením jiného kroužku např z kovu s osazeními na O kroužky a výstupem na přepadovou trubičku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: st leden 16, 2008 8:45 am    Předmět: Citovat

Absolutně nedoporučuji tzv. odaktivovat aktivu, je to strašně moc práce nehledě na nutnost výměny obou tyčí stabilizátoru z důvodu, že aktiva má přední stabil. o průměru 25 mm , a jiné limusíny průměr 22mm (kombi 23mm) z důvodu tvrdosti v náklonu. Na zadní nápravě pak zůstane místo stabil. jen ovládací tyčka k výškovému korektoru, která by se taky musela nahradit sériovým stabilizátorem,(po demontáži zad. pístnice) aby z toho bylo aspoò normální auto a ne bastard.
Píši to z důvodu, že jeden takový bastardos se mi dostal do ruk-ve předu byla kost místo pístnice a v zadu pístnice jen demontovaná a mohu zodpovědně říci, že se s tím moc do zatáček jezdit nedalo, předek tvrdý a zadek za tím lítal jak hadr na holi. Prostě přímo stvořené na zabití.
Nakonec si spočítejte vydání na odaktivení: přední stabilizátor, na něj ovladač výšk. korektoru a ovlad. elektro k hydr.pérování, silentbloky stabil. zad. stabilizátor zadní ovladač korektoru plus šrouby stabilisátoru, dále kompletní demontáž hydrauliky kterou má activa navíc, aby se toho někdo nelekl-co to tam je.
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Medík



Založen: 10.1.2008
Příspěvky: 71
Bydliště: Chlum u Třeboně

PříspěvekZaslal: čt březen 06, 2008 9:08 am    Předmět: Citovat

Medík napsal:
Kolego řeším podobný problém jako ty. Jak ti zde již Xantiaci poradili, zřejmě ti teče LHM z náklonové pístnice. Pístnice jde samozřejmě opravit,s tím, že se tam dají nová těsnění atd.Jenže skoro nikomu se do toho nechce , jak jsem pochopil z hovoru moc práce a záruka žádná...Místní všeuměl asi55let mi říkal, že pro sebe by si to opravil, ale cizím to dělat nebude - takže to jde.




...situace s protékáním náklonových pístnic byla vyřešena pouhým dofouknutím koulí a zatím to vypadá dobře, 14dní ani kapka pod autem ...


Naposledy upravil Medík dne po leden 05, 2009 7:04 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PEPA



Založen: 29.11.2006
Příspěvky: 12
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: čt březen 06, 2008 8:48 pm    Předmět: Citovat

Ahoj Activy, dovolím si drze vstoupit do Vaší debaty o pístnicích. Před pár lety, kdy jsem měl 2,0TCT Activu, jsme spolu s Gregoriusem z Ostravy a jedním Activákem z Budějc vypozorovali, že nám pístnice prosakují (tečou) jen v zimě, při teplotách kolem 0°C a nižších. Jinak to bylo bez problémů (pokud už pístnice nebyla za hranicí životnosti).
Přeju spousty km bez problémů, tiše vzpomínám na svezení s Activou a hlavně na protáhlé ksichty některých frajerů, když jim Activa ukázala jak jezdí "auto".
_________________
Xantia 2, 99, 1,8i16V
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
scratcher



Založen: 24.5.2007
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: pá březen 14, 2008 2:56 pm    Předmět: Citovat

PEPA napsal:
Ahoj Activy, dovolím si drze vstoupit do Vaší debaty o pístnicích. Před pár lety, kdy jsem měl 2,0TCT Activu, jsme spolu s Gregoriusem z Ostravy a jedním Activákem z Budějc vypozorovali, že nám pístnice prosakují (tečou) jen v zimě, při teplotách kolem 0°C a nižších. Jinak to bylo bez problémů (pokud už pístnice nebyla za hranicí životnosti).
Přeju spousty km bez problémů, tiše vzpomínám na svezení s Activou a hlavně na protáhlé ksichty některých frajerů, když jim Activa ukázala jak jezdí "auto".


No ja sem si toho taky vsimnul, pokud je teplota nad 0 tak pod autem ani kapka,ale jakmile je pod 0 tak pod autem jsou maly louzicky, jak pistnice prokapavaji. A to sem si myslel ze kdyz bude mrznout tak ta hydraulika jak bude ztuhla nze nepotece a potece kdyz bude hic,ale je to spis naopak Smile
_________________
Xantia Activa 2.0i 16V, rv.97, Střední čechy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
xj12



Založen: 25.3.2008
Příspěvky: 88
Bydliště: Děčín

PříspěvekZaslal: pá duben 25, 2008 8:04 pm    Předmět: Citovat

Ahoj pístnice mi začla tíct jako svině,tak jsem ji nechal vyměnit v citroenu za 12 900 včetně práci a mám pokoj a auto je o poznání stabilnější než předtím.Doporučuju výměnu než nějaký bastlení.Kdo kupuje Activu tak by s tím měl počítat Exclamation
_________________
2.0i16V Aut.
C5 II V6 Exl.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomme



Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: so září 20, 2008 6:33 pm    Předmět: Citovat

Čauky mám tiež jeden problém moje X nechce hodi prednú nápravu do polohy jazda aj keď ju mám nastavenú-zadok si to šlape ako má len ten predok-vždy to músím da hore apotom dole opatrne spusti na približnú jazdú výšku-keď to tu tak pozerám na fóre,mám podozrenie na vadnú gulu.Inak všetko šlape ako má už 3 roky. X2 2,0HDI.
_________________
Tomme X2 hdi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia Activa Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)