Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
bidlo
Založen: 23.6.2007 Příspěvky: 4
|
Zaslal: čt leden 03, 2008 11:01 am Předmět: Výměna chladící kapaliny |
|
|
FAJNY ROK PANOVE A DAMY !
Potřebuji vyměnit termostat a tím pádem i kapalinu, ale nevím kde jsou odvzdušòováky na motoro u mé Xantušky, mám ji krátce, je to XANTIA II, rv.98, 1.8i 8v 66kw. Teplota v zimě na 70 stupních a spotřeba k nebesům vzlétla.....Díky moc. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: čt leden 03, 2008 11:06 am Předmět: |
|
|
Opatrně s tím hodnocením teploty vody,aby sis vůbec pomohl výměnou,mám 1,816V a tyto benziny se fakt moc nehřejou,v létě tam mám stabilních 75C,takže v zimě těch 70 mívám taky,jen když už je fakt auto hodně prohřáté ustálí se na 75C,pak to drží těch 75 to jo.Měl jsem špatný termostat,ale to se stěží vyšplhalo na 60C,tam to bylo jasné.A spotřeba jde v zimě opravdu na vrch-dva litry normálně.Jinak hledej o teplotě vody tu je hodně debat... _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
jenik777
Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 13
|
Zaslal: čt leden 03, 2008 1:08 pm Předmět: |
|
|
No ja myslim, to je kolikrat čidlem. Motor bude mít kolem 85 stupòů jen na přístrojovce to ukazuje méně. Taky mi to ukazuje do 75 stupòů. Termostat jsem už 3x měnil, tím to není. Čidlo pro palubovku neřeším, volnoběžné otáčky jsou tam kde mají být, spotřeba taky a podle spínání ventilátorů, kdy budík ještě neukazuje ani 90 stupòů si myslím, že to prostě jen ukazuje méně. Mám tam teď termostat na 83 stupòů a ukazuje mi to necelých 75. Když jsem tam měl termostat 89 tak palubovka ukazovala přesně 75. Takže asi tak. Je fakt že jeden z těch 3 termostatů co jsem v autě zkoušel byl vadný, ale s ním to ukazovalo 60 stupòů a motor nespadl s otáčkama pod 1000ot.
Jo, mám 2.0 16V. |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: čt leden 03, 2008 8:29 pm Předmět: |
|
|
Souhlas s Jenikem
Udelej si malej test... Nech bezet motor na miste az sepne ventilator(y). Pri teto teplote by ti mel ukazovat budik neco kolem 95°C.
Samozrejme cidlo teploty pro ECU motoru muze byt taky mimo...coz by nasvedcovalo te vetsi spotrebe... _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: čt leden 03, 2008 11:29 pm Předmět: |
|
|
Jo pravda,na to jsem už nějak zapomněl,toho jsem si všiml na xantii snad jako první věci,že to ukazuje méně,na palubce je těsně před 90 a ventilátory se sepnou,dle toho jsem po výměně termostatu taky usoudil,že je vše v pořádku,že jen čidlo pro palubák mírně podměřuje. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jirka 32
Založen: 20.11.2009 Příspěvky: 2 Bydliště: Makovského 1147/6
|
Zaslal: pá listopad 20, 2009 4:35 pm Předmět: |
|
|
Může mi někdo říci kolik má být provozní teplota na benzínové xantii 1.8 8v děkuji předem |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: so listopad 21, 2009 7:24 am Předmět: |
|
|
No prevádzková teplota by mala by zhruba rovnaká aj pri ben.motoroch tak ako aj pri nafte t.j. cca do 90°C. Aj v tomto vlákne je to tu rozoberané,že ukazuje na palubovke menej a pritom motor má už prevádzkovú teplotu,neviem či je to aj tvoj prípad. Menil som termostat práve kvôli tejto nezrovnalosti ,ale v podstate sa nič nezmenilo. Ale ako vravím nemusí to by aj tvoj prípad, nezmienil si sa... _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jirka 32
Založen: 20.11.2009 Příspěvky: 2 Bydliště: Makovského 1147/6
|
Zaslal: ne listopad 22, 2009 10:58 am Předmět: |
|
|
ahoj termostatem jsem také začal pak jsem vyměnil vodní pumpu ,čidlo na teplotu ,pročistil chladič a celý motor dal novou chladící kapalinu voda má 90-100 C ale nikdy jsem nevařil .Automechanik mi naznačil že by to mohlo být těsnění pod hlavou .Měl jsem 1.6i a ta byla ůžasná zato tahle 1.8i je príšerná |
|
Návrat nahoru |
|
|
tommek
Založen: 8.3.2009 Příspěvky: 21 Bydliště: Praha 2 Vinohrady
|
Zaslal: pá prosinec 04, 2009 6:24 pm Předmět: |
|
|
Mám teplotu vody mezi 70-80C,hadice k chladiči teplou chladič teplý,ale když otevřu expanzku tak si ani nefoukne a voda je studená a necirguluje.Může to být vodní pumpa? Voda se nestrácí auto topí a z výfuku se kouří jak s komínu _________________ Citroen Xantia 2.0i 16V Exclusive |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: pá prosinec 04, 2009 9:04 pm Předmět: |
|
|
Ak by ti voda necirkulovala tak by ti ani auto nekúrilo a voda by vyvrela za pár minút.
Aj ja keď otvorím expanzku bárs aj za chodu motoru nič sa nedeje a to ,že ti dymí nemá s tým dokopi nič spoločné. Skorej ti môže dymi keď motor žere olej. _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|