Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Terenní poloha
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: st říjen 17, 2007 1:05 pm    Předmět: Citovat

PaM napsal:
sima napsal:
Takže standart třeba na mou 1.816V opravdu předek 70 atm!A zadek je stejný nebo opět víc?


70 na předek se dávalo na obyč Xa 1,9D ; 1,9td; 1,6i a 1,8i do 5/95, od 6/95 začali dávat 55 ...

třeba Xm obyč bez Hydactivu má na předku taky 70 a všecky roky, některé kombi dokonce 75 ...

prostě čím novější auto, tím méně tlaku a tvrdší, méně houpavý podvozek

Achá achá, tak to se pak všecko vysvětluje. Díky za info. A říct při dofuku, že chci do normální gule nacpat 70atm, by nešlo? Sakra a proč teď dělaj XA tvrdší? Shocked
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: st říjen 17, 2007 3:36 pm    Předmět: Citovat

No u XM taky časem ubrali cca 2 desetiny na průměru.
My jsme si taky nechávali dávat do XM limusina z hydrativem do zadních koulí místo 30 tak 40 jak má jen kombi, aby ten zadek byl měkší, a bylo to sssuper. A vlastně ty samé koule má i XA z hydrtivem, (zadky) a ty první 70 atp byly vlastně z XM. (předky bez hativu).
A ve zlámanci je plní stabilně na 40.(zadky).
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: st říjen 17, 2007 4:38 pm    Předmět: Citovat

Pame omluva za nepřesnost-psal jsem standart,ale chtěl jsem napsat standartně se na předek foukají comforty tedy na 70?A zadek pak na kolik tedy-comforty?
To že nyní se foukají u obyč.koulí na našich typech 55 atm to vím,ale že dřív valili na 1.8 70atm jsem teda víš co josef-čučel Shocked Laughing
No jinak si jen nechat dofouknout kule na 70 atm by určo šlo,ale minimálně by se musela tedy zvětšit dírka,aby pístnice nešly nadoraz-a kdo ví,zda opravdu tam není ještě jiná úprava-membrána,planžety...můj názor skromný-laický
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Váňa



Založen: 13.5.2008
Příspěvky: 63
Bydliště: Luka nad Jihlavou

PříspěvekZaslal: po červen 16, 2008 7:20 am    Předmět: Citovat

Souhlasím s Josefem. U některých aut a to především starších, je to problém nastavit přesně všechny polohy do správných hodnot. Vlivem vůlí a dalších nepřesností v mechanismu. Hrál jsem si s tím hrozně dlouho, než jsem dospěl k závěru, že to bez úpravy ovládací vidličky nepůjde. Přesně jak píše Josef. Prohloubit asi o 3mm výřez ve vydličce a pak nastavit tak aby v základní poloze byla dostatečná vůle na obě strany.
Protože bez úpravy když se nastaví třeba terénní poloha , tak při normální to zase ztlačí auto dolů. S úpravou, která trvé pár min. se to dá nastavit za chvíli. A to, že to někomu fachčí bez jakýchkoliv úprav věřím, ale těch aut bude dost málo. Většina nejde správně do včech poloh. S úpravou stoprocentně.
_________________
X2 2,1 TD Break
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Renda28



Založen: 8.6.2007
Příspěvky: 79
Bydliště: Hodonín

PříspěvekZaslal: so červen 21, 2008 10:41 pm    Předmět: Citovat

Váòa prosimtě nemohl bys trochu podrobněji popsat jak přesně upravyt vydličku a jak pak seřídit táhla.
_________________
X1 1.6
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
brnovjiri



Založen: 28.11.2006
Příspěvky: 15
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: so září 06, 2008 12:52 pm    Předmět: poloha Citovat

konečně!!! také bych uvítal ten podrobnější popis práce a co se musí vše vymontovat.
jirka kladno
_________________
X2 1,8i 16v LPG
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kaspřik



Založen: 21.5.2007
Příspěvky: 218
Bydliště: Tanvald-Sudety

PříspěvekZaslal: so září 06, 2008 2:39 pm    Předmět: Citovat

Koukni na to doufám že to je dostatečný :
www.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?t=11693
_________________
Xantia 2.0 HDI break exlusive, 1999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mvikym



Založen: 31.7.2009
Příspěvky: 35
Bydliště: šumperk

PříspěvekZaslal: čt leden 14, 2010 10:05 am    Předmět: Citovat

zdravím. včera jsem taky srovnával teréní poluhu na dvou XA. 2,1TD Break 97 a 2,0HDi 00 (8koulí). u obou se na teréní polohu zvedli až nahoru (proto jsou tvrdé). u své jsem to považoval za závadu, ale asi je to tak dáno. Jen nevím jestli se s tím dá překonávat nerovnost pokud je to až nahoře.
_________________
X1 Break 2,1TD 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt leden 14, 2010 12:33 pm    Předmět: Citovat

Staré forum CITROENY.cz je na adrese ""forumxxx" tak že do odkazů je potřeba doplnit ty 3 x a jede to ... je to takhle:
http://www.citroeny.cz/forumxxx/viewtopic.php?t=11693

za
1. je potřeba mít pružící koule 100% naplněny ( aby se mělo co stlačovat a ještě pružit)
2. Všechny hejblata okolo korektorů opravit aby byly bez vůlí ( kuličky, táhla, otočné čepy ramínek ) a dobře pohyblivé a promazané
3. pak to jde někdy nastavit i bez úpravy, ale opravdu vyjímečně
4. když to nejde, udělat úpravu na vidličce a pak vše seřídit. Někdy se stane, že ani po této úpravě to nechodí
5. jde udělat nový zářez pro páčku výšky v kabině, o kousek blíž, aby to netáhlo auto tak vysoko, to o vůlích a koulích platí pro tento případ taky.
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mvikym



Založen: 31.7.2009
Příspěvky: 35
Bydliště: šumperk

PříspěvekZaslal: čt leden 14, 2010 1:05 pm    Předmět: Citovat

dikec. asi zkusím nějak udělat ten zářez na táhlu v kabině.
_________________
X1 Break 2,1TD 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PavelX2



Založen: 26.11.2009
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt leden 14, 2010 1:17 pm    Předmět: Citovat

A taky musí chodit volně korektory. Pokud jen trochu zadrhávají , je to v háji . . .
_________________
X2 1999 HDI 80kW Exclusive . . . repasuju alternátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mvikym



Založen: 31.7.2009
Příspěvky: 35
Bydliště: šumperk

PříspěvekZaslal: čt leden 14, 2010 3:23 pm    Předmět: Citovat

zářez v kabině asi dělat nebudu - je to z plastu a měl bych strach, že když by to mělo ,,jiný,, efekt, bylo by to ,,stěží opravitelné,, korektory během dneška omrknu, ale vypadají velice zdravě. letos první zima mojí XA I
PS : zkoušel jste někdo návod z odkazu výše uvedeného na citroeny.cz kde se vyřezavají konce táhel? má to pak nějaký vliv na ,,servisní polohu?,,
_________________
X1 Break 2,1TD 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt leden 14, 2010 4:11 pm    Předmět: Citovat

mvikym napsal:

PS : zkoušel jste někdo návod z odkazu výše uvedeného na citroeny.cz kde se vyřezavají konce táhel? má to pak nějaký vliv na ,,servisní polohu?,,


když se to udělá dobře, vše funguje dobře .... mnohokrát ověřeno...

Problém je v tom, že celý mechanizmus tahá za korektor přes 2 pružiny, které se navzájem ovlivòují.
Táhla proto musí chodit velmi lehce, ale zároveò nesmí mít větší vůli než je potřeba. To u 10 a více letých Xantii s náběhem 200tis a více nejde dost dobře zajistit ... Je to dost nešastně vymyšleno, u Bx a Xm to bylo blbuvzdorné a šlo to seřídit perfektně.
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Strana 6 z 6

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)