Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Nezávislé topení
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
endy



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 29
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou

PříspěvekZaslal: út leden 02, 2007 4:22 pm    Předmět: Nezávislé topení Citovat

Zdravím

Má někdo zkušenosti s nezávislým topením?Mám ovládání na přístrojové desce.Po zapnutí lehce hučí.Pak už to je jak rozdivočelá letlampa.Nechal sem to běžet do tý doby,než se začalo kouřit z pod auta a motorem.Měl sem strach jestli něco nechytlo.Zajímalo by mě kam jsou vyvedeny spaliny z bufíku a jestli to má tak kouřit.V zimě by se ten předehřev motoru hodil.Pro motor je to určitě výborná věcička.
Dík za rady
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
chemik



Založen: 5.12.2006
Příspěvky: 7
Bydliště: Litoměřice

PříspěvekZaslal: út leden 02, 2007 9:44 pm    Předmět: Re: Nezávislé topení Citovat

výborná věc! používám to v zimě skoro pořád. je fakt že to trochu hučí, hlavně když mi zapíná v pět ráno Smile . ale nekouří mi to de facto vůbec. spaliny jsou vyvedeny před levé přední kolo. je tam vidět taková kroužková trubka. možná že ti to kouří proto že to dlouho neběželo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
endy



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 29
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou

PříspěvekZaslal: st leden 03, 2007 7:01 am    Předmět: Citovat

Chemiku a jak se nastavujou ty hodiny?Co sem vyzistil jsou tam nastavitelný tři časy.Hádal bych,že jeden je skutečný čas,který si nastavim podle hodin.Pak tam je jeden,který je označen jedničkou a další dvojkou.Ty čísilka jsou v pravo nahoře.Znamená to,že u toho s jedničkou nastavuju čas spuštění bufíku a u toho s dvojkou vypnutí třeba po deseti minutách? Spínač,který se nachází v mém voze je od firmy Webasto.
Dokonce mám pocit,že tyto topení vyrábí firma Ateso Jilemnice.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
chemik



Založen: 5.12.2006
Příspěvky: 7
Bydliště: Litoměřice

PříspěvekZaslal: st leden 03, 2007 6:20 pm    Předmět: Citovat

mám v dílně návod. z hlavy to nastavení přesně nevím. napiš mi mail a já ti to pošlu, ale až zítra. ty tři časy, to jsou všechno začátky. přednastavená je hodina provozu, ale jde to zkrátit, já to mám na 30 minut a stačí to. ale z hlavy nevím to nastavení. já tam mám nějaké německé topení, tuším že EBERSPACHER.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
shakal



Založen: 3.1.2007
Příspěvky: 6

PříspěvekZaslal: st leden 03, 2007 9:33 pm    Předmět: Citovat

Zkus se podívat na moje www, mám tam CD od Eberspacheru ( jeden z výrobců nezávislých topení) a taky nějaký fotky toho mýho tryskáče ( tedy podle zvuku), nemám jej tedy napojený na hodiny, ale rovnou na dálkový ovladač TP 5
_________________
Xantia 1,9 TD Break
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
magnat



Založen: 5.12.2006
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: čt leden 04, 2007 5:16 pm    Předmět: Citovat

Zdravím, já mám taky nezávislý topení od Webasta, funguje perfektně, nemůžu si ho vynachválit. Výfuk na splodiny mám též vyvedenej před levý přední kolo (taky taková kovová kroužková hadice - skoro něco jak husí krk). Jinak tam na ovládání jsou 4 tlačítka, jedno přímo s hodinama - to je pevný čas, pak tlačítko SET - tam jsou ty tři časy na nastavení spínání topení a pak dvě šipky na navolení požadovanýho času. Tak doufám, že vám to trošku pomohlo. Tak teplu zdar!! Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rdk



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: čt leden 11, 2007 7:20 pm    Předmět: Citovat

Zdravim, jeste k tem hodina:

Jsou tam 3 casy (mala cisilka 1,2,3), slouzi k zapnuti bufiku a bufik jde max 30min pak ho hodiny odpoji a samozrejme manualni zapnuti, ktere hodiny po 30min neodpojuji. Kdyz bude zajem nascanuju manual, tusim ze je EN/DE.

Radek
_________________
XA2 hdi 80kw break '99
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
rapir



Založen: 12.1.2007
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: pá leden 12, 2007 6:35 pm    Předmět: Citovat

Zdravim nevíte někdo jak zapojit topení Webasto BW 50 ? Koupil jsem ho starší, koukají z něj dráty a já nevím jak to připojit a bojim se abych to neodpálil. Budu vděčný za jakékoliv rady. Dík David
_________________
Xantia 1.9 TD Break
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
paya



Založen: 18.1.2007
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: čt leden 18, 2007 10:00 pm    Předmět: Citovat

No jestli chceš namontovat tenhle typ do svého turbodieslu, tak to radši ani nezkoušej. Disponuješ totiž bufíkem benzínovým! s výkonem krásných 5kW.
_________________
X2 HDi 80kW Break EXCLUSIVE r.v. 2000
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lewkins



Založen: 7.12.2006
Příspěvky: 390
Bydliště: Teplice

PříspěvekZaslal: pá leden 19, 2007 6:40 pm    Předmět: Citovat

Na co chces montovat bufika do turbodiesela???? Dyt to topi samo o sobe dost. Ono to tomu bufiku taky chvili trva, nez prohreje vodu pro topeni. Mezi tim uz se ti zacina prohrivat i motor. Rek bych, ze s bufikem ti to bude topit tak o kilometr driv(mimo mesto)...
Ja si udelal zapinani bufiku rucne, abych nemusel cekat na ECU, az si vzpomene. Vlaznej vzduch mi jde tak po 4min. od zapnuti...
_________________
Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
paya



Založen: 18.1.2007
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: po leden 22, 2007 10:26 pm    Předmět: Citovat

No Lewkinsi, podle toho co píše rapir, tak chce zřejmě topení NEZÁVISLÉ na chodu motoru. Tzn. když sežene oběhové a podávací palivové čerpadlo, plus nějaké drobnosti k ovládání ventilátoru v kabině a samotné ovládání bufíka a správně vše zapojí, bude startovat již ZAHØÁTÝ motor a to se Ti pak 4min. v mrazivém interiéru v porovnání s tímhle nezávislým bufíkem, budou zdát jako NEVERENDING STORY. Obzvl᚝ s výkonem 5kW, když Ty tam máš - pokud máš orig Eber D3WZ - pouhé 3kW.
_________________
X2 HDi 80kW Break EXCLUSIVE r.v. 2000
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lewkins



Založen: 7.12.2006
Příspěvky: 390
Bydliště: Teplice

PříspěvekZaslal: út leden 23, 2007 7:30 pm    Předmět: Citovat

Tak to je jina!!! Toho jsem se z prispevku nedovtipil... Embarassed
To bych bral taky... Twisted Evil
_________________
Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
paya



Založen: 18.1.2007
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: út leden 23, 2007 10:15 pm    Předmět: Citovat

Jo, nezávislý, to je fakt jiná! Z vlastní zkušenosti můžu všem jen doporučit. Ale stejně jsi Lewkinsi machr - skrz ten palubní počítač z XM... máš můj obdiv... Embarassed
_________________
X2 HDi 80kW Break EXCLUSIVE r.v. 2000
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lewkins



Založen: 7.12.2006
Příspěvky: 390
Bydliště: Teplice

PříspěvekZaslal: st leden 24, 2007 6:20 pm    Předmět: Citovat

Nakopnul mne Frenk. Nekdo to nadhodil na foru, on se prihlasil, ze to ma ve svy 1.8i. No a pak uz to slo raz na raz. Jen bylo problemem zjistit jakym zpusobem komunikuje ridici jednotka HDI s compem(nastesti stejne primitivne jako u stareho XM) a na kterym PINu je vystup se spotrebou. NET je vsemohouci(teda skoro).
Jeste jeden problem byl...sehnat co nejlevnejs comp z XM a dojet pro nej...
Nakonec mne to vyslo se vsim vsudy na 520Kc...teda bez cesty pro comp.
Opravdu na tom nic neni...zvladne to kazdej, kdo rozezna barvy a umi pocitat do 63... Very Happy
_________________
Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jenyk



Založen: 7.12.2006
Příspěvky: 60
Bydliště: PRAHA 8

PříspěvekZaslal: st leden 24, 2007 7:51 pm    Předmět: Citovat

lewkins napsal:
Nakopnul mne Frenk. Nekdo to nadhodil na foru, on se prihlasil, ze to ma ve svy 1.8i. No a pak uz to slo raz na raz. Jen bylo problemem zjistit jakym zpusobem komunikuje ridici jednotka HDI s compem(nastesti stejne primitivne jako u stareho XM) a na kterym PINu je vystup se spotrebou. NET je vsemohouci(teda skoro).
Jeste jeden problem byl...sehnat co nejlevnejs comp z XM a dojet pro nej...
Nakonec mne to vyslo se vsim vsudy na 520Kc...teda bez cesty pro comp.
Opravdu na tom nic neni...zvladne to kazdej, kdo rozezna barvy a umi pocitat do 63... Very Happy


A HLAVNE NENI LINEJ Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)