Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
CaRtman
Založen: 27.12.2006 Příspěvky: 5 Bydliště: Praha 10
|
Zaslal: st prosinec 27, 2006 11:58 am Předmět: Malo topi |
|
|
Zdravim,
mam takovy mensi problem, auto topi opravdu minimalne, sklo to rozmrazit zvladne, ale nevim, jak se v tom pres "zimu" bude moct dat vydrzet. Vzduch fouka maximalne vlazny, nevite v cem by mohla byt chyba??
Dik. |
|
Návrat nahoru |
|
|
MATES
Založen: 28.11.2006 Příspěvky: 13 Bydliště: PRAHA 10
|
Zaslal: st prosinec 27, 2006 1:51 pm Předmět: Re: Malo topi |
|
|
CaRtman napsal: | Zdravim,
mam takovy mensi problem, auto topi opravdu minimalne, sklo to rozmrazit zvladne, ale nevim, jak se v tom pres "zimu" bude moct dat vydrzet. Vzduch fouka maximalne vlazny, nevite v cem by mohla byt chyba??
Dik. |
------------------------------------------------------------------------------------
Ahoj zapoměl si napsat co máš za motor,ale já bych se nejdřív podival
na termostat,jestli nejni pořád otevřenej.
MATES |
|
Návrat nahoru |
|
|
CaRtman
Založen: 27.12.2006 Příspěvky: 5 Bydliště: Praha 10
|
Zaslal: st prosinec 27, 2006 2:00 pm Předmět: |
|
|
Aha, tak to doplnuji - mam 1,6 benzin.
Kde najdu ten termostat? |
|
Návrat nahoru |
|
|
RINGO
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 137 Bydliště: MOST
|
Zaslal: st prosinec 27, 2006 3:50 pm Předmět: |
|
|
nevim jak u tebe,ale u 1,8 16v,když si stoupneš proti chladiči,tak z prava vede vede od chladiče silná hadice k motoru,tam je termostat.nevim jestli jsou rozdílný podle obsahu,ale na 1,8 x1 stojí kolem 300,- a na x2 1,8 něco kolem 600,- Měl jsem asi to samý,dlouho trvalo než se ohřál motor a málo to topilo.Jinak xa topí jak blázen |
|
Návrat nahoru |
|
|
CaRtman
Založen: 27.12.2006 Příspěvky: 5 Bydliště: Praha 10
|
Zaslal: st prosinec 27, 2006 7:16 pm Předmět: |
|
|
RINGO napsal: | nevim jak u tebe,ale u 1,8 16v,když si stoupneš proti chladiči,tak z prava vede vede od chladiče silná hadice k motoru,tam je termostat.nevim jestli jsou rozdílný podle obsahu,ale na 1,8 x1 stojí kolem 300,- a na x2 1,8 něco kolem 600,- Měl jsem asi to samý,dlouho trvalo než se ohřál motor a málo to topilo.Jinak xa topí jak blázen |
hm, mas pravdu, taky to ted v zime trva dyl, nez se ohreje aspon na 80 °C, v lete se teplota drzela kousek pod stovkou... zkusim se mrknout, jestli to bude aspon nejak vizualne poznat |
|
Návrat nahoru |
|
|
azoh
Založen: 10.12.2006 Příspěvky: 19 Bydliště: Jesenice
|
Zaslal: st prosinec 27, 2006 7:48 pm Předmět: |
|
|
Ještě bych se přidal já, zkus nejdřív chladicí soustavu odvzdušnit, je to zadarmo a za chvilinku a výsledek může přequapit, mně se XA hřeje teď tak do 70st a topí dost a bez problémů |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: st prosinec 27, 2006 9:02 pm Předmět: |
|
|
Malej test na termostat.
Az se ti odtrhne po kratke jizde rucicka teploty motoru a bude ukazovat do 60-70°C, zkus sahnout na tu hadici, kterou popisujou vyse...od termostatu k chladici(ma asi 6cm v prumeru. Musi byt studena. Termostat otevira az +/- kolem 90°C. Pak by se mela teprve ta hadice prohrat. _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
Robert
Založen: 25.12.2006 Příspěvky: 35 Bydliště: Holetín u Hlinska v Č.
|
Zaslal: st prosinec 27, 2006 9:26 pm Předmět: |
|
|
pokud máš teplotu motoru kolem 80ti a přesto málo topí, hledej vadu v klapkách regulace teploty nebo v ucpaným radiátorku topení. Taky některé replikové radiárorky co jsem viděl z principu topit nemohou, mají poloviční počet lamel, tak abys tam neměl něco podobného od předchozího majitele. |
|
Návrat nahoru |
|
|
CaRtman
Založen: 27.12.2006 Příspěvky: 5 Bydliště: Praha 10
|
Zaslal: st prosinec 27, 2006 11:15 pm Předmět: |
|
|
dekuju vam vsem moc za rady, ale kde zminovane soucasti najdu?
:
klapky a kde odvzdusnit |
|
Návrat nahoru |
|
|
CaRtman
Založen: 27.12.2006 Příspěvky: 5 Bydliště: Praha 10
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Markonius
Založen: 27.2.2007 Příspěvky: 4
|
Zaslal: út únor 27, 2007 1:58 pm Předmět: |
|
|
měl jsem podobný problém.zkus vyměnit pilový filtr,teda pokud máš klimu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Frenk
Založen: 10.12.2006 Příspěvky: 122 Bydliště: Kněževes u Rakovníka
|
Zaslal: út únor 27, 2007 6:31 pm Předmět: |
|
|
Hadice v pravo je studena, protoze v ni jde jen vzduch do filtru sani. Ta vlevo je od termostatu k chladici a musi se ohrat az kdyz termostat otevre (80-90). Jiri |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nezmar
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 42 Bydliště: Okříšky
|
Zaslal: pá říjen 19, 2007 9:18 pm Předmět: |
|
|
Potřeboval by jsem vědět, kde najdu termostat u mojí Xanty. Přes léto to bylo OK, ale teď začínám pozorovat, že se mě auto pomalu ohřívá. Ta silná hadice ke chladiči se ohřívá hned od začátku. _________________ bývala Xantia II Turbo D 1,9 1998
Citroen C5 Break 2,2 16V HDI Exclusive
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: pá říjen 19, 2007 11:32 pm Předmět: |
|
|
Nezmar napsal: | Potřeboval by jsem vědět, kde najdu termostat u mojí Xanty. Přes léto to bylo OK, ale teď začínám pozorovat, že se mě auto pomalu ohřívá. Ta silná hadice ke chladiči se ohřívá hned od začátku. |
A kolik máš teplotu na teploměru, když je auto zahřáté?
Je normální a navíc u dieselů že v zimě se zahřívají pomaleji.
Jinak termostat u 1.9 nafta, je přichycen plastovým hrdlem na motoru, na horní hadici k chladiči ( hrdlo na tři osmičky šrouby). _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nezmar
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 42 Bydliště: Okříšky
|
Zaslal: so říjen 20, 2007 1:54 pm Předmět: |
|
|
Teplotu mám po zahřátí asi 85 - 90 st. Dřív se mě to zahřívalo daleko rychleji. Teď nepozoruju ani poklesteploty po otevření termostatu.
Ten termostat by měl být v té plastové přírubě pod palivovým filtrem? _________________ bývala Xantia II Turbo D 1,9 1998
Citroen C5 Break 2,2 16V HDI Exclusive
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|