Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Cukání 1.8 16V v záběru
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mimidik



Založen: 1.9.2007
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: so září 01, 2007 6:03 pm    Předmět: Cukání 1.8 16V v záběru Citovat

Zdravím všechny kolegy Xantiáky....
Chtěl bych se zeptat zda by někdo neměl pro mě radu.
Začal mi cukat motor při akceleraci a už nevím co s tím.Projevuje se to tak ře pokud trochu prudčeji ( tím nemyslím aby proklouzla kola ale opravdu normálně) akceleruji a jsou otáčky motoru zrovna pod 2000 ot. , tak se motor jakoby přidušuje a občas to i střelí do výfuku, jakmile otáčky přelezou 2000 tak se to uklidní ,a při akceleraci při otáčkách nad 2000 se to neprojevuje vůbec.
Nevím už co s tím , dal jsem nové svíčky, filtry, olej, vyčistil sání ( klapka , kanálky...) , vyměnil lambdasondu , změříl teplotní čidla vody ( zelený a modrý - reagují dobře) , vyčistil krokový motorek volnoběhu....nic nepomáhá.Dělá to při provozu na benzín i na LPG takže vylučuju i řídící jednotku , to by musely být špatné obě - plynová i benzínová.
Je to divný. Přijedu ke křižovatce , vyřadím , pak se chci rozjet a dusí se to jako by to jelo na 2- 3 válce , občas vystřelí výfuk , jakmile se to rozjede a dostanu otáčky nad 2000 tak to přestane a jede to úplně normálně , stejné to je když třeba dojíždím nebo zpomaluju , dobrzdím , dám 3 kvalt a chci se zas rozjet , nebo někoho předjet - pokud při tom zrychlení nemám víc jak 2000 ot. tak to cuká , takže pokud chci předjíždět třeba nákladák a předtím jsem byl nucen zpomalit a sunout se chvíli za ním tak potom musím nejdříve vytočit motor aspon na 3000ot a pak teprv zařadit a pustit spojku , jinak se to zakucká a já ztratím výkon na předjetí...při couračkách po městě a věčným řazení je to nejhorší , to jsou otáčky motoru skoro pořád pod 2000 a to jakákoliv akcelerace skončí cukáním , kašláním a střílením.
Spotřeba paliva je normální , voda mi taky neubývá řekl bych...Taky jsem si všiml že to nezačalo najednou ale postupně , může být někde něco ucpaný?
To kašlání a střílení v nízkých otáčkác je způsobeno příliš velkým množstvím paliva , nebo jeho nedostatkem??Proč to přestane při vyšších otáčkách?

Pokud někdo tušíte co by to mohlo dělat , nebo máte přímo radu co s tím tak prosím napište.Předem moc díky
David
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: so září 01, 2007 7:52 pm    Předmět: Citovat

Já měl a řek bych že už zas začínám mít podobnej problém a dělaly mi to zapalovací cívky ( zapalovací modul bo lišta se tomu taky řiká ). Měl sem XA u Citroenu na diagnostice, diagnostika samo nic nenašla, ale mechanik ty cívky přeměřil a zjistil, že nejsou OK. Tak sem vzal lištu z vrakáče, no měl sem už i vyhřátý a popraskaný ty gumy, co dou přes svíčky. Zatím mi to nedělá òák extra moc, ale příště asi už našetřím na novou lištu a vezmu jí od Boba. Crying or Very sad Prej je to bolest tedlech motorů, víc xantiáků už to měnilo a někerý ( Míra z Ledče ) dal zapalování z BX.
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mimidik



Založen: 1.9.2007
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: so září 01, 2007 9:01 pm    Předmět: Citovat

Zdravím - děkuju za nápad a radu
Taky už jsem na ty cívky myslel , ale je to dost peněz a raději bych to nejdřív vyzkoušel....potřebuju sehnat někoho se stejným motorem.
Ještě jsem zapomněl napsat že to začne dělat až když se motor zhřeje tak na 60 -70 stupòů , za studena to vůbec necuká.
David
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pucholt



Založen: 26.5.2007
Příspěvky: 268
Bydliště: Kopřivnice

PříspěvekZaslal: so září 01, 2007 9:12 pm    Předmět: Citovat

Mě udivujou ty otáčky motoru - ty řadíš když má motor 2000 otáček? Øekl bych že žádný benzínový motor při těchto otáčkách vůbec netáhne. Deiesel jo, ten táhne už od dvou tisíc, ale benzíòáky až tak k 3000...
Já když se rozjíždím na křižovatce, a přeženu to s hlasitostí CD-čka, a šlápnu trochu silnějš na plyn, tak koukám a najednou zčistajasna mám na otáčkoměru 4000 a dým od gum...teda ne že bych to dělal schválně, z efektů pištících gum jsem už vyrost....toho si opravdu všimnu až když jsou ty gumy slyšet i přes to CD... takový vedlejší efekty fakt nemusím. Ale má to výhodu - kloboučníci se klidí z cesty... Smile P.S. Asi budu muset někdy zkusit jet bez zapnutého CD-čka...nejspíš se dostanu pod 7,5.
_________________
Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: so září 01, 2007 9:18 pm    Předmět: Citovat

mimidik napsal:
Zdravím - děkuju za nápad a radu
Taky už jsem na ty cívky myslel , ale je to dost peněz a raději bych to nejdřív vyzkoušel....potřebuju sehnat někoho se stejným motorem.
Ještě jsem zapomněl napsat že to začne dělat až když se motor zhřeje tak na 60 -70 stupòů , za studena to vůbec necuká.
David

jj to by mohlo bejt, mno nemusíš o hned kupovat, dej to někomu přeměřit..... ééé 2,0i 16V maj tu lištu stejnou.
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mimidik



Založen: 1.9.2007
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: so září 01, 2007 9:45 pm    Předmět: Citovat

Zdravím
No já samozřejmě řadím normálně , ale představ si ře se za něčím táhneš na 3 kvalt a jedeš tak 40km/h tak to tam máš tak 1800 ot no a ted ho chces predjet , dvojku tam cpát nebudu to bych to auto ještě víc zabrzdil , trošku na to šlápnu a na 3 to má slušný odpich...ale mě se to zadusí , cítím že jede jakoby na 3 válce a pokud na to náhodou šlápnu trochu víc tak to střelí do výfuku... no a kdyz se to dokodrcá prez 2000ot tak se to odpichne a jede to normalne...


Jinak ty cívky jsem schopen si změřit sám , jen nevím kolik mají mít ohmicky....určitě musí mít obě stejně to je jasný....to hned zítra zkusím..
ale proč to dělá až při zahřátí motoru???
No uvidíme , každopádně díky...jinak jsem z Usti n.L. neznáte někoho z mého okolí se stejým motorem?

Díky David
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: so září 01, 2007 9:51 pm    Předmět: Citovat

mě to myslím, taky dělalo až po zahřátí, no teplotou se ta lišta drobet kroutí a asi cívky dávaj jinak.....
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pucholt



Založen: 26.5.2007
Příspěvky: 268
Bydliště: Kopřivnice

PříspěvekZaslal: ne září 02, 2007 10:46 am    Předmět: Citovat

mimidik napsal:
Zdravím
No já samozřejmě řadím normálně , ale představ si ře se za něčím táhneš na 3 kvalt a jedeš tak 40km/h tak to tam máš tak 1800 ot no a ted ho chces predjet , dvojku tam cpát nebudu to bych to auto ještě víc zabrzdil , trošku na to šlápnu a na 3 to má slušný odpich...ale mě se to zadusí , cítím že jede jakoby na 3 válce a pokud na to náhodou šlápnu trochu víc tak to střelí do výfuku... no a kdyz se to dokodrcá prez 2000ot tak se to odpichne a jede to normalne...


Jinak ty cívky jsem schopen si změřit sám , jen nevím kolik mají mít ohmicky....určitě musí mít obě stejně to je jasný....to hned zítra zkusím..
ale proč to dělá až při zahřátí motoru???
No uvidíme , každopádně díky...jinak jsem z Usti n.L. neznáte někoho z mého okolí se stejým motorem?

Díky David


Kruci včera jsem se přes hodinu matlal s tím abych sepsal elaborát který rozebíral možnosti co by to mohlo být. Celé jsem si to 2x přečet aby to dávalo smysl a když jsem to odentroval, zepalo se mě to na heslo a po jeho zadání jsem našel na monitoru prázdné okno na psaní... když tak mi zavolej na 602 250 776. Sepisovat znovu se mi to nechce. Takhle to bude rychlejší. Tom
_________________
Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mimidik



Založen: 1.9.2007
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: st září 05, 2007 9:36 pm    Předmět: Citovat

Diky Tome...jak to pujde tak se ozvu
David
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DPD



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 100
Bydliště: Kamýk nad Vltavou

PříspěvekZaslal: čt září 06, 2007 12:10 pm    Předmět: Citovat

Ja se tady zase pozeptam se svym problemkem. Taky to dela vic za tepla nez za studena. Jakmile pustim nebo seslapnu plyn, tak auto mirne skubne. Dela to jen obcas a spis v nizsich otackach (tak pod 3000). A jednou, kdyz jsem se rozjizdel na 2 tak z 1600 ot trosku vic pod plynem, tak mi auto taky trosku zaskubalo. Jinak tahne vyborne. Mohl by to byt stejny problem?
_________________
XA2 Break, 2.0i 16V, Exclusive, Admiral Blue (KNCB), r.v. 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: čt září 06, 2007 1:25 pm    Předmět: Citovat

DPD napsal:
Ja se tady zase pozeptam se svym problemkem. Taky to dela vic za tepla nez za studena. Jakmile pustim nebo seslapnu plyn, tak auto mirne skubne. Dela to jen obcas a spis v nizsich otackach (tak pod 3000). A jednou, kdyz jsem se rozjizdel na 2 tak z 1600 ot trosku vic pod plynem, tak mi auto taky trosku zaskubalo. Jinak tahne vyborne. Mohl by to byt stejny problem?

Já bych řek že jo. Taky mi to nedělá furt.....někdy mi to udělá třá při rozjezdu, za 1 pink 3-3,5 t. otáček, pak za 2 a zacuká to.... Crying or Very sad
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: čt září 06, 2007 4:02 pm    Předmět: Citovat

Za jedna a 3500 ot.? Shocked Já točky nesleduju tj fakt,ale tak nějak se mě na jedničku 3000-3500 zdá hodně,nebo ne?Musím se podívat na otáčkoměr při rozjezdu.
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
wamper



Založen: 20.2.2007
Příspěvky: 27
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: čt září 06, 2007 4:21 pm    Předmět: Citovat

No, musim souhlasit s tím, že benzín, notabene 16ventil pod 2000 ot. nejede, tzn. že kromě jedničky jízda pod ty 2000 ot. je podle mě trápení motoru...
Mě xantia taky poškubává, resp. nechce jet pod 2000 ot. A dělalo to i u fungl nový elantry (1.6 16V). Myslim, že to je o naprogramování řídící jednotky, jakože tam v nízkejch otáčkách nepustí benzín naplno...
Ještě jedna věc, to s tim ne úplně souvisí, někde se tu řešilo, že po vyřazení klesají otáčky dost pomalu... když jsem to samý řešil u tý elantry, tak mi v servisu (v hlavnim zastoupení hyundai, ve stodůlkách) řekli, že to dělá ØJ a je to kvůli emisím - prý jsou nižší, než když se to "uřízne" hned...

Jo, jinak xa 1,8 16V má maximální výkon v 5500 ot. tzn. 3500 mi opravdu nepřijde moc. Jiná věc je, že mě zrovna ve 3000 ot. rezonuje motor/převodovka/a buhvíco ještě, tak jezdim buď do 2500 - 2700 nebo nad cca 3300.
_________________
X2 Break 1.8i 16V URŠULA Exclusive 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mimidik



Založen: 1.9.2007
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: čt září 06, 2007 4:33 pm    Předmět: Citovat

Zdravím
Wampere , já bych to neřešil pokud by to dělalo odzačátku , ale začlo mě to zlobit cca před měsícem a stále se to zhoršovalo...nehledě na to střílení do výfuku, to určitě není normální...
David
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
wamper



Založen: 20.2.2007
Příspěvky: 27
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: čt září 06, 2007 4:37 pm    Předmět: Citovat

mimidik napsal:
Zdravím
Wampere , já bych to neřešil pokud by to dělalo odzačátku , ale začlo mě to zlobit cca před měsícem a stále se to zhoršovalo...nehledě na to střílení do výfuku, to určitě není normální...
David

Jo, to střílení rozhodně není OK, ale co s tim dělat, jste tady rozebírali výše, mě nic dalšího nenapadá, zkrátka zkusit vše, co může souviset s tím, že se nezapálí benzín ve válci..
Jen jsem tim svým příspěvkem chtěl říct, že "některá zakřivení jsou normální" Wink
_________________
X2 Break 1.8i 16V URŠULA Exclusive 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Strana 1 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)