Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Elektroventil hydraktiv-přední spodní centrál

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Jan



Založen: 6.6.2007
Příspěvky: 10
Bydliště: Třebechovice p.O.

PříspěvekZaslal: so srpen 11, 2007 9:42 am    Předmět: Elektroventil hydraktiv-přední spodní centrál Citovat

Ahoj Xantiáci. Nastal mi opět závažný problém. Po výměně koulí a ujetí asi 10 km jsem po zastavení zjistil, že mi teče LHM. Vrátil jsem se do servisu a na zvedáku, po odkrytí deky jsme zjistili, že nic neteče. Až po obsazení kabiny, zvednutí zvedákem a nastartování vyrazil slušný pramen LHM z (a teď nevím, jestli to správně nazvu) elektroventilu hydraktiv na přední spodní centrální kouli. Vydatný pramen při zapnutí
zapalování, mezi pevnou a otočnou částí(elektro-cívkou). Když jsme odpojili zástrčku elektro, kapalina neteče. Poraďte co s tím, zda je možné
ventil opravit a nebo opatřit nový za krvavý peníz, dle sdělení Citroen servisu cca 3.500,- Kč. Díky předem za radu, případně nabídku starší součástky. Sad Honzi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jk



Založen: 1.12.2006
Příspěvky: 457
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: so srpen 11, 2007 3:29 pm    Předmět: Citovat

Jsou tam okroužky, jeden malý vnitřní, kterej zajišuje "vnitřní těsnost" a velkej vnější, ten zajišuje aby se lhm nedostala ven mimo auto. Ta část s cívkou se dá vytočit a až to budeš mít venku, tak ty okroužky uvidíš. Zřejmě bude ten velkej o kroužek špatnej.
_________________
X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.

Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jan



Založen: 6.6.2007
Příspěvky: 10
Bydliště: Třebechovice p.O.

PříspěvekZaslal: ne srpen 12, 2007 10:04 am    Předmět: Citovat

jk napsal:
Jsou tam okroužky, jeden malý vnitřní, kterej zajišuje "vnitřní těsnost" a velkej vnější, ten zajišuje aby se lhm nedostala ven mimo auto. Ta část s cívkou se dá vytočit a až to budeš mít venku, tak ty okroužky uvidíš. Zřejmě bude ten velkej o kroužek špatnej.

Díky za radu, náhodou rozměry těch "o" kroužků nevíš ? Kvalita materiálu předpokládám normální černé. Zdraví Jan
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jk



Založen: 1.12.2006
Příspěvky: 457
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: ne srpen 12, 2007 11:24 am    Předmět: Citovat

To bohužel nevím, budeš to muset zkusit. Ale ty originál kroužky mi připadají tvrdší než dostupné černé. Ten vnitřní neměò, ten s únikem ven nemá pravděpodobně nic společného.
_________________
X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.

Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jan



Založen: 6.6.2007
Příspěvky: 10
Bydliště: Třebechovice p.O.

PříspěvekZaslal: ne srpen 12, 2007 11:50 am    Předmět: Citovat

Tak jo, díky moc, zkusíme a dám vědět jak to dopadlo !
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jira



Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 306
Bydliště: Vodňany

PříspěvekZaslal: ne srpen 12, 2007 2:15 pm    Předmět: Citovat

Nedávno jsem s tím měl také problém. Měnil jsem ten malý O kroužek tan má vnitřní průměr 6,9 mm a tloušku 1.8 mm . Ten na dosedací ploše jsem nesháněl, tak nevím.
Určitě ti nestačí obyčejný černý,ten tam dlouho nevydrží. Neteklo ti to pod vratnou hadičkou ? , mě jo.
Jinak ti mohu doporučit www.guma.cz/o-krouzky.htm tam jsem se obešel s jakýmkoliv rozměrem a jsou i odolné . Zaplatil jsem dvacku za 15 kroužků. Možná posílají i poštou.
Ten malý kroužek (6,9 x 1,8 jsem koupil ) si kup raději také,protože při neopatrné zpětné montáži ventilu ho můžeš stříhnout .,
_________________
jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Nejt



Založen: 17.5.2007
Příspěvky: 30

PříspěvekZaslal: st srpen 15, 2007 12:02 am    Předmět: Citovat

Mne se stalo neco podobneho na zadni prostredni kouli.
Bylo to pred rokem v Itali v Cavaleze (to je tam, kde americani sestrelili lanovku a kde bylo asi 27 mrtvych).
Bohuzel jsem u opravy nebyl pritomen, protoze jak jsem videl louzi pod autem, tak mne kamaradi premluvili, at se zacnu starat az se vratime z kopce dolu. Bohuzel jsem si ten den skarede rozbil koleno, tak to dala spravit zena. Ten ventil stal asi 100 E, cela oprava asi 210 E.
Doma jsem venti prohledl a zjistil, ze vnejsi prumer celniho zapichu, kde je o kruzek, vyrezavel a tlak kapaliny jej vyrazil. V tomto pripade by byla oprava velmi obtizna. Doufej ze to neni Tvuj pripad.
Pro jistotu si zkontrolu a osetri i zadni ventil.

Zdravi Nejt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Raww



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 192
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: čt srpen 16, 2007 8:53 am    Předmět: Citovat

Nejt napsal:
Mne se stalo neco podobneho na zadni prostredni kouli.
Bylo to pred rokem v Itali v Cavaleze (to je tam, kde americani sestrelili lanovku a kde bylo asi 27 mrtvych).
Bohuzel jsem u opravy nebyl pritomen, protoze jak jsem videl louzi pod autem, tak mne kamaradi premluvili, at se zacnu starat az se vratime z kopce dolu. Bohuzel jsem si ten den skarede rozbil koleno, tak to dala spravit zena. Ten ventil stal asi 100 E, cela oprava asi 210 E.
Doma jsem venti prohledl a zjistil, ze vnejsi prumer celniho zapichu, kde je o kruzek, vyrezavel a tlak kapaliny jej vyrazil. V tomto pripade by byla oprava velmi obtizna. Doufej ze to neni Tvuj pripad.
Pro jistotu si zkontrolu a osetri i zadni ventil.

Zdravi Nejt


Tak přesně todle se mi přihodilo také, na zadní nápravě. Naštěstí v ČR nedaleko Třebíče. Nedaleko Třebíče má dílnu pan Rambousek, co dělá do dofuku koulí apod. Zavolal jsem mu, ihned mne vzal. Po prozkoumání to byl netěsný o-kroužek. Bohužel vzhledem k tomu, že je HA ventil umístěn tam kde je a působí na něj všecky ty sračky co silničáři v zimě z aut vycébraj na silnici, nešlo povolit jen tu část co ji těsnil ten o-kroužek, ale museli jsme risknout demontovat celej HA ventil. Poté v klidu ve svěráku to rezebral a zjistil, že je to vyrezlý a o-kroužek je tam na nic.
Ale poradil si. Na soustruhu vyrobil z hliníku nový kroužek, nasadil to tam a zatím je to v cajku. Doufám, že na dlouho.
Jinak takhle to vypadalo foto (už i s hliníkovým tesněním)
_________________
X2 Break 2,1TD Exclusive, HA, KOMFORTi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)