Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Zlobr
Založen: 5.8.2007 Příspěvky: 65 Bydliště: Praha 10
|
Zaslal: ne srpen 12, 2007 11:31 pm Předmět: Čipování motorů HDi |
|
|
Ahoj vážení,
zajímalo by mě, jestli je možné přečipovat motor 2.0HDi 66kW na vyšší výkon cca 80kW. Co je potřeba předělat a jestli to má cenu? _________________ Xantia 99' 2.0HDi 66kW
C5 II 05' 2.0 HDI 100kW
BX 19 TZD 90' - prodaná |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mamut
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 309 Bydliště: Praha Kadlín
|
Zaslal: po srpen 13, 2007 6:37 am Předmět: |
|
|
No podle mně asi moc nemá, neb ti u 66kW chybí jen tak namátkou regulace turba, intercooler a třeba i spojku to má slabší. Prostě to chtělo ten silnější hned od počátku... _________________ Break V6 3,0 750 Virago |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zlobr
Založen: 5.8.2007 Příspěvky: 65 Bydliště: Praha 10
|
Zaslal: po srpen 13, 2007 4:47 pm Předmět: |
|
|
Takovou negativní odpověď jsem nechtěl slyšet
No... bohužel jsem to tušil, holt budu mít 66kW, až budu kupovat další auto, tak mám jasno " C5 dvě turba 190 koní " škoda že to nedělají na Xantii, C5 se mi noc designově nelíbí .
Jinak ti dík za odpověď. _________________ Xantia 99' 2.0HDi 66kW
C5 II 05' 2.0 HDI 100kW
BX 19 TZD 90' - prodaná |
|
Návrat nahoru |
|
|
kulak
Založen: 8.2.2007 Příspěvky: 18 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá srpen 17, 2007 2:47 pm Předmět: |
|
|
Čau,
Nevím co má společného regulace turba,intercooler a spojka s chipování auta. V dnešní době se chipuje každé auto co má softwer,třeba i felicie.Jinak z 66 kw na 80kw to není problém. _________________ 2.0i16v XI Break-1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: pá srpen 17, 2007 3:33 pm Předmět: |
|
|
Nejsem zastánce chipu, ale 66kW rozhodně jde nachipovat zhruba na těch 80kW jak píšeš, osobně znám jednoho človíčka co to tak má. Akorát to pořádnej zátah má až ve vyšších otáčkách nebo jako spíš ten chip jde znát až ve vyšších otáčkách. A stojí to do sedmi tisíc. To samé se dá 80kW na 92kW bez problémů. Ty příjdou až časem Ale zamyslel bych se nad tím, jestli je auto jako celkové stavěno na takovej výkon a jestli mu příliš nezkrátiš životnost. Ono né z prdele se dává na 80kW větší spojková lamela než na 66kW. Čili, aby jsi se pak nedivil že spojka nevydrží třeba tolik co jiným na 66kW. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mamut
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 309 Bydliště: Praha Kadlín
|
Zaslal: pá srpen 17, 2007 4:02 pm Předmět: |
|
|
kulak napsal: | Čau,
Nevím co má společného regulace turba,intercooler a spojka s chipování auta. V dnešní době se chipuje každé auto co má softwer,třeba i felicie.Jinak z 66 kw na 80kw to není problém. |
Já jsem nikdy nenapsal, že to nejde. Jen že to podle mne nemá význam, protože chipem výrazně zkrátíš životnost a dost změníš charakteristiku průběhu točivého momentu, takže to stejně nikdy jako fabrická 80kW verze nepojede. Ono kdyby to tak nebylo, tak ani ta fabrika na ten 80kW motor tyhle věci nedává a nechá je stejný jako na 66kW verzi. Ale je to jenom můj názor a nikomu nachipovat auto nevymlouvám. _________________ Break V6 3,0 750 Virago |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zlobr
Založen: 5.8.2007 Příspěvky: 65 Bydliště: Praha 10
|
Zaslal: pá srpen 17, 2007 4:32 pm Předmět: |
|
|
Máte pravdu, já se ptal v podstatě na to jaký je rozdíl mezi 66kW a 80kW. Auto bych čipoval, pouze v případě, když by byli důležité komponenty stejné ! Nejsem magor, který chce výkon z každou cenu, je to jako dát do fichtla motor z nějaké pořádné mašiny
Upřímě, auto jede velice slušně, je to takové trochu, co kdyby no znáte, nebo ne ..... _________________ Xantia 99' 2.0HDi 66kW
C5 II 05' 2.0 HDI 100kW
BX 19 TZD 90' - prodaná |
|
Návrat nahoru |
|
|
|