Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
petto
Založen: 15.2.2007 Příspěvky: 7 Bydliště: Šternberk
|
Zaslal: čt únor 15, 2007 8:19 pm Předmět: |
|
|
SD žadny turbo nema....Sd je atmosferickej naftak, zaddnej preplnovanej |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mamut
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 309 Bydliště: Praha Kadlín
|
Zaslal: pá únor 16, 2007 12:17 am Předmět: |
|
|
petto napsal: | SD žadny turbo nema....Sd je atmosferickej naftak, zaddnej preplnovanej |
Chceš se hádat, nebo ti to za to nestojí a uznáš, že tam to turbo prostě je? _________________ Break V6 3,0 750 Virago |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lajda
Založen: 4.2.2007 Příspěvky: 130 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: pá únor 16, 2007 1:04 am Předmět: |
|
|
Mám Xa II 1,9SD a turbo tam je. Měl jsem u něj prasklou hadici a pěkně mi to při jízdě hvízdalo. Jinak motor není tak živý, ale moc nafty nespotřebuje. Do Chorvatska jsem si měřil spotřebu a bralo mi to 5 litrů. S klimou 5,8 litrů. Nemám auto na závodění, ale na komfort. Když se ale rozhoupe, tak i pěkně umí fičet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kendy
Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 8
|
Zaslal: pá únor 16, 2007 8:01 am Předmět: |
|
|
TD = turbo diesel
SD = soft turbo diesel |
|
Návrat nahoru |
|
|
petto
Založen: 15.2.2007 Příspěvky: 7 Bydliště: Šternberk
|
Zaslal: pá únor 16, 2007 10:07 am Předmět: |
|
|
zavolejte si do citroënu a zeptejte se....ja mam katalog a tento motor není nijak přeplòovaný, tzn že tam turbo není.. jinak mám od včerejška doma xantii 1,9TD 1995, červena metla, klima, el.okna, 1x airbag atd...mám k tomu servisku a všecko, ale je to v cizim jazyce, páč je to dovoz |
|
Návrat nahoru |
|
|
petto
Založen: 15.2.2007 Příspěvky: 7 Bydliště: Šternberk
|
Zaslal: pá únor 16, 2007 10:08 am Předmět: |
|
|
když ho zvedám musím zmáčknou ten čudlík přesdtím, nebo ten je tam k čemu? |
|
Návrat nahoru |
|
|
jira
Založen: 16.1.2007 Příspěvky: 306 Bydliště: Vodňany
|
Zaslal: pá únor 16, 2007 12:20 pm Předmět: |
|
|
Klucí, kdybyste čerpali ze zdejších zdrojů, např článek Aliena : "Na svých 55kW, (motor dokonce slabší než 1.6i - 65kW), to musel být dost velký lenoch, ale už jsem jednu i viděl" , tak je to jasný.
jiraa _________________ jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mamut
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 309 Bydliště: Praha Kadlín
|
Zaslal: pá únor 16, 2007 12:57 pm Předmět: |
|
|
petto napsal: | když ho zvedám musím zmáčknou ten čudlík přesdtím, nebo ten je tam k čemu? |
Sice vůbec netuším, o čem mluvíš ale mám pocit, že tato http://www.xantiaclub.cz/storage/Xantia.pdf příručka ti hodně pomůže a k tomu turbu, prostě tam je a odkaz na "odborníky" v Citroenu mě rozhodně nepřesvědčí o opaku _________________ Break V6 3,0 750 Virago |
|
Návrat nahoru |
|
|
petto
Založen: 15.2.2007 Příspěvky: 7 Bydliště: Šternberk
|
Zaslal: pá únor 16, 2007 1:46 pm Předmět: |
|
|
Mamut napsal: | petto napsal: | když ho zvedám musím zmáčknou ten čudlík přesdtím, nebo ten je tam k čemu? |
Sice vůbec netuším, o čem mluvíš ale mám pocit, že tato http://www.xantiaclub.cz/storage/Xantia.pdf příručka ti hodně pomůže a k tomu turbu, prostě tam je a odkaz na "odborníky" v Citroenu mě rozhodně nepřesvědčí o opaku |
no jak je páčka na nastavení výšky, před ní je čudlík s obrázkem pružiny, kterej když zmáčknu tak se rozsvítzí oranžově...vubec nmevim k čemu to je, ale za ten navod diky moc!!! du to studovat;) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lajda
Založen: 4.2.2007 Příspěvky: 130 Bydliště: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
|
LHM
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 61 Bydliště: SLANÝ
|
Zaslal: pá únor 16, 2007 2:28 pm Předmět: |
|
|
Ten čudlík je tlačítko HYDRAKTIVU. Hydraktiv slouží k přepínání mezi měkým a tvrdým odpužením. ( NORMAL a SPORT ) Mezi těmito režimi se to přepíná automaticky ( záleží na stylu jízdy a řídí to řídící jednotka na základě udaju od snímaču )a tím tlačítkem se to tvrdší odpružení dostaví dříve .To tlačítko má snad jen X1 . Snad ti to pomohlo |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mamut
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 309 Bydliště: Praha Kadlín
|
Zaslal: pá únor 16, 2007 2:57 pm Předmět: |
|
|
LHM napsal: | To tlačítko má snad jen X1 ..... |
To tlačítko má každá Xantie s Hydractivem, ovšem v X2 je přemístěné na palubku na prostřední lištu. _________________ Break V6 3,0 750 Virago |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: so únor 17, 2007 10:46 am Předmět: |
|
|
Jeste k tomu turbu. Jestli se nepletu, tak do XI se davalo obyc D a do XII SD. Proto u starsich Xantii to turbo neni.
Jinak jen pro info...u SD tlaci turbo 0,6atm a u TD(1.9) 1,0atm...
Turbo bud KKK nebo Garet _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
petto
Založen: 15.2.2007 Příspěvky: 7 Bydliště: Šternberk
|
Zaslal: ne únor 18, 2007 12:25 pm Předmět: |
|
|
všem dik za rady, ještě mě ale ajímá...když auto dám dolů a pak chci nahoru tak ho musim dat do zvyšene oplohy a pak pustit do normalni jizdni polohy...a předek mi zustava dost vysoko...zadek je dobrej (jako u jinych xantii) ale předek zustava dost vysoko...co se s tim da dělůat? pak mi sviti kontrolka nad ručni brzdou...takova oranžova...obvčas se rožne, ale pak zase zhase...ten podovotzek mě sere.-..předek moc vysoko |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: ne únor 18, 2007 5:56 pm Předmět: |
|
|
V prvni rade bych mrknul na korektory a tahla k nim...bejvaj zatuhnuty... _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
|