Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Holfi Admin

Založen: 24.11.2006 Příspěvky: 64 Bydliště: Č.Budějovice
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Žulda
Založen: 24.11.2006 Příspěvky: 68 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: ne listopad 26, 2006 3:36 pm Předmět: |
|
|
FAP je děs, ropáka nebrat!
Já to říkám pořád  _________________ Žulda
Honda Jazz 1.4 Cool |
|
Návrat nahoru |
|
 |
roliva

Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
dolph
Založen: 6.3.2008 Příspěvky: 313 Bydliště: F-M
|
Zaslal: út květen 13, 2008 4:43 pm Předmět: |
|
|
taky jsem měl šmaka na C5,tak jsem hledal na netu a četl o ní co šlo-a došel jsem k názoru,že si asi nechám zajít chu.Píše se o ni dost špatných věcí...
nemusí být všechno úplně špatně,ale každopádně to nějak extra vydařené auto není a když se něco posere stojí to balík.ročně najedu kolem 30 000km a to je celkem dost na to,abych si koupil za 200-300 tisíc auto,na kterém je velká pravděpodobnost.že se každý rok něco drahého posere.vůbec mám poslední dobou dojem,že za pár desítek let se bude na obyč TD vzpomínat jako na něco co bylo naprosto úžasné,ale žádný výrobce aut to nebude chtít vyrábět,protože najet s jedním autem půl miliónu km. prakticky bez investic -to pro ně není ekonomicky zajímavé.
je to hnus,kam to spěje. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
AUTOCENTRUM - FLÍDR
Založen: 26.4.2008 Příspěvky: 1
|
Zaslal: út červen 17, 2008 3:55 pm Předmět: |
|
|
--- |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Buchta

Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: st červen 18, 2008 6:55 am Předmět: |
|
|
možná bych to drobet upřesnil....  _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: st červen 18, 2008 8:22 am Předmět: |
|
|
Buchta napsal: | možná bych to drobet upřesnil....  |
To myslíš AUTOCENTRUM - FLÍDR ???  _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Buchta

Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: st červen 18, 2008 8:29 am Předmět: |
|
|
jj ale něco sem si přečet o několik threadů vedle..... _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
malej.Hron
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 39 Bydliště: okolí Českých Budějovic
|
Zaslal: ne červenec 20, 2008 2:53 pm Předmět: FAP |
|
|
Zdravim,
zvazujeme pro brachu nakup C5 v dieselu, konkretne zrejme 2.2 HDi. Jedine, co me na tomto motoru strasi je FAP filtr. On najezdi rocne pres 50 tkm-vetsinou dalnicni jizda, coz by melo prospet spravne regeneraci FAP, ale presto je treba jej menit.
Napadla me jedna neekologicka myslenka-vyradit FAP. Jemu k nicemu nebude, na mereni emisi prolezem a akorat zatezuje motor-nizsi vykon a penezenku-vymena. Myslel bych jej bud uplne vyradit z vyfukoveho potrubi, nebo jej castecne provrtat tak, aby byl pruchozi, protoze tusim, ze je z poloviny FAP a z poloviny katalyzator, ale to mam jen tuseni, ze jsem to nekde cetl. Nejdulezitejsi je obejit cidla, aby davala signal stale cisteho filtru.
Proto prispejte-necerpam ze zkusenosti, ale z domnenek, proto me kdyztak vyvedte z omylu, pokud toto neni mozne. A pokud mate o tomto agregatu dalsi postrehy, tak sem s nimi.
Predem dik! _________________ Xantia Berline 2.0 HDi 80 kW Exclusive |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Raww
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 192 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: út červenec 22, 2008 8:59 pm Předmět: Re: FAP |
|
|
aby nebyl čech čechem... Ten dycky hledá cestičku jak věc vyřešit jinak... Prý pomůže na správném místě do FAPu vrtnout dírku o přesném průměru... Musí to prý být na desetinku přesně. Pak se nemusí regenerovat a zároveò čidlo nehlásí problém (velká dírka)  _________________ X2 Break 2,1TD Exclusive, HA, KOMFORTi
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
malej.Hron
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 39 Bydliště: okolí Českých Budějovic
|
Zaslal: út červenec 22, 2008 9:22 pm Předmět: FAP |
|
|
Njn. Co jsem zjistil, tak nejdrive je katalyzator a pak FAP v jednom telese, ktere se necha rozpulit. Ja bych FAP rad vykuchal uplne, nebo dal misto nej jen rouru a nejak obesel cidla. Nevite nekdo, o jaka cidla by slo-kde jsou? Ja nasel v dokumentaci ND jen to, ze jde jedna tlakova trubka pred katalyzatorem a druha za FAPem. Predpokladam, ze tyto jdou k cidlum a ty snimaji rozdil v tlacich, tedy ucpanost filtru. Pokud bych tedy k obema cidlum privedl pouze trubku pred katalyzatorem, byl by rozdil 0 a filtr dokonale cisty, ne? Co myslite?
Miluju teoretiky...  _________________ Xantia Berline 2.0 HDi 80 kW Exclusive |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tomcat
Založen: 28.4.2008 Příspěvky: 63
|
Zaslal: út červenec 22, 2008 11:56 pm Předmět: |
|
|
Když jsem kupoval xantii mohl jsem mít za podobný peníz C5 a zvolil jsem xantii.C5 je dost "elektrická" a také pozor--má prý dost vybíravý sosák na kvalitu nafty. Taky všechny ty "čistidla" spalin omezují výkon a tak mají auta vyšší spotřebu-tak nevím. Starý BX bral 4-4,7l , xantie 5,2-5,8litrů. Když bude brát diesel 7-8 litrů tak to už asi nebude zajímavý.Podle mě co víc žere ,to víc spalin vypustí. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|