Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
exvasek
Založen: 25.5.2007 Příspěvky: 3 Bydliště: Dobříš
|
Zaslal: ne červen 17, 2007 12:08 pm Předmět: TEPLOTA MOTORU 2,1TD |
|
|
motor na 2,1 TD se při rychejší jízdě zahřívá na 90 i více, Když jsem spěchal ( 160 a více šel i na 100), je to normální.
Dík |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
Petr Vlasák
Založen: 17.6.2007 Příspěvky: 26 Bydliště: ŽACLEØ
|
Zaslal: ne červen 17, 2007 2:53 pm Předmět: |
|
|
snese i více.To je v pohodě. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
misak-plysak
![](images/avatars/18292589434bfe6c381885f.jpg)
Založen: 15.4.2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Vlašim
|
Zaslal: ne červen 17, 2007 5:36 pm Předmět: |
|
|
Při konstantní rychlosti 130km/h na dálnici se mi hřeje 90°C a když sem s tim letěl asi 5 minut 180km/h, tak se teplota dostala až na 110°C (možná tam bylo víc a ručička to už nesežrala ) Ale prej je to normální, tak sem se na to už ptal ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) _________________ XANTIA HDi Break Hydractive Exclusive - Xantie roku 2010
XANTIA 2.1TD Break Hydractive 136PS - mrtvá... ![Crying or Very sad](images/smiles/icon_cry.gif) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
roliva
![](images/avatars/694948784464c6eec21767.jpg)
Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
Zaslal: ne červen 17, 2007 8:36 pm Předmět: |
|
|
Já mám sice 1.9TD a všiml jsem si, že při jízdě do hafo velkého kopce v obsazení pěti lidí na palubě a vytáčení motoru kvůli rozjezdu až do 3500ot/min mi okamžitě vyskočila teplota lehce nad 100°C, ale při návratu do normálního režimu jízdy po rovině a lechtání motoru na 2000ot/min to během chvilky zase sjelo dolů pod 90°C. Myslím, že je to normál ![Cool](images/smiles/icon_cool.gif) _________________ Xantia2 1,9 TD berline Gris Graphite
http://www.xantia.estranky.cz
http://www.beaglebuddy.estranky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
Kendy
Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 8
|
Zaslal: ne červen 17, 2007 8:37 pm Předmět: |
|
|
Na standardním motoru to normální rozhodně není, pokud nebereš za normální i to že těmto motorum pak praskají hlavy a vyfukují těsnění. Pokud máš v pořádku termostat, čidla, sahary, chladič, víčko expansky atd. tak se teplota nedostane přes devadesát... |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
misak-plysak
![](images/avatars/18292589434bfe6c381885f.jpg)
Založen: 15.4.2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Vlašim
|
Zaslal: ne červen 17, 2007 8:41 pm Předmět: |
|
|
Kendy: Já mám úplně všechno v poho. Chladič novej, čidla teploty taky, sahary maj vyměněný relé, tak že taky choděj, vody je dostatek a stejně se to takhle hřeje. Ptal jsem se Aliena a prej je to tim že je to nafák a že je vedro venku, tak že stejně podle mě neni co řešit Věřim mu že má recht ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) _________________ XANTIA HDi Break Hydractive Exclusive - Xantie roku 2010
XANTIA 2.1TD Break Hydractive 136PS - mrtvá... ![Crying or Very sad](images/smiles/icon_cry.gif) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
jira
Založen: 16.1.2007 Příspěvky: 306 Bydliště: Vodňany
|
Zaslal: ne červen 17, 2007 10:29 pm Předmět: |
|
|
Kendy napsal: | Na standardním motoru to normální rozhodně není, pokud nebereš za normální i to že těmto motorum pak praskají hlavy a vyfukují těsnění. Pokud máš v pořádku termostat, čidla, sahary, chladič, víčko expansky atd. tak se teplota nedostane přes devadesát... |
S tím mohu jen souhlasit, už jsem měl hlavu prohnutou.
Po GO hlavy jsem udělal i GO chladící soustavy. Teď je to OK do 90°C .
Jen bych chtěl,mimo jiné, upozornit, že některé repliky termostatů mají znatelně menší průtočný průměr než originál.
To, že to jde na 110,není už těsnění načnuté ? Co vzduch v systému, není ?
Když otevřeš, studený motor, víčko expanzky a zmáčkneš hadici k chladiči, nebublá to ? _________________ jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
misak-plysak
![](images/avatars/18292589434bfe6c381885f.jpg)
Založen: 15.4.2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Vlašim
|
Zaslal: ne červen 17, 2007 10:53 pm Předmět: |
|
|
E-e, všechno je v poho. Vodu jsem nedávno měnil, hlava je v pohodě, olej to nežere, do oleje se nedostává voda a ani naopak, všechny čidla jsou originál Citroen, vzduch tam taky neni tak že to nebublá... Nevim, prostě se to hřeje... Ale jak píšu, 110°C tam bylo jen když sem to drtil 180km/h, jinak tam bejvá kolem těch 80°C a 90°C když je docela teplo. _________________ XANTIA HDi Break Hydractive Exclusive - Xantie roku 2010
XANTIA 2.1TD Break Hydractive 136PS - mrtvá... ![Crying or Very sad](images/smiles/icon_cry.gif) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
jira
Založen: 16.1.2007 Příspěvky: 306 Bydliště: Vodňany
|
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
Pavel56
![](images/avatars/8698716975e402e9c4443b.gif)
Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 256 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: st červen 20, 2007 4:08 pm Předmět: |
|
|
Kendy napsal: | Na standardním motoru to normální rozhodně není, pokud nebereš za normální i to že těmto motorum pak praskají hlavy a vyfukují těsnění. Pokud máš v pořádku termostat, čidla, sahary, chladič, víčko expansky atd. tak se teplota nedostane přes devadesát... |
Tak nejak mam (snad) vse OK, hlavu memenou z r.99, bezne tocim pres 4000 a mam max 90st i s pustenou klimou. Navic jsem nemej jeste auto ktere by se v zime tak rychle ohralo. _________________ X1 1.9TD liftback |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
|