Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

TEPLOTA MOTORU 2,1TD

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
exvasek



Založen: 25.5.2007
Příspěvky: 3
Bydliště: Dobříš

PříspěvekZaslal: ne červen 17, 2007 12:08 pm    Předmět: TEPLOTA MOTORU 2,1TD Citovat

motor na 2,1 TD se při rychejší jízdě zahřívá na 90 i více, Když jsem spěchal ( 160 a více šel i na 100), je to normální.

Dík
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petr Vlasák



Založen: 17.6.2007
Příspěvky: 26
Bydliště: ŽACLEØ

PříspěvekZaslal: ne červen 17, 2007 2:53 pm    Předmět: Citovat

snese i více.To je v pohodě.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
misak-plysak



Založen: 15.4.2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Vlašim

PříspěvekZaslal: ne červen 17, 2007 5:36 pm    Předmět: Citovat

Při konstantní rychlosti 130km/h na dálnici se mi hřeje 90°C a když sem s tim letěl asi 5 minut 180km/h, tak se teplota dostala až na 110°C (možná tam bylo víc a ručička to už nesežrala Very Happy) Ale prej je to normální, tak sem se na to už ptal Wink
_________________
XANTIA HDi Break Hydractive Exclusive - Xantie roku 2010
XANTIA 2.1TD Break Hydractive 136PS - mrtvá... Crying or Very sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
roliva



Založen: 14.5.2007
Příspěvky: 573
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: ne červen 17, 2007 8:36 pm    Předmět: Citovat

Já mám sice 1.9TD a všiml jsem si, že při jízdě do hafo velkého kopce v obsazení pěti lidí na palubě a vytáčení motoru kvůli rozjezdu až do 3500ot/min mi okamžitě vyskočila teplota lehce nad 100°C, ale při návratu do normálního režimu jízdy po rovině a lechtání motoru na 2000ot/min to během chvilky zase sjelo dolů pod 90°C. Myslím, že je to normál Cool
_________________
Xantia2 1,9 TD berline Gris Graphite

http://www.xantia.estranky.cz
http://www.beaglebuddy.estranky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Kendy



Založen: 16.2.2007
Příspěvky: 8

PříspěvekZaslal: ne červen 17, 2007 8:37 pm    Předmět: Citovat

Na standardním motoru to normální rozhodně není, pokud nebereš za normální i to že těmto motorum pak praskají hlavy a vyfukují těsnění. Pokud máš v pořádku termostat, čidla, sahary, chladič, víčko expansky atd. tak se teplota nedostane přes devadesát...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
misak-plysak



Založen: 15.4.2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Vlašim

PříspěvekZaslal: ne červen 17, 2007 8:41 pm    Předmět: Citovat

Kendy: Já mám úplně všechno v poho. Chladič novej, čidla teploty taky, sahary maj vyměněný relé, tak že taky choděj, vody je dostatek a stejně se to takhle hřeje. Ptal jsem se Aliena a prej je to tim že je to nafák a že je vedro venku, tak že stejně podle mě neni co řešit Wink Věřim mu že má recht Smile
_________________
XANTIA HDi Break Hydractive Exclusive - Xantie roku 2010
XANTIA 2.1TD Break Hydractive 136PS - mrtvá... Crying or Very sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
jira



Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 306
Bydliště: Vodňany

PříspěvekZaslal: ne červen 17, 2007 10:29 pm    Předmět: Citovat

Kendy napsal:
Na standardním motoru to normální rozhodně není, pokud nebereš za normální i to že těmto motorum pak praskají hlavy a vyfukují těsnění. Pokud máš v pořádku termostat, čidla, sahary, chladič, víčko expansky atd. tak se teplota nedostane přes devadesát...

S tím mohu jen souhlasit, už jsem měl hlavu prohnutou.
Po GO hlavy jsem udělal i GO chladící soustavy. Teď je to OK do 90°C .
Jen bych chtěl,mimo jiné, upozornit, že některé repliky termostatů mají znatelně menší průtočný průměr než originál.
To, že to jde na 110,není už těsnění načnuté ? Co vzduch v systému, není ?
Když otevřeš, studený motor, víčko expanzky a zmáčkneš hadici k chladiči, nebublá to ?
_________________
jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
misak-plysak



Založen: 15.4.2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Vlašim

PříspěvekZaslal: ne červen 17, 2007 10:53 pm    Předmět: Citovat

E-e, všechno je v poho. Vodu jsem nedávno měnil, hlava je v pohodě, olej to nežere, do oleje se nedostává voda a ani naopak, všechny čidla jsou originál Citroen, vzduch tam taky neni tak že to nebublá... Nevim, prostě se to hřeje... Ale jak píšu, 110°C tam bylo jen když sem to drtil 180km/h, jinak tam bejvá kolem těch 80°C a 90°C když je docela teplo.
_________________
XANTIA HDi Break Hydractive Exclusive - Xantie roku 2010
XANTIA 2.1TD Break Hydractive 136PS - mrtvá... Crying or Very sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
jira



Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 306
Bydliště: Vodňany

PříspěvekZaslal: út červen 19, 2007 1:51 pm    Předmět: Citovat

http://mjauto.cz/newdocs/motor/kap4.htm#Teplota%20motoru

Na této stránce si přepněte na článek " Teplota motoru "
_________________
jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Pavel56



Založen: 16.2.2007
Příspěvky: 256
Bydliště: Jindřichův Hradec

PříspěvekZaslal: st červen 20, 2007 4:08 pm    Předmět: Citovat

Kendy napsal:
Na standardním motoru to normální rozhodně není, pokud nebereš za normální i to že těmto motorum pak praskají hlavy a vyfukují těsnění. Pokud máš v pořádku termostat, čidla, sahary, chladič, víčko expansky atd. tak se teplota nedostane přes devadesát...

Tak nejak mam (snad) vse OK, hlavu memenou z r.99, bezne tocim pres 4000 a mam max 90st i s pustenou klimou. Navic jsem nemej jeste auto ktere by se v zime tak rychle ohralo.
_________________
X1 1.9TD liftback
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)