Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

predna naprava sa nevracia do normalnej polohy

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
viliwu



Založen: 9.6.2007
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: so červen 09, 2007 7:52 am    Předmět: predna naprava sa nevracia do normalnej polohy Citovat

prosim,kto mi vie poradit?hydraulika mi fungovala ako mala,len po vypnuti motora predok trochu klesol,po nastartovani sa ale vsetko hned vratilo do normalu.Potom som vsak dal auto do servisu(vymena prednych kotucov a este par drobnosti)a odvtedy zostal predok bud hore alebo dole a k tomu este dost tvrdy.Skusal som to rozhybat,ale nepomohlo,pri posunuti packy do normalnej polohy,auto nereaguje.Dik za vsetky rady.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pucholt



Založen: 26.5.2007
Příspěvky: 268
Bydliště: Kopřivnice

PříspěvekZaslal: so červen 09, 2007 8:01 am    Předmět: Citovat

Podívej se jestli nemáš vypadlé to malé plastové táhlo u regulátoru, jinak šeřídit výšky a rozhýbat.
_________________
Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petr 78



Založen: 25.1.2007
Příspěvky: 22
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: so červen 09, 2007 11:05 am    Předmět: Citovat

a extremní polohy Ti fungují. Z horní servisní dolů a potom do normálu? Pokud jo tak mě to dělalo to samý a pomohlo vyčistit korektor.
Petr
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
viliwu



Založen: 9.6.2007
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: so červen 09, 2007 12:20 pm    Předmět: Citovat

vrchna aj spodna funguju,zadok reaguje trochu rychlejsie.Normal teraz nastavujem tak,ze ju dvihnem celu hore a potom presuniem packu az nadol.Ked uz zacne klesat aj predok,tak packu rychle vratim do strednej polohy a poom to uz drzi.Ale stve ma to.Kde najdem vpredu to tiahlo?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pavel56



Založen: 16.2.2007
Příspěvky: 256
Bydliště: Jindřichův Hradec

PříspěvekZaslal: ne červen 10, 2007 1:25 pm    Předmět: Citovat

Jdi po te tyci na staveni vysky (co je v kabine) dopredu a dorazis az k tomu kloubku je videt v takovy dire pred nosnikem.
_________________
X1 1.9TD liftback
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máca



Založen: 4.3.2007
Příspěvky: 323
Bydliště: Strakonice

PříspěvekZaslal: út červen 12, 2007 12:46 am    Předmět: Citovat

v jakém jsi to měl servisu? koule jsou totiž háklivé na průvěs proto když auto dáváš na zvedák (třeba když měníš píchlí kolo) tak ho musíš dát do horní servisní polohy aby se pístnice zaplnili LHM a nedošlo k tomu průvěsu či podtlaku v kouli.....
_________________
Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
viliwu



Založen: 9.6.2007
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: út červen 12, 2007 10:30 am    Předmět: Citovat

to som si prave myslel,ze to nedal do servisnej polohy predtym,nez ho dal na zdvihak.Ako sa to potom da spravit?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: út červen 12, 2007 10:31 am    Předmět: Citovat

To by mě fakt zajímal váš názor na onen průvěs a podtlak v koulích,když nedáte auto do servisní třeba před zvednutím na zvedáku,nebo na heveru.Já si totiž myslím,že to absolutně nic nemůže s koulema udělat-můj názor a váš?
Už ses díval na to táhlo?Nemá cenu řešit cokoliv jiného,pokud máš vypadlé táhlo,opravdu ne.
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út červen 12, 2007 10:50 am    Předmět: Citovat

Podtlak v kouli, hahahaha Laughing

to je jasne, že s koulema to nemuže nic udelat. když zvedneš auto zvedákem a neni v Max poloze nahoře, tak se muže pouze nasát vzduch z "obalu" pístnice do pracovního pístu pístnice, no a pak je to trochu zavzdušněný ... musí se dát auto dolu a nahoru a dolu a nahoru a .... Smile
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: út červen 12, 2007 11:32 am    Předmět: Citovat

Dík Pate nebo Mate? Laughing Jsem to psal ,že tomu nevěřím,zbytečně se kolikrát hysterčí kolem hydrauliky,to není dobré..Máco,ale kdoví jak jsi to zas myslel Shocked
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máca



Založen: 4.3.2007
Příspěvky: 323
Bydliště: Strakonice

PříspěvekZaslal: st červen 13, 2007 10:01 am    Předmět: Citovat

tak se omlouvám myslel jsem to tak, že se ten podtlak musí udělat v kouli tzn. že by pístnice nenasála vzduch ale je to v podstatě jedno jelikož dezinformace se šíří odčividně velmi dobře Sad
_________________
Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petr 78



Založen: 25.1.2007
Příspěvky: 22
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt červen 14, 2007 7:06 pm    Předmět: Citovat

viliwu táhlo asi vypadený nemáš protože to by to asi nereagovalo vůbec. Přesně to byl můj případ stačí vyčistit korektor a bylo po problému. Teď auto reaguje tak rychle, že mě to i překvapilo Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Frenk



Založen: 10.12.2006
Příspěvky: 122
Bydliště: Kněževes u Rakovníka

PříspěvekZaslal: čt červen 14, 2007 10:11 pm    Předmět: Citovat

Zdravim. Zakladni pozice korektoru je stredena pery. To znamena, ze pokud vypadne spojovaci kloubek, zustane korektor zamceny a karoserie zustava ve stejne pozici (vliv na to uz maji pouze netesnosti a nasleduje pohyb jen dolu). Proto lze provizorne vysku nastavit jak pise Viliwu (zvednout rucne , potom spustit a ve spravnou chvili nastavit stredni pozici). Bez kloubku pouze nefunguje automaticka korekce vysky. Co se tyka podtlaku v hydraulickem systemu. Na zadni pistnice zadny podtlak pusobit nemuze (pistnice se opiraji o ramena > viz problem s povolenim kouli bez tlaku). A predni pistnice pri odlehceni (zvednuti karoserie), kdy neni tlak proti membrane, vytlaci tlak dusiku LHM z koule (stejne jako pri spusteni do spodni pozice pouze vypoustim LHM do nadrzky ). Navic pri zvednuti karoserie (napr. vymena pneu) hydraulika reaguje na vysokou pozici karoserie a korektor logicky vypusti vsechnu LHM do nadrzky (proto vam po spusteni zvedaku dolu nekdy nejdou vyndat spalky na podlozeni > az po nastartovani a zvednuti). Nezapominam tedy dat paku na horni pozici a LHM neutece. Frenk
_________________
Xantia Break 1.8/8/LFZ/Ecu MM/AirBag/ABS/PP/LPG/ET15/15"/zelena/26.7.1995
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
viliwu



Založen: 9.6.2007
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: čt červen 21, 2007 4:12 pm    Předmět: Citovat

tak diky vsetkym.bolo to tiahlo.Lenze,ked som ho zalozil spat,tak predok v normalnej polohe je dost vysoko.Nemeral som to,ale zda sa mi to tak.Tak este skusim vycistit a nastavit korektor.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)