Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
michal
Založen: 9.5.2007 Příspěvky: 182 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: út květen 17, 2011 8:41 pm Předmět: Výměna xantie s benzínu 1,8 16V na HDi 2,0 80kW |
|
|
Zdravím chtěl bych si vyměnit xantií s benzínu na naftu najezdím ročně asi 15000 až 18000tis. a benzín ten moc žere akorad nevím jestli se to zase vyplati skrz udržbu HDi libí se mi tahle http://www.tipcars.com/citroen-xantia/20-hdi-excl-kuzeklima-33490768.html ale nevim v jakém bude stavu a kilometrum taky moc nevěřím podle info s citroen je původem s italie a měla v roce 2002 98 000tis. kilometru. Nevíte na kolik přijde dovoz s německa? Dík moc zarady _________________ Citroen Xantia break 1,8 16V 99 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: út květen 17, 2011 9:44 pm Předmět: |
|
|
vr. 2002 - 98 tis a vr. 2011 - 139tis koukni na tu řidičovu sedačku , ta vošoupaná kůže _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
dukoz
Založen: 20.10.2008 Příspěvky: 25 Bydliště: okr. Přerov
|
Zaslal: st květen 18, 2011 8:37 am Předmět: |
|
|
Taky mám to samé z itálie. Kožená sedačka ošoupaná úplně stejně už při nákupu, kdy bylo na tachometru 124tkm. Podle PaMovy diagnostiky to bylo cca o 100tkm upravené, takže pokud i ty si připočteš cca 100tkm a nebude ti to vadit, tak to vezmi (samozřejmě pokud to bude v dobrém stavu a motor bude mít pravidelný zvuk). Auta z itálie mají i nějakou výhodu - např. skoro žádná koroze (nesolí se tam), ale typický ital je pouze uživatel, auto si moc nehýčká, dál je trochu čuně (ale nemá v autě takový binec jako francouz).
Jinak já jsem moc spokojený, zatím jsem najel cca 50tkm za 2,5 roku, náklady na údržbu: hydraulika (3 děravé koule + 2x LHM) 6.000,- , rozvody 4.500,-, 3x olej + filtry cca 4.000,-, podávací čerpadlo 2.000,- , brzdové desky přední 1.800,- , relé zadního stěrače 300,- , čep řízení 400,- , stabilizátory 1.100,- , opravná sada zadního brzdiče 200,-
Už mě čeká jen doopravit elektriku v pátých dveřích a pravých zadních. Většinu si dělám sám, hydrauliku PaM a díly beru od BOBa z Hulína.
Nepočítám gumy a naftu _________________ X2 2.0HDi Break Exclusive, plná výbava bez bufiku a vyhřívaných sedaček, 1999 5,79 l / 100 km
Favorit LSe ecotronic 6,8 l / 100 km |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš X
Založen: 10.11.2007 Příspěvky: 254 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: st květen 18, 2011 4:42 pm Předmět: |
|
|
stejnou otázku jsem řešil loni napodzim a nakonec jsem neměnil auto, ale dodělal LPG, cena přestavby 25 000,- ročně najezdím 25-28 tisíc km.
cena na jeden km při benzínu necelý 3,- u plynu 1,60 kč
při jízdě rozdíl nepoznám, maximálně zapípá spínač lpg když dojde plyn, ale i tak auto jede normálně dál na benzín.
výhody: máš auto, který znáš, nemusíš "vychytávat mouchy", jestli dobře počítám je to trošku levnější než nafák, cena plynu je přibližně poloviční proti benzínu i naftě a asi ještě dlouho ten poměr udrží
nevýhody: je to něco navíc v autě, ne každej to nainstaluje tak, aby nekomplikoval další servis, nemůžeš parkovat všude (třeba v mercury v čb jsou podzemní garáže a je tam zákaz vjezdu lpg), sám bys měl mít garáž větranou a ne níž než terén (plyn je težší než vzduch, při úniku se drží dole a hromadí se), nevím jak je to s tunelama, údajně je jen jeden v evropě, kam nesmí auta s lpg, každej rok musíš na revizi zařízení
auto z itálie kupoval loni otec (renault clio) přes zimu nejezdil, ale auto vypadá dobře, je čistý, bez koroze, bez odřených sedaček i volantu, sem tam chybí nějaká drobnost, ale jinak se zdá ok, překvapily mě na něm zimní gumy, dovez mu ho člověk, kterej vozí z itálie už přes 10 let a nemá problémy.
jestli najezdíš do těch 20 tisíc ročně asi by bylo lepší hdi, ta přestavba by se ti vracela dýl než mě. já nebejt spojky jezdím vesele pořád dál, ale taky je to taky moje blbost, moh jsem jí vyměnit preventivně ještě před přestavbou (zároveò s rozvodama), to už měla najeto 170 tisíc _________________ xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alda
Založen: 14.6.2007 Příspěvky: 70 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: čt květen 19, 2011 10:03 am Předmět: |
|
|
Zdarec,
ta stříbrná xantie už je v nabídce nejmíò rok, takže pokud se s tím autem nejezdilo nebo to někdo občas neprotočil, asi bych do toho nešel. Měl jsem ji vyhlídlou už loni v srpnu, když mi odešlo moje Hdi, ale naštestí se mně ujal odborník josef2, dej mů pánbůh věčnou slávu, a díky němu jsem nemusel měnit mou už vychytanou Xantuši.
Alda _________________ Alda
XA I Break, r.v.97, 1.8i 8V, 8l/100km
černý ďábel na komfortech |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alda
Založen: 14.6.2007 Příspěvky: 70 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: čt květen 19, 2011 10:06 am Předmět: |
|
|
Jo a tenkrát byla v nabídce tuším za 65 nebo 68 tisíc, je vidět, že ceny za tu dobu klesly i v Brně. _________________ Alda
XA I Break, r.v.97, 1.8i 8V, 8l/100km
černý ďábel na komfortech |
|
Návrat nahoru |
|
|
Raww
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 192 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: pá květen 20, 2011 9:23 am Předmět: |
|
|
PaM napsal: | vr. 2002 - 98 tis a vr. 2011 - 139tis koukni na tu řidičovu sedačku , ta vošoupaná kůže |
Taky mám kůži, ale takovejhle stav jsem nedocílil ani při nájezdu cca 400tis.km _________________ X2 Break 2,1TD Exclusive, HA, KOMFORTi
|
|
Návrat nahoru |
|
|
michal
Založen: 9.5.2007 Příspěvky: 182 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: pá květen 20, 2011 10:46 am Předmět: |
|
|
co si myslite o HDi které má nalitany přes 200000 tisíc?co bych měl očekavat za opravi po 200000 km. dík moc za rady _________________ Citroen Xantia break 1,8 16V 99 |
|
Návrat nahoru |
|
|
sgt
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: so květen 21, 2011 9:23 am Předmět: |
|
|
na to je ve¾mi komplikovaná odpoveď. Závisí ako sa auto jazdilo a ako sa servisovalo. Či je jazdené v meste, alebo na dlhé trasy, ako často sa menil olej atď.
Moja bývalá XA má momentálne 300 000 (kupoval som s 230 000) a pokia¾ viem, na motore je všetko pôvodné (vstrekovače, turbo, čerpadlo). Olej som menil čo 20 000 / 1 rok, úbytok som mal tak 1cm na ryske, čiže som nikdy nedolieval. Používal som VIF aditívum. _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir |
|
Návrat nahoru |
|
|
Derby-Senda
Založen: 14.7.2007 Příspěvky: 71 Bydliště: Nový Oldřichov
|
Zaslal: so květen 21, 2011 10:36 am Předmět: |
|
|
Tak moje hdi má už skoro 270 tis a zatím žádné vážné opravy sice už začína dosluhovat ale zatím se drží problemy sem měl jenom se silenbloky vlastně všechny co na autě sou jinak před třemi lety při nákupu 223 tis byla řidičova sedačka taky uplně prodřená dle servisky a knihy jízd by měli kilometry sedět
jinak měnim olej filtry pravidelně a nikdy nedolivam spotřeba i při rychlé jízdě z vozíkem 6,5 l _________________ Xantia Break 2.0HDi 80kw 11/2000 Exclusive stříbrná střela spotřebu držím pod 6l/100km Tempomat, ostřik světel, vyhřívané sedáky, LED denní světla, xenony, LED obrysovky-blikače-podsvícení interieru, Palubní PC
Diagnostika Lexia 3, PP2000, ELM 327 |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: so květen 21, 2011 12:28 pm Předmět: |
|
|
Raww napsal: | PaM napsal: | vr. 2002 - 98 tis a vr. 2011 - 139tis koukni na tu řidičovu sedačku , ta vošoupaná kůže |
Taky mám kůži, ale takovejhle stav jsem nedocílil ani při nájezdu cca 400tis.km |
Jenže každý to Rawe nemaže indulonou či olejem každou neděli jako ty _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomcat
Založen: 28.4.2008 Příspěvky: 63
|
Zaslal: út květen 24, 2011 9:38 am Předmět: |
|
|
Po 200000-Sem tam nějaké ložisko,ale to není nákladná oprava.Motor je snad věčný,a přes 6litrů ani brát neumí. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: út květen 24, 2011 11:21 am Předmět: Hdi a kilometry |
|
|
Já mám na HDI-čku v současné době cca 270 tisíc km, auto mám už 2 roky, dovezl jsem si ho z Německa. Za 2 roky náklady na údržbu a opravy doslova jen pár tisíc. Po dovozu jem měnil rozvody včetně vodní pumpy, 2x kost, gumy, ložisko v kole, a jinak jen filtry a oleje, ostatní vše ok. Na technickou jsem jel naprosto bez přípravy, a prošel naprosto bez problémů, jen jedna lehká závada. Technik říkal že tam něco najít musí, že desetileté auto by bez závad vypadalo dost podezřele.
Kilometry jsou díky servisce a balíku účtů ze servisů naprosto bez pochybností. HDI se neboj, rozhodně ale dej přednost individuálně dovezenému autu ze zahraničí, před naleštěným vrakem se zanedbanou údržbou a staženými kilometry koupeným u nás.
Ono na první pohled se múže zdát že auto s 300 tisíci km má hodně najeto, ale je to o údržbě. Já přivezl auto s rok starou baterkou a dva roky po výměně turba (dali tam úplně nové a stálo asi tolik kolik já platil za celé auto). Taky tam v Německu měnili čelní sklo - a světe div se, pojišovna zaplatila na cent přesně stejnou částku jaká stála na účtu ze servisu. _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: st květen 25, 2011 11:22 am Předmět: |
|
|
tomcat napsal: | Po 200000-Sem tam nějaké ložisko,ale to není nákladná oprava.Motor je snad věčný,a přes 6litrů ani brát neumí. |
Přes šest litrů to bere úplně s přehledem. Přestaòte už konečně vyloženě lhát! Prostě je to auto a má jakousi spotřebu! Ano, spotřeba je malá, to je věta, která tu má zaznít. Ale to že ono a tamto a někdo to a ten druhý tamto, zapomeòte.
Zdar. _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|