Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: ne duben 08, 2007 5:06 pm Předmět: |
|
|
Ahoj, na 90% nemáš v klíči žádný imobilizér, kopie klíče stojí tak 250kč, tak bych to risknul. Brácha to tak úspěšně řešil na X1 1.9Td '94. _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
roliva
Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
kirkiz
Založen: 11.6.2007 Příspěvky: 223
|
Zaslal: so červen 23, 2007 6:47 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem ty zámky rozdělal, není to nijak náročné a oprava je celkem jednoduchá:
-sundat tapecírung (návod někde na xyntiaclubu)
-povolit zevnitř (10 klíč) kliku a vyndat ji ven (pozor na plastové držáčky táhel)
- z boku zámku je zajišovací planžetka, tu zasunout a vytlačit vložku zámku
- sundat plastovou krytku z druhé strany oproti zasouvání klíče
- pomalu vytáhnout vinutou pružinku a vnitřní "obal" vložky (pozor na dvě aretační kuličky o průměru asi 0,5mm (špatně se hledají Smile)
- špička klíče na konci zajíždí do takové rybiny, která je dost subtilní a časem se zatláčením klíče rozevře takže nevytlačí dvě vysouvací části, které následně nezapadnou do drážky, která otáčí mechanismem zámku a ten nepohne s centálem. Jednoduše jsem mírným poklepem "sevřel" tu část rybiny, do které se opírá špička klíče, takže teď ani není moc potřeba klíč dotláčet a hlavně - FUNGUJE TO.
- pak už jen dát to vše dohromady Smile))))
Čerpáno z http://citroeny.cz/forum/viewtopic.php?t=7333&highlight=oprava+zamku od uzivatele : dedek |
|
Návrat nahoru |
|
|
ok2ucx
Založen: 22.2.2007 Příspěvky: 455 Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)
|
Zaslal: st červenec 25, 2007 9:29 am Předmět: |
|
|
Žulda napsal: | Na volantu je kontrolka airbagu.
ok2ucx napsal: | Zdravím,
při tomto tématu se chci zeptat: mám X1 1995 1.9TD, bez pinpadu a bez dálkového ovládání rádia na volantu. Místo toho je na volantu jen jedna červená LEDka, která se při otočení klíčku na pár sekund rozsvítí a pak zhasne. Vypadá to jako imobilizér. Jenže jsem se dnes shodou okolností šoural v okolí spínací skříòky a nepřipadá mi, že bych tam viděl nějakou čtečku toho čipu z klíče. Ani ve schématech jsem nenašel zmínku o imobilizéru (teď nemyslím ten číselný).
Tak má X1 klasický čipový imobilizér nebo ne? Anebo na co je jinak ta LEDka na volantu?
Jelikož mám jen jeden klíč (s infračerveným DO), uvažuji, že si nechám udělat kopii pro případ ztráty, ale nejsem si jist, jestli tedy bude fungovat i pro startování či ne?
Poradíte?
Díky, Pavel
jk napsal: | Jestli se nemýlím, tak auto co má imobilizér má na přístrojovce žlutý symbol klíče, který krátce blikne po zapnutí zapalování. Pokud nemáš v klíči imobilizér, tak si náhradní klíč nech pouze okopírovat u někoho, kdo se výrobou klíčů živí. |
|
|
Jojo, je to tak, potvrzuji - kontrolka airbagu.
V klíčku žádný imobilizér (v tomto konkrétním autě, 95 1.9TD). Replika klíče za 240Kč a chodí jako víno.
Replika IR dálkáče ze šuplíkových zásob a jedno odpoledne práce...
Pavel
P.S. Ale jak rozkuchat plasty kolem volantu (bez demontáže volantu) u X1, na to jsem zatím nepřišel... _________________ Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|