Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
fanatik
Založen: 27.4.2007 Příspěvky: 15
|
Zaslal: st květen 16, 2007 8:05 pm Předmět: neustále cvaká!! |
|
|
Zdravím všechny, mám 2.1TD po nastartování se srovná podvozek a začne neustálé cvakání, asi přepouštěcí ventil? Neměl by cvaknout občas? Poraďte, díky moc. ![Confused](images/smiles/icon_confused.gif) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: st květen 16, 2007 11:08 pm Předmět: |
|
|
Zkontroluj hlavní akumulační kouli na regulátoru tlaku, zřejmě je vadná. _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
PaM
![](images/avatars/7797337614610d24d55327.gif)
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: čt květen 17, 2007 3:30 pm Předmět: |
|
|
Buď to cvaká , že je centrální koule KO, nebo je KO regulační ventil, a nebo je KO oboje.
Už jsem párkrát zažil, že i po výměně nebo dofuku centrální koule se cvakání reguláku moc nezpomalilo, tzn už byl uplně vylagrovaný a neudržel tlak, nebo byly vymačkané pružiny a potřeboval by nastavit správné vypínací tlaky ...
Pokud je nějaký,( i malý) tlak na centrálce, něla by si slyšitelně fouknout, při povolení odvzduš. šroubu. _________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno ![](http://bxclub.com/obrazky/2229.jpg) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
fanatik
Založen: 27.4.2007 Příspěvky: 15
|
Zaslal: čt květen 17, 2007 5:59 pm Předmět: |
|
|
Dík za rady, kontrolní otázka kde je ten odvzdušòovací šroub? |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
PaM
![](images/avatars/7797337614610d24d55327.gif)
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: pá květen 18, 2007 3:26 pm Předmět: |
|
|
ach jo .....
jak máš centrální kouli namontovanou na tom bazmeku = regulátor tlaku, tak ten je přimontovanek k motoru dvěma šrouby M7 s hlavou 11 a pak je tam kousek bokem trochu povystouplá 1 hlava šroubu na 12 tku klíč. Tak to je ono. Stačí povolit o půl až jednu otáčku. NEVYMONTOVAT celé !!! _________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno ![](http://bxclub.com/obrazky/2229.jpg) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
Pavel56
![](images/avatars/8698716975e402e9c4443b.gif)
Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 256 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: po květen 28, 2007 11:21 am Předmět: |
|
|
Vzhledem k tomu, ze je to oblibena zavada, poslechl jsem si jak casto mi to cvaka. Pri volnobehu cca 55-60s Kolik by mel byt idealni stav a kolik je posledni snesitelne, nez je treba sahnout do srajtofle pro drobny ??? _________________ X1 1.9TD liftback |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
carp
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 54 Bydliště: BLATNÁ
|
Zaslal: po květen 28, 2007 11:31 am Předmět: |
|
|
Pavel56 napsal: | Vzhledem k tomu, ze je to oblibena zavada, poslechl jsem si jak casto mi to cvaka. Pri volnobehu cca 55-60s Kolik by mel byt idealni stav a kolik je posledni snesitelne, nez je treba sahnout do srajtofle pro drobny ??? |
Když cvakne po minutě, je v pořádku, ale začne-li se interval zkracovat je něco v nepořádku. Někdy je dobré udělat proplach hyd. systému a vyčistit sýtka v nádržce LHM. _________________ carp X1break 1.8 |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
|