Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
misak-plysak
Založen: 15.4.2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Vlašim
|
Zaslal: út červen 19, 2007 10:45 pm Předmět: Zadek je nakřivo |
|
|
Ahoj. Chci se zeptat. Všiml jsem si toho nedávno, že u Xantie je levá zadní strana asi o 5 až 6cm níž, než strana pravá. A je jedno, v jaký je poloze, prostě je níž.. Dřív to tak ale nejspíš nebylo, toho bych si všiml. Jinak je vše OK. Zvedá se tak jak má, korektory jsem promazal WDčkem (i když namazaný byly dobře), LHM je měněná loni... Můžete mi prosim někdo poradit co s tim a jestli se tim mám vůbec zabývat? Předem moc díky _________________ XANTIA HDi Break Hydractive Exclusive - Xantie roku 2010
XANTIA 2.1TD Break Hydractive 136PS - mrtvá... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: út červen 19, 2007 11:27 pm Předmět: |
|
|
nemáš píchlý levý zadní kolo...... _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
misak-plysak
Založen: 15.4.2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Vlašim
|
Zaslal: st červen 20, 2007 8:40 am Předmět: |
|
|
Tak to nemám teda. Ne, vážně. Kolo píchlý neni, je nafouknutý tak jak má bejt. Měřil jsem to podle vzdálenosti lemu od ráfku. Na jedný straně je ráfek zároveò s lemem a na druhý je ráfek od lemu 5-6cm. Krom toho je to i docela dobře vidět, když koukám na ten zadek kousek z dálky. _________________ XANTIA HDi Break Hydractive Exclusive - Xantie roku 2010
XANTIA 2.1TD Break Hydractive 136PS - mrtvá... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: st červen 20, 2007 8:43 am Předmět: |
|
|
No jasný. Napad mě stabilizátor, ale to asi ne, na rovině ne.... _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: st červen 20, 2007 9:05 am Předmět: |
|
|
Napadá mě jedině pístnice. Jestli nebude zakopanej pes tady... _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: st červen 20, 2007 9:10 am Předmět: |
|
|
Misaku v každý poloze???? tzn i horní a dolní? No to je tedy divný, co rameno, nemáš jedno kratší , nebylo to bouraný a není něco hnutý? _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Seki
Založen: 13.3.2007 Příspěvky: 54 Bydliště: Velké Meziříčí
|
Zaslal: čt červen 21, 2007 7:25 pm Předmět: |
|
|
Co třeba ložisko? _________________ Dříve: Xantia 1.8 16V '97
Nyní: C5 2.0HDI SX 80kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
misak-plysak
Založen: 15.4.2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Vlašim
|
Zaslal: čt červen 21, 2007 8:18 pm Předmět: |
|
|
No právě že v každý poloze. Resp. koukal jsem jen na dolní servisní a normální a v obojích to je nakřivo.. Rameno kratší nebude a bouraný to taky nebylo, to bych si toho všimnul už dřív, že je to nakřivo. Ale mám zato, že se to stalo teprve nedávno.
Jaký ložisko myslíš? Krom toho kdyby to bylo vůbec nějaký ložisko, tak by bylo hlučný, ale slyšet nic neni.. _________________ XANTIA HDi Break Hydractive Exclusive - Xantie roku 2010
XANTIA 2.1TD Break Hydractive 136PS - mrtvá... |
|
Návrat nahoru |
|
|
medoz
Založen: 21.6.2007 Příspěvky: 15 Bydliště: Studenec - KRKONOŠE
|
Zaslal: čt červen 21, 2007 8:29 pm Předmět: |
|
|
Tak tohle mi dělá taky ,ale jen když to stojí na šikmé ploše ,za jízdy se to srovná zkus se postavit bokem auta k nějakému pangejtu a auto by ti mělo stát rovně.Budeš mít asi stejný problém jako já a to asi jedna z pístnic. _________________ XANTIA 2.0L 16V ACTIVA |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: čt červen 21, 2007 8:32 pm Předmět: |
|
|
hm hm, ložisko ramene hlučný nejni, jen sem tam vrzne... Na BX sem ho odhalil tak, že sem ho nechal v normál poloze, zved sem ho, až bylo kolo ve vzduchu a pak sem zavrklal kolem, jako dovnitř a ven a bylo jasno, vůle, ložisko v háji. Na XA sem já nepoznal nic, až p. Rada při kontrole koulí, podložil XA, dal do dolní servisní polohy a jak přizvedával kolo, tak tu vůli odhalil.... _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: čt červen 21, 2007 8:33 pm Předmět: |
|
|
éééé a dyš XA hupeš rukama, je to v poho? Obě strany "stejně"? _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
misak-plysak
Založen: 15.4.2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Vlašim
|
Zaslal: čt červen 21, 2007 8:37 pm Předmět: |
|
|
Tak houpat jsem jí ještě nezkoušel Ale vyzkoušim to, i s tim kolem a tak. Děkuju za rady Kdyby vás ještě někoho něco napadlo, tak budu rád. _________________ XANTIA HDi Break Hydractive Exclusive - Xantie roku 2010
XANTIA 2.1TD Break Hydractive 136PS - mrtvá... |
|
Návrat nahoru |
|
|
jira
Založen: 16.1.2007 Příspěvky: 306 Bydliště: Vodňany
|
Zaslal: čt červen 21, 2007 9:26 pm Předmět: |
|
|
Vycházel bych z té servisní polohy,to musí být obě ramena na gumových dorazech na horní nápravnici.Co silentbloky uložení nápravy, není utržený nebo prošlý do karoserie ?
Předešlé nápady nevylučuji, i když to ložisko by muselo být asi vysypaný totálně ( třeba kouslý). _________________ jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT |
|
Návrat nahoru |
|
|
medoz
Založen: 21.6.2007 Příspěvky: 15 Bydliště: Studenec - KRKONOŠE
|
Zaslal: čt červen 21, 2007 9:36 pm Předmět: |
|
|
ten gumový doraz mi jeden chybí ,možná to bude i důvod proč se mi zdá že za jízdy to jde na tvrdo. _________________ XANTIA 2.0L 16V ACTIVA |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: čt červen 21, 2007 10:36 pm Předmět: |
|
|
medoz napsal: | ten gumový doraz mi jeden chybí ,možná to bude i důvod proč se mi zdá že za jízdy to jde na tvrdo. |
Za jízdy na doraz? To nééé. _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|