Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

1,9TD v mrazu nestartuje-HELP (edit J)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mato



Založen: 6.1.2010
Příspěvky: 44
Bydliště: HLOHOVEC

PříspěvekZaslal: pá leden 08, 2010 4:15 pm    Předmět: Citovat

vytiahol som hadicu z prepadu co ide do nadrze a napojil som tam svoju a dal som koniec do flase po nastartovani s nej tiekla cista nafta bez vzduchu , cele som to nechal tak polozene vedla cerpadla a zajtra rano skusim takto nastartovat ci sa nieco zmeni,takto by nemalo vytiahnut z cerpadla ani kvapku, so zvedavi co to spravi.
_________________
XA1 1.9 TD 292000km a pribuda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mato



Založen: 6.1.2010
Příspěvky: 44
Bydliště: HLOHOVEC

PříspěvekZaslal: so leden 09, 2010 10:38 am    Předmět: Citovat

nepomohlo. z palivom to nic nema. uz len tie ventyli.
_________________
XA1 1.9 TD 292000km a pribuda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pee



Založen: 9.2.2008
Příspěvky: 27
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: ne leden 17, 2010 1:02 pm    Předmět: Citovat

mato napsal:
nepomohlo. z palivom to nic nema. uz len tie ventyli.


Skus tocit s motorom par krat a potom skontrolovat balonik ci nie je makky...
_________________
Xantia, 1,9TD, 1996
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mato



Založen: 6.1.2010
Příspěvky: 44
Bydliště: HLOHOVEC

PříspěvekZaslal: ne leden 17, 2010 3:07 pm    Předmět: Citovat

takze,balonik po nastartovany zmekne ale asi iba tak na pol stlacenia.ale stale my nejde do hlavy preco po obliati bloku motoru motor naskoci ako za tepla, ale vsimol som si ze aj baterka toci sviznejsie,skusim skontrolovat ukostrenie a kabelaz mozno bude tam nejaka chyba.
_________________
XA1 1.9 TD 292000km a pribuda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pee



Založen: 9.2.2008
Příspěvky: 27
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: ne leden 17, 2010 8:50 pm    Předmět: Citovat

neviem ci by takemu kusu zeleza schladenemu na 0 stupnov pomohlo obliatie aby sa nieco rapidne zmenilo. Nemoze byt ze obliatim vodou pomozes niecomu inemu, bud aby nepodsavalo vzduch alebo tak?
_________________
Xantia, 1,9TD, 1996
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mato



Založen: 6.1.2010
Příspěvky: 44
Bydliště: HLOHOVEC

PříspěvekZaslal: po leden 18, 2010 12:33 am    Předmět: Citovat

uz ma aj to napadlo nejka netesnost okolo vstrekovacou alebo tesnenia ele zas pri kompresii by tade malo sycat a to by bolo pocut. som tiez zufali ale uz to neriesim bo startujem maxim raz do tyzdna. takze to vedro vody ma neztujnuje, akurat okoloiduci sa nejak cuduju co tam stvaram pod kapotou
_________________
XA1 1.9 TD 292000km a pribuda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Luboš.H



Založen: 2.8.2007
Příspěvky: 220
Bydliště: okr.Třebíč

PříspěvekZaslal: po leden 18, 2010 9:48 am    Předmět: Citovat

PavelX2 napsal:
Hlava je hliníková a " smrskne " se vlivem teploty víc , než ventil. Takže vůle se zmenší . Něco podobnýho mi dělalo Saxo 1.5D . Start na dva až tři válce , po ohřátí jel naprosto pravidelně. Byly malé ( 0,05mm ) a nulové vůle na výfukových ventilech .


Proč konečně nezkusíš ty ventily, všechno napovídá tomu co píše PavelX2. Materiálu hlavy-hliníku stačí ten kbelík vody na ohřátí aby dosedly ventily které jsou bez vůle. Idea
_________________
BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mato



Založen: 6.1.2010
Příspěvky: 44
Bydliště: HLOHOVEC

PříspěvekZaslal: po leden 18, 2010 12:45 pm    Předmět: Citovat

aj to bude ale nemam mierky a mechanik sa na to bude moct pozriet asi tak za dva tyzdne .neni to zas az taka minutova zalezitost aby som to robyl pod holim nebom pri byte.
_________________
XA1 1.9 TD 292000km a pribuda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PavelX2



Založen: 26.11.2009
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po leden 18, 2010 12:54 pm    Předmět: Citovat

Nejlepší postup by bylo změření kompresních tlaků. Ale na studeno . Zrovna uvidíš dírama po vstřikovačích , jak ti to žhaví . . .
Nepřímá metoda měření kompresních tlaků je proměření proudu do startéru během startování ( se záznamem ) . Na průběhu proudu se pozná válec se slabým tlakem . Měření proudu jde obejít měřením úbytku napětí na kabelu od baterky ke startéru . Na to stačí citlivý voltmetr se záznamem. Před měřením si odpoj solenoid na čerpadle , aby to náhodou nechytlo . . .
_________________
X2 1999 HDI 80kW Exclusive . . . repasuju alternátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mato



Založen: 6.1.2010
Příspěvky: 44
Bydliště: HLOHOVEC

PříspěvekZaslal: po leden 18, 2010 1:05 pm    Předmět: Citovat

s tym prudom to je tiez dobre ale zhavenie na100% funguje a tlaky sa uz merat asi nebudu dva roky boli tlaky cca 32 male odchylky boli ale uz nepametam. jeden vstrekovac uz nemozem vyberat bo majster v DDR odkial pochadza auto strhol zavyt a uz nebudem ryskovat ze to povoli drzi to len sylou vôle maximalne merat cez otvor zhavica ale tam sa nedostanem kvoli cerpadlu. tie ventyli idu na radu o tyzden a potom sa uvidi.zatial vsetkym dakujem za rady.
_________________
XA1 1.9 TD 292000km a pribuda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)