Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

1,9TD v mrazu nestartuje-HELP (edit J)
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mato



Založen: 6.1.2010
Příspěvky: 44
Bydliště: HLOHOVEC

PříspěvekZaslal: st leden 06, 2010 9:26 pm    Předmět: 1,9TD v mrazu nestartuje-HELP (edit J) Citovat

ZDRAVIM VSTETKYCH. Mam xa 1.9TD r.v. 96 motor DHX a bezny problem , nestartuje za minusovych teplôt . ma nove funkcne zhavice , palivovy sistem v poriadku, cerpadlo tiez ,tlaky su v norme bateria tiez, vstrekovace po kontrole, mechanik ostal bezradny , pretoze staci naliat za vedro teplej vody na hlavu motora a naskoci na prvy otoc startera ak to neoblejem nenatocim . uz neviem co by to mohlo byt. olej nezerie a voda sa naprehrieva . hlava bola zbrusovana a tesnenie menene cca 50000 km spetne . rozvody tiez nove a v poriadku. som za akukolvek radu. a som si aj vedomi ze uz tu podobne temi boli ale teraz uz si nevedia rady ani ini specialisti a nechcem zas investovat stovky eur do niecoho co mi nezaruci opravu. jar leto jesen jadim bez problemov.
_________________
XA1 1.9 TD 292000km a pribuda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
filo



Založen: 30.7.2008
Příspěvky: 148

PříspěvekZaslal: čt leden 07, 2010 3:00 pm    Předmět: Citovat

No pokud nestartuje studena napadaj me vicemene jen dve veci.

- spatne zhavi - coz tvrdis, ze ne
- studeny motor nema z nejkeho duvodu kompresi (nedosedaj ventily nebo tak neco)

Hmmm

Co presne znamena, ze nestartuje... toci ale nedrcne?

Honza
_________________
Xantia X1 Break Turbo D 1997 Praha + Liberec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mato



Založen: 6.1.2010
Příspěvky: 44
Bydliště: HLOHOVEC

PříspěvekZaslal: čt leden 07, 2010 3:31 pm    Předmět: Citovat

motor toci z vyfuku zapach nespalenej nafty , mozes tocit do nekonecna, ale to plati len pre teploty pod nulou a aj to len po kapacitu baterie . pretoze tlaky ma ale uz som si neni isty ake? ale ak trochu ohrejes hlavu vodou skoci ako za leta, a hnedma otacky ako ma mat a ziadne sprievodne zvuky ako ked chyba nafta. neviem mozno tie ventyli ale podla mna sa kov pri ochladzovani zmensuje tj. ventil zatvoreny, pretoze som sa stretol z motormi ktore ked sa zohriali zacali rachotit a to bolo dosledkom nulovej vole ventylou . ak by som mal garaz tak to neriesim ale auto stoji pod bytom. jazdim len zopar krat v tyzdni ale zato dlhe useky cca200km a viac . jazda je super.
_________________
XA1 1.9 TD 292000km a pribuda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdeněk Švec



Založen: 7.2.2009
Příspěvky: 96
Bydliště: Kvasice,krajina 450

PříspěvekZaslal: čt leden 07, 2010 3:34 pm    Předmět: Help Citovat

Ještě může být špatně nastavený předvstřik.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PavelX2



Založen: 26.11.2009
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt leden 07, 2010 3:37 pm    Předmět: Citovat

Hlava je hliníková a " smrskne " se vlivem teploty víc , než ventil. Takže vůle se zmenší . Něco podobnýho mi dělalo Saxo 1.5D . Start na dva až tři válce , po ohřátí jel naprosto pravidelně. Byly malé ( 0,05mm ) a nulové vůle na výfukových ventilech .
_________________
X2 1999 HDI 80kW Exclusive . . . repasuju alternátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mato



Založen: 6.1.2010
Příspěvky: 44
Bydliště: HLOHOVEC

PříspěvekZaslal: čt leden 07, 2010 3:40 pm    Předmět: Citovat

prave predvcerom sme ho nadstavili a mozem povedat ze to malo zmysel pretoze mi uplne prestalo auto dymit ked tocim co sice len zriedka na otacky3000 a viac a aj motor si trochu podskocil, ale ten problem zo startom to neodstranilo, rozmyslam ze este by to mohlo byt v zhaveny ale asi tak ze sice prud do zhavicou ide ale nerozzhavy ich , len to neviem ako to zmeram, ale zas by to asi netocilo ani v teple ci sa milim
_________________
XA1 1.9 TD 292000km a pribuda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mato



Založen: 6.1.2010
Příspěvky: 44
Bydliště: HLOHOVEC

PříspěvekZaslal: čt leden 07, 2010 3:42 pm    Předmět: Citovat

PavelX2 lenze motor hned po odpaleni ide tak ako ma a je velmi tichy neklepe ani nestrpa dym tiez ziadny
_________________
XA1 1.9 TD 292000km a pribuda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mato



Založen: 6.1.2010
Příspěvky: 44
Bydliště: HLOHOVEC

PříspěvekZaslal: čt leden 07, 2010 3:44 pm    Předmět: Citovat

ale aj tak dakujem za radu skusim tie ventyly , zvladam to aj sam . sice to bude musiet pockat bo nemam dielnu.
_________________
XA1 1.9 TD 292000km a pribuda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
filo



Založen: 30.7.2008
Příspěvky: 148

PříspěvekZaslal: čt leden 07, 2010 5:30 pm    Předmět: Citovat

No zhavicky jsou zkontrolovat i tak, ze se vyndaji, nechaji zapojene a zkusis nazhavit... pak vidis, jestli se rozsviti nebo ne.

Ale pokud pomuze obliti ohlavy teplou vodou, spis bych to sacoval na to, ze v mrazu se hlinikova hlava smrskne, tahla ventilu mene a protoze jsou spatne nastavene vule, ventily zustanou pootevrene a komprese neni.. proste to stiha utikat vyfukem nebo i do sani... nebo to utika nekudy jinudy (pod hlavou?).. Pises, ze hlava byla brousena... jestli neni brousena trochu moc a ta teplotni dilatace nedela pak takovouhle paseku. Hlava je nizsi, tahla ventilu porad stejna atd...

Honza
_________________
Xantia X1 Break Turbo D 1997 Praha + Liberec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mato



Založen: 6.1.2010
Příspěvky: 44
Bydliště: HLOHOVEC

PříspěvekZaslal: čt leden 07, 2010 5:35 pm    Předmět: Citovat

takze som bol pri aute a zistil som nemilu vec , este skor ako som nastartoval, som otvoril kapotu a skusil nacerpat palivo balonkom, aj ked uz som to viac krat kontroloval ale teraz som bol prekvapeni islo natahat ako keby nikde nebola nafta , a aby to este nebolo dost zle tak zo vstrekovacieho cerpadla zacal sicat vzduch niekade z vrchu ako je pripojena hadicka zo sania, zrejme nejake tesnenie. zrejme to prepadom vytiahlo vsetku naftu, akurat ze doteraz sa to tak velmi neprejavilo bo uz som to x krat skusal. takze uvidim za kolko mi pretesnia cele cerpadlo a dufam ze tam bol ten kamen urazu.
_________________
XA1 1.9 TD 292000km a pribuda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PavelX2



Založen: 26.11.2009
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt leden 07, 2010 6:31 pm    Předmět: Citovat

Že by vzduch? Nejdřív bych vyměnil přepadový hadičky na vstřikovačích. Pak bych zkontroloval celou sací cestu. Čerpadlo bych řešil až na konec. Přetěsnit čerpadlo je otázkou pár korun , pokud si to uděláš sám. Když si ho necháš přetěsnit a nemáš známýho čerpadláře , mohlo by se to docela prodražit.
_________________
X2 1999 HDI 80kW Exclusive . . . repasuju alternátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mato



Založen: 6.1.2010
Příspěvky: 44
Bydliště: HLOHOVEC

PříspěvekZaslal: čt leden 07, 2010 9:15 pm    Předmět: Citovat

hadicky su nove, ale zistil som ze v cerpadle nebola ziadna nafta a ked som zacal pumpovat tak bolo zretelne pocut ako sa zaplna naftou a ze s neho sici vzduch von, len ma hneva ze sa to doteraz naprejavilo, pretoze uz to skusali viaceri a aj ja , ale nik si to nevsimol.
_________________
XA1 1.9 TD 292000km a pribuda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mato



Založen: 6.1.2010
Příspěvky: 44
Bydliště: HLOHOVEC

PříspěvekZaslal: čt leden 07, 2010 9:20 pm    Předmět: Citovat

inak kde sa daju kupit a ake tesnenia pre vlastnorucne pretesnenie, myslim ze viem prese aj ktore miesto, bola to najvrchnejsia cast cerpadla , tam kde sa pripaja hadica zo sania, inak mam uz nejakych majstrov ktory robia repas za cca 220eur . ale co konkretne budu robit na tom cerpadle to uz nik nezisti.
_________________
XA1 1.9 TD 292000km a pribuda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PavelX2



Založen: 26.11.2009
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt leden 07, 2010 10:38 pm    Předmět: Citovat

Jen pro pořádek , je to Bosch nebo Lucas ? Těsnění jsou "O" kroužky a gufero , koupíš je většinou v prodejně ložisek . Nebo hledej na netu . . .
_________________
X2 1999 HDI 80kW Exclusive . . . repasuju alternátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mato



Založen: 6.1.2010
Příspěvky: 44
Bydliště: HLOHOVEC

PříspěvekZaslal: pá leden 08, 2010 9:33 am    Předmět: Citovat

JE TO BOSH CERPADLO OVLADANE LANKOM A TAK ISTO AJ SITIC.
_________________
XA1 1.9 TD 292000km a pribuda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)