Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: st leden 20, 2010 7:25 pm Předmět: |
|
|
Jednu dobu byla celá sada na aukru bez vodní pumpy za 5000.-Kč _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
tinkywinky
Založen: 3.8.2009 Příspěvky: 24 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: st leden 20, 2010 8:56 pm Předmět: |
|
|
ja ti nechci kazit radost,ale co se me tyce,tak debilnejsi a pomalejsi automat nez 4hp20 jsem nezazil.jednak pri kickdownu premysli skoro vterinu nez se rozhodne co ma vlastne udelat,a co me strasne zere je ze pri zpomalovani podrazuje s citelnym trhnutim.tenhle nesvar naprosto degraduje jizdni pohodli a do auta jako je xantie proste nepatri... btw. na to jak to jede (teda spis nejede) to na muj vkus zere az moc benzinu _________________ Xantia 2 HDI 80 kw,1999
Xantia 2 Exclusive V6 Automat,1998 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: st leden 20, 2010 9:11 pm Předmět: |
|
|
Mám převodovku po GO a nic z toho co píšeš mi nedělá. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
tinkywinky
Založen: 3.8.2009 Příspěvky: 24 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: st leden 20, 2010 9:25 pm Předmět: |
|
|
no ja prave taky a dela . delal mi to pan prajsler v ostrave,ktery je v nejblizsim okoli uznavany odbornik,je novy hydromenic,filtr,olej,plus nejaky vadny solenoid ci neco takoveho a dela to furt.dle jeho vyjadreni je v prevodovce jinak vsechno v cajku.ale uz to neresim,prikoupil jsem si k tomu na litacku hdi a v6 jsem dal tchyni _________________ Xantia 2 HDI 80 kw,1999
Xantia 2 Exclusive V6 Automat,1998 |
|
Návrat nahoru |
|
|
vikicv
Založen: 25.11.2007 Příspěvky: 172 Bydliště: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy
|
Zaslal: st leden 20, 2010 9:25 pm Předmět: |
|
|
tinkywinky napsal: | ja ti nechci kazit radost,ale co se me tyce,tak debilnejsi a pomalejsi automat nez 4hp20 jsem nezazil.jednak pri kickdownu premysli skoro vterinu nez se rozhodne co ma vlastne udelat,a co me strasne zere je ze pri zpomalovani podrazuje s citelnym trhnutim.tenhle nesvar naprosto degraduje jizdni pohodli a do auta jako je xantie proste nepatri... btw. na to jak to jede (teda spis nejede) to na muj vkus zere az moc benzinu |
Takhle odvazne nazvoslovi bych na foru nevolil, za chvili te nekdo stejne hrrr jako ty setre...
Jiny automat jsem preci jen zazil a to ve starym superbu (ovsem rocnik novejsi nez xantie), jeste pred erou DSG a prodlevu jsem pocital na prstech. Nesrovnavas jablka s hruskama, tj. soucasne technologie s 15 let staryma?
Nemas nahodou v prevodovce "dozivotni napln"? Nebo ji ta mel nekdo pred tebou 200tis. km? Xantie servisovane v origo servisu nemaji nikdy meneny olej v tomto automatu, protoze prirucka servismana tvrdi, ze napln je dozivotni a ze pri jakekoliv zavade se meni cela prevodovka. Zajimave....
V jakym stavu je hydrodynamicky menic?
apod. _________________ X2 Break 1.8i 16V, komforti, LPG
X2 3.0 V6 exclusive, hydractive, aut.4HP20, tempomat, el. sed., cd changer, tažný |
|
Návrat nahoru |
|
|
tinkywinky
Založen: 3.8.2009 Příspěvky: 24 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: st leden 20, 2010 9:30 pm Předmět: |
|
|
jo,je mozne ze ho prede mnou nikdo nikdy nemenil,byla kupovana v cechach a se serviskou ,ale technologie srovnavam stejne,mam jeste tiptronic z roku 99 a ten se chova presne jak od nej cekam.tak nevim. _________________ Xantia 2 HDI 80 kw,1999
Xantia 2 Exclusive V6 Automat,1998 |
|
Návrat nahoru |
|
|
vikicv
Založen: 25.11.2007 Příspěvky: 172 Bydliště: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy
|
Zaslal: st leden 20, 2010 9:40 pm Předmět: |
|
|
Jeste k te prodleve 1s. Automat tam nepremysli, dava meziplyn pri podrazeni o 1st dolu a pak podradi jeste o druhy... Aspon tak mi to prijde. Coz za ten cas neni zas tak spatna prace. Jakej kopanec bys dostal pri rychlem podrazeni bez meziplynu o dva stupne? Pri dane technologii razeni a hydroprenosu to asi rychleji nejde. V tom superbu to trva snad pres 2sekundy.
Je to automat vyvojove 15let nazpet. Jezdil i v C5 do faceliftu, tj. jeho produkce trvala skorem 10let +-. _________________ X2 Break 1.8i 16V, komforti, LPG
X2 3.0 V6 exclusive, hydractive, aut.4HP20, tempomat, el. sed., cd changer, tažný |
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: st leden 20, 2010 9:51 pm Předmět: |
|
|
Co to tu melete doživotni napln... ma se menit po 40000 doživotni tomu řikaj proto že se neda vymenit cela vždy vymeníš jen cca polovinu 4 litry vypustíš 4 litry doleješ takže ji naředíš ale pokud myslite že se menit nemusi zkuste to... _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
vikicv
Založen: 25.11.2007 Příspěvky: 172 Bydliště: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy
|
Zaslal: st leden 20, 2010 9:59 pm Předmět: |
|
|
mevi napsal: | Co to tu melete doživotni napln... ma se menit po 40000 doživotni tomu řikaj proto že se neda vymenit cela vždy vymeníš jen cca polovinu 4 litry vypustíš 4 litry doleješ takže ji naředíš ale pokud myslite že se menit nemusi zkuste to... |
To co pises my vime, na vymeny oleje staci mozna i 60tis. Ale zkus zajit do citroenu ze chces v tomhle automatu vymenit olej, uvidis co ti reknou: "Pane co to po nas chcete? V tomhle automatu se nic nemeni, meni se jen cely"...... nebo abys to nemusel jako test servismanu absolvovat, otevri si stare forum citroeny a dej vyhledat 4hp20. _________________ X2 Break 1.8i 16V, komforti, LPG
X2 3.0 V6 exclusive, hydractive, aut.4HP20, tempomat, el. sed., cd changer, tažný |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: čt leden 21, 2010 8:21 am Předmět: |
|
|
Ještě k těm automatům,abych také něco přihodil.
Mám a měl jsem zkušenosti s několika druhy automatů a když to srovnám tak dle mého názoru bych to seřadil asi takto:
1. Chrysler Grand Voyager 3.8 V6 4x4, r.v. 96,nebo 99 myslím. To musím říci, nic podobného jsem nejel. Žádná přechytralá převodovka, žádné zimní či sportovní režimy, ale jak toto řadilo, to byla prostě paráda.
2. Asi C5 V6 automat , r.v. cca 2000-2001 ??? Jenže to bylo celkem líné a to i na sport režim. Nutno podotknouti, že ale já jsem zvyklý na něco jiného a taky to, že C5 je asi o něco těžší než XA, ale motor je výkonější. Ale i tak.
3. - další. No Xantie 1.8,V6, a taky Renault Espace V6 jsem měl možnost. Sice jen pár km, ale nebylo to špatné, auto s tím jelo dobře,ale na tu ameriku to prostě nemělo.
Potom jsem jel ještě pár aut, ale to nestálo moc za řeč. _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
Naposledy upravil Alien dne čt leden 21, 2010 3:58 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
tinkywinky
Založen: 3.8.2009 Příspěvky: 24 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: čt leden 21, 2010 3:52 pm Předmět: |
|
|
no je fakt,ze amici proste umi.mam v okoli jeste 300m,300c,a pacificu,a ve vsech to radi rychle,naprosto neznatelne a hladce. _________________ Xantia 2 HDI 80 kw,1999
Xantia 2 Exclusive V6 Automat,1998 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PavelX2
Založen: 26.11.2009 Příspěvky: 172 Bydliště: Brno
|
Zaslal: čt leden 21, 2010 6:43 pm Předmět: |
|
|
Ještě bych u té ameriky vzal v potaz charakteristiku motoru . . . Ale je fakt , že tam jezdí skoro jenom automaty , takže se vývoji věnovali intenzivněji , než tady . Kamarád tam byl půl roku a nakazil se tak , že po návratu koipil auto s automatem. Akorát že se mu to tak dlouho sralo , až to se ztrátou prodal ( Renault Espace ) . _________________ X2 1999 HDI 80kW Exclusive . . . repasuju alternátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
tinkywinky
Založen: 3.8.2009 Příspěvky: 24 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: čt leden 21, 2010 9:21 pm Předmět: |
|
|
jak to myslis s tou charakteristikou motoru? podle me silnejsi ci slabsi motor prece nemuze mit vliv na plynulost razeni,ne? _________________ Xantia 2 HDI 80 kw,1999
Xantia 2 Exclusive V6 Automat,1998 |
|
Návrat nahoru |
|
|
vikicv
Založen: 25.11.2007 Příspěvky: 172 Bydliště: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy
|
Zaslal: čt leden 21, 2010 9:40 pm Předmět: |
|
|
tinkywinky napsal: | jak to myslis s tou charakteristikou motoru? podle me silnejsi ci slabsi motor prece nemuze mit vliv na plynulost razeni,ne? |
Nic o tom nevim, ale myslim, ze kultivovanost automatu u ameriky je docilena na ukor vyssich ztrat pri prenosu vykonu a na ukor spotreby. To ale ve zlate ere techto vozu nikdo nemusel resit. Pridali pul litru na objemu motoru a bylo vykompenzovano. Spotreba nebyla nejdulezitejsi.
Berte to ale jako moji cistou spekulaci. _________________ X2 Break 1.8i 16V, komforti, LPG
X2 3.0 V6 exclusive, hydractive, aut.4HP20, tempomat, el. sed., cd changer, tažný |
|
Návrat nahoru |
|
|
PavelX2
Založen: 26.11.2009 Příspěvky: 172 Bydliště: Brno
|
Zaslal: čt leden 21, 2010 11:34 pm Předmět: |
|
|
Měl sem na mysli pružnost motoru a otáčky při max. výkonu . Předpokládám , že ta amerika bude mít nižší litrovej výkon ( dohnanej objemem ) a nižší otáčky max. výkonu. Takže při řazení není tak velkej rozdíl otáček motoru. A na té účinnosti přenosu výkonu taky něco bude . . . _________________ X2 1999 HDI 80kW Exclusive . . . repasuju alternátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|