Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

XA II BREAK 3.0 V6 EXCLUSIVE MR2000
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Moje příští auto
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: út leden 12, 2010 4:13 pm    Předmět: Citovat

Tak přeci jen vikicv Laughing jsem si říkal,že přes SZ jsi docela dost nadšený Wink tak a jsi spokojen,je to parádní svezení Cool gratuluji.
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vikicv



Založen: 25.11.2007
Příspěvky: 172
Bydliště: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy

PříspěvekZaslal: út leden 12, 2010 7:18 pm    Předmět: Citovat

na jare ji nafotim, az bude mit nasazene ALU disky ...
no a do te doby me jeste ceka spoustu drobnych oprav elektriky a nejaky ten alarm zamontovat...

Dneska jsem jel do prace a zpet (2x cca 30km) a sledoval jsem adaptivni rezim automatu a taky jak funguje tempomat a vsechny ostatni vychytavky ktere ve svem prvnim aute nemam

Sklopne zrcatko pri zarazeni zpatecky bohuzel nemam.... to je skoda


Viktor
_________________
X2 Break 1.8i 16V, komforti, LPG
X2 3.0 V6 exclusive, hydractive, aut.4HP20, tempomat, el. sed., cd changer, tažný
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
vikicv



Založen: 25.11.2007
Příspěvky: 172
Bydliště: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy

PříspěvekZaslal: út leden 19, 2010 9:06 pm    Předmět: Citovat

Diky za gratulace. Mohu vam zde popsat tydenni zkusenost s novym (zanovnim) vozem:

Takovej odpich jsem jeste v zadnym aute nezazil. Je ale pravda, ze v zadnych silnejsich kouscich jsem jeste nejel.. No jeste nedavno jsem tady snil o V6 s manualem (jako kontrast ke sve jednaosmicce) a skoncil jsem nahodne u automatu. Pro me nepredstavitelna myslenka, ktera se stala realitou.

Napisu tady jen kratce o nestandardnich vecech, ktere v beznych a moji xantii nejsou, a ja je zde nalezl: brutalni motor, automat, tempomat, el. sedacka, orig. cd changer clarion v kufru

Brutalni motor - to je zvuk, vykon a k tomu sametovy kultivovany chod. Auto ma kvuli nemu jinak naladeny podvozek, trochu tvrdsi odpruzeni nez je zvyklost u 1.8, tvrdsi ale utlumeny - zadny zebrinak. Navic se jeste pritvrzuje ve sport rezimu hydractivu.

Automat je 4hp20 a je tu o nem uz napsano, ma mnoho adaptivnich programu (cte ridicovy myslenky) -]]] v rezimu standard a dva pevne programy snih a sport, ktere muze zvolit ridic.....

Kdyz se rozjizdim normalnim tempem (asi tak jako ostatni ridici), automat radi do 2000ot, pri 60km/h radi uz 4ku a to pak pri 1400ot. v klidu proplouvam ulicemi. Jak na to ale slapnu, nasleduje kick-down o dva stupne dolu a brutalni zatah, ze se mi auto uplne vlni po namokle silnici, gumy tu porci jen tak tak prenaseji...uff

Tempomat je pekny, ma separe packu pod packou blinkru a taktez tlacitko vedle tlacitka blokace stahovani zadnich okynek (tj. taky zleva volantu). Lze zapnout jiz od 40km/h. Po zapnuti se propadne plynovy pedal a uz to jede. Jak se s tim sachuje, je ve standardnim navodu k obsluze. Pri malych rychlostech neni chovani auta prilis plynule, protoze, jakmile tempomat prida trochu plynu, s autem to docela zahybe. Ve vyssich rychlostech je to OK, tam ty zmeny plynu uz nevyvolavaji cloumani.

El. sedacka je jen ridicova a trochu skromnejsi, nez takova ta, co ma vsechny funkce a je kozena. Tahle ma zboku jen dve tlacitka-vyska a zaklon cele sedacky. Dalsi dva smery - sklopeni samostatne operadla a posun sedacky dopredu a dozadu se dela stale jen rucne.

Cd changer jsem jeste nezkoumal, myslim, ze tam bude 6 pozic na klasicka CD. Jak si to poradi s vypalenymi CD jsem take jeste nestihl vyzkouset.


Tot zatim vse. Viktor
_________________
X2 Break 1.8i 16V, komforti, LPG
X2 3.0 V6 exclusive, hydractive, aut.4HP20, tempomat, el. sed., cd changer, tažný


Naposledy upravil vikicv dne út leden 19, 2010 10:43 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
peter7777



Založen: 28.8.2008
Příspěvky: 507
Bydliště: Jelka, SR

PříspěvekZaslal: út leden 19, 2010 10:17 pm    Předmět: Citovat

Ej to by som veru aj vyskúšal také delo, ešte som v takej Xantii nesedel. Wink Mali sme v rodine podobné žihadlo s takým obsahom ,ale to bolo auto ove¾a ažšie než Xantia. S tým motorom musí to auto trha asfalt! Wink
Super tak nech ti to fachčí ako má a pozor na predpisy.... Very Happy
Ozaj už si skúšal maximálku?
_________________
XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Alien



Založen: 29.1.2007
Příspěvky: 224
Bydliště: Prágl four

PříspěvekZaslal: st leden 20, 2010 8:23 am    Předmět: Citovat

Maximálka bude cca do 240 km/h teda u manuálu (sám jsem to jel), ten automat pojede trochu pomaleji.
O tomto autu jsem tady napsal mnoho, ano pravdou je, že to je hodně brutální auto a i v plném naložení to neskutečně tahá a bruní. Mnoho lidí mělo tu šanci se svést,tak asi ví o čem mluvím. Taky to je už i zbraò a člověk musí dávat pozor, aby s tím fakt nelítal všude, kde se dá.

Podle mě to je nejlepší motor co se do xantií potažno citroenů a peugeotů dával.
_________________
Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PavelX2



Založen: 26.11.2009
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st leden 20, 2010 8:34 am    Předmět: Citovat

Kolik je pravdy na informaci , že výměna rozvodů na tomto motoru stojí šílený peníze?
_________________
X2 1999 HDI 80kW Exclusive . . . repasuju alternátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomc



Založen: 8.2.2008
Příspěvky: 253
Bydliště: Rožnov p.R

PříspěvekZaslal: st leden 20, 2010 8:55 am    Předmět: Citovat

šílené penize to zas nestojí,ale furu jo. Twisted Evil tyto motory se nepouživají moc často tak i opravy a servis jsou cenově trochen mimo Shocked rozvody+/-10tkč Sad
_________________
BX19D Xa 2,0HDI a C5 2,0HDI
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: st leden 20, 2010 8:59 am    Předmět: Citovat

Automat je rychlejší!
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PavelX2



Založen: 26.11.2009
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st leden 20, 2010 9:55 am    Předmět: Citovat

Materiál , nebo i s prací? V recenzích psali něco kolem 20 000kč . . .
_________________
X2 1999 HDI 80kW Exclusive . . . repasuju alternátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mevi



Založen: 21.11.2007
Příspěvky: 217
Bydliště: Litoměřice

PříspěvekZaslal: st leden 20, 2010 10:00 am    Předmět: Citovat

1600 ve kelině za řemen a pak naka ta prace doma v garaži... a nevim jestli je rychlejší automat ale minimalně je nastejno s obouma sem zarazil rafičku o palubku tj. skoro cm za 240 takže asi 250 tachometrovejch což se tu mužete dohadovat kolik je to ve skutečnosti pravdou je že i když byla rafička zaražená auto pořád zrychlovalo....
_________________
XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mevi



Založen: 21.11.2007
Příspěvky: 217
Bydliště: Litoměřice

PříspěvekZaslal: st leden 20, 2010 10:01 am    Předmět: Citovat

pardon 1754 za ten řemen
_________________
XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PavelX2



Založen: 26.11.2009
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st leden 20, 2010 10:04 am    Předmět: Citovat

Spíš to asi prodraží kladky , teda pokud budou špatný . . .
_________________
X2 1999 HDI 80kW Exclusive . . . repasuju alternátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vikicv



Založen: 25.11.2007
Příspěvky: 172
Bydliště: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy

PříspěvekZaslal: st leden 20, 2010 10:30 am    Předmět: Citovat

peter7777 napsal:
Ej to by som veru aj vyskúšal také delo, ešte som v takej Xantii nesedel. Wink Mali sme v rodine podobné žihadlo s takým obsahom ,ale to bolo auto ove¾a ažšie než Xantia. S tým motorom musí to auto trha asfalt! Wink
Super tak nech ti to fachčí ako má a pozor na predpisy.... Very Happy
Ozaj už si skúšal maximálku?


Maximalku az za priznivejsiho pocasi a na letnich gumach, tj. asi az na jare. -(
_________________
X2 Break 1.8i 16V, komforti, LPG
X2 3.0 V6 exclusive, hydractive, aut.4HP20, tempomat, el. sed., cd changer, tažný
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: st leden 20, 2010 11:49 am    Předmět: Citovat

Já jsem tu nechtěl psát zbytečné kecy,ale vikicve musel jsem jít do suchého,slintám jak bernardýn Evil or Very Mad Wink I to jak jsi mě jen napsal..bylo mě jasné že to doma zmákneš a V6 je tvoje Very Happy Tak hlavně,že jsi spokojen a nezabij se.Kdysi jsem byl proti,dnes bych bral radši automat-rozhodně u takové káry jo.
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alien



Založen: 29.1.2007
Příspěvky: 224
Bydliště: Prágl four

PříspěvekZaslal: st leden 20, 2010 12:24 pm    Předmět: Citovat

Pepo, nebudu se hádat, ale automat rychlejší prostě nebude. Dobře, beru v potaz, že už to jsou tak trochu staré herky a každý pes jiná ves a po pravdě nám to může všem jezdit porůznu, ale je jasné, že kdyby to bylo nové tak maximálka bude u automatu o něco nižší. Je to skoro všude u každé značky je rozdíl v rychlosti automatu a manuálu ve prospěch manuálu.


Taky jsem měl možnost pořádně provětrat automat V6 u C5 a nebylo to ono.

Tak jsem ti to zjistil:

V6 Automat 225 km/h 0-100 9,7s
V6 manuál 230 km/h 0-100 8,2s

Není myslím o čem.
_________________
Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Moje příští auto Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)