Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
RomanX
Založen: 16.12.2009 Příspěvky: 4 Bydliště: Náchod
|
Zaslal: st prosinec 16, 2009 9:44 pm Předmět: zamrzlá hydraulika |
|
|
Zdravím všechny. Obracím se na všechny znalce Xantii se žádostí o pomoc. Mám Xantii 1.8, z roku 1999. Všechno funguje jak má, dokud nezačne mrznou. Pak přestane fungovat hydraulika na zadních kolech. Objevilo se to už vloni. Nechal jsem změřit koule (jsou dva roky po výměně), udělat proplach a vyměnit kapalinu. Bohužel bezvýsledně. Nevíte někdo co s tím?Děkuji |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš.H
Založen: 2.8.2007 Příspěvky: 220 Bydliště: okr.Třebíč
|
Zaslal: čt prosinec 17, 2009 12:39 pm Předmět: |
|
|
Vyčistit výškové korektory , bývá tam pěkný humus, ten proplachem ven nedostaneš. A koule za dva roky taky už můžou být KO. Co to dělá- nepruží nebo nezvedá? _________________ BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
|
|
Návrat nahoru |
|
|
RomanX
Založen: 16.12.2009 Příspěvky: 4 Bydliště: Náchod
|
Zaslal: čt prosinec 17, 2009 1:43 pm Předmět: |
|
|
Díky za tip. Zkontroluju to. Jinak to probíhá asi takto: po nastartování ( když auto stojí delší dobu na mraze) klesne zadek a už se nezvedne. Až když se ohřeje auto v garáži. Zkoušel jsem vloni topit pod zadní kola a po cca 0,5 hodině se to zvedlo:-(. Letos jsem to ještě nedělal, ale předpokládám, že to bude stejný. POkud je ale auto v garáži ( i celý víkend) funguje vše normálně ( v garáži netopím). Je to prostě divný. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Miky
Založen: 25.7.2007 Příspěvky: 28 Bydliště: HRADEC KRÁLOVÉ
|
Zaslal: čt prosinec 17, 2009 5:50 pm Předmět: |
|
|
Ahoj.
Tak po pěti letech co mám Xantie jsem dnes zažil to samé mám ale problém větší - nevlaastním garáž. Zadek si sedl a už ani krok.
Tak jak se pohnout? Vyčistit tedy výškové korektory ?
Jinak proplach a výměnu kapaliny jsem dělal letos v létě a do té doby jsem neměl problém ani v zimě ( _________________ XA2 automat, 2.0i 16V, Exclusiv 2000
X1 1.8 16V 1996 KLIMA a to same na díly(bez Klimy) |
|
Návrat nahoru |
|
|
RomanX
Založen: 16.12.2009 Příspěvky: 4 Bydliště: Náchod
|
Zaslal: čt prosinec 17, 2009 8:09 pm Předmět: |
|
|
Tak dnes pro změnu jsem jezdil se zadkem nahoře. Po půl hodině se hydraulika vrátila do správné polohy. Myslím, že to asi souvisí s výměnou koulí. Na těch starých jsem problém neměl. Začalo to až po výměně. A jde mě ztuha i řízení. Jak kdybych neměl hydru:-( |
|
Návrat nahoru |
|
|
RomanX
Založen: 16.12.2009 Příspěvky: 4 Bydliště: Náchod
|
Zaslal: čt prosinec 17, 2009 8:11 pm Předmět: |
|
|
Luboš.H napsal: | Vyčistit výškové korektory , bývá tam pěkný humus, ten proplachem ven nedostaneš. A koule za dva roky taky už můžou být KO. Co to dělá- nepruží nebo nezvedá? |
Asi jsem neodpověděl. Nedělá to nic. Funguje jen předek. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Miky
Založen: 25.7.2007 Příspěvky: 28 Bydliště: HRADEC KRÁLOVÉ
|
Zaslal: čt prosinec 17, 2009 8:33 pm Předmět: |
|
|
Tak abych se přidal. Ležel jsem pod tím hodinu v mrazu, okukoval jestli není něco vypadlí a nebo utržený. Nic jsem nenašel z nouze jsem to ostříkal WD 40 a vyrazil na cestu. Auto děs, skákalo jak koza - prdel na doraz dole. Po cca 20km se ale najednou zvedlo a jupí - je to zase OK. No večer nakrku - kosa jak v pr.... tak uvidíme ráno.
Tak prozatím zdar houpačkáři. _________________ XA2 automat, 2.0i 16V, Exclusiv 2000
X1 1.8 16V 1996 KLIMA a to same na díly(bez Klimy) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Miky
Založen: 25.7.2007 Příspěvky: 28 Bydliště: HRADEC KRÁLOVÉ
|
Zaslal: pá prosinec 18, 2009 10:25 am Předmět: |
|
|
Tak jen pro doplnění - hodil jsem to do garáže a za chvíly už makal jak divá tak jí asi dám do čuni. Rozmazlená potvora - žádný teplo mít nebude tak doufám že zazlobila naposled a už bude makat.
No a shrnutí - prostě fakt ZAMRZAJ _________________ XA2 automat, 2.0i 16V, Exclusiv 2000
X1 1.8 16V 1996 KLIMA a to same na díly(bez Klimy) |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: pá prosinec 18, 2009 9:32 pm Předmět: |
|
|
Proplach ti neodstraní nečistoty - vodní emulzi v korektoru smíchanou s usadama ... vlhkost v kapalině ... na to jedině mechanicky - vyndat a vyčistit korektory, totéž v zadních pístnicích, voda je těžší než olej a proto se tam bude držet ..
I vazelína použitá na promazání táhel korektoru taky tuhne mrazem ... _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
Qěcy
Založen: 27.7.2007 Příspěvky: 113
|
Zaslal: so prosinec 19, 2009 8:34 pm Předmět: |
|
|
Je někde návod na rozebrání a vyčištění korektorů? A pístnic? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dude
Založen: 10.1.2009 Příspěvky: 120 Bydliště: Plzeň
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Qěcy
Založen: 27.7.2007 Příspěvky: 113
|
Zaslal: po prosinec 21, 2009 6:55 pm Předmět: |
|
|
Díky, asi jsem špatně vyhledával na Xantiaclubu. Ten čep (je v prvním dílu toho návodu), kterej se musí ubrousit a pak znova vyrobit a roznýtovat, ten spojuje co? |
|
Návrat nahoru |
|
|
|