Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Exclusive
Založen: 14.1.2007 Příspěvky: 7
|
Zaslal: po prosinec 07, 2009 7:21 pm Předmět: |
|
|
a já si dotedka myslel že nás spojuje Citroen Xantia.
Rád čtu ale nerad píšu,tedka jsem musel.
Myslím že naše auto je něčem jiném než zrychlení atd.
Je to prostě Citroen a žádné jiné podobné prostě neexistuje.
Pravda je taková že jsem měl GS,GSA,BX a Xantiu.
Jestli chceš závodit tak si kup Hondu ale my chlapy s koulema máme Citroena s koulema.
Přeju Hezký den všem závodníkům a velmi krásný den Citroenářům. _________________ GSA 1,3 Pallas
BX16 Break TRC
Xantia Break II 2,1TD 98 Exclusive |
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: po prosinec 07, 2009 8:31 pm Předmět: |
|
|
Tak tak nejde o to te tu napadat jen uvest na pravou miru co tu píšeš. 3,0 V6 140 kw má v automatu 8,2 na 100 a v manualu 8,1 sec. Jo je ten motor o 200 kilo těžší ale 7,6 to je važne jen přání. Mam jeste 1,8 74kw a trpim i když tim jedu jen do alberta. Je pravda že 99% xantiaku jsou chlapy od rodin a s xantii zavodej akorat když je nasere blbej octavkař nebo golfista s kšiltem ale jinak neni problém s ní jezdit hodně ostře snese toho až až. Napiš odkud seš klido se na to podivam ale chlubit se tim že ti na aute delaj upravy odbornici to je trochu smutny zaplatit upravy na aute umi každej ... tyhle stranky fungujou hlavne diky touze lidi se v xantii štourat a poznavat ji a valnou vetsinu si na aute udelat sam. Zbytek mene zručnejch lidi tu ziska přatele mechaniky kteří jim opravy provedou za daleko lepčích podminek a každej je spokojenej.... _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: po prosinec 07, 2009 8:36 pm Předmět: |
|
|
Si psal že jste měřili zrychlenina brzdě no to je pekny ale jak jste na brzdě nasimulovaly odpor vzduchu? a to jak při zrychleni tak při maximálce? Třeba mě poučíš ale neni mi to jasný... _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
wenca084
Založen: 17.11.2009 Příspěvky: 20
|
Zaslal: po prosinec 07, 2009 9:12 pm Předmět: |
|
|
mevi napsal: | Si psal že jste měřili zrychlenina brzdě no to je pekny ale jak jste na brzdě nasimulovaly odpor vzduchu? a to jak při zrychleni tak při maximálce? Třeba mě poučíš ale neni mi to jasný... |
Souhlasím s mevi , měřit zrychlení na brzdě je blbost. Aerodinamiku a povrch vozovky nenasimuluješ , tak přesně, aby to odpovídalo reálu.
16V má o 20koní víc , a to už samo o sobě s autem hýbe víc než s obyč motorem 1,8 ,
O tom si myslím není debaty.Vašek |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: po prosinec 07, 2009 9:16 pm Předmět: Re: Sportovní nerezové svody 1.8i |
|
|
Boykot1 napsal: | Ahoj, prosím o radu rád bych svýho miláčka 1.8i vylepšil o sportovní celonerezový fuk vše už mám jen mám problém se svody.Na xantii jsem žádné svody nenašel. Přemýšlel jsem jestli by tam šli svody z xsary 1.8i.Co jsem koukal na fotky motorů tak motory vypadají na chlup stejně.Nevíte někdo náhodou jak to je jestli tam tyhle svody pujdou?????Díky za rady |
Uvědom si co píšeš a jak to píšeš. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
luk.zah
Založen: 6.2.2008 Příspěvky: 93
|
Zaslal: po prosinec 07, 2009 9:25 pm Předmět: |
|
|
Boykote1:
1) nenapadám tě, akorát ti říkám, že to co tu píšeš je technicky nemožné a taky ti říkám, že si protiřečíš
2) pokud si myslíš, že 20 koní není žádný rozdíl, tak ti bohužel mohu jen doporučit, abys si zjistil jaká reálná síla je 1 kůò
3) peugeot 406 je TÌŽŠÍ než xantia, a to skoro o 200 kg (mám ho taky) - mrkni bráchovi do techničáku
4) znám spoustu ´´skvělejch´´ servisáků, který se hrabali v autech, když já ještě tahal kačera a musím říct, že jich nynější práce stojí za ho.no
a na závěr 5) Psali tu i kluci, co maj 3.0i. Mrkni na jejich reakce. Proboha vždy ty tvrdíš, že bys jim dal s 1.8i (ne přímo, ale s parametry, které udáváš) a tomu pžeci sám ani věřit nemůžeš. _________________ Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
|
|
Návrat nahoru |
|
|
jaXmi
Založen: 27.11.2009 Příspěvky: 8 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: po prosinec 07, 2009 11:06 pm Předmět: |
|
|
Jo, a jen tak mimochodem to chce neverit vsemu co je na netu:-D na tom katalogu automobilu maji zrychleni 9,9 pomalu u vsech xantii _________________ Citroën Xantia Berline, 1,8 16V, rok 96. |
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: út prosinec 08, 2009 9:57 pm Předmět: |
|
|
tak sry zrychleni a maximalka se prej dá nasimulovat softwarove pricist hodnoty odporu vzduchu a dopocitat ale i tak ty hodnoty jsou zcestný _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: st prosinec 09, 2009 12:25 pm Předmět: |
|
|
Osobně si nejvíc vychutnávám pohodlí xantie,ale dosti často jezdím i ostře a rychle.Bojkota nemá cenu přesvědčovat,škoda úderu do klávesnice.
Leda přesvědčit jej v praxi,bojkot odkud teda vlastně jsi? _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|