Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

HDI tlak paliva

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Míla



Založen: 7.10.2008
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: po listopad 23, 2009 11:46 am    Předmět: HDI tlak paliva Citovat

Odešel mi tlakový ventilek v pal. filtru a nedá se koupit pouze celý filtrbox.
Chci koupit regulátor tlaku paliva , ale nevím na jaký tlak. Netušite někdo
prosím při jakém tlaku vypíná tlakový spinač paliva ?
Děkuji Míla
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: po listopad 23, 2009 1:28 pm    Předmět: Citovat

Netušíme, ale přímo víme, je to 2,5barů (Circuit pressure:ð 2,5 bar.), čili tlak pro přepouštění je >2,5 bar.

Jak Ti odešel regulátor, je tam jen pružinka s kuličkou, si tam něco ulomil? Jinak nechápu co Ti v tom mohlo odejít. Popiš blíž co se Ti tam posr...

Jinak proč to chceš řešit regulátorem tlaku paliva, zbytečnej bazmek na vracečce bych řek, taky co ta sranda stojí, není lepší koupit novej filtrbox?? Popřípadě koupit jetej z vraku nějakýho?
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Míla



Založen: 7.10.2008
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: po listopad 23, 2009 3:43 pm    Předmět: Citovat

Odešel tak že propouští, takže při zapnutí klíčku a na volnoběh stále běží čerpadlo nebo vypne ale až za dlouho. Taky to vydává nepříjemný zvuk, ale ten vem čert. Děkuji za odpověď 2,5 baru je tlak čerpadla, to vím, ale já myslel že čidlo vypíná dřív, jinak by to čerpadlo neutlačilo a běželo stále .Nový filtrbox stojí cca 2 800 a na vrakáči nemají.
Díky Míla
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lewkins



Založen: 7.12.2006
Příspěvky: 390
Bydliště: Teplice

PříspěvekZaslal: po listopad 23, 2009 5:00 pm    Předmět: Citovat

To, ze podavaci cerpadlo bezi neustale, je v poradku.
Po zapnuti zapalovani, pred startem, se cerpadlo rozebehne asi na 5vterin. Pak vypne a spusti se az po nastartovani(a bezi porad). Ventilek prepousti neustale. Tlak paliva za podavacim cerpadlem neni meren zadnym cidlem a tudiz ho ani nic nevypina.
To ze ventilek vydava neprijemny zvuk, to je spatne, ale na funkcnost by to nemelo mit vliv. Projdi forum. Resilo se to tady.

Jinak ja ten filtrbox mam. Jedinej problem je s ulomenou trubickou vracecky(sehnal jsem si celej box a ten puvodni mi zustal). Ventilek je v poradku a zadny zvuky mi nevyluzoval.

Odkud jsi?
Za 300,- + postovny je to cely tvoje...jestli mas zajem.
_________________
Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: po listopad 23, 2009 5:33 pm    Předmět: Citovat

Jak píše Lewkins, vracečkou jde stále nafta. Čerpadlo musí běžet stále, to už taky psal Lewkins, jen to, že vypne při startu cca po 5 vteřinách, tak nevypne proto, že by se systém natlakoval a nějaké čidlo ho odpojilo, ale proto, že ho rozepne vícefunkční relé, tak je to v ECU nastaveno.

Nepříjemný zvuk, tzv prdění se tu řešilo několikrát, někdy pomůže vytáhnout pročistit WDčkem nebo něčím podobným a vrátit zpět.

A 2,5 barů nedává čerpadlo, nevím kde jsi na tom byl. Podávací čerpadlo v nádrži dává 1,5barů!!! 2,5Barů je tlak okruhu na vracečce, jak jsem psal výš.

Nový filtrbox stojí tolik jen v citroenu, pokud Ti nestačí nabídka od Lewkinse, vím kde koupit za tisíc korun novej filtrbox plus poštovný čili na dobírku do 1200,-Kč

Øešili jsme tady....

http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?t=920&highlight=

nebo tady

http://www.citroeny.cz/forumxxx/viewtopic.php?t=10182&highlight=
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Míla



Založen: 7.10.2008
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: út listopad 24, 2009 10:21 am    Předmět: Citovat

Děkuuji za rady nabízený filrbox rád koupí . Jenom pro zajimavost ještě napíšu informace které jsem zjistil. Tlak čerpadla podle autodat je 2,5 bar
Tlak po čištění má být 1,25 bar . Zde je adresa kde najdete většinu dat o hdi
http://www.christiantena.pwp.blueyonder.co.uk/motor/peugeot/hdi/b1bbm2k3.htm
našel to kamarád. Mě totiž běží čerpadlo pořád po zapnutí klíčku protože ventilek je stále otevřený a tlak v soustavě není požadovaný takže tlakový spinač nevypne čerpadlo. Hledal jsem v několika programech včetně diag které mám a vím že včetně čidel teploty paliva a dalších je tam i senzor tlaku .
Díky Míla
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: út listopad 24, 2009 2:18 pm    Předmět: Citovat

Ahoj Mílo,

to co píšou autodata, je krásné, ale když se podíváš na první řádek, tak zjistíš že to není pro Xantii HDI, ale pro Peugeot 806 HDI!! Nezměòovat jednotlivé modely aut, někdy je to stejné, někdy ne.Xantie má tlak podávacího čerpadla 1,5bar (150kPa), tuto informaci jsem ověřoval přímo v Boschi než jsem jel pro náhradní čerpadla MTM do Polska. Podávací čerpadla pro 806HDI dávají opravdu tlak 2,5barů jak píšeš (stačí juknout do katalogu třeba elitu), co vím tak pro 306HDI zas dávají tlak 3,2bar (VDO SIemens) a pak tu máme ještě P406 HDI a tam jsou dva systémy buď VDO Siemens který dává taktéž 3,2bar nebo Bosch kterej dává 1,5bar a je to stejné čerpadlo jako máme mi v Xantii, pouze je jiná odporová dráha na jezdci plováku........

Když už jsi dal link na ty stránky, jsou dobré a v ledasčem mi pomohly, tak koukni hned na další stránku fuel supply na bod 4.1.2, kde máš i u toho filtrboxu (regulátoru nízkého tlaku) psán tlak okruhu 2,5 bar.

The low pressure regulator controls the pressure of the fuel in the low pressure circuit.

Circuit pressure:ð 2,5 bar.

http://www.christiantena.pwp.blueyonder.co.uk/motor/peugeot/hdi/hdioperation/fuelsupply.html

Znovu opakuji, že čerpadlo v nádrži běžet pořád má po nastartování, před startem jen cca 5 vteřin, to není hlídáno žádným tlakovým čidlem, ale je tak naprogramována ECU a je spínáno přes vícefunkční relé, můžu Ti poslat i elektro schéma zapojení pokud stále nevěříš a uvidíš že opravdu to žádné tlakové čidlo neovlivòuje. Snímač tlaku je až na rampě comon rail systému, kde je i čidlo teploty paliva, jinak to čidlo tlaku na rampě dává informaci ECU a ta zas regulátoru vysokého tlaku na CR čerpadle a tím reguluje tlak na rampě. To jen tak meziřečí, pač ten regulátor tlaku na CR pumpě je častá závada HDI.
Smile

Jestli myslíš ten filtrbox jak jsem psal já za těch 1200,-Kč pošli mi PM, napíšu Ti co a jak. Wink
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Míla



Založen: 7.10.2008
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: čt listopad 26, 2009 11:46 am    Předmět: Citovat

Ještě jednou děkuji za rady . Tože čerpadlo běží po nastartování stále vím, já řešil to, že nevypíná po zapnutí klíčku a to v tom případě když se ozve z fitrboxu pišění. Pokud je ticho vypne i čerpadlo. Děkuji za nabídku schemata mám autodata a automotive wrksshop a tam je většina schemat a ttd na xantie.
Ještě zkusím diagnostiku co mi napíše .
Díky M
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: čt listopad 26, 2009 11:53 am    Předmět: Citovat

Pokud Ti běží stále a nezastaví po pár vteřinách v poloze kdy se rožnou kontrolky, tak je něco špatně bud ve vícefunkčním relé nebo pak v ECU. Stačí jít po hadičce od nádrže až do filtrboxu a zjistíš, že jsou tam jen hadičky, nic připomínající nějaký snímač.
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lewkins



Založen: 7.12.2006
Příspěvky: 390
Bydliště: Teplice

PříspěvekZaslal: čt listopad 26, 2009 4:52 pm    Předmět: Citovat

Pokud bezi podavaci pumpa po otoceni klicku neustale, omrknul bych to multifunkcni rele a kabelaz k nemu(je mozny, ze se v tom nekdo vrtal).
Podle schema, ktere mam ja, je ovladani rele(te pulky, ktera dava impulz cerpadlu) na PINu c.7 konektoru rele. Drat do nej vede z ECU motoru z PINu c.87 pres bezpecnostni blokacni spinac, ktery je u prave predni koule hydrauliky. Rele je spinano na kostru. Vystup z rele pro cerpadlo je z PINu c.4.
Jeste mne napada, jestli neodeslo multifunkcni rele a nekdo to nevyresil zapojenim cerpadla primo na napeti spinane spinaci skrinkou...aspon takhle by to napadlo mne(nouzove, na dojeti).
_________________
Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: čt listopad 26, 2009 7:16 pm    Předmět: Citovat

To by mu to někdy nevypínalo, to by běželo opravdu pořád po otočení klíčku.
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)