Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Boykot1
Založen: 31.10.2009 Příspěvky: 11
|
Zaslal: so prosinec 05, 2009 7:13 pm Předmět: |
|
|
Tak za prvé power boxu oblbne jednotku vzduchem připojuje se na teplotní čidlo nasávaného vzduchu.Za druhé každé auto je vybaveno regulátorem paliva už z výroby já ho pouze nahradil sportovním který dává více barů.A za třetí nesundal jsem zrychlení o 5 vteřin ale jenom o 2.3 sekundy seriovka má zrychlení 9.9 viz. katalogautomobilu.cz.
A co se týče tý trhání prd..e.Já jí mám taky pravidelně servisovanou a hodně udržovanou.Takže kdykoliv a kdekoliv si nech zdát. vyhrál sem sní sprinty na pul míle na tuning srazu ve lhotě.A byly tam větší machři |
|
Návrat nahoru |
|
|
luk.zah
Založen: 6.2.2008 Příspěvky: 93
|
Zaslal: so prosinec 05, 2009 9:14 pm Předmět: |
|
|
Sázka
Mám to chápat jako veřejnou výzvu?
Sorry, ale jestli s tím autem máš udělané jen to, co píšeš, tak ty hodnoty, které uvádíš jsou zcestné... 1.8i i s nějakým hypermegaturbo boxem nemá a ani technicky mít nemůže na 1.8i16V.
Něco jiného by bylo, kdybys tam měl jiný motor a nebo třeba sníženou hlavu, výbrusy atd. atd. _________________ Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Boykot1
Založen: 31.10.2009 Příspěvky: 11
|
Zaslal: so prosinec 05, 2009 10:20 pm Předmět: |
|
|
frajere máš nejspíš auto o kterým nic nevíš 1.8i má v základu 90 koní 147 nm zrychlení 9.9 a maximálku 180 1.8 16v má v základu 110 koní 153 nm zrychlení 9.9 a maximálku 190.Takže jestli stim nemáš nic uděláno tak se můžeš jít zahrabat. Jestli chceš závod tak si jdi závodit se seriovkama na ty máš |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: ne prosinec 06, 2009 2:19 am Předmět: |
|
|
A jéééé, tady si někdo vytahuje triko... Správci, zamkněte to, protože mít triko až u kolen je humus.
Boykot1: V tom případě mi tedy řekni, jak bys naplnil válce více vzduchem, když tam jde maximálně nějaká ta setinka navíc nad atmosférický tlak? Tohle bych pochopil u turba, ale ne u atmosféry. A to ještě, kdyby to turbo fakt mělo, tak nějaký PB nemění plnící tlak turba.
Když už, tak to "zblbne" ØJ tím způsobem, že nakecá, že tam jde více vzduchu, než ve skutečnosti a ØJ tím pádem vstříkne více paliva do stejného množství vzduchu. Ale tím si koleduješ o dost silný průser na motoru. _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
Naposledy upravil Majk.Z dne ne prosinec 06, 2009 10:25 am, celkově upraveno 2 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
luk.zah
Založen: 6.2.2008 Příspěvky: 93
|
Zaslal: ne prosinec 06, 2009 8:40 am Předmět: |
|
|
Boykot1 napsal: | frajere máš nejspíš auto o kterým nic nevíš 1.8i má v základu 90 koní 147 nm zrychlení 9.9 a maximálku 180 1.8 16v má v základu 110 koní 153 nm zrychlení 9.9 a maximálku 190.Takže jestli stim nemáš nic uděláno tak se můžeš jít zahrabat. Jestli chceš závod tak si jdi závodit se seriovkama na ty máš |
Majk.Z má pravdu. Tohle téma je fakt už na zamknutí.
Podle toho, co Boykot1 napsal s bohužel domnívám, že to nejsem já, kdo o svém autě nic neví... _________________ Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|