Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: pá listopad 20, 2009 7:17 am Předmět: |
|
|
honzadj napsal: | jak je to s STK a emisemi když je vykuchaný kat.? |
Dyš sou prachy de všecko, ale přituhuje nemile _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: pá listopad 20, 2009 7:20 am Předmět: |
|
|
No dá se předpokladat že valna většina z nás co jezdí 11 let starym autem ma kontakty a emise neřeší. Ja osobne jsem trubku řiznul tesne Ÿa katem a odtamtud jsem vytlouk co se dalo (nejsem magor neničil bych zdravej kat tendle chrastil už byl z časti vypadlej). Zatim to dal neřešime ale v planu bylo jak rozřiznout ve švu a vložit do nej trubku a vrchol vseho by bylo tu trubku navrtat spoustou dirkama ale pochybuju že se k tomu nekdy dokopem. Chip si tam dej bud nadchneš ostatni a nebo si spokojene řeknem že jsme ušetřily holt na nekom se to otestovat musi _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: pá listopad 20, 2009 11:55 am Předmět: |
|
|
Rozhodně nikoho nenavádím k preparaci katu,já ho stejně jako mevi měl totálně rozpadlý,chrastil jak prase,jinak bych to neřešil.Taky mám kat řízlý těsně za katem,kat je vysypaný ven a uvnitř obalu od katu mám vevařenou trubku.Na emisích problém může být,to nikdy zvláště bez katu vědět nemůžeš,mluvím teď o benz.motorech.Klidně to čipni jak píše mevi budem se těšit na výsledek Je to prostě už jen na tobě,víc ti asi nikdo nenapíše. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
wenca084
Založen: 17.11.2009 Příspěvky: 20
|
Zaslal: pá listopad 20, 2009 3:51 pm Předmět: |
|
|
furt se rozmejšlím, |
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: so listopad 21, 2009 10:18 am Předmět: |
|
|
nerozmejšlej se a chipni to nekdo musi bejt prukopnikem _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Máca
Založen: 4.3.2007 Příspěvky: 323 Bydliště: Strakonice
|
Zaslal: so listopad 21, 2009 10:24 am Předmět: |
|
|
čipa nebo dejla si tam kliďo dej ... někdo průkopníkem bejt musí ale než to uděláš tak by to chtělo mít na to autí trochu připravený jako je novej vzduchovej filtr dokonale těsnej vejfuk až po vyústění (to mimochodem pomohlo nejvíce mně ale já ještě dával novej katalyzátor) vědět že máš dobrou lambdu atp. aby po čipnutí byl výsledek více objektivní ... _________________ Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95 |
|
Návrat nahoru |
|
|
wenca084
Založen: 17.11.2009 Příspěvky: 20
|
Zaslal: ne listopad 22, 2009 11:13 am Předmět: |
|
|
Takže je uplně jedno, jestli kat vykuchám zevnitř , nebo kat celí jako kus vyndám a dám, místo něj trubku?? Je to tak?? Bude stejný výsledek??mám na technickou jít za měsíc, takže dám auták trochu do cajku, koupím novej zadní díl výfuku ,protože tento je už ve vnitř rozpadanej, ( dost to vněm chrastí) a vorezlej u trubky.Nebo když už budu kupovat poslední díl novej, tak nemám rovnou koupít nákej ( sportovní nebo tunningovej ,jak říkaj tuneři.) nebo nechat stávající?? Nevím jestli to má nákej vliv na výkon, při změně koncovího tlumiče, a nebo jestli to není jen na kravál, když se nemění celé potrubí se svody na větší průměr.. Po STK , dám pryč ten kat , a nechám to čipnout, když budou peníze po vánocích. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: ne listopad 22, 2009 8:30 pm Předmět: |
|
|
Pokud bys chtěl poznat na autě lehký nárůst výkonu po výměně výfuku, tak bys měl vyměnit celé výfukové potrubí. Jen koncovka toho moc nezmůže, akorát Ti bude hučet v celém autě. Univerzální díly bych nebral, protože to je sázka do loterie.
A rozhodně bych výfuk nekupoval jen kvůli "lepšímu" zvuku, protože to pak není, jak se to říká mezi tuzery "masérský" nebo "hustý", ale k pláči, když slyší to "dunění". Každopádně je k pláči i to, když člověk vidí sériový auto a vzadu mu čumí nějaký sonic nebo DTM koncovka a ještě hůř, když mu to pod autem "visí" nebo se to opírá o neupravený nárazník... Vypadá to teda strašně. _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: ne listopad 22, 2009 8:46 pm Předmět: |
|
|
No vida už to z tebe leze ma vyrezlej vejfuk a chce vyhazovat prachy za chip važ nenejlpsi uprava je dat auto nejřív do cajku a pak neco řešit tu trubku schovej do futralu co je na kat z venku nikdo nic nepozna a mužeš i na technickou ja bych tam tu trubku taky navařil dovnitř jen nebyl cas shanet dostačujici prumer tak jsme to jen kuchly ale casem ji tam beztak navařim pac to ma dunivej plchovej zvuk a kazi to pohodli jizdy.... _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: po listopad 23, 2009 4:54 pm Předmět: |
|
|
Přesně jak píše mevi,jak ohledně tuningu(važ kč a slov a pohledej po netu co to fakt znamená tuning,ne jen kurv.ní auta)tak ohledně trubky v původním obalu katu. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Boykot1
Založen: 31.10.2009 Příspěvky: 11
|
Zaslal: pá prosinec 04, 2009 7:42 pm Předmět: |
|
|
Musím reagovat.Mám 1.8i 8v.Pokud chceš zvyšovat výkon bez trápení a bez snížení životnosti motoru udělej to jako já.dopřej autíčku.Překopej celej výfuk novej sportovní katalyzátor rezonátor a tlumič komplet celej nerezovej výfuk.Co se týče motoru dej kit přímého sání at může motor pěkně dýchat.Chip jsem taky řešil ale než dát 6000kč za možný slibovaný nárůst o mizerných 15 koní.Dal jsem přednost power boxu který mi sliboval 10-35 koní a stál mě 1500kč. Dopřeješ tak autu obohacenou směs o dost vzduchu.Nakonec dej sportovní regulátor tlaku.Směs zase obohatíš o benzín.Tudíž směs je plně obohacena a auto lépe jede.Motor ničím nekurvíš spíš mu uděláš radost.Vycházel jsem z 66kw/90 koní a 147nm krouták a mám změřeno na brzdě 100kw/136 koní a 201 nm krouták. Zrychlení to má kolem 7,6 s a maximálka 234km/h. Tyto hodnoty naměřili profesionálové na brzdě pro měření výkon motoru |
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: pá prosinec 04, 2009 8:27 pm Předmět: |
|
|
Boykot1 napsal: | Zrychlení to má kolem 7,6 s a maximálka 234km/h. Tyto hodnoty naměřili profesionálové na brzdě pro měření výkon motoru |
A teď tu o Karkulce... _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
luk.zah
Založen: 6.2.2008 Příspěvky: 93
|
Zaslal: pá prosinec 04, 2009 8:59 pm Předmět: |
|
|
Boykot1 napsal: | ...a mám změřeno na brzdě 100kw/136 koní a 201 nm krouták. Zrychlení to má kolem 7,6 s a maximálka 234km/h. Tyto hodnoty naměřili profesionálové na brzdě pro měření výkon motoru |
Sorry, ale nevěřím.
Jinak řečeno: Klidně se s Tebou tady před všemi vsadím, že Ti já osobně se svoji nevytuněnou (pouze velice dobře seřízenou, udržovanou a servisovanou) 1.8i 16V natrhnu pr.el
Kdekoli a kydkoli
P.S. Ano. Je to ´´pouze´´ sériová 1.8i 16V Berline z roku 1997 s pouze 112 HP výkonu (měřeno na brzdě před 6-ti měsíci) a maximálkou pouze rovných 220 Km tachometrových (oproti radarům mám rozdíl na 60 km/h mínus 3 km a na 90 km/h mínus 4-5 km/h) _________________ Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: pá prosinec 04, 2009 11:41 pm Předmět: |
|
|
Boykot1: A jak chceš autu dopřát více vzduchu, když to je atmosféra? Pochopil bych to u turba, kde se to tlakuje, ale u atmosféry? Power box Ti šteluje výhradně s palivem a to tak, že "oblbne" řídící jednotku, aby dávala více paliva. Už jen tím dáváš motoru pěkný záhul. Ono vlastně jakékoli zvýšení výkonu ten motor opotřebovává víc, by se Ti životnost nezkrátí o desetitisíce kilometrů, ale třeba jen o tisíce... Záleží jak moc... Motor je na něco stavěn, jsou dělány různé kompromisy, aby to něco vydrželo, Ty tohle zvedáním výkonu rozhážeš a můžeš se těšit. Silentbloky motoru máš ještě původní? _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: so prosinec 05, 2009 10:32 am Předmět: |
|
|
Ale tech 230 mu to klidne muže jet s 1.8 16V pretocime tachac ale 7.6 o tom se mu možná v noci zdálo i když je ten motor lehkej tak neverim ze stahne zrychleni o 5 vteřin. to by z toho musel vyhazet sedačky a sundat dveře. _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
|