Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Cukání po stopadesátéosmé, ale zase trochu jinak
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
esprit



Založen: 16.11.2009
Příspěvky: 134
Bydliště: Olomoucký kraj

PříspěvekZaslal: po listopad 16, 2009 7:51 pm    Předmět: Cukání po stopadesátéosmé, ale zase trochu jinak Citovat

Ahoj, koupil jsem si pred 14cti dny Xantii. No hned jak jsem zaradil a popojel par metru jsem vedel, ze bude moje, protoze za tyhle prachy lepsi pohodlicko si clovek nemuze prat.

No ale ted o co jde. Je to 1,6i na LPG. No kupoval jsem ji s tim, ze na benzinovy okruh spatne tahne. To je tema, ktere je tu stokrat, ale jednomu zlobi LPG a na benzin jede. druhymu pri zahratym motoru, tretimu pri studenymu atd.

Tak u me LPG slapal dobre. Jednoduse jsem v tech rannich mrazikach nastartoval mirne ztezka na benzin a po zahrati prepl na plyn a trada. Kdybych chtel jet hned na benal- skubani- proste nespaluje. Na volnobeh ale ok. No mel jsem proslou nadrz- holandsky system, tak mi ji vyndali a dali italskou nadrz. Najednou xantie jela jaks taks dobre i na benzin. Zadne cukani. Snad jsem mozna ale citil i tak, ze by mela byt zivejsi, ale cukani, zdechani bylo pryc. Jakou jsem mel radost. Jenomze vcera se problem s benzinovym okruhem vratil a dokonce uplne to same ted dela plynovy, ktery uz zdecha klidne i za jizdy na volnobeh. Musim nastartovat nekolikrat az problem zmizi- treba na poctvrte a uz jede. Je to teprve od dnesniho dne, takze pocitam, ze zitra uz taky odjet dojet vubec nemusim. Starty na benzin taky nic moc. Na muj vkus dlouho trva nez chytne- ale na podruhe vzdycky.

Mam zajet za plynakem a rict mu at mi neco zkontroluje? a co?
Mam vymenit svicky? Palivovej filtr? Ten jsem koupil, kdyz to na plyn jelo ale ted vim, ze tudy cesta nepovede. Vzduchac jsem vymenil. A ze to bude svickama, kdyz jeste nedavno na plyn xantak krosil dobre neverim, ale prikoupime. Mam dirku ve vyfuku, ale tohle taky nemuz byt pravda. Jinak jsem mel dirku na hadici- trubce k vzduchovemu filtru, ale myslim, ze jsem to utesnil dobre. Mam moc strach, protoze jak to ctu co nekteri zde vymenili- to jsou nehorazny castky- a stejne porad byli bezradni. Diagnostika za 1500 jak tu ctu neni uplne to pravy orechovy. No popsal jsem svuj problem jask zacal a jak skoncil, treba nekdo znalej v tom uvidi moznou pricinu, kde by mohla byt chybka. Me osobne zarazi, ze na plyn ze zacatku jezdiila OK a na benzin ne. Ted tedy zlobi obe soustavy. A dale, ze na chvili po vymene- repasu nadrze atd, slapala taky dobre. No a ted uz doslapala uplne. Vim ze je tu hodne pribuznych temat, ale kazdej to ma trochu jinak, tak jsem i tak zalozil vlakno.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dude



Založen: 10.1.2009
Příspěvky: 120
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: po listopad 16, 2009 8:35 pm    Předmět: Citovat

Benzin tam mas cerstvej? Me zvodnatel, tak sem dal Velfobin, dotankoval a s cukanim a spatnyma startama je pokoj.
_________________
Xantia Combi - Opera - 2.0 16V LPG, 7/99
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
esprit



Založen: 16.11.2009
Příspěvky: 134
Bydliště: Olomoucký kraj

PříspěvekZaslal: po listopad 16, 2009 8:41 pm    Předmět: Citovat

hmm nemyslim si. Ja nedotankovaval. Kdo vi jak je tam fakt dlouho. Ale proc ten plyn?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mikiamiki



Založen: 16.12.2008
Příspěvky: 28
Bydliště: fulnek

PříspěvekZaslal: út listopad 17, 2009 10:06 am    Předmět: Citovat

ahoj ja mam sice TD ale kamos ma 2.016v na LPG a taky mu to porad blbne zdechalo mu to za jizdy tak jsem se mu koukl na motor a mel rozpadly kryt na vzduchovy filtr(airbox) mel tam sroubovaci ja mam na spony.vzduch mu sel naprimo kolem filtru tak to nemelo spravny podtlak.Po stazeni airboxu mu to prestalo zdechat a vzduch mu proudi pres filtr.Tak me napada jestli nemas jeste nekde dirku nebo prasklou hadici za filtrem po tech letech jsou tvrde jejich tam dost tak nezbyva nez hledat. jinak mu LPG blbne ma tam nejaky zajimavy system kdy ma lpg svou ridici jednotku ze pry se to u nas obcas montovalo.Ma stim problem a nikdo mu to nechce opravit vsichni mu rikaji vymenit cely system za jiny.....tak hledej a snad najdes jen dirku Wink
_________________
Xantia berline 1.9 TD r.v94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Torek



Založen: 6.12.2006
Příspěvky: 241
Bydliště: Semily

PříspěvekZaslal: út listopad 17, 2009 12:55 pm    Předmět: Citovat

Ahoj ,to nemá cenu tady více rozebírat,projdi si všechno co je zde napsáno o LPG a potom zjistíš ,že to nejní nijak jednoduchý,ale přijdeš na princip fungování LPG ,podle toho jakej máš systém.Je toho na foru napsáno tolik ,že by stoho byla obsáhlá kniha.Tak ještě jednou hledej hledej.Torek
_________________
Xantia X1,1.8i 8v,rv 1994,typ motoru LFZ,zelená metla,litá kola 14" Borbet,LPG Tartarini,prostě je moje láska.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: út listopad 17, 2009 2:53 pm    Předmět: Citovat

Myslím,že ti tu nikdo nepomůže,není to tak jednoduché,nenapsal jsi ani přesnou značku-typ plynu.Pokud ti blbnou oba okruhy a obzvláště to začlo benzínovým,mohla by se ti hádat jednotka LPG s benzínovou anebo taky ne ...Jednoznačně bych vyměnil svíce,kor když jsi auto koupil a nevíš ani co tam je.Dal bych tam Eqyemy přesně ty co tam mají být!Odzkoušeno jsou bezproblémové i na LPG,koupíš tu od Boba.Musíš vyloučit od začátku i takové banální věci jako svíce filtry-benzínové i plynové,něčím se začít prostě musí a stejně by jsi to měl vyměnit.Pak bádej dál,buď tu ve foru či v rubrice dobré servisy atd..
Stejně by to měl moderátor připojit tam kam to patří a ty jsi neměl hlavně začínat nové téma!!!
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Torek



Založen: 6.12.2006
Příspěvky: 241
Bydliště: Semily

PříspěvekZaslal: út listopad 17, 2009 4:15 pm    Předmět: Citovat

To je všechno nanic,to dělají na 90 procent jednotky BE+LPG záleží co má za systém ,jestli podtlak se krokáčem nebo sekvenci,takle je těžko něco radit ,vím o čem mluvím tyto potíže jsem si už prošel,najdi si moje dotazy a odpovědi,jak jsem řekl potom dudeš moudřejší.ale v tomto vláknu je to zbytečné znovu rozpitvávat.Taky jsem měl holandana a ohromný potíže.Torek..Hledej ,hledej,hledej
_________________
Xantia X1,1.8i 8v,rv 1994,typ motoru LFZ,zelená metla,litá kola 14" Borbet,LPG Tartarini,prostě je moje láska.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: út listopad 17, 2009 6:13 pm    Předmět: Citovat

Torku,není to na nic,že jsi ty měl takové problémy s plynem,neznamená to,že durhý bude mít stejné,každopádně nezlob se na mě,ale vyměnit svíce po koupi auta včetně zmíněných filtrů(benz.+ plynové a vřazení dodatečného filtru na plyn) je samozřejmost a každý tím při problémech začne.
Mě blbla např.časem čím dál víc na hol.LPG vstřikovací jednotka plynu-taková to černá krabička,dávala moc bohatou směs,bylo opotřebené těsnění na výstupu z ní.Až jsem našel opravdu odborníka plynaře na holanďany přišel na to a opravil,je to ale drbačka to těsnění a vyladit pak vstřik.jednotku na správnou směs.
To jen příklad,že ne vždy to musí být závada pořád ta a samá jako na tvém autě,nic ve zlém.I když jeho hrubý popis problému tímto směrem ukazuje,zatím na autě neudělal základní údržu po koupi...tak co řešit,tj jako začít od konce.
Mimochodem,nevyplatilo by se zřízení sekce v poradně čistě pro plynaře?Je jich tu dost a neotravovali a nezanášeli by svými problémy sekci běžných pohonů-paliv xantií.
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Torek



Založen: 6.12.2006
Příspěvky: 241
Bydliště: Semily

PříspěvekZaslal: út listopad 17, 2009 6:26 pm    Předmět: Citovat

Ahoj Símo máš ůplnou pravdu ,takhle jsem to nemyslel asi jsem to dost blbě napsal,měl jsem na mysli tak celkově jinak.Souhlasím ,že by se měla udělat sekce jen pro LPG bylo by to vše pěkně pohromadě a přehledné.Torek
_________________
Xantia X1,1.8i 8v,rv 1994,typ motoru LFZ,zelená metla,litá kola 14" Borbet,LPG Tartarini,prostě je moje láska.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Dude



Založen: 10.1.2009
Příspěvky: 120
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: út listopad 17, 2009 7:31 pm    Předmět: Citovat

Ještě zkus odpojit baterku třeba přes noc a pak to projet jen benzin od normal jízdy po plnej knedl, jestli fakt nemáš nějak rozhozenou ØJ.
_________________
Xantia Combi - Opera - 2.0 16V LPG, 7/99
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
esprit



Založen: 16.11.2009
Příspěvky: 134
Bydliště: Olomoucký kraj

PříspěvekZaslal: pá listopad 20, 2009 8:10 pm    Předmět: Citovat

Tak dva dny jezdim ted na benzin a v pohode, plyn naopak zdecha. Kdyz jsem auto kupoval, bylo to naopak.
Nemuzete mi prosim doporucit firmu zabivajici se opravami LPG v olomouckem kraji?
Jinak neni mozny, ze mi neco rozhasil mechanik, kdyz menil proslou nadrz za novou? Navic jsem mel holandskej system a nejak to prekopal na italskej. Nevim mozna kecam blbosti. Proste ted ma italskou nadrz a uz mi nesviti diody stavu LPG, na coz jsem byl upozornen. Mam takove podezreni. Jestli bych tam nemel zajet a rict at to zkontroluji. Jinak kdyz jim reknu at mi udelaji udrzbu, co se ma vsechno menit, cistit atd at jsem na ne trosku pripravenej. A dik za predchozi rady.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: so listopad 21, 2009 3:15 pm    Předmět: Citovat

Tady je odkaz na fakt znalého servisáka přes LPG,navíc se super vyzná i v holandských ne tedy tolik u nás běžných LPG:
http://lpgauto.cz/
Je to ale trochu z ruky,ne moc,je to na tobě,mě pomohl,nikdo si nevěděl tehdy rady a nejen mě..
Že ti nejde palivoměr,tj po výměně za novou nádrž italskou normální.Jednak se tam dává ital protože je levnější než holanďan a příčina všeho je,že italské i jiné typy nových neholandských nádrží snímají obsah nádrže pod jiným úhlem,tedy ti to přestane fachat.Dalo by se to zachovat,ale musel by se vyměnit snímáč hladiny,což je investice asi 1500 a už by to ale padalo na palivoměru rychleji,ale nějaká orientace by tam určitě byla.To ti asi před výměnou nenabídli a schválně se jich zeptej zda to ví vůbec.
Nevím co by se dalo posrat při výměně nádrže,to by museli být fakt už umělci,to snad ne nevím no.
Jo a preventivní údržba plynu není skoro žádná-maximálně vyměnit hlavní origo filtr-to malinké síto a taky co cca 20 000 vyměnit filtr přídavný,pokud ho tam máš.Pokud ne vřele doporučuji!!!Skrz zachytávání nečistot a postupného samopročištění vstřikovačů LPG.Je to filtr v takovém větším kulatém nerez obalu.Musí to znát každý servisák dnes,kdysi se to nedávalo dnes už běžně.Samotné filtry stojí cca kus 100kč(nevím už přesně)a vyměníš si i sám,když tak servis,je to hned.
Jinak krom membrán,které se vyměnují až odejdou,což je fakt obrovský interval v km,se nic na LPG nedělá.
Mimochodem kolik tě vyšla výměna nádrže?Taky mě to čeká.
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
esprit



Založen: 16.11.2009
Příspěvky: 134
Bydliště: Olomoucký kraj

PříspěvekZaslal: út listopad 24, 2009 6:40 pm    Předmět: Citovat

diky za dobrou odpoved. Tyhle stranky znam a jenom si mi potvrdil, ze je to dobrej napad tam zajet a udelat poradek s autem. No vymena 4 litry s tim, ze platnost do roku 2015. Menil jsem to v Pavlovicich u Prerova. Firma Manek. Nabizeji starsi nadrze s tim, ze za kazdy rok platnosti petikilo plus prace 1500. Takze kdo chce usetrit muze zaplatit od 2000. ale je to blbost, protoze pristi rok zase to same a zase platit praci. Tak jsem rovnou vyfasl ctverku a mam na dobu co ji budu vlastnit pokoj. Pak koupim xantii znova, ale posledni radu, protoze me image a pohodli toho auta maximalne vyhovuje.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
esprit



Založen: 16.11.2009
Příspěvky: 134
Bydliště: Olomoucký kraj

PříspěvekZaslal: st prosinec 16, 2009 7:05 am    Předmět: Citovat

Vsechno ted slape jak ma. Jen u plynu to semo tamo cukne, kdyz jsem pod 2000 otacek, takze po meste opatrne s plynem. Proste nemuzu to moc roztahovat od spodu, ale nejak mi to nevadi. Nedela to uz moc casto. Spis starty, kdyz dojedu na LPG. Po nejakym kratkym nakupu se vratim, prepnu na benzin, tak nastartuju na podruhe az na potreti, nez to asi ten zbylej plyn vyzene nebo co. Jenze nekdy popojizdite a zastavujete po par kilometrech pul dne, takze furt drtit starter me dost vytaci. Zkousel jsem, kdyz vim ze dojizdim prepnout na benzin, ale uplne se to neeliminuje, jako kdyz bych jel na benzin celou dobu. To jinak startuje hned. Ale uz ty mouchy pomalu ale jiste vychytavam.
_________________
1.6i LPG Holanďan, v provozu od 1998, LPG 8,9/100
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: st prosinec 16, 2009 5:54 pm    Předmět: Citovat

Na LPG se obecně traduje,že to někdy startovává hůře.Ale zřejmě vše má své příčiny.Mě to za studena,při předchozím dojetí na plyn startovalo na více otočení oproti prvnímu brnknutí na benzin.Takhle jsem jezdil 5 let,každý krčil rameny se slovy je to plyn,což beru.
Ale po nevyhnutelné repasi startéru startuje i na plyn na drc naprosto shodně jako na benzin!Takže jsem zabil dvě mouchy jednou ranou a docela mě to potěšilo.Má to prostě větší sílu a rychleji to otočí motorem,čili nepoznám zda startuju na plyn či na benzin.(Přitom startér chodil před repasí bezproblémově).Kolega takhle po létech tápání a výměně nějakých dílů vyřešil špatné teplé starty u nafáka-peugeota.Po repasi startéru to chodí na drc,čili se vyhl nákladným opravám,včetně repase a nastavení naftového čerpadla..V jeho případě to už ale byla tragédie,nemohl třeba na STK natočit uvnitř auto a odjet Laughing
Netvrdím a hned děláš startér a že v tvém případě to pomůže,jen popisuji další zkušenost.
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)