Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jirikB
Založen: 23.2.2009 Příspěvky: 3
|
Zaslal: po únor 23, 2009 10:12 pm Předmět: Tuhé řízení |
|
|
Zdravím všechny! Mám dotaz. Chci si pořídit Xantii a jedna, o kterou mám zájem, má problém s tuhostí řízení. Hydro funguje, zdá se, normálně, ale volantem jde točit velmi těžko. Také brzdy celkem fungují, tak nevím. Nemám s tím zkušenosti. S vozem jsem ujel cca 1km, což není mnoho, a volant šel pořád příliš těžko. Auto stálo v bazaru asi od vánoc, takže v těch velkých mrazech docela dlouho. Poradí mi prosím někdo, zda je tato závada vážná a na kolik je taková oprava nákladná? Nečekám přesnou diagnózu, ale nějaké možnosti. Moc vám všem děkuji. |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: út únor 24, 2009 7:12 am Předmět: |
|
|
Kloub řízení, servo, čerpadlo. To jsou Tvé možnosti. Kloub někdy pomůže vystříkat a pomůže to. To ostatní pokud by bylo špatné je na repas, ani jedno z toho není nic strašnýho. Pokud by jsi to chtěl trvej na slevě a nejlíp si vem sebou někoho, kdo hydře rozumí. Napiš odkud jsi, třeba Ti někdo odsud nabídne svou pomoc a koukne na to s Tebou. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
bog-fran
Založen: 8.5.2007 Příspěvky: 184 Bydliště: Most
|
Zaslal: st únor 25, 2009 7:49 am Předmět: |
|
|
Když už jsme u toho, mě se občas stane, když opravdu mrzne, že hned po ránu po vyjetí, mi na chvilku posilovač vypadne, po pár metrech je to dobrý. Už mi to dělalo loòskou zimu, pak když bylo teplo dobrý, letošní zimu zase asi dvakrát... _________________ r.v.95 1,9TD - už sešrotovaná |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dude
Založen: 10.1.2009 Příspěvky: 120 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: st únor 25, 2009 9:09 am Předmět: |
|
|
Jako Xantiak. Jestli ta hydraulika šlape dobře, tak bych i věřil tomu kloubu, že v zimě bez pohybu reznul....
Bog-fran: Jak máš starou LHM? Napadá mi možná "vodnatost" a následné zmrznutí... _________________ Xantia Combi - Opera - 2.0 16V LPG, 7/99 |
|
Návrat nahoru |
|
|
bog-fran
Založen: 8.5.2007 Příspěvky: 184 Bydliště: Most
|
Zaslal: st únor 25, 2009 12:02 pm Předmět: |
|
|
Dude napsal: | ...Jak máš starou LHM?... |
Necelý dva roky, letos chystám další, i z průplachem. Tak uvidim... _________________ r.v.95 1,9TD - už sešrotovaná |
|
Návrat nahoru |
|
|
jirikB
Založen: 23.2.2009 Příspěvky: 3
|
Zaslal: st únor 25, 2009 10:07 pm Předmět: |
|
|
Děkuji všem za připomínky. Rozhoduji se, zda tento vůz koupit. Pořád mám obavu, jestli koupí francouze neudělám chybu. ale auto se mi moc líbí. Přeji všem hezký dne, nebo co právě je... |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: čt únor 26, 2009 8:21 am Předmět: |
|
|
Nech sa rozhodneš akoko¾vek pri Xantiách určite platí za málo peòazí vela muziky!!! _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Malda
Založen: 26.8.2007 Příspěvky: 35 Bydliště: Přerov
|
Zaslal: čt únor 26, 2009 7:57 pm Předmět: tuhé řízení |
|
|
Na 99% zatuhlý kloubek řízení,dělalo mi to tosamé. Stačilo vystříkat WDéčkem a od té doby gut,ale být tebou tak bazaristu tlačím s ceny,ví o tom prd.Dobře pořiď! _________________ XII 99 HDI 80kw Break |
|
Návrat nahoru |
|
|
hombok
Založen: 16.8.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: U Olomouce
|
Zaslal: pá únor 27, 2009 4:56 pm Předmět: |
|
|
Taky bych řekl křížový kloub. dělalo mi to taky jen občas a jen v zimě, tak jsem to vykuchal, prostříkal uvolòovačem na rez, a upnuté do svěráku to rozhýbával, protože v rukách to nešlo. Měl jsem to teda hodně, při tom kvedlání ve svěráku se z toho až kouřilo, jak se nažhavil, ale po chvilce to šlo úplně volně dvěma prsty, tak na to šlo pořádně vazelíny a zpátky do auta. Od té doby svatý pokoj. _________________ X1 2.0i VSX 94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: pá únor 27, 2009 6:16 pm Předmět: |
|
|
Nejspíš to bude ten kloub (tyč řízení). Měl jsem to taky prostříkané WD-čkem ale pomohlo to jen asi tak na měsíc. Po výměně super. Dal jsem tam starší s perfektní hybností. S tou původní se v ruce vůbec nedalo hýbat... _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: pá únor 27, 2009 6:44 pm Předmět: |
|
|
Taky hodně záleží jestli to není jsště starý model s tzv. kostkou tlaku.
Proto je tady taky to doporučení:
Doporučení č. 1 - doplòte si do profilu bydliště, aspoò město nebo oblast. Zamezíte tím zbytečným otázkám typu "odkud jsi?", když se vám někdo snaží pomoci např. s nejbližším servisem.
Doporučení č. 2 - dejte si do podpisu typ auta, aspoò rok výroby, motorizaci, typ karoserie (Berline/Break). A taky dost důležité je výbava, např. klimatizace, ABS, atd. Zamezíte tím zbytečným otázkám typu "jaké máš auto?" nebo "co máš za motor?" _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
lucky.kluk
Založen: 14.1.2009 Příspěvky: 7
|
Zaslal: st březen 11, 2009 6:15 pm Předmět: Tuhé řízení |
|
|
Opět prosím místní odborníky o radu na další problémy s mojí V6 xantii II, 99, automat,. Protože se mi nezdály ( a pořád nezdají...) jízdní vlastnosti a zejména pak pérování, nechal jsem v rámci údržby dofouknout všech 8 koulí, jelikož mi teklo LHM čerpadlo tak i to jsem po šílených útrapách s demontáží a následnou montáží komplet přetěsnil (u V6 je ke všemu výborný přístup....), tak jsem po ujetí cca 250 km zjistil, že mi, kromě častějšího blbnutí zadního korektoru (když stojím na světlech na brzdě tak si pružiny na korektoru zavržou a auto si poskočí nahoru nebo dolů...)začíná zejména při pomalé jízdě ve měste přituhávat řízení...otočím jednou volantem lehce a při dalším pootočení to tuhne...Je to pocit jako bych jel na prázdné gumě by na ni nejedu...Před tím to nikdy nedělalo...Čerpadlo se zdá fungovat správně...kontrolky rychle zhasnou, auto se poměrně rychle zvedá i padá jak do servisních poloh, tak i když zatížím kufr atd......Je možné, že když se teď často měnila poloha a drbalo se i s tím čerpadlem, že se uvolnil někde nějaký bordel a něco se přicpává...? LHM i sítka chci vyměnit teď o víkendu, kouknu se i na ten kloubek řízení jak se zde probíral, ale už teď s toho mám hrůzu, co se na mě zase vyvalí za další závadu...sere se to pěkně, to se musí nechat a to má to auto najeto 160 tis...Omlouvám se předem za předlouhý příspěvek a uvítám jakékoliv názory kde hledat zakopaného psa...Díky Luckykluk |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hellboy
Založen: 24.11.2008 Příspěvky: 9 Bydliště: Ústí n/L
|
Zaslal: st březen 11, 2009 7:29 pm Předmět: |
|
|
(X2 break 1.8 16V 1999) já ti asi nepomůžu,nýbrž mám stejný problém....
budu rád,když někdo poradí... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Falář
Založen: 14.2.2009 Příspěvky: 51 Bydliště: Doubrava
|
Zaslal: ne červenec 12, 2009 11:39 am Předmět: |
|
|
Po ročním celkem bezproblémovém ježdění s mojí XII Berline 1,8 16V r.v. 1999 se mi začaly projevovat obdobné problémy, jako tady píše lucky.kluk a zřejmě i Hellboy. V určitý moment tuhne řízení, děje se tak nepravidelně, ale dost často. To tuhnutí se projevuje vždy jen v cca 2/3 rejdu. Při mírném zatočení a při překonání tuhého místa do plného rejdu to jde dobře. Dále kola se z rejdu nevrací zpět do úplně rovné polohy, v závěru "návratu" jim musím pomoci volantem. Dle toho, co jsem zde našel může jít o tři problémy: kloub řízení, servo a čerpadlo LHM. Poradíte někdo čím začít, nebo vhodný servis v oblasti Liberec - Mladá Boleslav? |
|
Návrat nahoru |
|
|
hombok
Založen: 16.8.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: U Olomouce
|
Zaslal: ne červenec 12, 2009 12:24 pm Předmět: |
|
|
Začni tím kloubem, je to nejjednodušší a nic tím nezkazíš. _________________ X1 2.0i VSX 94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|