Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

málo vzduchu z ventilátoru
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jirkka



Založen: 29.11.2007
Příspěvky: 135
Bydliště: Brandýs nad Orlicí

PříspěvekZaslal: po květen 05, 2008 6:04 am    Předmět: málo vzduchu z ventilátoru Citovat

ahoj ve spolek,
zdá se mi že ventilátor dává málo vzduchu, filtr je nový, regulace množství funguje.
Je normalní že na vnitřní okruh fouká víc vzduchu než když saje z venku? (ta mřížka u stěračů je čistá) Question
_________________
xantia 1,9td 12/94 hydroactiv
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pucholt



Založen: 26.5.2007
Příspěvky: 268
Bydliště: Kopřivnice

PříspěvekZaslal: po květen 05, 2008 8:19 am    Předmět: Citovat

Zkus se podívat jestli vstupu vzduchu nebrání spadané listí před nasávacím otvorem. Ten najdeš na straně spolujezdce pod tou černou plastovou mřížkou za přepážkou motoru. Otvor pro vstup vzduchu do kabiny je krytý takovým drátěným sítkem. Jestli máš auto s klimou, zkus přeměřit tranzistory co řídí regulaci otáček (jsou u motorku). Popřípadě zkus motorek jak se otáčí, může mít suché ložiska, nebo zasviněný - prach listí atd.
_________________
Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: po květen 05, 2008 8:39 am    Předmět: Citovat

ééé nejede ventilátor na vnitřní okruh na plno?
Mno mě se to taky zdá, že to de míò (dyš je teplo, jako že to málo chladí, lae zas možná lepčí, než dyby mi lítaly kostky ledu z ventilace), lae nejspíš musím doplnit klimu (eště čekám, až se vypylujou kytky a stromy a dám i novej pylák, i dyš ten je starej rok) a taky zkusit čidlo teploty v kabině (i dyš to bude asi cajk, páč ráno dyš je kosa, ventilátor točí rychlejc a nic se mi nemlží), estli se točí vrtulka.
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jirkka



Založen: 29.11.2007
Příspěvky: 135
Bydliště: Brandýs nad Orlicí

PříspěvekZaslal: po květen 05, 2008 8:51 am    Předmět: Citovat

žádný bordel u té mřížky není, když dám ventilátor na plno, tak vnitřní okruh funí víc Evil or Very Mad
jak je řešená ta klapka na na přepínání mezi vnitřkem a venkem Question
není možné aby ta klapka co pouští vzduch z venku zůstala přivřená Question
_________________
xantia 1,9td 12/94 hydroactiv
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lightDJ



Založen: 14.1.2008
Příspěvky: 164
Bydliště: Plzeň (beer city)

PříspěvekZaslal: po květen 05, 2008 9:30 am    Předmět: Citovat

Hosi zdravim uz mam net v novym byte,ale k veci...
Pustim vetrak naplno,na teplo a z venku (klimu nemam) a nak fouka,regulace jde. Kdyz prepnu na studeno fouka vic a kdyz prepnu na cirkulaci zevnitr fouka jeste vic. A nejde mi poradne to,no,prepinani odkud to ma foukat,takze kdyz se mi zacne mlzit sklo,musim prepnout na sklo a pozavirat klapky v palubce aby mi to opravdu slo jen na sklo a na nohy to nefouka skoro vubec... A jeste mi nekde utika LHM,zas jsem doleval... To jsem zvedavej kdy to dam konecne dohromady... Shocked Laughing
_________________
vrak,cervenej,polorozpadlej 1,8 8V r.96
http://www.v-lighting.ic.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
pucholt



Založen: 26.5.2007
Příspěvky: 268
Bydliště: Kopřivnice

PříspěvekZaslal: po květen 05, 2008 10:47 am    Předmět: Citovat

Pro jirkka - Jsou tam 2 klapy ovládané jedním bowdenem. Mechanismus je vyřešen páčkou která ma po každé straně po jedné řadě zubů kterými se jedna klapa otevírá a druhá zároveò zavírá (otvory jsou pod uhlem 90 stupòů, klapy pochodují souměrně).
Pro LightDJ - pohyb všech klap je bowdenem. Je možné že ta klapa pořádně nedovírá, může být poškozeno uchycení bowdenu, obvykle bývá ohlý bowden který klade zvýšený odpor. Posuvná páčka na přepínání by pak šla v určitém místě podezřele ztuha. Taky už jsem se setkal s vypadávajícím uchycením bowdenu. Pomohla jeho výměna bowden byl po zásahu nějakého kutila několikrát ohlý, a to kladlo moc silný odpor na plastové držáčky uchycení.
_________________
Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jirkka



Založen: 29.11.2007
Příspěvky: 135
Bydliště: Brandýs nad Orlicí

PříspěvekZaslal: po květen 05, 2008 11:01 am    Předmět: Citovat

jak je složitý vymontovat celej větrák abych ho mohl vyčistit a máznout ložiska Rolling Eyes
_________________
xantia 1,9td 12/94 hydroactiv
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: po květen 05, 2008 11:23 am    Předmět: Citovat

snad drží na 3 šroubkách, lae najdi si to tady na foru sám Twisted Evil
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlastimiln



Založen: 31.8.2007
Příspěvky: 253
Bydliště: Praha 9 - Černý Most

PříspěvekZaslal: po květen 05, 2008 1:00 pm    Předmět: Citovat

jirkka napsal:
jak je složitý vymontovat celej větrák abych ho mohl vyčistit a máznout ložiska Rolling Eyes


Sundat tapecírunk nad nohama spolujezdce (asi 5 takových těch umělohmotných šroubo-heftů). Pak odšroubovat 3 šrouby (hvězdičky). Sundat konektor (kabely) a JE TO.
Samotný ventilátor je spojen 2 silenbloky. Zapáčit štoubovákem a rozloupnout....
_________________
Xantia Break EXCLUSIVE 2.0 HDi, 109 PS, narozena 09/99, v provozu od 2000


"Jak to má kozy nebo kola, tak s tím budou potíže."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin



Založen: 4.4.2008
Příspěvky: 60
Bydliště: Znojmo

PříspěvekZaslal: po květen 05, 2008 1:06 pm    Předmět: Citovat

čus jirkko.Já jsem taky koupil novej filtr(kvalitní) a pak to foukalo jak ve starý stovce.Tak jsem ho vyměnil za obyč a zas to valí dobře.Nemá cenu dávat do staršího auta kvalitní filtr, protože to už netěsní tak dokonale dveře atd.Taky jsem měl problem z páčkou na přívod vzduchu tak jsem tu krabku z páčkama rozebral bylo tam ohnutý kanko(táhlo) narovnal kleštema jemně promazal i vazelínou a fakčí dál. Very Happy Laughing X2 99
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jack



Založen: 18.12.2007
Příspěvky: 72
Bydliště: Orlová

PříspěvekZaslal: po květen 05, 2008 1:56 pm    Předmět: Citovat

Podívej se dobře,jestli to síto,které je pod plastem,není něčím zalepené.Mě to taky málo foukalo z venku a bylo to tím.Nechtělo se mi ten plast odlepovat tak jsem to vydrhnul nadstaveným zubním kartáčkem.Pokud to bude čisté a stejně to bude málo foukat,tak zkus pootevřít okna,jestli není problém s odvodem vzduchu z kabiny.
_________________
X2 2.0 HDI 80kw break exclusive
ex X1 2.0 8V LPG
Yamaha XJR 1300
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lewkins



Založen: 7.12.2006
Příspěvky: 390
Bydliště: Teplice

PříspěvekZaslal: po květen 05, 2008 6:21 pm    Předmět: Citovat

Vnitrni cirkulace vzduchu ma mensi odpor, proto se zda, ze to fouka vic. Venkovni cirkulace musi pretlacit odpor vzduchu spojeny s odtokem vzduchu z auta ven. Po stranach zavazadloveho prostoru jsou mrizky, pres ktere jde vzduch ven z auta. Problem muze byt i tam...resp. pod tapecirungem, kde jsou vydechy kastli ven.
Napad s otevrenymi okny je velice dobry na vyzkouseni...
_________________
Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pavel56



Založen: 16.2.2007
Příspěvky: 256
Bydliště: Jindřichův Hradec

PříspěvekZaslal: st květen 07, 2008 10:29 am    Předmět: Citovat

martin napsal:
čus jirkko.Já jsem taky koupil novej filtr(kvalitní) a pak to foukalo jak ve starý stovce.Tak jsem ho vyměnil za obyč a zas to valí dobře.Nemá cenu dávat do staršího auta kvalitní filtr, protože to už netěsní tak dokonale dveře atd.Taky jsem měl problem z páčkou na přívod vzduchu tak jsem tu krabku z páčkama rozebral bylo tam ohnutý kanko(táhlo) narovnal kleštema jemně promazal i vazelínou a fakčí dál. Very Happy Laughing X2 99

To je nejaky divny ja ho menil pred tydnem, mel jsem k dispozici Fram a nejakej "obyc" rozdil byl cca 60Kc, vzal jsem drazsi Fram, predtim skuhral motor ventilatoru tak, ze jsem myslel, ze umira. Po vymene to fici jak divy a motor neni ani slyset.
_________________
X1 1.9TD liftback
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: st květen 07, 2008 11:28 am    Předmět: Citovat

lightDJ napsal:
Hosi zdravim uz mam net v novym byte,ale k veci...
Pustim vetrak naplno,na teplo a z venku (klimu nemam) a nak fouka,regulace jde. Kdyz prepnu na studeno fouka vic a kdyz prepnu na cirkulaci zevnitr fouka jeste vic. A nejde mi poradne to,no,prepinani odkud to ma foukat,takze kdyz se mi zacne mlzit sklo,musim prepnout na sklo a pozavirat klapky v palubce aby mi to opravdu slo jen na sklo a na nohy to nefouka skoro vubec... A jeste mi nekde utika LHM,zas jsem doleval... To jsem zvedavej kdy to dam konecne dohromady... Shocked Laughing

Topení nemá klapku která by zavírala ofuky v přístrojové desce, tam je musíš pozavírat jen těmi kolečky přímo na ofucích.
Jinak jak už uvádí kluci, směr vzduchu ovládá jedna páčka se dvěmi lanky a že ti to nejde pod nohy může jedna klapka "nechodit". Ale jesli používáš ofuky v přístrojovce tak pod nohy to bude foukat opravdu minimálně.
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
lightDJ



Založen: 14.1.2008
Příspěvky: 164
Bydliště: Plzeň (beer city)

PříspěvekZaslal: so květen 10, 2008 9:43 pm    Předmět: Citovat

No, Pepíčku, teď mě trápí únik LHM, to jen abych se zapojil do diskuze, ale až se někdy srazíme můžeš mi to opravit Twisted Evil Aktivitě se meze nekladou Wink Cool
_________________
vrak,cervenej,polorozpadlej 1,8 8V r.96
http://www.v-lighting.ic.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)