Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
petr h
Založen: 25.1.2008 Příspěvky: 191 Bydliště: teplice
|
Zaslal: ne listopad 08, 2009 1:43 pm Předmět: HydroaktivIII nebo Métalligue |
|
|
Jsem zastánce hydrauliky v citroenech ale ted mi poradte nebo pokud máte někdo zkušenost s C5 s klasickým podvozkem (pérováním) Metalligue)
Má ještě cenu kupovat C5 když už nebude mít hydrauliku?
Jaký je rozdíl v ceně C5 s hydraulikou a bez.
Jáký je rozdíl v komfortu jízdy s hyd. a bez.
Nebude z toho už jen obyčejné auto jako ty ostatní co nemají hydrauliku?  _________________ xantia rv.93 1.8i \babička\ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: ne listopad 08, 2009 2:10 pm Předmět: |
|
|
Xantia je moje prvé auto s hydraulikou, očarilo ma to a strašne sa mi to pohodlie pozdáva. Po 3-4 rokoch tiež uvažujem nad C5-ou (I generácie- po facelift-e) možno skôr ,ale bez hydractivu určite nebude. Neviem aký je cenový rozdiel medzi dvoma možnosami podvozku ,ale keď si už raz mal hydro myslím ,že si už aj zvyknutý na houpačku a nič horšie nebudeš chcie.  _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sima

Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: ne listopad 08, 2009 3:19 pm Předmět: |
|
|
Nejel jsem v C5 bez hydry,ale co tak říkali xantiáci a jiní hydrozávisláci byli zklamaní,bylo to holt tuhé..
Osobně bych do citroenu bez hydry vůbec nešel,to už bych skrz změnu zkusil radši jinou značku. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
roliva

Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Buchta

Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: ne listopad 08, 2009 10:23 pm Předmět: |
|
|
No já měl 8 let BX, teď 4 roky XA z toho po roce sem nahodil KOMFORTi, abych se BX drobet přiblížil...no doba se mění a už to nikdy nebudou hydrohoupy jako to bejvaly ( DS, CX, XM, BX..... ). No já popojel v C5 I a v C5 III na pérech a i z toho kousku je rozdíl znát, eště mě čeká popojetí C5 III na hydře, tak sem zvědav. Ale dyš C5, tak samo s hydrou....no snad někdo zkušenější nás potěší, že to ještě má cenu.... _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mixa
Založen: 2.3.2008 Příspěvky: 202 Bydliště: Milotice nad Bečvou
|
Zaslal: ne listopad 08, 2009 10:43 pm Předmět: |
|
|
Četl jsem ohledně toho jeden test a údajně v pohodlí skoro žádný rozdíl není. Holt čím novější Citroen, tím tvrdší podvozek, takže i C5 III s hydrou bude v porovnání S Xantii, nedej bože s Bxem, úplná koza. _________________ Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999, |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lukash_

Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 24 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: ne listopad 08, 2009 11:34 pm Předmět: |
|
|
K ceně:
Na stránkách www.citroen.cz je ke stažení ceník nebo přímo online konfigurátor nvého vozu. Podle toho, co tam je je to tak, že zákloadní výbava jde s klasickým odpružením a obě vyšší pak s Hydractive III a jsou tam myslím tři verze výbav a podle výběru pak možnost, resp. nemožnost dalších rozšíření za příplatek.
Edit: výbava Base a Dynamique mají klasické pružení, a až Confort a Exclusive mají Hydractive... Asi z hydrauliky udělali nějakou exkluzivitu...
Base začíná na 499900,- bez slevy
Dynamique od 574900,- bez slevy
Confort od 659900,- bez slevy
Exclusive od 669900,- bez slevy
To jsou ceny krátké verze. _________________ Xantia II Break 1.8 16V 1998
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|